ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
Τρίτη 18 Μαρτίου 2025
Γιά τήν ἐμπιστοσύνη στόν Θεό καί τήν Θεία Πρόνοια, Ἀββᾶ Δωρόθεου-Ἀσκητικά. Ἐπιστ. ΙΔ΄-ΙΣΤ΄, Ὁμιλία ΜΗ΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου,
Ἀπό κεῖ καταλαβαίνεις τόν ἄνθρωπο τοῦ Θεοῦ...
Ὁ Ἅγιος Συμεών ὁ Στυλίτης, ὅταν κάποτε ἔκανε αὐτό τό ὑπερφυσικό καί τό πρωτοφανέρωτο ἄθλημα τό ν’ ἀνεβεῖ πάνω σέ ἕναν στύλο καί νά ζεῖ ἐκεῖ πέρα, οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἀναρωτήθηκαν:- Τί εἶναι αὐτό πού κάνει τώρα; Εἶναι ἄραγε καλό; Θά τόν δοκιμάσουμε…Ξέρετε τί ἔκαναν; Πῆγαν ἀπό κάτω καί τοῦ εἶπαν:- Κατέβα κάτω.Ἄν ἦταν ἐγωιστής, θά ἔλεγε: «Τί μοῦ λέτε ἐσεῖς τώρα; Ἐγώ γιά τόν Θεό τό κάνω... γιατί νά κατέβω κάτω; Δέν κατεβαίνω...». Ἦταν ταπεινός καί λέει:- Ναί, θά κατέβω ἀφοῦ τό λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες κάτι ξέρουν καλύτερα ἀπό μένα...
Κοινό Πάσχα καί γιορτές μέ αἱρετικούς (παπικούς και λοιπούς); Ἐμεῖς πορευσόμεθα ἐν διαθήκῃ Πατέρων ἡμῶν …
«Ἕνα μόνο δὲν μπορῶ νὰ τῆς ἐπαινέσω (τῆς Κωνσταντινούπολης).ὅτι ἐκεῖ παίζουν καὶ τὰ θεῖα σὰν πεσσοὺς καὶ κύβους ἢ ὅπως στοὺς ἱππικοὺς ἀγῶνες καὶ τὰ θέατρα»Πτρχ. Ἅγ.Φιλόθ.Κόκκινος.Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 24.2//9.3.2025.Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας Α΄ Νηστειῶν.ΥΠΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΚΕΛΛΙΩΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝΕἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.Ἀμήν.Πάσχα 1759, Μεγάλο Σάββατο βράδυ.Ἡ γλυκόφθογγη γλῶσσα τῆς καμπάνας σύναξε τοὺς πιστοὺς Χριστιανοὺς ἐντὸς τοῦ ναοῦ. Σὲ λιγότερο ἀπὸ μισὴ ὥρα, ἡ πικρόφθογγη γλῶσσα τοῦ μητροπολίτη Μογλενῶν μὲ ἔδρα τὴν Νότια Ἀλμωπίας, τοὺς σκόρπισε ἐκτὸς τοῦ νομοῦ.«Ἄρχοντες λαῶν (καὶ ἐπίσκοποι) συνήχθησαν κατὰ τοῦ Κυρίου καὶ κατὰ τοῦ Χριστοῦ Αὐτοῦ (καὶ τοῦ ποιμνίου Αὐτοῦ)»1.Τὴν κοσμοχαρμόσυνη ἡμέρα τῆς Λαμπροφόρου Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ Θεοῦ μας, ἐνῷ ὅλοι περίμεναν ν’ ἀκουστεῖ τὸ «Χριστὸς ἀνέστη …», περιφρονῶντας ὁ δεσπότης τοὺς ἀσάλευτους θεϊκοὺς νόμους τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων, προέτρεψε τοὺς Χριστιανούς, τὸ ποίμνιό του, ἄκουσον, ἄκουσον !!!, ν΄ ἀλλαξοπιστήσουν !!! Νὰ ἀρνηθοῦν τὸν Χριστὸ καὶ νὰ ἀσπαστοῦν τὸν Ἀντίχριστο, τὸ Ἰσλάμ ! Ὡς φαίνεται δὲν ἄκουσε ποτὲ τὴν φωνή τήν λέγουσα. «Οὐαὶ ὑμῖν (Ἀλλοίμονό σας)… Κλείετε τὴν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων. Δὲν εἰσέρχεσθε ἐσεῖς, ἀλλὰ οὔτε τοὺς εἰσερχομένους ἀφήνετε νὰ εἰσέλθουν»2.Τί συνέβη ἄραγε στὴ συνέχεια;Τὸν οὐρανὸ ἔσκισε ἀστροπελέκι, καὶ τὶς καρδιὲς τσεκούρι, πελέκι. Σύννεφα καὶ μάτια ἄρχισαν νὰ κλαῖνε. Οἱ πιστοὶ Χριστιανοὶ μὲ τὶς οἰκογένειές τους, (τὴν εὐχή τους νὰ ἔχουμε), δὲν ἐνέδωσαν.Μὴ θέλοντας νὰ ἀρνηθοῦν τὸν Χριστό, σκόρπισαν, μὲ κλάματα, στὴ Βέροια καὶ ἀλλοῦ, μακρυά. Οἱ ἄλλοι, οἱ περισσότεροι, τὸν νέο ἄπιστο Ἰούδα, τὸν πρώην μητροπολίτη, ἀκολούθησαν καὶ πλαισίωσαν στενά.Οἱ ἀθεόφοβοι ἐξωμότες, δεσπότης καὶ δημότες, δὲν στάθηκαν ἕως ἐδῶ. Κατέγραψαν τὴν πράξη τῆς ἐξωμοσίας στὰ ἐξώφυλλα τοῦ Εὐαγγελίου, βεβαιώνοντας μὲ τὴν βεβήλωση αὐτὴ ὅτι ἐπίσκοπος καὶ λαϊκοὶ ἦταν, πολλὰ ἢ ὅλα τους τὰ χρόνια, ἐκτὸς Ἐκκλησίας. Δὲν εἶχαν καμμία σχέση μὲ τὰ χρυσά ἐσώφυλλα, δηλαδὴ τὰ θεόπνευστα κείμενα τοῦ Εὐαγγελίου. Ὁ νέος τῆς πίστεως Ἐφιάλτης ἐξ’ αἰτίας τοῦ ἐνδοτισμοῦ του κατέπιπτε ἀπὸ γκρεμὸ σὲ βάραθρο. Ἀπὸ Ἰωάννης ἔγινε Ἀλῆς. Ἀποδέχθηκε καί … «τιμητική»… βράβευση…«ἀνώτερη θέση» ποὺ τοῦ προσέφεραν, μετὰ τὴν περιτομή του οἱ… «γενναιόδωροι» Τούρκοι. Ἐπιθυμοῦσε… «κοινωνικὴ καταξίωση», λαϊκιστὶ καριέρα. Ὁ Ἀλῆς ἔγινε ἱεροδικαστὴς (μουλᾶς σημειώνει τὸ κείμενο ), σὲ μεγάλη πόλη, τὴν Λάρισα. Ἔτσι, λοιπόν, ὁ ἐπίσκοπος κατάντησε, κατέληξε νὰ γίνη κήρυκας καὶ διαφημιστὴς τοῦ ἀντίχριστου, ἀντίθεου καὶ αἱμοχαροῦς Ἰσλάμ3.Αὐτοὶ ποὺ ἀλλαξοπίστησαν ὀνομάστηκαν Καρατζοβαλίδες4. Οἱ ἐξισλαμισμένοι κάτοικοι τῆς Νότιας ἦταν πολὺ φανατικοί. Περίσσευε ὁ τρόμος5. Ἔκτισαν δυὸ τζαμιὰ6 . Ἔκαψαν δύο μοναστήρια, τοῦ Ἀρχαγγέλου7 καὶ τῶν Προμάχων8 . Ὁ μητροπολιτικὸς ναὸς τοῦ Ἁγίου Γεωργίου δὲν σώζεται. Τὸν ἔκαψαν οἱ Τοῦρκοι9. Τὴν Ἁγία Παρασκευή, στὴν Περίκλεια, τὴν κατέστρεψαν τὰ τέρατα τῆς Νότιας, οἱ νεοεξισλαμισθέντες κάτοικοί της10.Κατὰ τ’ ἄλλα, οἱ σύγχρονοι «θολολόγοι» θέλουν νὰ εἶναι σὲ ὅλους ἀρεστοί. Σὰν τὸν βάτραχο, μιὰ στὸν βράχο ἔξω ἀπ’ τὸ νερό, μέσα στὸ νερὸ τὴν ἄλλη. Θέλουν νὰ πείσουν ὅτι ἔχουμε τὴν ἴδια πίστι μὲ τὸ Ἰσλάμ. «Ἔχουμε», λένε, «τὸν ἴδιο Θεό, τὸν Θεὸ τοῦ Ἀβραάμ, τοῦ Ἰσαάκ, τοῦ Ἰακώβ».
Β’ Κυριακὴ Νηστειῶν.
Εν Κυθήροις τη 15η Μαρτίου 2025
Αρχ. Παύλου ΔημητρακοπούλουΘεολόγου- συγγραφέωςΙ. Μ. Κυθήρων και ΑντικυθήρωνΗ σημερινή Κυριακή, αγαπητοί μου αδελφοί, είναι η Β΄ Κυριακή των Νηστειών, ημέρα κατά την οποία η αγία μας Εκκλησία προβάλλει και τιμά την μνήμη ενός μεγάλου και κορυφαίου Πατρός της Εκκλησίας μας, του εν αγίοις πατρός ημών Γρηγορίου αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης του Παλαμά, του κήρυκος της Χάριτος και του θεατού του ακτίστου φωτός. Στη συνείδηση της Εκκλησίας μας θεωρείται ως εφάμιλλος και ισάξιος των αγίων μεγάλων Πατέρων και ιεραρχών, Βασιλείου, Γρηγορίου και Χρυσοστόμου, γι’ αυτό και εορτάζεται η μνήμη του δύο φορές το χρόνο, στις 14 Νοεμβρίου, ημέρα της κοιμήσεώς του και σήμερα.Δεν είναι δε καθόλου τυχαίο το γεγονός, ότι η Εκκλησία μας τοποθέτησε τη μνήμη του την Β΄ Κυριακή των Νηστειών, αμέσως δηλαδή μετά την Κυριακή της Ορθοδοξίας. Το έκανε αυτό, διότι η σημερινή ημέρα, μπορούμε να πούμε, είναι μια δεύτερη Κυριακή της Ορθοδοξίας. Την προηγούμενη Κυριακή εορτάσαμε το θρίαμβο της Ορθοδοξίας εναντίον της εικονομαχίας και γενικότερα εναντίον όλων των αιρέσεων. Σήμερα ειδικότερα εορτάζουμε, στο πρόσωπο του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, το θρίαμβο της Ορθοδοξίας εναντίον μιάς μεγάλης και φοβερής αιρέσεως, της αιρέσεως του Παπισμού, μιάς αιρέσεως που συνεχίζει εδώ και χίλια χρόνια μέχρι σήμερα, να πολεμά την Εκκλησία με πολλούς και δόλιους τρόπους και αποτελεί την μεγαλύτερη απειλή της Ορθοδοξίας. Θεωρείται δε ο άγιος ως ένας από τους μεγαλύτερους πολεμίους αυτής της αιρέσεως, διότι με τα συγγράματά του, τους αντιπαπικούς του αγώνες και με τη συγκρότηση των αγίων Συνόδων του 1341, 1347 και 1351, που όλες μαζί αποτελούν την ενάτη Οικουμενική Σύνοδο της Εκκλησίας μας, ήλεγξε σφοδρότατα στο πρόσωπο του Βαρλαάμ και των ομοφρόνων του τον Παπισμό και ανέτρεψε τις αιρετικές διδασκαλίες, που είχε αναπτύξει μέχρι την εποχή του.
Εὐχή Ἁγίου Ἐφραίμ τοῦ Σύρου, π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
ΕΥΧΗ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥΑπομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού αρχιμανδρίτου Αθανασίου Μυτιληναίουμε θέμα: «ΠΕΡΙ ΑΡΓΙΑΣ»[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 1-4-1983]Η ευλάβεια, αγαπητοί μου, και η κατανυκτικότης των ημερών αυτών πολύ συχνά χρησιμοποιεί την ευχή του αγίου Εφραίμ του Σύρου: «Κύριε καί Δέσποτα τῆς ζωῆς μου, πνεῦμα ἀργίας, περιεργίας, φιλαρχίας καί ἀργολογίας, μή μοι δῷς. Πνεῦμα δέ σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης, ὑπομονῆς καί ἀγάπης, χάρισαί μοι τῷ σῷ δούλῳ. Ναί, Κύριε Βασιλεῦ, δώρησαί μοι τοῦ ὁρᾶν τά ἐμά πταίσματα καί μή κατακρίνειν τόν ἀδελφόν μου, ὅτι εὐλογητός εἶ εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν». Η μικρή αυτή ευχή, περιέχει, όπως ήδη λέγαμε την περασμένη Παρασκευή, τέσσερις κακίες και τέσσερις αρετές. Στην αγάπη σας, θα κάνουμε προσπάθεια να αναλύσομε σήμερα την πρώτην κακίαν, αυτή που αναφέρεται εις το πνεύμα της αργίας. Πριν όμως δούμε την κακίαν αυτήν της αργίας, λέγει ο όσιος πατήρ: «Κύριε καὶ Δέσποτα τῆς ζωῆς μου, μὴ μοὶ δῷς πνεῦμα ἀργίας». Τι σημαίνει αυτό το «πνεῦμα ἀργίας»;«Πνεῦμα» σημαίνει ενέργεια, και πίσω από την ενέργεια, προφανώς υπάρχει ο ενεργών. Συνεπώς όταν λέμε, λέγει εδώ η ευχή «πνεῦμα ἀργίας», σημαίνει την κακίαν της αργίας, την οποίαν ενεργεί ο ενεργών, δηλαδή ο διάβολος. Ώστε «πνεῦμα ἀργίας», θα το λέγαμε έτσι: τον διάβολον, ο οποίος εμπνέει την αργίαν. Είναι δε διδασκαλία της Εκκλησίας μας ότι οι δαίμονες είναι φορείς πονηρών ενεργειών. Γι'αυτό λέμε «πνεῦμα ἀργίας», «πνεῦμα περιεργείας», «πνεῦμα πορνείας», «πνεῦμα βλασφημίας», «πνεῦμα ἀκηδίας» κ.ο.κ. Όπως, αντιστοίχως, παρακάτω λέγει: «Δὸς μοὶ πνεῦμα σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης» κ.λπ. Τι είναι αυτό το «πνεῦμα»; Πάλι είναι μία ενέργεια. Αλλά η ενέργεια του Θεού· που σημαίνει την αρετήν της αγάπης που ενεργεί ο Θεός. Άρα, λοιπόν, εδώ ενέργεια, άκτιστος δε ενέργεια, άκτιστος ενέργεια, την οποία ενεργεί ο Θεός, εις τον Οποίον υπάρχουν όλες οι ενέργειες οι αγαθές. Δηλαδή κάθε αρετή. Η κάθε αρετή είναι αποτέλεσμα της ενεργείας, της ακτίστου ενεργείας του Θεού.
Τέσσερις συνοδοὶ τῆς μετανοίας. +Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης.
«…Παραλυτικὸν φέροντες αἰρόμενον ὑπὸ τεσσάρων» (Μᾶρκ. 2,3Σήμερα, ἀγαπητοί μου, Δευτέρα (Β΄) Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν τῆς ἁγίας καὶ Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς, ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία ὥρισε νὰ ἑορτάζεται ἕνας ἅγιος, ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς· ὑπάρχουν πολλοὶ ἅγιοι Γρηγόριοι, καὶ πρὸς διάκρισιν ἀπὸ τοὺς ἄλλους αὐτὸς ἐπονομάζεται Παλαμᾶς.Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς ἔχει μία θαυμάσια ὁμιλία ἐπάνω στὸ σημερινὸ εὐαγγέλιο. Θὰ τολμήσω νὰ πάρω μερικὰ ἄνθη καὶ θὰ τὰ προσφέρω στὴν ἀγάπη σας, σὰν μιὰ μικρὰ ἀνθοδέσμη.***Στὰ χρόνια τοῦ Χριστοῦ σὲ μιὰ πόλι τῆς Γαλιλαίας, τὴν Καπερναούμ, ζοῦσε κάποιος ἀσθενής. Ἦταν παράλυτος σωματικῶς ἐξ αἰτίας τῶν ἁμαρτιῶν του. Ῥίζα ὅλων τῶν ἀσθενειῶν εἶνε ἡ ἁμαρτία. Καὶ ἐπιστημονικῶς ἀκόμη εἶνε ἀποδεδειγμένο, ὅτι ἡ ἁμαρτία, ἐκτὸς τῶν ἄλλων συνεπειῶν ποὺ ἔχει, τσακίζει τὰ νεῦρα τοῦ ἀνθρώπου· τὸν ὁδηγεῖ συντομώτερα στὸν τάφο. Γνώρισα στὴν Ἀθήνα, στὸ Ἄσυλο τῶν Ἀνιάτων ἕνα νέο, ἀθλητὴ πρώτης τάξεως. Σήκωνε –ὅταν ἦταν καλά– 150 κιλὰ σὰν νὰ ἦταν πούπουλο.
18 Μαρτίου. Τρίτη. Κυρίλλου ἀρχιεπισκόπου Ἰεροσολύμων (†386). Τροφίμου, Εὐκαρπίωνος καὶ τῶν σὺν αὐτοῖς μαρτύρων (†300). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας Θ΄ 9-20, Ι΄ 1-4).
Ησ. 9,9 καὶ γνώσονται πᾶς ὁ λαὸς τοῦ Ἐφραὶμ καὶ οἱ ἐγκαθήμενοι ἐν Σαμαρείᾳ ἐφ᾿ ὕβρει καὶ ὑψηλῇ καρδίᾳ λέγοντες·
Ησ. 9,9 Θα μάθουν και θα αισθανθούν από προσωπικήν των πλέον πείραν την τιμωρίαν αυτήν όλοι οι πολίται του βασιλείου του Ισραήλ, αυτοί που κατοικούν εις την Σαμά-ρειαν, οι οποίοι με αυθάδειαν και υψηλόφρονα την ικαρδίαν λέγουν·
Ησ. 9,10 πλίνθοι πεπτώκασιν, ἀλλὰ δεῦτε λαξεύσωμεν λίθους καὶ ἐκκόψωμεν συκαμίνους καὶ κέδρους καὶ οἰκοδομήσωμεν ἑαυτοῖς πύργον.
Ησ. 9,10 Εάν κρημνισθούν αι πλινθόκτιστοι οικίαι μας από τους εχθρούς μας, ημείς θα είπωμεν ο ενας προς τον άλλον· ελάτε να πελεκήσωμεν λίθους και να κόψωμεν συκαμίνους και κέδρους και να οικοδομήσωμεν δια τον εαυτόν μας όχι απλάς οικίας, αλλά πύργους.
Ὁ πολιτισμὸς εἶναι ἡ καινούρια μορφὴ ἀθεΐας (Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς)
Άγιος Νικόλαος ΒελιµίροβιτςΔέν εἶναι καθόλου παράξενο, ἐάν ἡ Ἐκκλησία γράψει µιά προσευχή γιά προστασία ἀπό τόν πολιτισµό, µέ τήν ἔννοια ὅτι ὁ πολιτισµός χωρίς τό Θεό ἀποτελεῖ ἄθροισµα ὅλων τῶν κακιῶν.
Ἡ μόνη χαρά πού δέν ἔχει ἡμερομηνία λήξης εἶναι ἡ χαρά τοῦ Θεοῦ
Ὁ ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ ξέρει ὅτι ὅλες οἱ χαρές, οἱ ἐξωτερικές, δέν κρατοῦν γιά πάντα. Ἡ μόνη χαρά πού δέν ἔχει ἡμερομηνία λήξης εἶναι ἡ χαρά τοῦ Θεοῦ. Ὄχι μόνο δέν λήγει, ἀλλά αὐξάνει ὅλο καί περισσότερο, ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἔχει μέσα του τό Ἅγιο Πνεῦμα.
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .