Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2025

《Υἱέ μή σέ πλανήσωσιν ἄνδρες ἀσεβεῖς, μηδέ βουληθῆς》\Παροιμίαι Σολομῶντος, Κεφ. 1, Εἰς τήν ἀρχήν τῶν Παροιμιῶν, Μ. Βασιλείου, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

《Υἱέ μή σέ πλανήσωσιν ἄνδρες ἀσεβεῖς, μηδέ βουληθῆς》\Παροιμίαι Σολομῶντος, Κεφ. 1,  Εἰς τήν ἀρχήν τῶν Παροιμιῶν, Μ. Βασιλείου, 2-10-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com,

 

Ἡ ξενιτεία, ἡ προσεκτική ἐπιλογή τῶν φίλων, ἡ παραμονή στό κελλί καί οἱ λογισμοί πού πρέπει νά καλλιεργοῦμε στήν ἡσυχία, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 52-59), Φιλοκαλία Β' τόμος, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ξενιτεία, ἡ προσεκτική ἐπιλογή τῶν φίλων, ἡ παραμονή στό κελλί καί οἱ λογισμοί πού πρέπει νά καλλιεργοῦμε στήν ἡσυχία, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 52-59), Φιλοκαλία Β' τόμος, 2-10-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Αἱ ἀρεταί κριτήριον γυναικείας δυνάμεως

Αἱ ἀρεταί κριτήριον γυναικείας δυνάμεως

Γράφει ὁ κ. Δημήτριος Λογοθέτης, θεολόγος

Τὸ βασικὸ πρόβλημα μὲ τὴν σύγχρονη ἱστοριογραφία εἶναι ὄχι ἁπλὰ ἡ παρουσίαση τῶν γεγονότων τῆς ἱστορίας μὲ τρόπο ποὺ ἐξυπηρετεῖ ἕνα συγκεκριμένο ἀφήγημα, ἀλλὰ καὶ ἡ συνολικὴ ἀπόκρυψη τῆς ἀληθείας, ἡ μετατροπὴ καὶ ἑρμηνεία τῶν γεγονότων σὲ βολικὲς ἱστορίες καὶ ἀφηγήσεις, ἔτσι ὥστε νὰ στηριχθοῦν ἐπάνω τους νεοφανεῖς ἰδεολογίες καὶ πιστεύω.

Μία βασικὴ ἰδεολογία ποὺ ἔχει στηριχθῆ σὲ αὐτὸ τὸ μοντέλο εἶναι βεβαίως ὁ γνωστὸς φεμινισμός, γεννημένος τὸν εἰκοστὸ αἰώνα, ψάχνει στηρίγματα μέσα στὴν ἱστορία, γιὰ νὰ καταφέρῃ νὰ κρατηθῇ στὸ σήμερα ὅσο περισσότερο χρόνο μπορεῖ. Καὶ ὅταν λέμε ὅτι ψάχνει στηρίγματα στὴν ἱστορία, ἐννοοῦμε ὅτι ὁποιαδήποτε γυναίκα ξέφευγε ἀπὸ τὸν ἀναμενόμενο ρόλο της στὴν κοινωνία καὶ συμπεριφερόταν μὲ ἀρετὲς ποὺ ἀνῆκαν σὰν χαρακτηριστικὰ στοὺς ἄνδρες, τότε ἡ γυναίκα αὐτὴ ἀποτελεῖ πρόδρομο τοῦ κινήματος, προσωπικότητα ἡ ὁποία ἂν ζοῦσε τώρα σίγουρα θὰ στήριζε τὶς προσ­πάθειες τῶν σύγχρονων φεμινιστριῶν.

Δύο πολὺ σημαντικὲς τέτοιες ῥωμαίϊκες προσωπικότητες εἶναι ἡ Θεοδώρα, σύζυγος τοῦ Ἰουστινιανοῦ, καὶ ἡ Ἄννα Κομνηνή, κόρη τοῦ αὐτοκράτορα Κομνηνοῦ. Καὶ οἱ δύο αὐτὲς γυναῖκες ἔδειξαν ἀπαράμιλλο θάρρος, σημαντικὸ ρόλο στὴν ἱστορικὴ ἐξέλιξη τῆς αὐτοκρατορίας καὶ ὄντως φαίνεται ὅτι δὲν ἔμοιαζαν μὲ τὴν πλειοψηφία τῶν τότε γυναικῶν. Ἀλλὰ εἶναι σωστὸ νὰ φτάσῃ κανεὶς στὸ σημεῖο νὰ τὶς χαρακτηρίσῃ ὡς προδρόμους ἑνὸς κινήματος ποὺ ἀπορρίπτει τὸν Θεό, ὑποβιβάζει τὸν ρόλο τῶν γυναικῶν καὶ προσπαθεῖ νὰ τὶς μετατρέψῃ σὲ ἀντίγραφα ἀνδρικῶν προτύπων; Γιὰ νὰ ἀπαντηθῇ τὸ ἐρώτημα αὐτὸ εἶναι πολὺ σημαντικὸ νὰ ξεκαθαρισθοῦν κάποια πράγματα.

Δελτίο Τύπου γιὰ τὴν συγκέντρωση διαμαρτυρίας ἔξω ἀπὸ τὸν Ι. Ναὸ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου.

<<Έξω η μασονία από την εκκλησία!!!>>

Την αγαπητή μας Θεσσαλονίκη επισκέφτηκε προ ολίγων ημερών ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος από τις 27 /9- 1/10. Μαθαίνοντας αυτή την άφιξη κάποιοι πιστοί που πονάνε και ενδιαφέρονται για τα εκκλησίαστικα θέματα μαζεύτηκαν στις 29/9 ώρα 19:00 έξω από το προαύλιο του Ι.Ν.Αγίου Δημητρίου για να διαμαρτυρηθούν ειρηνικά, όπου *θα γινόταν άκουσον άκουσον μέσα στον Ιερό Ναό* το Β Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του περιοδικού «Θεολογία». Για άλλη μια φορά ο Ιερός Ναός αποιεροποιήται και μετατρέπεται σε κέντρο συνεδρίων(1)…!!!

Γιατί δεν πήγανε σε μια αίθουσα όπως και έκαναν την επόμενη ημέρα και όχι σε χώρο Λατρείας!

Μέσα στην αίθουσα ήταν προσκεκλημένοι εκκλησιαστικοί ηγέτες, πολιτικά πρόσωπα όπως ο πρόεδρος της «δημοκρατίας» ο Κωνσταντίνος Τασούλας και άλλοι οι οποίοι έχουν ψηφίσει υπέρ του νόμου των ομοφυλοφίλων.

Για τους εξής λόγους θέλαμε να διαμαρτυρηθούμε ειρηνικά :

1. Για το Ουκρανικό μόρφωμα το οποίο «ευλόγησε» ο νυν Πατριάρχης Κωσταντινουπόλεως εκφωνώντας στον δικτάτορα Ζελεσκι το : «Σλάβα Οὐκραΐνι» = Δόξα στην Ουκρανία . Ένώ οι αδελφοί μας οι Ουκρανοί της πραγματικής Εκκλησίας της Ουκρανίας μετα του Σεβασιωτάτου Ονούφριου: ξυλοκοπούνται, εξορίζονται, βασανίζονται, χάνουν τις εργασίες τους, φυλακίζονται και ζουν έναν διωγμό εξαιτίας της ψευτοεκκλησίας του Επιφανίου που φύτεψε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

2. Για την συναίνεση στον προσωπικό αριθμό αρκετών Ιεραρχών όπως και του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Φιλόθεου. Ενώ έχουμε αναρίθμητες μαρτυρίες από συγχρόνους Άγιους όπως ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης που μας άφησε την χειρόγραφη επιστολή με τίτλο <<Τα Σημεία Των Καιρών>> που αναφέρεται στην κάρτα του πολίτη και τον προσωπικό αριθμό.

3. Για την συλλογική προώθηση με την πλειοψηφία της Ιεραρχίας της Ελλάδος και της κυβέρνησης Μητσοτάκη όπου ανάγκασαν τους συνανθρώπους μας στην περίοδο της ψευτοπανδημίας να κάνουν ένα εμβόλιο που δεν είχε έγκριση από τις αρμόδιες αρχές με αποτέλεσμα: χιλιάδες παρενέργειες και χιλιάδες αιφνίδιους θανάτους έως σήμερα.

ΣΥΡΙΑ: Διεθνὴς ἀδιαφορία γιὰ τὶς πυρπολήσεις χριστιανικῶν χωριῶν

Συνήθης εικόνα στη Συρία: μαυροφορεμένες χριστιανές γυναίκες και στο κέντρο τα θύματα της νέας τάξης του ισλαμικού κράτους. Η Δύση, αφού βοήθησε τους ισλαμιστές να κατακτήσουν την εξουσία, αδιαφορεί για τη ζωή των χριστιανών γιατί «δεν αποτελούν γεωπολιτικό ζήτημα»

ΣΥΡΙΑ: Διεθνής αδιαφορία για τις πυρπολήσεις χριστιανικών χωριών

Με τον Pierre Berthelot*

Atlantico: Εδώ και αρκετές ημέρες, οι Χριστιανοί στη Συρία αντιμετωπίζουν εμπρηστικές επιθέσεις που έχουν καταστρέψει χωριά στην Κοιλάδα των Χριστιανών, στην επαρχία Χομς. Σε μόλις 20 χρόνια, ο χριστιανικός πληθυσμός στη Συρία φέρεται να έχει μειωθεί από 3 εκατομμύρια σε λιγότερους από 300.000. Ποια είναι η πραγματικότητα της κατάστασης των Χριστιανών στη Συρία και ποια είναι η έκταση της καταστολής εναντίον των Χριστιανών σε αυτή τη χώρα;

Πιερ Μπερθελό: Τα στοιχεία που αναφέρονται είναι αξιόπιστα. Πράγματι, ο χριστιανικός πληθυσμός έχει μειωθεί σημαντικά στη Συρία, αλλά αυτό το φαινόμενο είναι αρκετά παλιό και ξεκίνησε πριν από τον συριακό εμφύλιο πόλεμο του 2011 και την Αραβική Άνοιξη.

Φρικαλεότητες από το ΝΤΑΕΣ

Μερικοί Χριστιανοί αντιπαθούσαν τον αυταρχισμό του καθεστώτος Άσαντ, ενώ άλλοι αντιμετώπιζαν μια ήδη δύσκολη κατάσταση στη Συρία πριν από το 2011. Αυτή η πραγματικότητα εξηγεί εν μέρει την εξέγερση που βίωσε η χώρα εκείνη την εποχή. Οι Χριστιανοί αντιμετώπιζαν επίσης οικονομικές δυσκολίες. Αλλά οι Χριστιανοί στη Συρία αντιλαμβάνονταν ότι ένας κακός άνεμος φυσούσε στην περιοχή, ειδικά μετά την αμερικανική επέμβαση στο Ιράκ το 2003, η οποία είχε ως στόχο να αναδιαμορφώσει τη Μέση Ανατολή μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου. Εκείνη την εποχή, ένα πολύ ισχυρό τζιχαντιστικό κίνημα αναδύθηκε στο Ιράκ, ενώ μέχρι τότε ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτο, έχοντας καταπολεμηθεί από το άλλο αυταρχικό καθεστώς Μπααθισμού, το Ιράκ του Σαντάμ Χουσεΐν.

Η σταδιακή διάλυση του ιρακινού κράτους επέτρεψε την εμφάνιση του Ντάες. Οι Σύριοι Χριστιανοί, επομένως, διαισθάνθηκαν ότι η τάση, ακόμη και πριν από το 2011, ήταν κακή.

Σινᾶ. Τί κατάλαβε ὁ Δημητριάδος, καὶ ποιός ὁ ρόλος του.

Σινᾶ. Τί κατάλαβε ὁ Δημητριάδος, καὶ ποιός ὁ ρόλος του.

Γεώργιος Κ. Τζανάκης, Ἀκρωτήρι Χανίων

Ἔγιναν αὐτὰ ποὺ ἔγιναν στὴν Μονὴ Σινᾶ. Φτάσαμε ἐδῶ ποὺ φτάσαμε. Ὅλοι περιμένουν νὰ δοῦν πῶς θὰ προχωρήσουν τὰ πράγματα. Τί θὰ μπορέσῃ νὰ κάνῃ πλέον ἡ ἀδελφότης μαζὶ μὲ τὸν καινούργιο ἡγούμενό της, ὥστε νὰ διασώσῃ ὅτι μπορεῖ νὰ διασωθῇ; Καὶ πολλὰ μποροῦν νὰ διασωθοῦν, ἀρκεῖ νὰ γίνουν οἱ ἐπιβαλλόμενες ἐνέργειες, πρὸς κάθε κατεύθυνσι. Πρῶτα νὰ ἐξετασθοῦν ὅσα ἔγιναν, καὶ ὅσα δὲν ἔγιναν, τὰ τελευταῖα 50 χρόνια, καὶ ἐντὸς τῆς Μονῆς καὶ σὲ σχέσι μὲ τοὺς ἐκτὸς αὐτῆς, καὶ τὶς ἐμπλεκόμενες Κυβερνήσεις (Αἰγύπτου καὶ Ἑλλάδος). Καὶ ἐνῷ ὅλοι περιμένουν ἀνήσυχοι, ἐμφανίζεται ὁ Δημητριάδος Ἰγνάτιος καὶ δίνει μιὰ συνέντευξι, γιὰ ὅσα (κατάλαβε ὅτι) ἔγιναν στὸ Σινᾶ, καὶ γιὰ τὸ Σινᾶ, καὶ ὅσα πρόκειται νὰ ἀκολουθήσουν.

Αὐτοῦ τοῦ εἴδους οἱ τοποθετήσεις, ποῦ ἀποσκοποῦν; Βοηθοῦν ἤ ὑπονομεύουν τὴν κατάστασι, καὶ τὴν προσπάθεια ἀνασυντάξεως καὶ προστασίας τῆς Μονῆς; Ἡ μόνιμη διάθεσι αὐτοπροβολῆς, τοῦ συγκεκριμένου ἱεράρχου, καὶ ὑπηρετήσεως τῆς ἑκάστοτε κυβερνητικῆς γραμμῆς (ὅλοι θυμοῦνται τὴν στάσι του ἐπὶ κωρονοϊοῦ) εἶναι παροῦσα καὶ ἐδῶ.

Ἀλλὰ γιὰ νὰ βοηθηθῇ ἡ κατάστασις χρειάζεται, ἀπὸ τοὺς ἐμπλεκομένους, σοβαρὴ μελέτη καὶ κριτικὴ διάθεσις καὶ ὄχι συγκάλυψις καὶ διαστρέβλωσις, ἀκόμη καὶ τῶν γεγονότων. Καὶ ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς μοναχοὺς χρειάζεται αὐτοκριτικὴ καὶ οὐσιαστικὴ εἰς βάθος, καὶ μὲ σταθερὰ κριτήρια, ἐξέτασις τῶν γεγονότων, ἐντοπισμὸς τῶν λαθῶν, καὶ χάραξις νέας στρατηγικῆς, συμφώνως μὲ τὰ θέσμια τοῦ Σιναϊτικοῦ μοναχισμοῦ, καὶ τῶν μέχρι σήμερα κεκτημένων, τῆς Μονῆς Σινᾶ, στὸ διάβα τῶν αἰώνων.

Βοηθάει πρὸς αὐτὴ τὴν κατεύθυνσι ἡ συνέντευξις τοῦ Δημητριάδος; Ἄς δοῦμε τί λέει.

Α. Πῶς ἀντιλαμβάνεται ὁ Δημητριάδος τὸ πρόβλημα.

«Σοβούσε μια μεγάλη κρίση στο Μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά, λόγω μιας προσφυγής του αιγυπτιακού κράτους στα δικαστήρια σχετικά με την περιουσία της Μονής» ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (Ι.Δ.) [1]

Αὐτὸ εἶχε συμβεῖ στὴν πρὸ Σίσσι διακυβέρνησι. Ποιὰ ἦταν ἡ οὐσία αὐτῆς τῆς προσφυγῆς; Ἡ Μονὴ Σινᾶ προστατεύεται ἀπὸ τὸ Ἱσλαμικὸ Δίκαιο ὡς Βακούφι, καὶ αὐτὸ εἶναι ἀποδεκτὸ καὶ ἀπὸ τὸ Αἰγυπτιακὸ κράτος.

«Τὸ Ὅρος Σινᾶ πολὺ νωρὶς ἔγινε γιὰ τοὺς μουσουλμάνους Βακούφι. Ὅπως καὶ τὸ ἅγιον Ὅρος ἔπειτα, γιὰ τοὺς Ὁθωμανούς. Βακούφι σημαίνει ἔνα ἱδρυμα κάτω ἀπὸ τὸν ἱερὸ νόμο τῆς Σαρία. Αὐτὸ σημαίνει ὅτι τὸ ὅρος Σινᾶ προστατευεται ἀπὸ τὴ Σαρία. Ἔτσι τὸ γράφουνε καὶ τὰ μουσουλμανικὰ ἔγγραφα ποὺ ξέρω ἐγῶ. Καὶ για αὐτὸν τὸν λόγο οἱ πατέρες τοῦ Ὄρους Σινᾶ εἴχαν καὶ τὸ προνόμιο νὰ εἶναι τὸ Ὄρος Σινᾶ ἀφορολόγητο... Ἡ μοναστηριακὴ περιουσία, εἶναι Βακούφι καὶ στὴ σημερινὴ Αἴγυπτο· καὶ γιὰ τὸν Αἰγυπτιακὸ νόμο, σημαίνει ἀναπαλοτρίωτο». [2] [Αὐτὰ τὸ λέει ὁ Ἰωάννης Niehoff Παναγιωτίδης (Ι.Ν.Π.) καθηγητὴς Βυζαντινολογίας στὸ Freie Universität Berlin.

Ἄρα ἦταν ἀρκετὴ ἡ συγκεκριμένη πραγματικότης γιὰ τὴν προστασία τῆς περιουσίας τῆς Μονῆς. Γιατὶ δὲν ἐπέλεξε, ὁ Δαμιανὸς κατ᾿ ἀρχὴν, καὶ τὸ Ἑλληνικὸ κράτος στὴ συνέχεια, αὐτὴ τὴν τακτικὴ ὑπερασπίσεως τῶν δικαίων τῆς Μονῆς; Ἐδῶ παρουσιάζεται μία ἀλλόκοτη, λανθασμένη καὶ καταστροφικὴ, ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος, ἀντιμετώπισις τοῦ προβλήματος. Ἀντὶ νὰ τοποθετηθῇ ὡς θέμα τῆς περιουσίας τῆς Μονῆς Σινᾶ, δηλαδὴ Βακουφίου, παρουσιάστηκε ὡς ζήτημα περιουσίας φυσικοῦ προσώπου, μὲ τὴν βλακώδη αἰτιολογία, τὴν ὁποία ἀναπαράγει καὶ ὁ Δημητριάδος, ὅτι «ο πρώην Σιναίου Δαμιανός ήταν ο μόνος που μπορούσε να είναι διάδικος όχι όμως ως εκπρόσωπος ενός νομικού προσώπου αλλά ως φυσικό πρόσωπο».[ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ. ὅ.π.] Ἄκριβῶς αὐτὸ ἦταν τὸ θεμελιῶδες πρόβλημα ποὺ προκαθόριζε τὴν ἔκβασι τῆς νομικῆς διενέξεως. Διότι παρουσιαζόταν μία διένεξις μεταξὺ τοῦ ἡγουμένου Δαμιανοῦ καὶ τοῦ Αἰγυπτιακοῦ κράτους γιὰ μιὰ περιουσία ποὺ ἐμφανιζόταν ὑπὸ τὸ ὄνομα τοῦ Δαμιανοῦ ἤ ἄλλων προσώπων. (Βέβαια ἐδῶ ἀκούγονται πολλὰ, ὅτι ὁ Δαμιανὸς εἶχε κάνει πολλὲς ἐνέργειες καὶ κινήσεις γύρω ἀπὸ τὴν περιουσία τῆς Μονῆς, ἀλλὰ δὲν ἔχουμε τὰ σχετικὰ ἔγγραφα γιὰ νὰ ἀναφερθοῦμε λεπτομερῶς ). Καὶ λέει ὁ καθηγητὴς, Ἰωάννης Niehoff Παναγιωτίδης, ὅτι:

«Ἄμα ἕνας ἡγούμενος ἀρχίζει νὰ γράφῃ τὴν περιουσία τῆς Μονῆς στὸ δικό του ὄνομα, ἤ ἑνὸς προσώπου ποὺ εἶναι ἐγγὺς αὐτοῦ, τὸ Αἰγυπτιακὸν κράτος, μὲ τὸ δίκηο του λέει «Παιδιὰ, δὲν εἶναι αὐτὸ Βακούφι». Αὐτὴ εἶναι ἰδιωτικὴ περιουσία τοῦ ἡγουμένου τάδε. Δηλαδὴ πρώτα φταίει ἡ χριστιανικὴ πλευρά. Ὅποιος ξέρει τὴν Σαρία, πρέπει νὰ τὸ λάβῃ ὑπ᾿ ὅψιν του. Ἅμα αὐτὸς ποὺ ἔχει τὴν ὲπικαρπία ... προσπαθεῖ νὰ σφετερίζεται αὐτὴ τὴν περιουσία, τὸ Βακφ διαλύεται.» (Ι.Ν.Π. ὅ.π.)

Βλέπετε πῶς ἔχει γίνει ἐξ ἀρχῆς ἡ παγίδευσις. Δὲν ὑπερασπίζονται τὴν Μοναστηριακὴ περιουσία ὡς Βακουφικὴ, ἄρα ἀναπαλοτρίωτη, ἀλλὰ ὡς ζήτημα περιουσίας, ποὺ φέρεται ὡς ἰδιοκτησία ἑνὸς προσώπου, τοῦ ἡγουμένου, ποὺ, ὅμως, καταργεῖ τὴν προστασία της ὡς Βακουφικῆς.

Συνεχίζει ὁ Δημητριάδος νὰ περιγράφῃ αὐτὰ ποὺ (κατάλαβε ὅτι) συνέβησαν:

« Η Αίγυπτος ενημέρωσε την Ιερά Μονή Σινά ότι η απόφαση θα ήταν δυσμενής για την Ιερά Μονή και πρότεινε έναν εξωδικαστικό συμβιβασμό». (Ι.Δ. ὅ.π.)

Ἡ Αἰγυπτιακὴ κυβέρνησις ἔπαιζε καλὰ τὸ παιχνίδι της. Ἡ πλευρὰ τοῦ Δαμιανοῦ τί ἔκανε; Ποὺ στηριζόταν; Ποιοί ἦταν οἱ δικηγόροι καὶ ἀπὸ ποιούς πληρωνόταν; (Θὰ γίνῃ τεράστιο τὸ παρὸν, ἀν τὸ ἀνοίξουμε, ὁπότε προχωροῦμε) Ἄρχισε ὁ Δαμιανὸς καὶ οἱ πέριξ αὐτοῦ τὶς συνεννοήσεις μὲ τὴν Ἐλληνικὴ Κυβέρνησι, ὁπότε ἀντιλαμβάνεται ὁ κάθε πικραμένος τὸ ἀποτέλεσμα... Καὶ, φυσικά, κατὰ τὸν Ἰγνάτιο, ἡ Ἑλληνικὴ πλευρᾶ ἀνταποκρίθηκε θετικὰ, στὸν ... ἐξωδικαστικὸ συμβιβασμό.

«Η ελληνική πλευρά ανταποκρίθηκε θετικά και μαζί με τον τότε Αρχιεπίσκοπο Σινά ενημέρωσαν την αιγυπτιακή πλευρά ότι η Ιερά Μονή είναι έτοιμη να υπογράψει τον εξωδικαστικό συμβιβασμό». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)

Καὶ τί ἦταν αὐτὸς ὁ ἐξωδικαστικὸς συμβιβασμός; Δὲν γνωρίζω τὰ ὅποια ἐπίσημα κείμενα. Γνωρίζω, ὅμως αὐτὰ ποὺ καταγγέλουν πολλοὶ, ὅτι συμφωνοῦσαν στὴν πλήρη τουριστικὴ καὶ ἐμπορικὴ ἐκμετάλευσι τῆς Μονῆς, τὴν ὁποία ἔχει σχεδιάσει τὸ Αἰγυπτιακὸ κράτος:

« Έχουμε λοιπόν τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητος, που μιλούν για συμφωνία του Σινά που εκπροσωπούνταν είπαμε από τον παυθέντα αρχιεπίσκοπο, όχι από την Σιναϊτική Αδελφότητα που είναι το όργανο που εκφράζει το Σινά, με το αιγυπτιακό δημόσιο που μιλούν ακριβώς για τουριστική εκμετάλλευση, για εμπορική εκμετάλλευση της Σιναϊτικής περιουσίας, ακόμη και του ίδιου του Μοναστηριού.

Ακόμη ακόμη, είδαμε και κάτι ανόσιο. Το Λείψανο της Αγίας Αικατερίνης να προορίζεται να εκτεθεί σε μουσείο μαζί με τις Φαραωνικές μούμιες!» ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ, (Α.Ν.) Διδάκτωρ Βυζαντινορωμαϊκοῦ δικαίου καὶ Εἰδικῶν Μοναστικῶν καθεστώτων στὸ Freie Universität Berlin [3]

Παράλληλα τὸ Ἐλληνικὸ καθεστῶς, σὲ συνενόησι μὲ τὴν Δαμιανό, ἀλλὰ ἐρήμην τῆς ἀδελφότητος τοῦ Σινᾶ, ἐτοίμαζε τὸν Ν5224 δημιουργῶντας ἔνα ΝΠΔΔ στὴν Ἑλλάδα γιὰ διαχείρησι τῆς ἐν Ἑλλάδι περιουσίας τῆς Μονῆς Σινᾶ (καὶ ὄχι μόνον αὐτό, δυστυχῶς).

Τελικῶς οἱ Αἰγύπτιοι ἀντὶ γιὰ τὸν ἐξωδικαστικὸ συμβιβασμὸ προχώρησαν, (ὅπως ἦταν φυσικό, ἀφοὺ ἡ μονὴ Σινᾶ εἶχε μείνει ἀνυπεράσπιστη), στὴν πλήρη κρατικοποίησι τῆς Μονῆς καὶ τῆς περιουσίας της.

Ὁ Δημητριάδος τὸ παρουσιάζει ὡς ἀθέτησι ὑποσχέσεως, τόσα ἀντιλαμβάνεται ἀπὸ τέτοιες ὑποθέσεις ἤ μᾶλλον θεωρεῖ ὅτι ὅσοι διαβάσουν τὴν συνέντευξί του, ἔχουν τόσο μυαλὸ, ποὺ νὰ δεχτοῦν τέτοιες ἐρμηνεῖες.

«Και ενώ οι Αιγύπτιοι υπόσχονταν συνεχώς στον τότε Αρχιεπίσκοπο Δαμιανό αλλά και στην Ελλάδα ότι είναι θέμα ημερών η υπογραφή του εξωδικαστικού συμβιβασμού, ξαφνικά και χωρίς καμία προειδοποίηση, αντί να τηρήσουν την υπόσχεσή τους προχώρησαν στην έκδοση μιας δικαστικής απόφασης, σύμφωνα με την οποία όχι μόνο η περιουσία αλλά ακόμα και η ίδια η Ιερά Μονή ανήκει στο αιγυπτιακό δημόσιο». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)

Ὅσοι ζοῦν ἐκτὸς πραγματικότητος, καὶ ζοῦν μὲ ἐλπίδες καὶ ὑποσχέσεις, ξαφνικὰ, χωρὶς προειδοποίησι, ἀντικρύζουν τὴν πραγματικότητα!!! Καὶ μένουν μὲ τὸ στόμα ἀνοιχτό, αὐτοὶ ποὺ εἶχαν τὰ μάτια καὶ τὰ αὐτιὰ κλειστὰ καὶ τὸ μυαλὸ σὲ ἀγρανάπαυσι.

Ὡς ἀντίδρασι γιὰ ὅλα αὐτὰ ἡ Ἐλληνικὴ Κυβέρνησι συνέταξε καὶ ψήφισε τὸν Ν5224!!! Παρουσίασαν τὸ πρόβλημα ὡς ἔλειψι νομικῆς ἐκπροσωπήσεως τῆς Μονῆς στὴν Αἴγυπτο καὶ φρόντισαν νὰ ἀποκτήσῃ νομικὴ προσωπικότητα στὴν Ἑλλάδα , ὥστε νὰ τὸ δοῦν οἱ Αἰγύπτιοι καὶ νὰ ἀκολουθήσουν τὸ παράδειγμά τους!!! Ταυτόχρονα λένε ξεκάθαρα ὅτι αὐτὸ ποὺ κάνουν δὲν λύνει τὸ πρόβλημα.!!!

«Πράγματι το νομοσχέδιο είναι ένα πολύ σημαντικό, πρωτόγνωρο και ιστορικό βήμα αλλά δεν λύνει το πρόβλημα που ανέκυψε με την Ιερά Μονή Σινά στην Αίγυπτο. Γιατί δεν το λύνει; Γιατί πολύ απλά δεν θα μπορούσε ποτέ να το λύσει». ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ, ΕΙΣΗΓΗΣΙΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ 31 07 25 [4]

Τότε γιατὶ τὸ κάνουν; Γιατὶ δὲν κάνουν κάτι ποὺ νὰ λύνῃ τὸ πρόβλημα; Καὶ τὰ λένε δημοσίως, καὶ ἐπιμένουν καὶ τὰ ἐπαναλαμβάνει καὶ τώρα ὁ λαμπρὸς αὐτὸς Ἱεράρχης. Γιατί;

Ἀλλη ἦταν ἡ ἀρρώστια, ἄσχετο τὸ φάρμακο, ἀλλὰ θανατηφόρο γιὰ τὴν Μονή. Ἁπὸ τὴν Αἰγυπτιακὴ κυβέρνησι ἔχασε τὴν περιουσία της, ἀπὸ τὸν Νόμο καὶ τὶς προβλέψεις του ἔχανε καὶ τὴν οὐσία της καὶ τὴν ἐλευθερία της, τὴν θεσμικὴ καὶ διαχρονικὴ καὶ καθεστωτική.

Β. Τὸ ξέπλυμα καὶ ἡ ἄμετρος κολακεία, τοῦ Ἰγνατίου, πρὸς τὴν Ἐλληνικὴ Κυβέρνησι

Ὅλα αὐτὰ, ὅμως , ὁ Ἰγνάτιος τὰ βλέπει ἀλλοιῶς. Θεωρεῖ ὡς ἀπολύτως ἐνδεδειγμένες καὶ ἄξιες συγχαρητηρίων τὶς ἐνέργειες τῆς Ἐλληνικῆς κυβερνήσεως.

«Αξίζουν συγχαρητήρια στο ΥΠΕΞ για τον τρόπο που χειρίζεται το θέμα και ειδικά για το γεγονός ότι δέχθηκε να αναλάβει κόστος που δεν του αναλογεί μόνο και μόνο για να πετύχει μια καλή συμφωνία για την Ιερά Μονή. Η Ελλάδα κλήθηκε να διαχειριστεί μια πολύ δύσκολη κατάσταση, αφού τα πράγματα είχαν φθάσει σε αδιέξοδο χωρίς καμία δική της ευθύνη». ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ (ὅ.π.)

Οὐσιαστικῶς ἐπαναλαμβάνει τὸ κυβερνητικὸ ἀφήγημα χρησιμοποιῶντας μάλιστα ακριβῶς τὶς ἴδιες λέξεις ποὺ χρησιμοποίησε ἡ Ὑπουργὸς κ. Ζαχαράκη στὴν Βουλή:

«Ἡ Κυβέρνηση κατέβαλε κόστος που δεν της αναλογεί για να αντιμετωπίσει χρόνιες παθογένειες και προβλήματα της Ιεράς Μονής Σινά. Δεν είναι ευθύνη αυτής της κυβέρνησης ότι η Μονή Σινά δεν έχει νομική προσωπικότητα στην Αίγυπτο ή ότι δεν έχει διασφαλίσει την συνέχειά της μέσω αδειών διαμονής και υπηκοοτήτων». ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ, (ὅ.π.)

Ποὺ στηρίζεται ὁ ἐπίσκοπος αὐτὸς καὶ δίνει συγχαρητήρια στὴν Κυβέρνησι γιὰ τὶς ἐνέργειές της; Μὲ ποιὰ κριτήρια ἀξιολόγησε τὶς πράξεις της; Ἐπαναλαμβάνει ἀπλῶς τὸ κυβερνητικὸ ἀφήγημα. Ὅπως ἔκανε καὶ ἐπὶ κωρονοϊοῦ, ὅπως κάνουν καὶ τώρα ὅλοι σχεδὸν οἰ Ἱεράρχες μὲ τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμὸ, ποὺ λειτουργοῦν ὡς οἱ κύριοι προωθητές του στὴν Ἐλληνικὴ κοινωνία, ἐνῷ θὰ μποροῦσαν νὰ σταματήσουν πολὺ εὔκολα τὴν κυβέρνησι, ἄν δὲν ἧταν ἀπλοὶ ἐντολοδόχοι καὶ ὑπηρέτες της.

Οἱ γνωρίζοντες τὰ δεδομένα καὶ κατανοοῦντες τὰ κίνητρα καὶ τὴν σημασία τῶν πράξεων τῆς Κυβερνήσεως λένε ξεκάθαρα περὶ τίνος πρόκειται. Παραθέτουμε δύο γνῶμες εἰδικῶν ποὺ μὲ σαφήνεια δηλώνουν ὅτι εἶναι ΑΧΡΗΣΤΟ καὶ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΟ (τὸ νομοσχέδιο, Νόμος πλέον):

Γιὰ τὰ κίνητρα, πρώτα:

«Για πρώτη φορά λοιπόν η Σιναϊτική περιουσία, που ήταν αυτή η οποία συντήρησε -μην το ξεχνάμε είπαμε- το Σινά 1500 χρόνια, είναι το αντικείμενο των ορέξεων κάποιων κύκλων. Και οι αρέξεις αυτές βλέπουμε ότι αγγίζουν και κρατικά συμφέροντα ή τουλάχιστον συμφέροντα ηγεσιών. Της Αιγύπτου και της Ελλάδος.» (Α.Ν, ὅ.π.)

Καὶ γιὰ τὸν Ν5224:

«Μπαίνουν ερωτήματα εις βάρος της Ελληνικής πλευράς και συγκεκριμένα εις βάρος της κυβερνήσεως της σημερινής, η οποία έφερε αυτό το νομοσχέδιο, το οποίο ήταν ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΝΑ, γιατί απλούστατα με αυτό το νομοσχέδιο είδαμε ότι η ίδια η Ελληνική κυβέρνηση ετοίμασε έναν θύλακα υποδοχής του Σινά στην Ελληνική επικράτεια, πράγμα που σήμαινε ότι είχε υπόψη της η κυβέρνηση που έφερνε αυτό το νομοσχέδιο, ότι το Σινά θα φύγει από την Αίγυπτο και το υποδεχόταν στην Ελλάδα». (Α.Ν, ὅ.π.)

«Αὐτὸ τὸ συμβόλαιο τοῦ Ἑλληνικοῦ κράτους (ἐνν.ὁ Νόμος 5224) εἶναι ἐμπνευσμένο ἀπὸ τὸ πνεῦμα τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως ... καὶ εἶναι ΑΧΡΗΣΤΟ» (Ι.Ν.Π. ὅ.π.)

Τὰ παραπάνω τὰ τεκμηριώνουν διὰ μακρῶν οἱ κ. καθηγητές, (καὶ παρακαλῶ ὅσους ἔχουν τὸν πόθο τῆς ζητήσεως τῆς ἀληθείας, νὰ ἀκούσουν προσεκτικά τὶς συνεντεύξεις), ἀντιθέτως μὲ τὸν ἐπίσκοπο Ἰγνάτιο, ὁ ὁποῖος θεωρεῖ ἀρκετὴ τὴν δημόσια παρουσίασι τοῦ ξεπλύματος καὶ τῆς κολακείας του πρὸς τὴν κυβέρνησι τοῦ Μητσοτάκη, χωρὶς κανένα ἐπιχείρημα, ἐκμεταλευόμενος τὸ κῦρος τῆς ἀρχιερατικῆς του ἰδιότητος, μὴ ἀντιλαμβανόμενος, προφανῶς, ὅτι ἔτσι ἐξευτελίζει τὸν ἑαυτό του καὶ στιγματίζει τὴν Ἐκκλησία καὶ τὴν πίστι.

Στὴ συνέχεια, θὰ παρουσιαστοῦν καὶ τὰ ἄλλα προβλήματα ποὺ δημιουργεῖ ἡ συνέντευξις αὐτοῦ τοῦ ἱεράρχου.


………………………………………………………….


[2] Συνέντευξις τοῦ Ι.Ν.Π. στὸν Ἀλέξανδρο Στεφανόπουλο. https://www.youtube.com/watch?v=4cVceyPU6jM]

[3] Α.Ν. , συνέντευξις στὸν Ἀλέξανδρο Στεφανόπουλο https://www.youtube.com/watch?v=he09JocTLdw&t=2s


https://aktines.blogspot.com/2025/09/blog-post_620.html#more

Ἀποτρέψατε τόν Ὁλοκληρωτισμόν!

«Ἀποτρέψατε τόν Ὁλοκληρωτισμόν!»

Γράφει ὁ Μοναχὸς Πρόδρομος

Ἀξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,

Ὁρμώμενος ἀπὸ τὴν πρόσφατη ἐπίσκεψή σας στὸ Ἅγιον Ὄρος – ἕνα τόπο ἱερό, ὁ ὁποῖος ἀπὸ τὴν ἀπαρχή του, πρὶν ἀπὸ περισσότερο ἀπὸ χίλια χρόνια, ἐπὶ τῆς βασιλείας τοῦ Βυζαντινοῦ αὐτοκράτορα Νικηφόρου Φωκᾶ, ἐργάζεται ἀδιαλείπτως στὴν προσ­ευχὴ καὶ τὴν κοινωνία μὲ τὸν Παντοδύναμο Θεό, πρὸς ὄφελος ὁλόκληρου τοῦ κόσμου – καὶ ἀφουγκραζόμενος τὶς σκέψεις τῶν πατέρων ποὺ σᾶς ὑποδέχθηκαν μὲ ἀγάπη καὶ εὐγένεια, παρὰ τὶς ἀντίθετες φωνές, αἰσθάνομαι τὴν ἀνάγκη νὰ σᾶς ἀπευθύνω τὶς παρακάτω σκέψεις μὲ σεβασμό, ὡς ἁπλὸς Ἁγιορείτης μοναχός.

Ἡ ἐπίσκεψή σας στὸν Ἄθωνα, τὴν πνευματικὴ καρδιὰ τοῦ Γένους μας, ἀποτελεῖ ἀναμφισβήτητα ἔνδειξη ἐνδιαφέροντος γιὰ τὴν παράδοση καὶ τὴν πίστη τοῦ λαοῦ μας. Ὡς Πρωθυπουργὸς τῆς Ἑλλάδας, μὲ τὴν παρουσία σας ἐδῶ ἐνισχύετε ὄχι μόνο τὴν προσπάθεια γιὰ τὴ συντήρηση τῶν ἱστορικῶν καὶ αὐτοκρατορικῶν αὐτῶν κτισμάτων, διοχετεύοντας πολύτιμα κονδύλια γιὰ τὴν ἀποκατάστασή τους, ἀλλὰ – καὶ κυρίως – δίνετε τὸ παράδειγμα σὲ πολλοὺς ἀξιωματούχους καὶ λειτουργοὺς τῆς Πολιτείας νὰ ἐπισκέπτονται τὸ Ἅγιον Ὄρος, ὥστε νὰ ἀκοῦνε, διαμέσου τῶν πατέρων, τὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖο ὁ Πανάγαθος Θεὸς ἐπιθυμεῖ νὰ μᾶς σώσει καὶ νὰ μᾶς διαφυλάξει – τόσο ἀπὸ τὴν ἀπώλεια τῆς ἐθνικῆς μας ταυτότητας, ὅσο καί, φοβερότερο ἀπ’ ὅλα, ἀπὸ τὸν πνευματικὸ θάνατο τῆς ψυχῆς.

Καθημερινά, οἱ χιλιάδες προσκυνητὲς ποὺ καταφθάνουν ἀπὸ ὁλόκληρο – κυρίως τὸν δυτικὸ – χριστιανικὸ κόσμο, μᾶς ἀνοίγουν τὶς καρδιές τους, καὶ αὐτὸ ποὺ βλέπουμε εἶναι συγκλονιστικό: παντελὴς ἀπουσία τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τὴ ζωή τους. Ὁ Χριστὸς ἀπών. Καὶ μέσα σὲ αὐτὴ τὴν ἐσωτερικὴ ἐρημία, μὲ δάκρυα καὶ ἀπόγνωση, ἔρχονται στὰ προσκυνήματα νὰ Τὸν βροῦν. Καὶ εὐτυχῶς, μὲ τὴ χάρη Του, Τὸν βρίσκουν. Καὶ ἀλλάζουν ζωή. Ἐπιστρέφουν ἀναγεννημένοι.

π.Μάξιμος Καραβὰς καὶ π. Ἰερόθεος Κοκονός, 24.9.2025 Κοίμησις δύο Πρωτεργατῶν τοῦ μαχητοῦ Ἰδανικοῦ Ἐργάτου τοῦ Εὐαγγελίου τῶν Ἡμερῶν μᾶς κυροῦ Αὐγουστίνου Καντιώτου.

25.9.25

π.Μάξιμος Καραβὰς καὶ π. Ἱερόθεος Κοκονὸς 


Τὴν ἰδία ἡμέρα (24.9.2025) δύο ἐκ τῶν στενῶν συνεργατῶν τοῦ ἀνεπανάληπτου ἰδανικοῦ ἐργάτου τοῦ Εὐαγγελίου, κυροῦ Αὐγουστίνου Καντιώτου, οἱ Πανοσιολογιώτατοι Ἀρχιμανδρῖται,ποὺ ὑπῆρξαν γενναιότατοι ἀγωνιστές, πιστότατοι εἰς τὸν Γέροντά των, ἀνεχώρησαν διὰ τὰς αἰωνίους Μονάς.

Ὁ Πανοσιολογιώτατος Ἀριμανδρίτης Ἱερόθεος Κοκονός (1933 Κούτουρλα Μετοχίου Χαλκίδος) ὑπῆρξε Γενικὸς Ἀρχιερατικὸς Ἐπίτροπος τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Φλωρίνης, λίαν ἐνεργὸς βοηθὸς εἰς τὰ ἔργα τοῦ ἀειμνήστου Γέροντος κυροῦ Αὐγουστίνου εἰς τὸ πνευματικὸν καὶ κοινωνικὸν ἔργον αὐτοῦ, ὄχι μόνον εἰς τὴν Ἀθήνα ἀλλὰ καὶ εἰς τὴν Φλώρινα. Ὑπηρέτησε καὶ εἰς τὸν Μητροπολιτικὸ Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Παντελεήμονος Φλώρινας, ὅπου συνέβαλε καθοριστικὰ εἰς τὴν ἀνέγερσιν καὶ αὐτοῦ τοῦ περικαλλοῦς Ἱεροῦ Ναοῦ καθὼς καὶ πολλῶν ἄλλων πάγκαλων Ναῶν τῆς Μητροπολιτικῆς Δικαιοδοσίας τοῦ κυροῦ Αὐγουστίνου Καντιώτου. Ὄχι μόνον εἰς τὴν Φλώρινα ἀλλὰ καὶ εἰς τὴν Ἀθήνα καὶ εἰς ὅλη τὴν Ἑλλάδα μεριμνοῦσε διὰ τὴν ἀνέγερσιν τοῦ Μητροπολιτικοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Παντελεήμονος Φλωρίνης καὶ ἄλλων περικαλλῶν Ναῶν.

3 Ὀκτωβρίου. Διονυσίου ἀρεοπαγίτου ἱερομάρτυρος, ἐπισκόπου καὶ πολιούχου Ἀθηνῶν (†96). Ῥουστικοῦ, ᾿Ελευθερίου καὶ Δαμάριδος (α΄ αἰ.) μαρτύρων τῶν Ἀθηναίων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἱερομάρτυρος, Ὀκτωβρίου 3 (Πρξ. ιζ΄ 16-34).

Πραξ. 17,16       Ἐν δὲ ταῖς Ἀθήναις ἐκδεχομένου αὐτοὺς τοῦ Παύλου, παρωξύνετο τὸ πνεῦμα αὐτοῦ ἐν αὐτῷ θεωροῦντι κατείδωλον οὖσαν τὴν πόλιν.

Πραξ. 17,16              Ενώ δε ο Παύλος επερίμενε αυτούς εις τας Αθήνας, εξερεθίζετο το πνεύμα του, διότι έβλεπε την πόλιν να είναι γεμάτη είδωλα.

Ἀντισυλληπτικὴ Μέθοδος συνδέεται μὲ κίνδυνο ἐμφάνισης ὄγκου στὸν ἐγκέφαλο στὶς γυναῖκες.


Από την Dawn Attride για την ιστοσελίδα του Medscape

Η ορμονική μέθοδος γυναικείας αντισύλληψης depot medroxyprogesterone acetate (dMPA), αλλιώς Depo-Provera, εγκυμονεί διπλάσιο κίνδυνο για έναν όγκο στον εγκέφαλο που ονομάζεται μηνιγγίωμα.

Ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος στις γυναίκες που άρχισαν την ένεση μετά την ηλικία των 31 ετών ή που τη χρησιμοποίησαν για 4 ή περισσότερα χρόνια.

Πολλές γυναίκες κατέφυγαν στα δικαστήρια ζητώντας αποζημίωση από την φαρμακευτική εταιρία που δεν τις ενημέρωσε προηγουμένως.

Περί Ἐποχῆς

❈ Σήμερα, φυσικός θεωρεῖται ὁ ἄνθρωπος πού ἱκανοποιεῖ τίς ὅποιες ἐπιθυμίες του καί ἀφύσικος, ἐκεῖνος, πού ἀγωνίζεται νά κόψει τά πάθη του. Ἔτσι δέν εἶναι; Σού λέει ὁ ἄλλος:
- Ε, γιατί τώρα, ἀφοῦ σου βγαίνει αὐθόρμητα, γιατί νά ζοριστεῖς, νά πᾶς κόντρα στή φύση σου; Ὄχι, νά ἱκανοποιήσεις τά πάθη σου, τό λένε οἱ γιατροί, εἶναι ὀργανική ἀνάγκη, δέν γίνεται...

6. Σοφία ἐν ἐξόδοις ὑμνεῖται-Παροιμίαι Σολομῶντος, Κεφ. 1, Μ. Βασιλείου,...

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible