Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 26 Μαΐου 2023

Πῶς θά βροῦμε τήν δύναμη νά πολεμήσουμε τά πάθη μας; Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


- ΠΏΣ ΘΑ ΒΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΔΎΝΑΜΗ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΑΣ.!- ΌΛΑ ΤΆ ΠΆΘΗ ΚΑΤΑΣΤΡΈΦΟΥΝ ΤΌΝ ΆΝΘΡΩΠΟ.! - ΤΑ ΠΆΘΗ ΕΊΝΑΙ ΜΊΑ ΚΊΝΗΣΗ ΕΝΆΝΤΙΑ ΣΤΟ ΘΕΌ.! 
P[vw( Απόσπασμα από ομιλία του Αρχιμανδρίτου πατρός Σάββα του Αγιορείτου με τίτλο: " Η ΑΙΤΊΑ ΤΗΣ ΚΑΤΆΘΛΙΨΗΣ " )

Ἡ συμπεριφορά μας στόν Θεό- λογισμοί Α'- Δοξολογία καί εὐγνωμοσύνη, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορειτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ συμπεριφορά μας στόν Θεό- λογισμοί Α'- Δοξολογία καί εὐγνωμοσύνη, ἀγάπη καί ἐπιθυμία γιά μαρτύριο, Ἁγ. Νικοδήμου-Πνευματικά γυμνάσματα, Ἐξέτασις 6η- Περί του πώς πρέπει νά συμπεριφερωμεθα στόν Θεό, 26-5-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ἐν Σάντα Κρουζ


Ένας συγχρονος Νεομάρτυρας-π.Ιωάννης της Σάντα Κρουζ

Ο πατήρ Ιωάννης Καρασταμάτης γεννήθηκε το έτος 1937 στην Άνδρο. Σε ηλικία είκοσι ετών μετανάστευσε στην Αμερική όπου δημιούργησε οικογένεια και χειροτονήθηκε ιερεύς.
Μετά από δεκαετές ιεραποστολικό έργο στην Αλάσκα, ήλθε τελικά στη Σάντα Κρουζ στο ναό του Προφήτη Ηλία, τον οποίο αφού τελειοποίησε, εγκαινίασε το έτος 1981.

Στην Άνδρο συμβαίνει το θαύμα με τους κρίνους της Παναγίας που αφιερώνονται στη χάρη της και αν και ξεραίνονται κατά τη διάρκεια του χρόνου, στη γιορτή της ανθίζουν πάλι. Αυτούς τους ξερούς κρίνους έφερε στην Αμερική ο πατέρας Ιωάννης από το μοναστήρι του Αγίου Νικολάου Άνδρου και όταν τους τοποθέτησε στην εικόνα της Παναγίας αυτοί άνθισαν.

Μάλιστα ο γέροντας Δωρόθεος από το μοναστήρι του έδωσε σπόρους και φύτεψε νέους κρίνους και στην Αμερική. Είχε την πόρτα του σπιτιού του ανοιχτή νυχθημερόν για τους ενορίτες του. Το κήρυγμα του ήταν πύρινο και με αφορμή το θαύμα των κρίνων, έφερε πολλούς στην ορθοδοξία από εκείνους που έρχονταν να δουν και να προσκυνήσουν την εικόνα της Παναγίας και άκουγαν το κήρυγμα του. Έγραφε ποιήματα και διάβαζε τους βίους των Αγίων και τα θαύματα της Παναγίας, ενώ ζητούσε υλικό για τα κηρύγματα του από τον γέροντα Δωρόθεο στην Ανδρο.

Τά ἄφθαρτα χέρια τῶν κτητόρων τῆς Μονῆς Βαρλαάμ, στά Μετέρωρα

ΤΑ ΆΦΘΑΡΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΚΤΗΤΟΡΩΝ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΡΛΑΑΜ, ΣΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ


Πρόκειται,από δεξιά, για το δεξί χέρι του Οσίου Νεκταρίου και το αριστερό χέρι του Οσίου Θεοφάνους με άφθαρτο το δέρμα επί των αγίων οστών τους και φυλάσσονται στη Ιερά Μονή Βαρλαάμ στα Μετέωρα της οποίας είναι Κτήτορες.

Οι Άγιοι αυτάδελφοι ιερομόναχοι Νεκτάριος και Θεοφάνης ήταν γέννημα και θρέμμα του αρχοντικού οίκου των Αψαράδων στα Ιωάννινα και αρχικά το επώνυμο τους ξεκίνησε ως Οψαράς και σημαίνει τον ιχθυοπώλη, από το όψον – οψάριον – ψάρι.
Γεννήθηκαν στα Ιωάννινα κατά τα τέλη του 15ου αιώνα και οι ίδιοι ξεκινούν την αυτοβιογραφία τους από την στιγμή που αφιερώθηκαν στον Θεό, χωρίς να κάνουν καμία απολύτως μνεία για την αρχοντική καταγωγή τους, την ανατροφή, την μόρφωση ή ακόμη και την περιουσία τους.

Οι γονείς τους και οι τρεις αδελφές τους ενδύθηκαν και αυτοί το μοναχικό σχήμα και κατοικούσαν σε κάποιο κελλί κοντά στο χωριό του νησιού ενώ το όνομα της τρίτης αδελφής των Οσίων, πιθανότατα να είναι Μαγδαληνή.
Οι δύο αυτοί αδελφοί, Νεκτάριος και Θεοφάνης, οι Αψαράδες, έλαβαν μια αξιόλογη για την εποχή τους παιδεία στην περίφημη μονή των Φιλανθρωπηνών επί ηγουμένου Μακαρίου Φιλανθρωπηνού, όμως τα πλούτη, η δόξα, η ικανή μόρφωση στάθηκαν αδύνατα να νικήσουν την θεϊκή τους αγάπη.
Σε πολύ νεαρή ηλικία, κατέφυγαν στον μοναχισμό ξεκινώντας από τα Γιάννενα περιεβλήθησαν κατά το 1495 από κάποιον Όσιο γέροντα, Σάββα που έμειναν κοντά του δέκα ολόκληρα χρόνια, στο ασκητήριο του Τιμίου Προδρόμου της νήσου των Ιωαννίνων μέχρι την κοίμησή του, στις 9 Απριλίου 1505.
Μετά την κοίμηση του πνευματικού τους πατέρα πήγαν στο Αγιο όρος και εκεί έγιναν δεκτοί από τον πρώην Οικουμενικό Πατριάρχη Νήφωνα Β’, ο οποίος μόναζε στη μονή Διονυσίου μετά από την Τρίτη εκλογή του το 1502.
Κατά το διάστημα της σύντομης παραμονής τους στη μονή Διονυσίου ζήτησαν και έλαβαν από τον Πατριάρχη Νήφωνα, «όρο και κανόνα μοναχικής καταστάσεως» ενώ γύρισαν στο κελλί τους, στο νησί των Ιωαννίνων μετά από προτροπή του όμως το βρήκαν κατειλημμένο από κάποιους κοσμικούς και κατέφυγαν στα ενδότερα μέρη του νησιού.

Πῶς κατανοεῖται ἡ ἰσλαμοποίηση τῆς Εὐρώπης; (Ἀναφορά στήν ἀνίερη «συμμαχία» Εὐρώπης καί Ἰσλάμ)


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 22α Μαΐου 2023.

ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΑΙ Η ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ;

(Αναφορά στην ανίερη «συμμαχία» Ευρώπης και Ισλάμ)

Κάθε λογικός άνθρωπος μπορεί να δει την ριζική πνευματική, θρησκευτική και πολιτισμική αλλοτρίωση της ευρωπαϊκής ηπείρου και κυρίως την ραγδαία αποχριστιανοποίηση και ισλαμοποίησή της.

Όπως έχουμε τονίσει και άλλοτε, ο απόλυτα αποστατημένος ευρωπαίος άνθρωπος θέλησε μέσω του φρικτού, αθεϊστικού και αντιχρίστου κινήματος του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού του 18ου και 19ου αιώνος να πλήξει με κάθε τρόπο την πίστη στον Χριστό και να εξαφανίσει τον Χριστιανισμό ως σκοταδιστικό κατάλοιπο του μεσαίωνα. Εδώ δε και μερικές δεκαετίες αγωνίζεται μανιωδώς να αποτινάξει και τα τελευταία ίχνη της χριστιανικής κληρονομιάς και να εγκολπωθεί το Ισλάμ και τον Μωάμεθ! Αυτό το φαινόμενο δεν μπορεί να κατανοηθεί διαφορετικά παρά μόνον ως αυτοκτονία και σχιζοφρένεια, αφού δεν μπορούν να κατανοήσουν οι ευρωπαίοι την «εκκόλαψη του αυγού του φιδιού» στον κόρφο τους! Αδυνατούν να αντιληφθούν την αρχή του τέλους του ευρωπαϊκού πολιτισμού με την αντικατάστασή του με τον ισλαμικό φανατισμό, την μισαλλοδοξία και την απανθρωπιά. Αλλά ποιες μπορεί να είναι οι βαθύτερες αιτίες αυτού του φαινόμενου; Πολλοί είναι εκείνοι, οι οποίοι προσπάθησαν να το ερμηνεύσουν.

Βρήκαμε στο διαδίκτυο ένα αξιόλογο άρθρο, του κ. Βασιλείου Μακρυπούλια, δρ. Φιλοσοφίας και εκπαιδευτικού, με τίτλο: «Και όμως, αυτό είναι το Ισλάμ…»[1]. Ο διακεκριμένος επιστήμονας, χρησιμοποιώντας αδιάσειστα στοιχεία, προσπαθεί να αναλύσει τη σχιζοφρενική στάση της Ευρώπης έναντι του Ισλάμ και να δώσει απάντηση στο καυτό ερώτημα: Γιατί στις σημερινές ευρωπαϊκές κοινωνίες δεν υπάρχει μια καθολική απόρριψη του Ισλάμ, αλλά το αντίθετο;

Γράφει μεταξύ άλλων: «Πολλές φορές τα γεγονότα, σκληρά και αμείλικτα έρχονται να επιβεβαιώσουν όσα ήδη γνωρίζουμε από την απλή ανάγνωση βιβλίων και πηγών. Τα γεγονότα που συνέβησαν στη Γαλλία, στην αρχή μόλις του νέου έτους, εκεί όπου πάνοπλοι μουσουλμάνοι σκότωσαν Γάλλους δημοσιογράφους, μόνο και μόνο επειδή δημοσιεύθηκαν χιουμοριστικά σκίτσα για το Μωάμεθ σε εφημερίδα όπου οι δολοφονημένοι εργάζονταν, έρχονται απλά να αποδείξουν για μία ακόμη φορά τη φανατική, αιμοδιψή και βίαιη φύση του Ισλάμ και του ιερού του βιβλίου, του κορανίου».

Ἡ Ἀνάληψη τοῦ Κυρίου. Π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ[:Πράξεις 1,1-12]

Β΄ απομαγνητοφωνημένη ομιλία του μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

σχετικά με την ΙΔ΄Κατήχηση προς Φωτιζομένους

του αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων, && ΚΖ΄- Λ΄,

«εἰς τὸ καὶ ἀναστάντα ἐκ νεκρῶν τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ

καὶ ἀνελθόντα εἰς τοὺς οὐρανούς καὶ καθίσαντα ἐκ δεξιῶν τοῦ Πατρός»

[εκφωνήθηκε στον Ι.Ν. αγίου Χαραλάμπους Λαρίσης στις 15-12-1986]

[Θέμα 97ον, μέρος ΙΑ΄]

Ενθυμείσθε ότι ο άγιος Κύριλλος εθεώρησε ως γνωστά τα της Αναλήψεως του Κυρίου, γι΄αυτό και δεν είπε πολλά πράγματα εις τους Κατηχουμένους του, επειδή είχαν ακούσει περί της Αναλήψεως την προτεραίαν, την προηγούμενη ημέρα, την Κυριακή. Όπως το βλέπομε εδώ, που λέει «Κυριακή», συνεπώς η κατήχησις εγίνετο ημέρα Δευτέρα. Πιστεύω ότι δεν ήταν μόνο κάθε Δευτέρα, αλλά όπως συμπίπτει η περίπτωσις, ότι το θέμα εκείνο ήταν μετά την Κυριακή, για εκείνη τη φορά, ημέρα Δευτέρα.

Δεν θα ήθελα όμως, αγαπητοί μου, να μείνομε εμείς χωρίς κάτι συμπληρωματικό από το θέμα της Αναλήψεως του Κυρίου, γιατί είναι πολύ μεγάλο θέμα. Βέβαια δεν θα επιστρατεύσω πολλά χωρία παρά μόνον ένα από την Αγία Γραφή, από τις Πράξεις των Αποστόλων, που αναφέρεται εις το θέμα της Αναλήψεως του Χριστού.

Όπως θα γνωρίζετε ο Ευαγγελιστής Λουκάς, τελειώνει το ομώνυμο Ευαγγέλιό Του με το γεγονός της Αναλήψεως του Χριστού. Και το βιβλίο των Πράξεων που έγραψε ο ίδιος, το αρχίζει με την Ανάληψιν του Χριστού· που δείχνει ένα κοινό σημείο συνεχείας, μεταξύ Ευαγγελίου και βιβλίου Πράξεων των Αποστόλων. Έτσι, εις μεν το Ευαγγέλιό του λέγει πολύ λίγα πράγματα, πολύ περιληπτικά, ακριβώς διότι είχε κατά νου να γράψει περισσότερα εις το βιβλίο των Πράξεων.

Μας λέγει λοιπόν ο ευαγγελιστής Λουκάς ότι ο Κύριος σαράντα ημέρες ήτο ὀπτανόμενος, εμφανιζόμενος εις τους μαθητάς Του και τους ωμίλει περί της βασιλείας του Θεού, περί των μυστηρίων της βασιλείας του Θεού. Την 40ήν ημέρα, μας σημειώνει εδώ ο ευαγγελιστής Λουκάς, ότι αφού επήρε τους μαθητάς Του, σε κάποιο σημείο, γνωρίζομε από το Ευαγγέλιον ότι αυτό είναι το όρος των Ελαιών, και όπως ήδη το είπαμε, αυτό μας το αναφέρει ο άγιος Κύριλλος, που είναι η πύλη επιστροφής. Η Βηθλεέμ είναι η πύλη ερχομού εις τον κόσμον και το όρος των Ελαιών είναι η πύλη της αναχωρήσεως.

Κι ενώ ωμίλει εις τους μαθητάς Του, λέγει: «Καὶ ταῦτα εἰπὼν βλεπόντων αὐτῶν- είναι στο Α΄κεφάλαιο, στίχος 9 -ἐπήρθη, καὶ νεφέλη ὑπέλαβεν αὐτὸν ἀπὸ τῶν ὀφθαλμῶν αὐτῶν. καὶ ὡς ἀτενίζοντες ἦσαν εἰς τὸν οὐρανὸν πορευομένου αὐτοῦ, καὶ ἰδοὺ ἄνδρες δύο παρειστήκεισαν αὐτοῖς ἐν ἐσθῆτι λευκῇ, οἳ καὶ εἶπον· ἄνδρες Γαλιλαῖοι, τί ἑστήκατε ἐμβλέποντες εἰς τὸν οὐρανόν; Οὗτος ὁ ᾿Ιησοῦς ὁ ἀναληφθεὶς ἀφ᾿ ὑμῶν εἰς τὸν οὐρανόν, οὕτως ἐλεύσεται, ὃν τρόπον ἐθεάσασθε αὐτὸν πορευόμενον εἰς τὸν οὐρανόν».

Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης: Κιβωτός τοῦ Κόσμου: Ἐλεεινή ἡ διοίκηση πού «φύτεψε» ἡ κυβέρνηση – Κατέβασαν τίς εἰκόνες καί κατάργησαν τήν προσευχή! - βίντεο

 Η Κιβωτός του Κόσμου καταστρέφεται από τους δήθεν «εξυγιαντές» της - Καταγγελίες για αθλιότητες της νέας διοίκησης - Αφαιρούν κάθε χριστιανικό στοιχείο από τη δομή!

Γράφει ο Ελευθέριος Ανδρώνης

Κιβωτός του Κόσμου: Να λοιπόν που η δήθεν εξυγίανση που υποσχόταν η Δόμνα Μιχαηλίδου για την Κιβωτό του Κόσμου, δεν αποτελεί τίποτε άλλο παρά τη σταδιακή διάλυση της, την ερήμωση της και το ξερίζωμα κάθε χριστιανικού στοιχείου που διέθετε στον τρόπο λειτουργίας της.

Αυτοί που προεκλογικά θυμούνται ξαφνικά να κάνουν τους ευλαβείς «χριστιανούς» και τρέχουν να απαθανατιστούν δίπλα σε ιερές εικόνες και ιερωμένους για να ανεβάσουν τις πολιτικές «μετοχές» τους, είναι οι ίδιοι που άπλωσαν το διεφθαρμένο χέρι τους στην Κιβωτό και την μετατρέπουν σε ένα απονευρωμένο ερείπιο, σε ένα στείρο και μίζερο ίδρυμα, ένα εκκολαπτήριο δυστυχισμένων παιδιών.

Οι νεοφιλελεύθερες «ακρίδες» έπεσαν πάνω στη δομή και πέρα από την επίθεση στα ταμεία της που ήταν ο κύριος στόχος, την απογύμνωσαν και από τον χαρακτήρα της. Στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», ο Τσαμπίκος, πρώην φιλοξενούμενος και πρώην εργαζόμενος στην Κιβωτό, αποκάλυψε τις ελεεινές πράξεις στις οποίες προχώρησε η νέα διοίκηση (βαλτή από την κυβέρνηση) που ούτε λίγο – ούτε πολύ θυμίζουν σταλινικό πογκρόμ εναντίον κάθε χριστιανικού ήθους και στοιχείου!

Όταν ο Τσαμπίκος ρωτήθηκε για το αν η νέα διοίκηση έχει αποσύρει τις εικόνες των Αγίων, αν γίνεται προσευχή και αν πηγαίνουν εκκλησία τα φιλοξενούμενα παιδιά, εκείνος απάντησε:

«Όχι τίποτα, τα έχουν καταργήσει όλα, είναι για γέλια αυτά, τα έχουν καταργήσει όλα»!

Να λοιπόν πως λειτούργησε η «αποϊδρυματοποίηση» που χρησιμοποιεί ως «καραμέλα» η Δόμνα Μιχαηλίδου. Πρώτα επιστράτευσαν όλα τα «πετσωμένα» ΜΜΕ για να κάνουν συστηματική δυσφήμηση της δομής για 1-2 μήνες και να χαλαρώσουν οι αντιστάσεις του κόσμου για την επερχόμενη εισβολή στη δομή που είχε σχεδιαστεί εξ’ αρχής.

Μοίρασε ἀμφίβολες «Καινές Διαθήκες» σέ παιδιά τοῦ Γυμνασίου, ἀλλά θέλει νά βγάλει τόν Ἐσταυρωμένο ἀπό τό Ἱερό «γιά νά ἀκολουθεῖ τήν Παράδοση»!

Ο Μητροπολίτης Περιστερίου θέλει να βγάλει τον Εσταυρωμένο από το Ιερό διότι όπως είπε στο ποίμνιό του στην συνάντηση που είχαν, είναι μια πρακτική που δεν προέρχεται από την Ορθόδοξη Παράδοση και επίσης δεν πρέπει να έχουμε στο Ιερό Βήμα τον Εσταυρωμένο και να λείπει η Ανάσταση. Πράγματα τα οποία αντέκρουσαν οι πιστοί με ακλόνητα στοιχεία. Μάλιστα, εάν ένας πιστός εκεί που μιλούσε έλεγε «δεσπότης», ο Μητροπολίτης Περιστερίου αμέσως τον διέκοπτε, λέγοντάς του ότι αυτός ο όρος είναι παπικός, να μην τον λέει. Ή αν έλεγε «Στρατευομένη Εκκλησία» πάλι τον διέκοπτε, λέγοντας του ότι αυτός είναι προτεσταντικός όρος, να μην τον λέει. Υπήρχε δηλαδή μία «ιδιαίτερη φροντίδα» εκ μέρους του Μητροπολίτη να κάνει αυτές τις υποδείξεις στους πιστούς για να τους δώσει την εντύπωση ότι όντως μεριμνούσε για την Ορθόδοξη Παράδοση, έτσι ώστε υπό την επήρεια αυτής της ψευδαίσθησης, ότι δήθεν γίνεται για την Ορθόδοξη Παράδοση, να δεχθούν την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου από το Ιερό Βήμα.
Την ίδια όμως στιγμή (την αμέσως επόμενη ημέρα ή την μεθεπόμενη) ο ίδιος Μητροπολίτης μοίρασε την «Καινή Διαθήκη» της αμφίβολης «Ελληνικής Βιβλικής Εταιρείας» στους μαθητές του 9ου Γυμνασίου της Μητροπόλεως στο Θέατρο Πολιτών. Είπε μάλιστα στα παιδιά ότι είναι τα πρώτα που παίρνουν την εν λόγω «Καινή Διαθήκη» γιατί μόλις εκδόθηκε!!

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 26-5-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 26-5-2023 
https://www.youtube.com/live/8KR9xT0d-Fs?feature=share

Ἡ Κοινή Ἀγορά (Ε.Ε) θά εἶναι ὁ τάφος τῆς Ἑλλάδος....


Δὲν ἔχουμε ἀνάγκη οὔτε ἀπὸ κομμουνισμό, οὔτε ἀπὸ σοσιαλισμό, οὔτε ἀπὸ τὴν Κοινὴ Ἀγορά. Οἱ πολιτικοί μας ἀναμένουν τὴ σωτηρία τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ τὴν Κοινὴ Ἀγορά. Ἐγὼ διαφωνῶ.
Δὲν εἶμαι πολιτικός, ἀλλὰ σᾶς τὸ λέω καθαρὰ καὶ σημειώσατέ το· Ἡ Κοινὴ Ἀγορὰ (Ε.Ε) θὰ εἶνε ὁ τάφος τῆς Ἑλλάδος....


π. Αυγουστίνος Καντιώτης εν έτει 1972


https://proskynitis.blogspot.com/2023/05/blog-post_697.html

26 Μαΐου. Κάρπου ἐκ τῶν 70 (α ́ αἰ.). Ἀλφαίου ἀποστόλου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ Προδρόμου, Κυρ. ιε΄ ἐπιστ. (Β΄ Κορ. δ΄ 6-15).

Β Κορ. 4,6          ὅτι ὁ Θεὸς ὁ εἰπὼν ἐκ σκότους φῶς λάμψαι, ὃς ἔλαμψεν ἐν ταῖς καρδίαις ἡμῶν πρὸς φωτισμὸν τῆς γνώσεως τῆς δόξης τοῦ Θεοῦ ἐν προσώπῳ Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Β Κορ. 4,6                Και τούτο, διότι ο Θεός, ο οποίος κατά τους χρόνους της δημιουργίας διέταξε να λάμψη φως αντί του σκότους που υπήρχε τότε, αυτός έλαμψεν εις τας καρδίας μας και τας εφώτισεν, όχι μόνον δια να γνωρίσωμεν ημείς, αλλά δια να μεταδώσωμεν και στους άλλους φωτεινήν και καθαράν την γνώσιν της δόξης του Θεού, η οποία δόξα εφανερώθη δια του Ιησού Χριστού.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible