ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
Πέμπτη 26 Ιουνίου 2025
Περί τῆς προσευχῆς διά μέσου μελέτης καί θεωρίας, Ἁγ. Νικοδήμου- Ἀόρατος πόλεμος, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ὁ ἀληθινά σοφός, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Κεφ. 89, Φιλοκαλία Α' τόμος, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ νοερά προσευχή - Τό δ΄ θεμελιῶδες πνευματικό ὅπλο, Ἁγ. Νικοδήμου- Ἀόρατος πόλεμος Α΄ μέρος, Κεφ. Μστ΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Κενοδοξία: Ἀπόγονος τῆς ἀπιστίας
Κενοδοξία: Ἀπόγονος τῆς ἀπιστίας – 1ονΤοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου ΤάτσηΠολλοὶ ἄνθρωποι ἔχουν τὴ μεγάλη ἀδυναμία νὰ ἀποκτήσουν καλὴ φήμη, νὰ γίνουν πρόσωπα θαυμασμοῦ καὶ νὰ τοὺς ἐκτιμοῦν οἱ συνάνθρωποί τους. Ἐπιθυμοῦν τὴν ἀναγνώριση, τὶς τιμὲς καὶ τοὺς ἐπαίνους καὶ γιὰ τὰ ἔργα τους ἀκόμα, ποὺ εἶναι κατακριτέα!Μὲ τὴ φαντασία τους μεγαλώνουν τὰ ἀσήμαντα καὶ δὲν ἔχουν τὴ στοιχειώδη αὐτογνωσία. Ἐπιδιώκουν τὴ δόξα χωρὶς νὰ τοὺς πρέπει, λησμονώντας ὅτι ἡ δόξα ποὺ προέρχεται ἀπὸ τοὺς κοσμικοὺς ἀνθρώπους διαρκεῖ λίγο καὶ παρομοιάζεται μὲ τὸ ἄνθος τοῦ χορταριοῦ. Ὁ Ἀπόστολος Πέτρος λέει ὅτι «ὅλοι οἱ ἄνθρωποι εἶναι σὰν τὸ χορτάρι, καὶ ἡ δόξα τους σὰν τὸν ἀνθὸ τοῦ χορταριοῦ. Μόλις ξεραίνεται τὸ χορτάρι, μαζί του πέφτει καὶ ὁ ἀνθός του»1.Ὁ ἄνθρωπος ποὺ ἔχει δόξα, δηλαδὴ καλὴ φήμη καὶ οἱ γνωστοί του τὸν ἐκτιμοῦν καὶ τὸν θαυμάζουν, ἀντιμετωπίζει κινδύνους, λύπες καὶ πολλὲς φροντίδες καὶ δὲν μπορεῖ νὰ ἡσυχάσει. Συχνὰ θλίβεται, γιατί ἐκεῖνοι ποὺ τὸν πλησιάζουν δὲν ἔχουν ἦθος καὶ οἱ σκοποί τους εἶναι ἰδιοτελεῖς. Ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος λέει σχετικά: «Καὶ ἂν ἀκόμα ἔχει νὰ παρουσιάσει ἄπειρα κατορθώματα αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος, δύσκολα εἰσέρχεται στὴ βασιλεία τῶν οὐρανῶν. Γιατί συνήθως τίποτα δὲν κάνει τὸν ἄνθρωπο νὰ παρεκκλίνει ἀπὸ τὸ σωστὸ τόσο πολύ, ὅσο ἡ δόξα ποὺ προσφέρεται ἀπὸ τοὺς πολλούς, γιατί κάνει τοὺς ἀνθρώπους δειλούς, ἀγενεῖς, κόλακες, ὑποκριτές»2.
Ὅταν ἡ συνεργασία κράτους & πολιτείας ἀκυρώνει έκδήλωση σέκτας, φυσικά ὄχι στήν Ἑλλάδα....
Πρωτ. Στέφανος ΣτεφόπουλοςΟΤΑΝ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΡΑΤΟΥΣ & ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΕΚΤΑΣΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ….Τα πρόσφατα γεγονότα στην Αγία Πετρούπολη, όπου ακυρώθηκε η προγραμματισμένη διάσκεψη με θέμα «Φαινομενολογία του Σατανισμού: Θρησκεία, Εσωτερισμός, Πολιτική και Δίκαιο», φέρνουν στην επιφάνεια μία κρίσιμη πνευματική και κοινωνική μάχη που εκτυλίσσεται στη σύγχρονη εποχή. Οι δύο σχετικές αναφορές αναφορές, τόσο από το ειδησεογραφικό site ANSOBOR (ρωσικό ορθόδοξο ενημερωτικό πρακτορείο) όσο και από τον Αλέξανδρο Ντβόρκιν, καταδεικνύουν το βάθος του προβλήματος και την αποφασιστικότητα της κοινωνίας και της Εκκλησίας να το αντιμετωπίσουν.Στις 31 Μαΐου 2025, προγραμματισμένο συνέδριο σατανιστών (Academic Hermetic Group) στην Αγία Πετρούπολη ακυρώθηκε έπειτα από συντονισμένη αντίδραση της κοινωνίας και των αρχών επιβολής του νόμου. Η εκδήλωση είχε προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης, αλλά ακυρώθηκε λόγω της αντίδρασης τοπικών κοινοτήτων, θρησκευτικών οργανώσεων και εκπροσώπων των αρχών.Σμε το ANSOBOR, η διάσκεψη στην Αγία Πετρούπολη είχε ως σκοπό «να νομιμοποιήσει τον σατανισμό σε διάφορους τομείς της κοινωνίας, όπως η θρησκεία, η πολιτική και το δίκαιο». Οργανώσεις που εκπροσωπούν τις παραδοσιακές θρησκευτικές αξίες, και πρωτίστως η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία, κινητοποιήθηκαν άμεσα, προειδοποιώντας για τις καταστροφικές συνέπειες αυτής της προσπάθειας. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι διοργανωτές προσπάθησαν να «περάσουν» την διάσκεψη ως …επιστημονική! Δεν είναι άλλωστε πρώτη φορά που διάφορες σέκτες παρουσιάζουν ένα επιστημονικοφανές προσωπείο.Μερικά από τα θέματα της «επιστημονικής» διάσκεψης ήταν και τα εξής: «Ο Ερμής Τρισμέγιστος ως “Άρχοντας των δαιμόνων”: η θέση των δαιμονικών προσώπων στον κλασικό ερμητισμό».«Ο διάβολος στον καθρέφτη των χαρτομαντειών: μαγεία, τάρο και λαϊκή δαιμονολογία στην Ισπανία και τη Βενετία (16ος-17ος αιώνας)».«Μεταξύ σατανισμού και πανικού για το σατανισμό: “Το παιδί της Ρόζμαρι” και το φαινόμενο του εξορκιστή».
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου καὶ ὁ Πάφου Τυχικὸς
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου καὶ ὁ Πάφου ΤυχικὸςΓράφει ὁ π. Σάββας ΜιχαηλίδηςΣτὸν ἠλεκτρονικὸ Φιλελεύθερο ὑπάρχει ἕνα ἄρθρο μου μὲ τίτλο: «Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος καὶ ὁ πρώην Μητροπολίτης Κιτίου» (3 Νοεμβρίου 2022). Τὸ ἄρθρο ἐκεῖνο ἀναφερόταν στὴν μὴ ἔγκαιρη ἀντιμετώπιση ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου τῆς ὑπόθεσης τοῦ πρώην Μητροπολίτη Κιτίου. Τώρα εἶμαι στὴν δυσάρεστη θέση νὰ ἀρθρογραφῶ γιὰ τὴν ἀντικαταστατικὴ συνοδικὴ διαδικασία, ποὺ ὁδήγησε στὴν ἄδικη ἐκθρόνιση τοῦ Πάφου Τυχικοῦ ἀπὸ τὴν πλειοψηφία τῶν συνοδικῶν.Ἡ συνοδικὴ διαδικασία ποὺ ἐπέλεξε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Γεώργιος γιὰ τὴν ὑπόθεση τοῦ Πάφου Τυχικοῦ εἶναι ἀντίθετη μὲ τὶς σχετικὲς πρόνοιες τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου. Τὸ κεφάλαιο τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτη ποὺ φέρει τὸν τίτλο Ποινικὴ Δικονομία χωρίζεται σὲ δύο τμήματα: τὴν Προδικασία (ἄρθρα 1 – 19) καὶ τὴν Κύρια Διαδικασία (ἄρθρα 20 – 46). Πρῶτο βῆμα τῆς προδικαστικῆς διαδικασίας εἶναι ἡ παραπομπὴ τῆς καταγγελίας κατὰ κληρικοῦ, μοναχοῦ καὶ λαϊκοῦ στὴν Ἀνακριτικὴ Ἐπιτροπή, ἐφ’ ὅσον ἡ καταγγελία ἀφορᾶ μεγάλης σημασίας ἐκκλησιαστικὰ ἀδικήματα (τὰ μικρὰ ἀδικήματα ἐξετάζει ὁ οἰκεῖος ἐπίσκοπος). Ἡ Ἀνακριτικὴ Ἐπιτροπὴ ἀποτελεῖται ἀπὸ πέντε κληρικούς, ἐκ τῶν ὁποίων οἱ τρεῖς τουλάχιστον εἶναι ἀρχιερεῖς. Ἡ θητεία της εἶναι πενταετὴς καὶ αὐτὸ σημαίνει ὅτι θὰ πρέπει νὰ εἶναι μόνιμη ἐπιτροπή. Ἡ Ἀνακριτικὴ Ἐπιτροπὴ ἐρευνᾶ τὴν καταγγελία (μπορεῖ νὰ δράσει καὶ αὐτεπαγγέλτως), ὥστε νὰ διαπιστώσει ἂν ὑπάρχουν ἐνδείξεις γιὰ ἐκκλησιαστικὸ ἀδίκημα. Στὰ πλαίσια αὐτῆς τῆς ἔρευνας ἡ Ἐπιτροπὴ μπορεῖ νὰ διορίσει ὡς ἀνακριτὴ ἕνα ἀπὸ τὰ μέλη της. Ἂν ὁ ὑπὸ διερεύνηση κληρικὸς εἶναι ἀρχιερεύς, τότε ὡς ἀνακριτὴς διορίζεται ἕνας ἀπὸ τοὺς τρεῖς ἀρχιερεῖς, ποὺ εἶναι μέλη τῆς Ἐπιτροπῆς. Ἡ Ἀνακριτικὴ Ἐπιτροπὴ ἐξετάζει τὸν φάκελο τῆς ἀνακρίσεως καὶ τὸ πόρισμα τοῦ ἀνακριτῆ, καὶ ἂν ἀποφασίσει τὴν ἄσκηση διώξεως ὁρίζει ἕνα κληρικὸ ὡς ἐκκλησιαστικὸ εἰσαγγελέα. Ἔργο τοῦ εἰσαγγελέα εἶναι ἡ σύνταξη τοῦ κατηγορητηρίου. Τὸ ἄρθρο 17 τῆς Προδικασίας δίνει λεπτομερῆ καθοδήγηση γιὰ τὴν σύνταξη τοῦ κατηγορητηρίου. Τὸ ἄρθρο 19 ἀναφέρει τὰ ἑξῆς ὡς πρὸς τὴν καταχώρηση τοῦ κατηγορητηρίου: «Μετὰ τὴν σύνταξη τοῦ κατηγορητηρίου, ὁ Ἐκκλησιαστικὸς Εἰσαγγελεὺς καταχωρίζει τὸ κατηγορητήριο στὴν γραμματεία τοῦ ἁρμόδιου Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαστηρίου καὶ στὴν συνέχεια ἀποστέλλει στὸν κατηγορούμενο ἀντίγραφα τῶν μαρτυρικῶν καταθέσεων, τὸ κατηγορητήριο καὶ κλήση, ποὺ ἀπευθύνεται πρὸς αὐτόν, γιὰ νὰ ἐμφανισθεῖ σὲ συγκεκριμένη ἡμέρα καὶ ὥρα ἐνώπιον τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαστηρίου».
Α. Τά τέσσερα ἀπαραίτητα πνευματικά ὅπλα Β. Δέν πρέπει νά ἐμπιστευόμαστε τόν ἑαυτό μας Ἁγ. Νικοδήμου - Ἀόρατος Πόλεμος. Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης
Α. Τά τέσσερα ἀπαραίτητα πνευματικά ὅπλαΒ. Δέν πρέπει νά ἐμπιστευόμαστε τόν ἑαυτό μαςἉγ. Νικοδήμου - Ἀόρατος ΠόλεμοςὉμιλία τοῦ Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου στίς 11-12-2013Λέγαμε τήν προηγούμενη φορά, μέ τή χάρη τοῦ Θεοῦ, ὅτι οἱ χριστιανοί μπερδεύουν -κάποιοι χριστιανοί- τίς ἀρετές μέ τόν σκοπό τῆς χριστιανικῆς ζωῆς καί νομίζουν ὅτι ἡ τελειότητα τῆς χριστιανικῆς ζωῆς εἶναι νά κάνει κανείς κάποιες ἀσκήσεις, ὅπως εἶναι ἡ νηστεία, ὅπως εἶναι ἡ ἀγρυπνία, ἀκόμα καί ἡ προσευχή καί ἐξαπατῶνται ἀπό αὐτό καί ὑπερηφανεύονται καί, ὅπως λέει ἐδῶ ὁ Ἅγιος Νικόδημος, κατακρίνουν τούς ἄλλους καί χάνουν καί οἱ ἴδιοι τόν σκοπό τους.Καί μᾶς λέει λοιπόν -γιά νά κάνουμε μία σύνδεση μέ τά προηγούμενα- τώρα πού κατάλαβες, πού γνώρισες πολύ καλά, ὅτι ἡ πνευματική ζωή καί τελειότητα δέν βρίσκονται σ’ αὐτές οἱ ἀρετές, γιατί αὐτές οἱ ἀρετές εἶναι ἁπλῶς τά μέσα γιά νά πετύχουμε τόν σκοπό, μᾶς λέει καί τόν σκοπό. Ποιός εἶναι ὁ σκοπός; Ἡ τελειότητα γνώριζε ὅτι δέν βρίσκεται σ’ αὐτές οἱ ἀρετές ἀλλά στή γνώση τῆς ἀγαθότητας καί τῆς μεγαλειότητας τοῦ Θεοῦ∙ στό νά γνωρίσει κανείς τόν Θεό, ὄχι ἐγκεφαλικά, ἔτσι σάν μία γνώση, ὅπως τά μαθηματικά, ἡ φυσική, ἀλλά βιωματικά, ὅταν ζήσει τόν Θεό. Αὐτό εἶναι λοιπόν ἡ τελειότητα. Καί ἀπό τήν ἄλλη μεριά, νά γνωρίσεις τήν δική σου μηδαμινότητα, τό μηδέν καί τήν κλίση πού ἔχεις σέ κάθε κακό. Ἀκόμα ἡ τελειότητα εἶναι τό ν’ ἀγαπήσεις τόν Θεό καί νά μισήσεις τόν ἑαυτό σου, τόν κακό ἑαυτό σου, τά πάθη σου. Ἐπίσης, εἶναι ἡ ὑποταγή, καί μάλιστα ὄχι μόνο στόν Θεό ἀλλά καί σέ ὅλα τά κτίσματα γιά χάρη τῆς ἀγάπης τοῦ Θεοῦ. Εἶναι ἡ ἀποστροφή κάθε δικοῦ μας θελήματος καί ἡ τέλεια ὑπακοή στό θέλημα τοῦ Θεοῦ. Ἐκεῖ μάλιστα κατεξοχήν φαίνεται ἄν ὁ ἄνθρωπος ἔχει προοδεύσει πνευματικά, στό μέτρο πού δέχεται ὅλα ὅσα τοῦ συμβαίνουν μέ χαρά, ὡς θέλημα τοῦ Θεοῦ, ὡς παραχώρηση τοῦ Θεοῦ. Γιατί τίποτα δέν γίνεται ἀθεΐ, δηλαδή χωρίς ὁ Θεός νά τό εὐδοκεῖ ἤ νά τό παραχωρεῖ. Καί ἀκόμα, ἀπό τό νά θέλουμε ὅλα αὐτά καί νά τά κάνουμε ξεκάθαρα γιά τήν δόξα τοῦ Θεοῦ. Ὅ,τι κάνουμε καί θέλουμε, νά τό θέλουμε μόνο γιά τόν Θεό καί γιά τήν δόξα Του. «Μόνο καί μόνο γιά νά ἀρέσουμε σέ Αὐτόν, καί γιατί ἔτσι θέλει Αὐτός καί γιατί ἔτσι πρέπει νά Τόν ἀγαπᾶμε καί νά Τόν ὑπηρετοῦμε.Αὐτός εἶναι ὁ νόμος τῆς ἀγάπης, αὐτός πού ἔχει γραφτεῖ ἀπό τό χέρι τοῦ ἴδιου τοῦ Θεοῦ στίς καρδίες τῶν πιστῶν δούλων Του. Αὐτή εἶναι ἡ ἀπάρνηση τοῦ ἑαυτοῦ μας, τήν ὁποία ζητεῖ ἀπό ἐμᾶς ὁ Θεός»[1]. Ἡ αὐταπάρνηση, αὐτό πού λέγει, «ὅποιος θέλει νά μέ ἀκολουθήσει, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν»[2]. Οὐσιαστικά εἶναι νά ἀρνηθεῖ κανείς τήν φιλαυτία του καί τό θέλημά του, τήν ἀγάπη πού ἔχει τήν ἄρρωστη στόν ἑαυτό του καί τήν ὑποταγή πού ἔχει στά θελήματά του, στίς ἐπιθυμίες του. Καί ὅταν τά ἀρνηθεῖ κανείς αὐτά καί πεῖ, ἐγώ δέν θέλω τίποτα, θέλω ὅ,τι θέλεις ἐσύ Χριστέ μου, αὐτός ἔχει τήν αὐταπάρνηση τήν ἀληθινή πού ζητάει ὁ Κύριος.
Ἡ ἱεραρχία μᾶς παραπλανᾶ.
Ἡ ἱεραρχία μᾶς παραπλανᾶ.Γράφει ὁ ἉγιοσιωνίτηςΜὲ ἀφορμὴ αὐτὸ ποὺ ἐξέδωσε ἡ Ιερά Σύνοδος γιὰ τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμὸ κάνω τὶς παρακάτω σκέψεις. Ἡ ἱεραχία συνεχῶς μᾶς παραπλανᾶ, σὰν νὰ μὴν ἔχουν ταχθεῖ νὰ σώσουν τὸ ποίμνιό τους.α. Κατὰ τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης τὸ 2016 νομιμοποίησε ὅλες τὶς αἱρέσεις καὶ τὶς κατέστησε ἐκκλησία. Ἀκολουθώντας τὸν πατριάρχη εἶδε μὲ συμπάθεια τὶς αἱρετικές ὁμάδες καὶ ἀπὸ τότε ἔγιναν δεκτές γιὰ συλλείτουργα. Μὲ το φυλλάδιο ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑΟ τὸν Ἰανουάριο τοῦ 2017 γράφει : Κατακείοντας τὸ μήνυμα αὐτὸ, ἐπιθυμοῦμε νὰ σᾶς διαβεβαιώσουμε ὅτι ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀγρυπνοῦμε καὶ παραμένουμε ἀμετακίνητοι στὴν Όρθόδοξη πίστη καὶ ἀφοσιωμένοι στὴν Μία, Ἁγία, Καθολικἠ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία. Ἀγρυπνοῦντες κοιμώμενοι καὶ πρόδωσαν τὴν ὀρθόδοξη πίστη παρὰ τὶς θέσεις τους. Μᾶς παραπλάνησαν καὶ μᾶς πρόδωσαν.
26 Ἰουνίου. Δαυὶδ ὁσίου τοῦ ἐν Θεσσαλονίκῃ (†540). Ἰωάννου ἐπισκόπου Γοτθίας. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμπτης γ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Ῥωμ. η΄ 22-27).
Ρωμ. 8,22 οἴδαμεν γὰρ ὅτι πᾶσα ἡ κτίσις συστενάζει καὶ συνωδίνει ἄχρι τοῦ νῦν·
Ρωμ. 8,22 Διότι γνωρίζομεν, ότι όλη η κτίσις μαζή στενάζει και πονεί πολύ μέχρι σήμερον.
Ρωμ. 8,23 οὐ μόνον δέ, ἀλλὰ καὶ αὐτοὶ τὴν ἀπαρχὴν τοῦ Πνεύματος ἔχοντες καὶ ἡμεῖς αὐτοὶ ἐν ἑαυτοῖς στενάζομεν υἱοθεσίαν ἀπεκδεχόμενοι, τὴν ἀπολύτρωσιν τοῦ σώματος ἡμῶν.
Ρωμ. 8,23 Και όχι μόνον η κτίσις, αλλά και ημείς οι ίδιοι, μολονότι έχομεν ήδη πάρει την απαρχήν των δωρεών του Αγίου Πνεύματος ως προκαταβολήν, τρόπον τινά, και εγγύησιν δια τα μέλλοντα αγαθά, στενάζομεν εν τούτοις εσωτερικώς, περιμένοντες το πλήρες και τέλειον δώρον της υιοθεσίας μας εκ μέρους του Θεού, την απολύτρωσιν του σώματος ημών εκ της φθοράς.
Δελτίο Τύπου: Θεολογικὴ Ἡμερίδα «Ἀποτειχιζόμενη Ὀρθοδοξία. Ὀκτὼ χρόνια μετά».
Ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανικὸς Σύλλογος Ἅγιος Ἰωσὴφ ὁ Ἡσυχαστὴς καίἡ Ἑταιρεία Ὀρθοδόξων Σπουδῶν,διοργανώνουν Θεολογικὴ Ἡμερίδα μὲ θέμα:«Ἀποτειχιζόμενη Ὀρθοδοξία. Ὀκτὼ χρόνια μετά.Ξεπεράστηκαν οἱ κόκκινες γραμμές»Σάββατο 28 Ἰουνίου 2025. Ὧρες 10:00 – 14:30Ὀλυμπιακὸ Μουσεῖο Θεσσαλονίκης – Ἁγίου Δημητρίου μὲ Γ’ ΣεπτεμβρίουὍπως σᾶς εἴχαμε προαναγγείλει στὴν ἡμερίδα αὐτὴ θὰ δοθοῦν σαφεῖς Ὀρθόδοξες ἀπαντήσεις σὲ ἐκείνους ποὺ φοβοῦνται την Ἀποτείχιση καὶ γι’ αὐτὸ τὴν συκοφαντοῦν.Ἐκ τοῦ ΔΣἘπισυνάπτουμε τὴν ἀφίσα καὶ τὸ πρόγραμμα πρός ἐνημέρωση τοῦ πιστοῦ λαοῦτοῦ Θεοῦ.
Εἶναι δυνατόν ὅλο αὐτό τό σύμπαν νά ἔγινε μόνο του;
❈ Ἕνα σπίτι εἶναι δυνατό νά γίνει ἀπό μόνο του; Νά φυσήξει ὁ ἀέρας, νά μαζευτοῦν τά μόρια τοῦ χώματος, νά ψηθοῦν, νά γίνουν τοῦβλα, νά πάει τό ἕνα πάνω στό ἄλλο, νά ἑνωθοῦν μεταξύ τους... καί μόνο πού τά λέμε ἀκούγεται τρελό…Ἐάν ἕνα σπίτι δέν γίνεται μόνο του, εἶναι δυνατόν ὅλο αὐτό τό σύμπαν νά ἔγινε μόνο του;
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .







