Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 13 Απριλίου 2022

π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος, Ὁ πόλεμος καί ἡ συνείδηση τοῦ χριστιανοῦ

 

00:30 Επιτρέπεται να αποθηκεύομε τρόφιμα για να έχουμε τρώμε σε καιρό ενδεχομένου πολέμου και πείνας; Ή μήπως προσβάλομε έτσι την πρόνοια του Θεού που έχει για μας;

12:30 Σε καιρό πείνας, αν έχουμε μόνο μία αρτυμένη τροφή και τίποτε άλλο αλλά είναι ημέρα νηστείας, επιτρέπεται να αρτυθούμε, ναι ή όχι;

18:19 Οι πάντες και τα πάντα είναι κατά του πολέμου. Γιατί όμως μερικοί άγιοι αναλαμβάνουν την προστασία του στρατού, του ναυτικού και της αεροπορίας;

20:30 Όταν ο Κύριος έλεγε αγαπάτε τους εχθρούς ημών, προέτρεπε τους ανθρώπους να αγαπούν ακόμα και αυτούς που επιδιώκουν εθνικά να τους εξοντώσουν; Ποιά πρέπει να είναι η στάση του χριστιανού, απέναντι στο ζήτημα της μετοχής του σε πόλεμο;

29:25 Θεωρείτε σωστή την διεξαγωγή πολέμου με τους "γειτόνους" (Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία, Τουρκία);

 35:48 Ο Θεός είπε "ου φονεύσεις". Πώς όμως επιτρέπει τους πολέμους;

(youtube.com)

Ἡ ἀντιμετώπιση τῆς περιφρόνησης, Ἀββᾶ Μᾶρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αὐτῶν πού νομίζουν ὅτι ἀπό τά ἔργα τους δικαιώνονται, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΚΗΡΥΓΜΑ_332. Η αντιμετώπιση της περιφρόνησης, Αββα Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 13-4-2022 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ὅταν φυλακίστηκε ὁ Ἅγιος Σάββας


ΟΤΑΝ ΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ
Φυλακές της Κω, Κελλί Νο 70

Ο άγιος Σάββας ο εν Καλύμνω (1862–1948) ήταν ο πιο πιστός και αφοσιωμένος μαθητής του αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως (1846–1920), που βρισκόταν μαζί του στην Αίγινα μέχρι τη μακαρία κοίμησή του. Αυτόν τον σύγχρονο άγιο της εποχής μας, με τα αμέτρητα θαύματα και τα πάμπολλα σημεία, οι συντοπίτες του οι Καλύμνιοι, και ζώντα επί γης ακόμη, τον θεωρούσαν ως άγιο και τον τιμούσαν ως θαυματουργό όσιο. Σε κάθε τους ανάγκη, δυσχέρεια και δυσκολία, κατέφευγαν πάντα προς την πατρική του αγάπη.
Είναι αξιοσημείωτο πως, το 1933 που όλες οι εκκλησίες των Δωδεκανήσων ήταν κλειστές από τους Ιταλούς, ο τότε δεσπότης της Ρόδου, Απόστολος ο Α΄ ο Τρύφωνος [σημ.: 1878–1957· έτη ποιμαντορίας στην Ρόδο: 1913–1947, οποίος κατά την πρώτη φάση της ποιμαντορίας του (1913–1921) ήταν ο εμπνευστής και ο διοργανωτής των συλλαλητηρίων εκείνου του αιματηρού Πάσχα του 1919, όπου διακήρυξε την επιθυμία του Δωδεκανησιακού λαού για ένωση με την Ελλάδα –γι’ αυτό άλλωστε και εξορίστηκε για μία ολόκληρη τριετία…], για καθαρά διπλωματικούς λόγους και τακτικής ελιγμού, κάλεσε τους ιερείς της Καλύμνου και τους «υποχρέωσε» να υποταχθούν αδιαμαρτύρητα όλοι τους στον πάπα και να τον δεχτούν ως υπέρτατη εκκλησιαστική τους αρχή.
Οι πραγματικά ανυποχώρητοι ορθόδοξοι ιερείς όμως, με την ανδρεία ψυχή και το αδούλωτο φρόνημα, δεν δέχθηκαν ποτέ κάτι τέτοιο. Αρνήθηκαν να υπογράψουν μια τέτοια πνευματική και πατριωτική προδοσία. Οι Ιταλοί, που ήταν η τότε παράνομη αρχή του τόπου, ευθύς αμέσως, όπως ήταν αναμενόμενο, προχώρησαν σε μαζικές συλλήψεις. Έπιασαν όλους τους «αποστάτες» και «αντιρρησίες» ιερείς - ανάμεσά τους και τον άγιο Σάββα - και τους ενέκλεισαν όλους με τη βία στις φυλακές της Κω.

Πλησιάζουν τέτοιες στιγμές πού χωρίς τήν ἐκπλήρωση τοῦ κανόνα τῆς προσευχῆς, κανείς δέν θά ἀντισταθεῖ, ἀνεξάρτητα ἀπό τήν πνευματική βαθμίδα

Πλησιάζουν τέτοιες ἐποχές πού χωρίς τήν ἐκπλήρωση τοῦ κανόνα τῆς προσευχῆς κανείς δέν θά ἀντισταθεῖ.

Η εποχή μας δεν είναι αιώνας νηστείας, αλλά υπομονής και αρρώστιας. Και αν τηρήσουμε σκληρή γραμμή και υπερβούμε τις δυνατότητες μας, τότε απλά δεν θα μπορέσουμε να την κρατήσουμε.

... Χρειαζόμαστε μια εσωτερική νηστεία για να νικήσουμε τον εαυτό μας και να είμαστε ευγενικοί, ταπεινοί και υπομονετικοί.

... Αν ο Κύριος μας επιτρέπει να υποφέρουμε, πρέπει να το αποδεχτούμε ταπεινά. Διότι ό,τι είναι αποδεκτό στον Κύριο πρέπει να ληφθεί από το χέρι Του, και πρέπει να υπομείνουμε τα πάντα.

... Αληθινή νηστεία είναι όταν ο άνθρωπος υπομένει υπομονετικά και ασύστολα όλες τις επιθέσεις και τις προσβολές, θεωρώντας ότι δικαίως τις άξιζε. Γιατι; Για τη ζωή που είχε στο παρελθόν και για την ανάλαφρη νεολαία.
... Η περηφάνια μας μοιάζει με θηρίο που, αν το αγγίξουμε ελαφρά, είναι έτοιμο να πηδήξει και να τα ξεσκίσει όλα. Είναι όμως καθήκον σου να την πιέσεις και να μην την αφήσεις να βγει.
... Ακόμα κι αν κάποιος σε στεναχωρήσει και σε θυμώσει και θέλεις να του πεις όλα όσα σκέφτεσαι για αυτόν, τότε κάνε κάτι διαφορετικό και πες στην περηφάνια σου: «Μείνε εκεί και μη βγεις!». Και αντί να του απαντήσεις βάναυσα, αντίθετα, του μιλάς απαλά. Έτσι αποκτάται η ταπείνωση.

Πόλεμος Ἐκκλησιαστικῆς παραπληροφορήσεως!

 

Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος συμπροσευχόμενος καὶ συνευλογῶν Οὐκρανοὺς μετὰ τοῦ Προέδρου τῆς “Ἐπισκοπικῆς Διασκέψεως τῆς Πολωνίας” Παπικοῦ “Ἀρχιεπισκόπου” Stanislaw Gadecki (Βαρσοβία, 29.3.2022).

Δὲν φέρει εὐθύνην ἡ Ἱ. Μ. Παντοκράτορος διὰ τὴν αἱματοχυσίαν εἰς Οὐκρανίαν;

ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΩΣ!

Οὐδαμοῦ ὑπάρχει εἰς τοὺς Ἱ. Κανόνας ἡ διατυμπανιζομένη ἀντιεκκλησιαστικὴ ἔκφρασις «πρωτεῖον τιμῆς», αἰτία ὅλων τῶν παπιζουσῶν ἐκτροπῶν!

Δὲν τύπτει τοὺς πρωτειομανεῖς ἡ συνείδησίς των;

Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος

Εἰς τοὺς νεωτέρους χρόνους ὁ πόλεμος δὲν κερδίζεται εἰς τὰ πεδία τῶν μαχῶν ἀλλὰ πρωτίστως εἰς τὸ ἐπίπεδον τῆς ἐπικοινωνίας. Τὴν ἐπανάστασιν τοῦ 1821 ἐβοήθησε τὸ πλατὺ κῦμα φιλελληνισμοῦ, τό ὁποῖον ἡπλώθη εἰς ὁλόκληρον τὴν Εὐρώπην καὶ ἤσκησε κοινωνικὴν καὶ πολιτικὴν πίεσιν. Εἰς τὸν ἐν ἐξελίξει πόλεμον εἰς Οὐκρανίαν αἱ ἀναμεταδιδόμεναι εἰκόνες ἀπευθύνονται κυρίως εἰς τὸ συναίσθημα τῆς κοινῆς γνώμης, διὰ νὰ παρακινήση εἰς συμπαράστασιν καὶ ἀλληλεγγύην. Διεπιστώθησαν ὅμως καὶ πολλαὶ ἀπάται: μετάδοσις ψευ­δῶν εἰδήσεων, δημοσιογράφοι νὰ μεταδίδουν δῆθεν ἀπὸ τὴν πρώτην γραμμὴν, ἐνῶ εὑρίσκοντο εἰς τὴν οἰκίαν τους, ἀναπαραγωγὴ βίντεο παρελθόντων πολέμων ἢ εἰλημμένα ἀπὸ κινηματογραφικάς ταινίας, σκηνοθετημένα πλάνα κ.ἄ. Παραλλήλως, ἐφηρμόσθη μονομερῶς ἀπαγόρευσις εἰς ρωσικὰ Μ.Μ.Ε., ἁπλῶς καὶ μόνον ἐπειδὴ εἶναι ρωσικά!

Ἡ τακτικὴ ὅμως τῶν ψευδῶν εἰδήσεων εἰς τὸ Οὐκρανικὸν ἤρχισε καὶ συνεχίζεται ἀπὸ ἐκκλησιαστικοὺς κύκλους, οἱ ὁποῖοι προκειμένου νὰ δικαιολογήσουν τὸν Πατριάρχην Βαρθολομαῖον διὰ τὸ ψευδοαυτοκέφαλον, προβαίνουν εἰς ἰσχυρισμοὺς καταφανῶς ἀντικρουομένους πρὸς τὴν πραγματικότητα.

Ἀκριβῶς εἰς τὰ μέσα Ἰανουαρίου τρέχοντος ἔτους ἀξιόλογον θρησκευτικὸν περιοδικὸν ἀδελφότητος ἔγραφε μεταξὺ ἄλλων καὶ τὰ ἑξῆς:

«…γνωρίζουμε πολὺ καλὰ ὅτι ἐπιδίωξη τῆς Μόσχας ἦταν ἀπὸ αἰῶνες – καὶ ἐξακολουθεῖ νὰ εἶναι – ἡ ἁρπαγὴ τῆς πρωτοκαθεδρίας μέσα στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Διεκδίκησε στὸ παρελθὸν αὐτὴ τὴν πρωτοκαθεδρία μὲ τὴν περίφημη ἀντιεκκλησιαστικὴ θεωρία τῆς «Τρίτης Ρώμης». Μιὰ θεωρία πού τὴν ἐπανέφερε τὰ τελευταῖα χρόνια ὁ ἐπὶ τῶν ἐξωτερικῶν ὑποθέσεων τοῦ Ρωσικοῦ Πατριαρχείου Μητροπολίτης Βολοκολὰμσκ κ. Ἱλαρίων μὲ μία μουσικὴ σύνθεσή του μὲ αὐτὸν ἀκριβῶς τὸν τίτλο: «Ἡ τρίτη Ρώμη», τὴν ὁποία μάλιστα ἐπιδίωξε πρὸ ἐτῶν νὰ παρουσιάσει στὴν Ἀθήνα, ἀλλὰ λόγω τῶν ἀντιδράσεων ἡ παρουσίαση ματαιώθηκε…».

Δὲν γνωρίζει ὁ συντάκτης τὴν ἀπὸ δεκαετίαν σαφῆ δήλωσιν τῆς Ἱ. Συνόδου τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας ὅτι δὲν ἀμφισβητεῖ τὴν πρωτοκαθεδρίαν τοῦ Κων/λεως; Δὲν γνωρίζει ὅτι ἡ θεωρία τῆς «Τρίτης Ρώμης» οὐδέποτε υἱοθετήθηκε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Ρωσίας, ὡς γράφουν οἱ ἱστορικοί; Δὲν γνωρίζει ὅτι ὁ Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ ἔχει δώσει ἀρκετὰς συναυλίας εἰς τὴν Ἑλλάδα; Ἐκεῖνο ὅμως ποὺ ἐκπλήσσει εἶναι ὅτι ἀναφέρεται εἰς παντελῶς ἀνύπαρκτον σύνθεσιν μὲ τὸν τίτλον «Ἡ Τρίτη Ρώμη»!

Τὸ ἐρώτημα ὅμως ποὺ ὀφείλει νὰ ἀπασχολήση κάθε Ὀρθόδοξον εἶναι τὸ ἑξῆς: Διατί κάποιοι άνησυχοῦν διὰ τὴν ὑποτιθεμένην «πρωτοκαθεδρίαν»; Προφανῶς διότι θεωροῦν αὐτὴν ὡς «παπικὸν πρωτεῖον», δηλ. ὅτι ὁ πρωτοκάθεδρος ἐκ τῆς θέσεώς του κατέχει ἰδιαιτέρας ἐξουσίας! Ἡ «πρωτοκαθεδρία» ὅμως εἰς τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν δὲν σημαίνει ἀπολύτως τίποτε, πλὴν μιᾶς ἀριθμητικῆς σειρᾶς, ὥστε νὰ ὑπάρχη μία τάξις. Αὐτὸ διαφυλάσσει καὶ ἀπὸ κάθε αὐθαιρεσίαν ποὺ ἐπιχειρεῖ ὁ ἱστάμενος εἰς/ὑφαρπάζων τὴν θέσιν νὰ ἐπιβάλλη εἰς τὴν Ἐκκλησίαν. Ἑπομένως, ἀντί νὰ άνησυχοῦν διὰ τὴν κατάληψιν τῆς πρώτης θέσεως θὰ ἔπρεπε νὰ προβληματίζωνται διὰ τὴν ἀναγωγὴν μιᾶς θέσεως εἰς κριτήριον ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας!

Τὸ Παντοκρατορινὸν «πόνημα»…«παπικοῦ πρωτείου»!

Ὅσιος Γρηγόριος ὁ Σιναΐτης


ΟΣΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΣΙΝΑΪΤΗΣ

Ο όσιος πατήρ ημών Γρηγόριος γεννήθηκε (γύρω στα 1275) σε εύπορη οικογένεια του χωριού Κούκουλον, το οποίο βρίσκεται νοτίως του κόλπου της Σμύρνης [1]. Στις αρχές της βασιλείας του Ανδρόνικου Β΄ Παλαιολόγου (1282-1328) αιχμαλωτίστηκε κατά τη διάρκεια μιας επιδρομής των Σελτζούκων Τούρκων, που την εποχή εκείνη λυμαίνονταν όλη τη Μικρά Ασία, και μεταφέρθηκε μαζί με την οικογένειά του στη Λαοδίκεια. Όταν πήγαν στον ναό και συμμετείχαν στην ακολουθία, οι εντόπιοι χριστιανοί τόσο πολύ συγκινήθηκαν από τη μελωδική τους ψαλμωδία, ώστε έκαναν έρανο και συγκέντρωσαν αρκετά λύτρα για να τους απελευθερώσουν. Ο Γρηγόριος τότε μετέβη στην Κύπρο, όπου προκάλεσε μεγάλη κατάπληξη στους κατοίκους με την εύχαρι και προσηνή όψη του, η οποία καθρέφτιζε όλο τον εσωτερικό του κόσμο. Εκτιμώντας τον διάπυρο πόθο για την αρετή που έτρεφε ο νεαρός Γρηγόριος μέσα στην καρδιά του, ο Θεός ενέργησε έτσι ώστε ο νέος να συναντήσει έναν ερημίτη μοναχό, ο οποίος τον δέχθηκε ως δόκιμο. Μόλις μυήθηκε στις βασικές αρχές του μοναχικού βίου, ο Γρηγόριος μετέβη στο Σινά, αναζητώντας ακόμη μεγαλύτερους άθλους και εκάρη μοναχός, αποτάσσοντας με την κουρά των τριχών της κεφαλής του κάθε σαρκικό φρόνημα. Σύντομα, κατέπληξε τους συμμοναστές του με τη βιοτή του, η οποία έμοιαζε περισσότερο με εκείνην των ασωμάτων Δυνάμεων. Οι νηστείες του, οι αγρυπνίες, οι ψαλμωδίες και η αδιάλειπτη προσευχή του υπερέβαιναν κάθε περιγραφή. Χωρίς χρονοτριβή, εκτελούσε κάθε διακόνημα που του ανέθεταν, θεωρώντας πάντοτε ότι ο Κύριος είχε το βλέμμα Του καρφωμένο στην εργασία του δούλου Του. Κάθε βράδυ, μόλις λάμβανε την ευλογία του ηγουμένου, επέστρεφε στο κελλί του και εξ όλης της καρδίας του προσέφερε στον Κύριο την ανύψωση των χειρών και του πνεύματός του ως «θυσίαν αινέσεως» (Εβρ. 13, 15). Απάγγελλε ολόκληρο το ιερό «Ψαλτήριο», φθάνοντας σε κατάσταση ουράνιας χαράς και αγαλλίασης. Κι όταν το πρωί χτυπούσε το σήμαντρο, ήταν ο πρώτος που πήγαινε στον ναό· και όταν τελείωνε η ακολουθία, έφευγε τελευταίος. Λίγο ψωμί και νερό τού ήταν αρκετά για να συντηρείται, παρ’ ότι επί τρία χρόνια εκτελούσε τα βαριά διακονήματα του μάγειρα και του μάγκιπα (αρτοποιού). Τιμούσε το διακόνημά του ως ισάξιο της Λειτουργίας στο ιερό Θυσιαστήριο και υπηρετούσε ταπεινά τους αδελφούς σαν να επρόκειτο για αγγέλους. Ήταν, επίσης, ικανός καλλιγράφος και περνούσε ημέρες και νύχτες ολόκληρες συλλέγοντας ως φιλόπονη μέλισσα το μέλι των θεόπνευστων Γραφών. Επί πλέον όλων των άλλων άθλων του, ανέβαινε όσο πιο συχνά μπορούσε στην κορυφή του Σινά, για να προσκυνήσει τον τόπο όπου ο Κύριος εμφανίστηκε στον προφήτη Μωυσή (Εξ. 24, 12–18).

Αὐτοκτονία καί αἰφνίδιος θάνατος

Μ.Μ: Πάτερ Ιωάννη, ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο αυτού του θέματος ,είναι η αυτοκτονία . Τι θα πούμε για αυτούς οι οποίοι πεθαίνουν κατά αυτό τον τρόπο;
π.Ι: Όσοι πεθαίνουν έτσι και δεν έχουν ψυχολογικά προβλήματα - με την έννοια ότι δεν είναι ψυχοπαθείς, σχιζοφρενείς ,οπότε έχουν σε αυτές τις περιπτώσεις το ακαταλόγιστο- , χάνουν την ψυχή τους λόγω της αυτοκτονίας. Διότι κάποιος αυτοκτονεί, είτε λόγω λανθασμένης τοποθετήσεως του στη ζωή, π.χ. μετά από μια ερωτική απογοήτευση, όπου νόμιζε ότι εκεί θα βρει την υπέρτατη ευτυχία ή δείχνει απιστία προς το Θεό απέναντι σε μία δυσκολία...
Μ.Μ: Σηκώνει τα χέρια ψηλά όπως λέμε…
π.Ι: Ναι. Και δεν δέχεται στην πράξη ότι ο Θεός μεριμνά για όλους και για όλα, συνεπώς και για αυτόν. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σώζεται. Υπάρχει μια μικρή πιθανότητα σωτηρίας σε κάποιον αυτοκτονούντα, αν μέχρι να ξεψυχήσει, πει ένα « Κύριε, ελέησον! Συχώρεσέ με! ».
Μ.Μ: Μισοαστεία – μισοσοβαρά, να κάνουμε μια διευκρίνιση . Είπαμε ότι έχουν το ακαταλόγιστο όσοι είναι σχιζοφρενείς. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος έχει τέτοιο πρόβλημα μπορεί να πει: Εντάξει ο π. Ιωάννης έδωσε το πράσινο φως, ας πάω να αυτοκτονήσω για να γλυτώσω από τα βάσανα;
π.Ι: Βεβαίως όχι! Για να το πει αυτό , είναι πολύ καλά, όπότε δεν δικαιολογείται να το διαπράξει!

Γερόντισσα Γαλακτία

Το 2018 είχαμε την χαρά και την ευλογία να πάμε κοντά της για πρώτη φορα.Η αλήθεια είναι πως την πετύχαμε σε καλή και ευδιάθετη μέρα και μπορέσαμε να την απολαύσουμε για αρκετή ώρα μόνη μας.Κάποια στιγμή η κυρίες εκεί που την βοηθούσαν την παρότρυναν να μας σταυρώσει.Ηρθε και η σειρά μου,γονάτισα για περίπου δέκα λεπτά ,τα 5 με 7 λεπτά όπως βλέπετε και στην φωτογραφία με σταυρώνε στα χέρια. Απόρησα από μέσα μου,γιατί επιμένει στα χέρια ..

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 13-4-2022

https://youtu.be/Pdc51U1tefw
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 13-4-2022

Ὄχι δέν εἶναι τοποθετημένες λάθος οἱ Εἰκόνες!


Ὄχι δέν εἶναι τοποθετημένες λάθος οἱ Εἰκόνες! (ἀριστερά ὁ Χριστός καί δεξιά ἡ Παναγία μας). Ἐδῶ στό σημεῖο αὐτό, παρουσιάστηκε ὁ Ἀρχάγγελος Γαβριήλ ὡς ἄγνωστος μοναχός καί μᾶς παρέδωσε τόν "Ἀρχαγγελικό Ὕμνο" πού ψάλλεται ἀπό τό 982 μ.Χ σέ ὅλη τήν Ὀρθοδοξία.

https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/04/982.html

13 Ἀπριλίου. Τετάρτη πρὸ τῶν Βαΐων. Μαρτίνου πάπα ̔Ρώμης ὁμολογητοῦ (†655), Ζωίλου καὶ λοιπῶν μαρτύρων. [Ἐπέτειος τῆς ἀποφράδος ἡμέρας τῆς ὑπὸ τῶν Φράγγων λατινοδόξων γενομένης ἁλώσεως τῆς Κωνσταντινουπόλεως (13 Ἀπριλίου 1204)]. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα Τριθέκτης. Ἡσαΐας ΝΗ΄ 1-11.

Ησ. 58,1            Ἀναβόησον ἐν ἰσχύϊ καὶ μὴ φείσῃ, ὡς σάλπιγγα ὕψωσον τὴν φωνήν σου, καὶ ἀνάγγειλον τῷ λαῷ μου τὰ ἁμαρτήματα αὐτῶν καὶ τῷ οἴκῳ Ἰακὼβ τὰς ἀνομίας αὐτῶν.

Ησ. 58,1                    Φωναξε με όλην σου την δύναμιν, μη λυπηθής την φωνήν σου· ύψωσε και δυνάμωσε την φωνήν σου σαν μεγαλόφωνον σάλπιγγα και, ειπέ καθαρά στον λαόν μου τα αμαρτήματά των και στους απογόνους του Ιακώβ τας παρανομίας των.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible