Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

ΚΕΦ.15 Περί Φόβου Θεοῦ καί τοῦ κατά Θεόν πένθους. Γεροντικό. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


ΚΕΦ.15 Περί Φόβου Θεοῦ καί τοῦ κατά Θεόν πένθους. Γεροντικό. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 11-12-2016 (Σύναξη στό Ἀρχονταρίκι)
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης.

http://hristospanagia3.blogspot.gr/ 

«Πῶς μποροῦμε νά νικήσουμε τόν θάνατο», Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Λέγαμε τήν προηγούμενη φορά γιά τήν πλάση τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τόν Θεό κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωση Αὐτοῦ, γιά τήν πορεία τοῦ ἀνθρώπου λόγω τῆς πτώσης σέ μία, θά λέγαμε, κατάσταση ὑποδούλωσης στόν πονηρό καί στήν συνέχεια γιά τήν ἀπελευθέρωση τοῦ ἀνθρώπου μέσω τοῦ Χριστοῦ, μέσω τοῦ ἀπολυτρωτικοῦ ἔργου τοῦ Χριστοῦ ἀπό αὐτή τήν δουλεία στόν διάβολο. Αὐτό τό γεγονός εἶναι πού γιορτάζουμε καί τώρα στήν Ἀνάσταση, τήν ἀπελευθέρωση τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τήν δουλεία στόν πονηρό.
Λέμε ὅτι ὁ Χριστός μας μέ τόν θάνατό Του νίκησε τόν θάνατο. «Θανάτῳ θάνατον πατήσας». Ἑπομένως γιά τόν χριστιανό δέν ὑπάρχει θάνατος, ὅταν αὐτός εἶναι ἑνωμένος μέ τόν Χριστό. Γι’ αὐτό καί τά νεκροταφεῖα πρέπει νά τά λέμε κοιμητήρια. Ὑπάρχει καί ἕνα ποντιακό ἔθιμο νά κάνουν τραπέζι πάνω στούς τάφους. Αὐτό εἶναι πολύ ὡραῖο, γιατί δείχνει ὅτι ὁ χριστιανός πλέον δέν φοβᾶται τόν θάνατο καί τόν τάφο, γιατί ὅπως ἀκοῦμε καί στόν κατηχητικό λόγο τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τοῦ Χρυσοστόμου τήν ἡμέρα τῆς Ἀναστάσης, «νεκρός οὐδείς ἐπί μνήματος».

Χάρισμα κατά τῶν δαιμόνων. Γερόντισσα Μακαρία. Ἡ λαοφιλής μοναχή τῆς Ἁγίας Μαρίνας Βόνης

Χάρισμα κατά Δαιμόνων
Μόνο μαζί Του καί μαζί μέ τούς άγιους είμαστε πιο δυνατοί από κάθε κακό, από κάθε δαίμονα, έλεγε η Γερόντισσα.
Το κατεξοχήν δώρο της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Μαρίνας, πού εικονίζεται να συντρίβει με σφυρί τον εχθρό του ανθρώπου καί της σωτηρίας του, ήταν η μετοχή της διακονήτριάς της Μακαρίας στο χάρισμα κατά δαιμόνων, το οποίο ήταν συνδυασμένο μέ τη διόραση αυτής της ταπεινής καί γενναίας ασκήτριας.
Σε προσκυνητές πού πήγαιναν κάποτε στην Αγία Μαρίνα στήν άκρη του χωριού Θραψανό ένας μαύρος γέρος είπε να μην περάσουν από τό δρόμο πού ήταν ο Ναός του Τιμίου Σταυρού, γιατί θα πάθουν κακό. Όταν πήγαν στη Μακαρία, πριν πουν οτιδήποτε, εκείνη τούς μάλωσε πού άκουσαν τό μαύρο γέρο, τό διάβολο, ο οποίος δεν ήθελε να λάβουν την από του Σταυρού ευλογία πού κατεξοχήν τον έκαιγε.
Ιδίως γιά τή μεγάλη της αγάπη καί πίστη της στο Σταυρό ο Εσταυρωμένος Κύριος της χάρισε τη δύναμη να ηρεμεί τους δαιμονισμένους.

Ὁ Ἅγιος Νήφων τήν ὥρα πού προσευχόταν εἶδε τίς πύλες τοῦ οὐρανοῦ νά ἀνοίγουν καί τούς ἀγγέλους τοῦ Θεοῦ νά ἀνεβαίνουν καί νά κατεβαίνουν μεταφέροντας τίς ψυχές τῶν ἀνθρώπων πού πέθαναν

Ένας άλλος μεγάλος δούλος του Θεού καί θεωρός των μυστηρίων Του, ο άγιος Νήφων, επίσκοπος Κωνσταντιανής (4ος αί.), κάποτε, την ώρα πού προσευχόταν, είδε τίς πύλες του ουρανού ν’ ανοίγουν καί τους Αγγέλους του Θεού ν’ ανεβαίνουν καί να κατεβαίνουν, μεταφέροντας τίς ψυχές των ανθρώπων που πέθαιναν. Είδε καί αρκετούς μαύρους, τα εναέρια τελώνια, πού πάσχιζαν ν’ αρπάξουν καί να γκρεμίσουν κάτω τίς ψυχές. Κάποια στιγμή δύο άγγελοι, πού ανέβαζαν στον ουρανό μια ψυχή, πλησίασαν στο τελωνείο της πορνείας. Τότε ο άρχοντας του τελωνείου άρχισε να φωνάζει μέ αγανάκτηση:
— Μέ ποιό δικαίωμα παίρνετε την ψυχή αυτή, πού ανήκει σ’ εμάς;
     Φανέρωσέ μας ποιάν εξουσία έχεις επάνω της, του είπαν οι άγγελοι.
Καί ο δαίμονας αποκρίθηκε:

Ἀρχιμ. Αὐγουστίνος Γ. Μύρου, Νεοειδωλολατρικά καί ἀποκρυφιστικά στοιχεῖα στήν «Ε.ΣΥ.» τοῦ κ. Ἀρτέμη Σώρρα


ΝΕΟΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΤΗΝ «Ε. ΣΥ.» ΤΟΥ κ. ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
 
Ἀρχιμ. Αὐγουστῖνος Γ. Μύρου, Δρ Θ.
 
Οἱ συγκεντρώσεις γιὰ ἐνημέρωση, ποὺ διοργάνωσε ἡ «Ε. ΣΥ.» («ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ») τοῦ κ. Ἀρτέμη Σώρρα στὰ Σέρβια (23-1-2016) στὸ Βελβεντὸ (14-2-2016), ἀλλὰ καὶ ἄλλες προηγούμενες στὴν Κοζάνη καὶ σὲ ἄλλες πόλεις τῆς Ἑλλάδος,  μᾶς ἔδωκαν τὴν ἀφορμὴ νὰ ἐρευνήσουμε ἐνδελεχέστερα τὸ φαινόμενο, συλλέγοντας στοιχεῖα ἀπὸ ἀναρτήσεις τοῦ Κινήματος αὐτοῦ καὶ τῶν ὀπαδῶν του στὸ Διαδίκτυο.
Ἐκεῖνο ποὺ ἐκπλήσσει τὸν ἀναγνώστη εἶναι τὸ γεγονὸς ὅτι τὸ παραπάνω Κίνημα παραβλέπει τὴν Ὀρθόδοξη πίστη στὸν ἐν Τριάδι ἀληθινὸ προσωπικὸ Θεὸ, πολλὲς φορὲς ἀναφέρεται προσβλητικὰ σ’ αὐτήν, καὶ θέτει ὡς ἐγγυήτριες τῶν ἀγώνων του γιὰ τὴν σωτηρία τῆς Ἑλλάδος ἀνύπαρκτες θεότητες τῆς Νεοειδωλολατρίας καὶ τοῦ Ἀποκρυφισμοῦ.
Ἀντιλέγοντας οἱ ἄνθρωποι τῆς  «Ε. ΣΥ.» προβάλλουν τὸν ἀστήρικτο ἰσχυρισμὸ ὅτι τὸ Κίνημά τους δὲν χρωματίζεται ἀπὸ καμμιὰ θρησκευτικὴ πίστη, ἀλλὰ μόνον ἀπὸ τὴν προσήλωσή του στὰ ἰδεώδη τοῦ Ἑλληνισμοῦ.

Οἱ Δύο Προφῆτες (Δ’ ΜΕΡΟΣ)

Αποτέλεσμα εικόνας για αποκαλυψη
Η θαυματουργική δύναμη των δύο Μαρτύρων
 Το κήρυγμα των προφητών, Ηλιού και Ενώχ θα στερεώνουν οι θαυματουργίες τους. Οι προφήτες αυτοί λέγει ο Ιππόλυτος «ποιήσουσι σημεία και τέρατα εις το καν ούτω δυσωπήσαι και επιστρέψαι τους
ανθρώπους εις μετάνοιαν διά την υπερβάλλουσαν αυτών ανομία τε και ασέβειαν». (Τομ. 6, σελ. 212)
Τους δύο μάρτυρες, Ηλία και Ενώχ θα οπλίσει ο Θεός με θαυματουργική δύναμη και θα είναι αδύνατο να τους προσβάλει οποιαδήποτε δύναμη του Αντιχρίστου.
Ιδού τώρα πως διατυπώνει ο Ιωάννης τη θαυματουργική δύναμη των Μαρτύρων και το αδύνατον της προσβολής των υπό των αντιχρίστων δυνάμεων:
«Και ει τις αυτούς θέλει αδικήσαι, πυρ εκπορεύεται εκ του στόματος αυτών∙ και ει τις θέλει αυτούς αδικήσαι, ούτω δει αυτόν αποκτανθήναι». (Αποκ. ΙΑ΄ 5).

Ἅγιος Παΐσιος: Πνευματικὸ ραντάρ, ἐνῶ ὁ κόσμος συνταράσεται

Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο: «Ὁ Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης», ἔκδοση Ἱερὸν Ἡσυχαστήριον «Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης ὁ Θεολόγος» Σουρωτὴ Θεσσαλονίκης 2015 
 
Τὸν Ἰούλιο τοῦ 1989, εἶπε σὲ προσκυνητές: «Ὁ Χριστός, ὅπως ξέρετε, ἦταν μαραγκός. Στὸ χέρι Του κρατάει ἕνα μεγάλο κατσαβίδι· πότε βιδώνει, πότε ξεβιδώνει. Τώρα λοιπὸν θὰ ξεβιδώση τὴν Ρωσία». Τὰ γεγονότα ποὺ ἀκολούθησαν ἐπιβεβαίωσαν ὅτι ὁ ὅσιος Γέροντας ἔβλεπε «τὰ μέλλοντα ὡς παρόντα» καὶ «τὰ μακρὰν ὡς πλησίον γιγνόμενα». Τὸν Αὔγουστο τοῦ 1989 συνέβησαν στὴν Σοβιετικὴ Ἕνωση τὰ γεγονότα ποὺ ὁδήγησαν στὴν διάλυσή της. Ὕστερα ἀπὸ τέσσερις μῆνες, τὸν Δεκέμβριο, ἔγινε στὴν Ρουμανία ἡ ἐπανάσταση ἐναντίον τοῦ κομμουνιστικοῦ καθεστῶτος. Τὴν παραμονὴ τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος (μὲ τὸ παλαιὸ ἡμερολόγιο), δύο μοναχοὶ πηγαίνοντας στὸ Κελλὶ τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος (Κερκυραίων), ποὺ πανηγύριζε, πέρασαν ἀπὸ τὴν Παναγούδα. Εἶχε πέσει πολὺ χιόνι, καὶ τὸ μονοπάτι ἦταν ἀπάτητο· κανένας δὲν εἶχε ἐπισκφθῆ προηγουμένως τὸν Γέροντα. Ὅταν βγῆκε νὰ τοὺς ἀνοίξη, ἦταν πολὺ ἀναστατωμένος· τὸ πρόσωπό του ἦταν....

Ἀκοῦστε τίς ἐργασίες τῆς Θεολογικῆς Ἡμερίδας πρός τιμήν τοῦ Γέροντα Ἰακώβου Τσαλίκη, πού πραγματοποιήθηκε στόν Ἱ.Ν. Ἁγ. Γεωργίου Πανοράματος Θεσσαλονίκης στίς 21 Νοεμβρίου 2016.


Τό Μπρουζάδο καί ἡ ἄγνωστη ἱστορία τῆς ἐκκλησίας πού ἦταν κτισμένη ἐπάνω ἐκεῖ

Το Μπρουζάδο και η άγνωστη ιστορία της εκκλησίας που ήταν κτισμένη επάνω εκεί
To Μπρουζάδο της Κέρκυρας Κάπου μεταξύ του λιμανιού της Κέρκυρας και πολύ κοντά στην νησίδα του Βίδο βρίσκεται ένας μικρός βράχος όπου αποτελείται από Μολασσικούς σχηματισμούς με πολλές εναλλαγές ψαμμίτη και μαργών. 
Η νησίδα αυτή δεν είναι άλλη από το Μπρουζάδο, ενώ πάνω του υπήρχε μια εκκλησία χτισμένη, η Παναγία-Κονδυλονησιώτισσας.
Από έγγραφα του 1649 προκύπτει ότι το ξερονήσι αυτό ονομαζόταν Κονδηλονήσι ενώ σήμερα αναφέρεται ως Μπρουζάδο ή Μπουρζάδο μάλλον από το Σκολιέτο μπρουζά (σκολιο=πέτρα -βραχος και μπρουζά = βρουζά -βράζω υπό του πυρός) δηλ. Καμένος βράχος αφού η εκκλησία κάηκε (Αγγελόπουλος-Σγούρου). Βέβαια όπως μας αναφέρει ο Όθωνας Μιχαλάς πολύ δύσκολα θα γινόταν παραφθορά του "τσιά" της λέξης "μπρουτσιάτο" να μεταβληθεί σε "ζ" στο "μπρουζάδο", δυσκολία επίσης παρουσιάζει και η αλλαγή του "το" σε "δο". 

"Ἐμεῖς οἱ Χριστιανοί δέν εἴμαστε συντηρητικοί (ψυγεῖο) ἀλλά παραδοσιακοί.

Είπε γέρων:

"Εμείς οι Χριστιανοί δεν είμαστε συντηρητικοί (ψυγείο) αλλά παραδοσιακοί.
Ο κόσμος είναι συντηρητικός.

Το αγιογραφικό ανάγνωσμα της Παρασκευής 13-01-2017

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανo. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2016. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Εβραίους κεφ. ια΄ 8 - 16

ια΄ 8 - 16



Ευαγγέλιον: Κατά Λουκάν κεφ. Κ΄ 1 - 8

Κ΄ 1 - 8



Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει εκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible