Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025

41. Οἱ συναναστροφές μας, Ἁββα Δωρόθεου, (Α΄ Ἐπιστολή), Ὁμιλία ΜΑ΄, Ἱε...

«Καθήμενος κατά τοῦ ἀδελφοῦ σου κατελάλεις καί κατά τοῦ υἱοῦ τῆς μητρός σου ἐτίθεις σκάνδαλον».Ψαλμός 49, στίχος 20. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

«Καθήμενος κατά τοῦ ἀδελφοῦ σου κατελάλεις καί κατά τοῦ υἱοῦ τῆς μητρός σου ἐτίθεις σκάνδαλον».Ψαλμός 49, στίχος 20. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία  τοῦ π. Σάββα  στίς 20-3-2017 (Κήρυγμα στήν ἀγρυπνία)  Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

«Ταῦτα ἐποίησας, καί ἐσίγησα∙ ὑπέλαβες ἀνομίαν, ὅτι ἔσομαί σοι ὅμοιος∙ ἐλέγξω σε καί παραστήσω κατά πρόσωπόν σου τάς ἁμαρτίας σου».Ψαλ.49, στ. 21.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

«Ταῦτα ἐποίησας, καί ἐσίγησα∙ ὑπέλαβες ἀνομίαν, ὅτι ἔσομαί σοι ὅμοιος∙ ἐλέγξω σε καί παραστήσω κατά πρόσωπόν σου τάς ἁμαρτίας σου».Ψαλ.49, στ. 21.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία  τοῦ π. Σάββα  στίς 21-3-2017(Κήρυγμα στήν ἀγρυπνία) Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

«Εἴ τινος τό ἔργον κατακαήσεται... οἵτινές ἐστε ὑμεῖς» (Α ́ Κορ. 3, 15-17) - Τά σαρκικά ἁμαρτήματα καταστρέφουν τόν ἄνθρωπο, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

«Εἴ τινος τό ἔργον κατακαήσεται... οἵτινές ἐστε ὑμεῖς» (Α ́ Κορ. 3, 15-17) - Τά σαρκικά ἁμαρτήματα καταστρέφουν τόν ἄνθρωπο, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 15-3-2020 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

Ἡ διάρκεια ἐξάσκησης σέ κάθε ἀρετή καί ποιά τά δείγματα, τά σημεῖα τῆς πνευματικῆς προόδου, Ἁγ. Νικοδήμου- Ἀόρατος πόλεμος Α΄Κεφ. Μ'-Μα΄, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ διάρκεια ἐξάσκησης σέ κάθε ἀρετή καί ποιά τά δείγματα, τά σημεῖα τῆς πνευματικῆς προόδου, Ἁγ. Νικοδήμου- Ἀόρατος πόλεμος Α΄Κεφ. Μ'-Μα΄, Ἱερ. Σάββα Ἁγιορείτου, 19-1-2025
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Γιά τήν αὐτοπροσφορά μας-Ἑρμηνεία ρητῶν Ἁγ. Γρηγορίου Θεολόγου σέ ὕμνο τοῦ Πάσχα, Ἁββᾶ Δωρόθεου-Ἀσκητικά, (16η Διδ), Ὁμιλία ΛΣτ΄, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

Γιά τήν αὐτοπροσφορά μας-Ἑρμηνεία ρητῶν Ἁγ. Γρηγορίου Θεολόγου σέ ὕμνο τοῦ Πάσχα, Ἁββᾶ Δωρόθεου-Ἀσκητικά, (16η Διδ), Ὁμιλία ΛΣτ΄, Ἱερ. Σάββα Ἁγιορείτου, 19-1-2025 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

«Παναΐα μου, Παναΐα μου»


ΠΑΤΕΡΙΚΑΙ ΔΙΔΑΧΑΙ

«Παναΐα μου, Παναΐα μου»

«Ὁ τρώγων µου τὴν σάρκα καὶ πίνων µου τὸ αἷµα ἐν ἐµοὶ µένει, κἀγὼ ἐν αὐτῷ» (Ἰωάν. στ΄, 56). (Δηλ.: Ἐκεῖνος, ποὺ τρώγει τὴν σάρκα µου καὶ πίνει τὸ αἷµα µου, ἑνώνεται µαζί µου εἰς ἕνα σῶµα καὶ συνεπῶς µένει αὐτὸς µέσα µου γινόµενος µέλος ἰδικόν µου καὶ ἐγὼ µένω εἰς τὸ ἐσωτερικόν του, τὸ ὁποῖον γίνεται ναός µου).

Ὁ π. Στέφανος Ἀναγνωστόπουλος στὸ βιβλίο του «Ἐμπειρίες κατὰ τὴν θεία Λειτουργία» σημειώνει:

«Τή Θεία Λειτουργία δέν τήν σκέφθηκαν καί δέν τήν ἔφτιαξαν ἄνθρωποι, οὔτε οἱ Ἀπόστολοι. Εἶναι τό μεγάλο, τό ἀσύλληπτο, τό ἀνείπωτο, τό ἀνυπέρβλητο, τό θειότατο Μυστήριο, πού τό ἵδρυσε καί τό συνέστησε ὁ Ἴδιος ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός τό βράδυ τῆς Μεγάλης Πέμπτης. Καί ἡ Ἐκκλησία τελεῖ τή Θεία Λειτουργία συνεχίζοντας αὐτό τό πανάχραντο Μυστήριο.

Ἡ Θεία Εὐχαριστία εἶναι καί Θυσία, διότι δι᾿ αὐτῆς συνεχίζεται ἀναιμάκτως ἡ Σταυρική Θυσία τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ. Σ᾿ αὐτήν συμμετέχουμε ὅλοι, ὡς λαός τοῦ Θεοῦ, κληρικοί καί λαϊκοί. Ἔτσι ἡ Θεία Λειτουργία εἶναι καί Κοινωνία τῶν πιστῶν, Κοινωνία Σώματος καί Αἵματος Χριστοῦ.

Σέ βιογραφία, ἡ ὁποία γράφτηκε γιά τόν πατέρα Ἰάκωβο Τσαλίκη, τόν Ἡγούμενο τῆς Μονῆς τοῦ Ὁσίου Δαυίδ, ἀπό ἕνα καθηγητή Πανεπιστημίου, πνευματικό του παιδί (τὸν μακαριστὸ Στ. Παπαδόπουλο), ἀναφέρεται τό ἑξῆς θαυμαστὸ γεγονός:

Ἅγιος Νεκτάριος: «Μάθετε ὅτι ὁ κοινωνήσας ἐπαξίως καὶ εἰς τὴν ἔρημον μεταβάς, ἔχει τὸν Χριστὸν ἔνοικον ἐσαεί»!

Ἐπιστολαὶ Ἁγίου Νεκταρίου, ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ Ἑορτολόγιον 2025,

 

Ἱερὸν Ἡσυχαστήριον Ἁγίας Τριάδος - Ἁγίου Νεκταρίου Αἰγίνης.

Περὶ συνεχοῦς Θείας Μεταλήψεως

Ἐν Ἀθήναις τῇ 15 Δεκεμβρίου 1904

Ὁ τῆς συνεχοῦς Μεταλήψεως πόθος καλὸς καὶ ἅγιος, ἀλλ' ὡς τοιοῦτος δέον νὰ εἶναι πλήρης εἰρήνης καὶ ἀταραξίας καὶ ἀπηλλαγμένος θλίψεως καὶ στενοχωρίας...
Ἡ συνεχὴς Μετάληψις εἶναι ἐπακόλουθον τῶν συνεχῶν Λειτουργιῶν, καὶ οὐχὶ αἱ συνεχεῖς Λειτουργίαι ἐπακόλουθον τοῦ πόθου τῆς συνεχοῦς Μεταλήψεως. Διότι αἱ μὲν Λειτουργίαι γίνονται ὑπὲρ τῶν θείων δωρεῶν τῶν θείων χαρίτων, ὑπὲρ σωτηρίας, ὑπὲρ ἐλέους, ὑπὲρ εὐλογίας, ὑπέρ ..., ὑπέρ ..., κ.τ.λ. καὶ ὑπὲρ τῆς Μεταλήψεως τῶν ἑτοίμως ἐχόντων πρὸς κοινωνίαν, ἡ δὲ Μετάληψις ὑπὸ τῶν ἀξίων εἶναι ἐπακόλουθον καὶ ἕν τῶν πολλῶν δωρεῶν τῶν εἰς τὸν ἄνθρωπον παρεχομένων. Ὥστε ἡ Λειτουργία οὐχὶ ἁπλῶς ἵνα κοινωνῶμεν, ἀλλ' ἵνα τὸ σύμπαν ἁγιάζηται, καὶ μετέχωμεν καὶ ἡμεῖς ἁγιασμοῦ.

40. Ἡ σωτηρία μας, Ἁββα Δωρόθεου, (17η Διδ), Ὁμιλία ΛΖ΄, Ἱερ. Σάββα Ἁγ...

Ἀπὸ τὸν ἑορτολογικὸ διχασμὸ τῶν Ὀρθοδόξων, στὸ «κοινὸ Πάσχα» μετὰ τῶν αἱρετικῶν.


ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΤΟ «ΚΟΙΝΟ ΠΑΣΧΑ» ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ

● Αντί της θεραπείας των υφισταμένων σχισμάτων προωθείται και δια του λεγομένου «Κοινού Πάσχα» η διεύρυνσή των και η «ένωση» μετά των αιρετικών!

Του Δημ. Κ. Αναγνώστου, Θεολόγου

Ο εορτολογικός διχασμός της Ορθοδόξου Ανατολής, γενόμενος με υπαιτιότητα του Φαναρίου και χάριν της "Οικουμενικής Κινήσεως", δηλαδή του εκκλησιομάχου Οικουμενισμού, τον οποίον ο μεγάλος Σέρβος Δογματολόγος Ιουστίνος Πόποβιτς (+1979) αποκάλεσε παναίρεση, συνεχίζεται εδώ και 100 χρόνια.

Εάν ο σημερινός ένοικος του Φαναρίου νοιαζόταν πραγματικά και κυρίως κατά Θεόν για την ενότητα των πιστών θα μεριμνούσε να εξαλειφθεί αυτό το σχίσμα, το Ημερολογιακό, που κάνει τη μειοψηφία των κατά παράδοση ορθοδόξων να εορτάζουν σήμερα Θεοφάνεια, ενώ αύριο η συντριπτική πλειοψηφία της Ορθοδόξου Ανατολής (Ιερουσαλήμ, Άγιον Όρος, Μονή Σινά, Ρωσία, Σερβία, Γεωργία, Ουκρανία κλπ) θα εορτάσουν τα Χριστούγεννα. Οι μεν σήμερα καταλύουν, οι δε τηρούν αυστηρή νηστεία! Αμφότερα όμως, εορτασμούς και νηστείες, η Παράδοση και διηνεκής πράξη της Εκκλησίας θέλει και καθιέρωσε ακόμη και με Αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων να γίνονται ταυτοχρόνως από όλους τους πιστούς όπου γης, εις βεβαίωση και απόδειξη της ενότητος της Εκκλησίας, η οποία έχει δογματική διάσταση, σημασία και αξία. Και όμως, αντί για τη θεραπεία των εγκλημάτων και των σκανδάλων των προκατόχων του, του 20ού αιώνα, ο φερόμενος και ως αρχηγός της Ορθοδοξίας και επικεφαλής της Ορθοδόξου Εκκλησίας (!!!) Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως επείγεται να επιφέρει άλλο ένα πλήγμα στην ενότητα της Ορθοδόξου Ανατολής, που αποτελεί το λεγόμενο "Κοινό Πάσχα". Κοινό με τους Παπικούς, τους κακώς λεγομένους Καθολικούς, αλλά και τους Αγγλικανούς και τους υπολοίπους Προτεστάντες. Σημειωτέον ότι Καθολική είναι και λέγεται μόνον η Ορθοδοξος Εκκλησία, ως η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, όπως την ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως. Εκτός και εάν κάποιοι πιστεύουν ότι δεν υπάρχει μόνον μια Εκκλησία του Χριστού αλλά περισσότερες ή (πιστεύουν) ότι και ο εκπεσών της Μιάς, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας αιρετικός Παπισμός ανήκει ως δήθεν «Δυτική Εκκλησία» ή "Πατριαρχείο της Δύσεως" στην Μία Εκκλησία του Χριστού.

Ἡ «Θεολογία» τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν καὶ ἡ «ἀνθρωπολογία» τοῦ Πατριαρχείου Κων/λεως

Ἡ «Θεολογία» τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν καὶ ἡ «ἀνθρωπολογία» τοῦ Πατριαρχείου Κων/λεως

Γράφει ὁ κ. Λέων Μπράνγκ, Θεολόγος

Αὐτὸς εἶναι ὁ τίτλος μίας ἐπιστολῆς ποὺ λάβαμε ἀπὸ τὸν κ. Δημήτριο Βολουδάκη. Προβαίνει στὴν παρακάτω καταγγελία καὶ ἐπισημάνσεις:

«Παρέστην σὲ μία συζήτηση συγγενικῶν μου προσώπων ὅπου συζητήθηκε, μεταξὺ ἄλλων, ἡ περίπτωση μίας γυναίκας, ἐπίσης συγγενοῦς, στὴν ὁποία δὲν ἐπετράπη σὲ δύο Ἱεροὺς Ναοὺς τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν νὰ λάβει τὴν Ἐξόδιο Ἀκολουθία καὶ τὴν Εὐλογία τῆς Ἐκκλησίας, ἐπειδὴ εἶχε ζητήσει, ὡς τελευταία της ἐπιθυμία, μετὰ τὴν ἐξόδιο Ἀκολουθία της, νὰ ἀποτεφρωθεῖ. Τῆς ἐπετράπη ὅμως αὐτό, σὲ ἄλλον Ἱερὸ Ναὸ τῶν Ἀθηνῶν, πού ὑπαγόταν στὸ Πατριαρχεῖο!

Εἶναι πραγματικὰ ἀπορίας ἄξιο πῶς δὲν ὑπάρχει δυστυχῶς καμία διάκριση καὶ ξεκάθαρη θεώρηση τῆς κατὰ πάντα ξεκάθαρης Θεολογίας τῆς Φιλανθρωπίας τῆς Ἁγίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας!

Ἀπορεῖ κανεὶς καὶ ἀναρωτιέται; Γιατί δίδεται αὐτὴ ἡ ἀλλοπρόσαλλη εἰκόνα, πού ἄλλα ὑποστηρίζει ὁ ἕνας καὶ ἄλλα ὁ ἄλλος; Δὲν πρόκειται γιὰ τὴν ἴδια Πίστη στὸν ἴδιο Θεό; Δὲν ΗΤΑΝ καὶ ΕΙΝΑΙ ἀναλλοίωτη, ΠΑΝΤΟΥ καὶ ΠΑΝΤΟΤΕ καὶ μὲ τὸν ἴδιο τρόπο ἐξεφρασμένη ἡ Φιλανθρωπία Τοῦ Θεοῦ διὰ τῆς Ἐκκλησίας μας; Ἰησοῦς Χριστὸς ἐχθὲς καὶ σήμερον, δὲν εἶναι ὁ Αὐτὸς ΚΑΙ εἰς τοὺς αἰῶνας;

Δημήτριος Τσελεγγίδης: «Ἂν φύγει ὁ Σταυρὸς πάει περίπατο ἡ μετάνοια.»


Ομιλεί ο Καθ. κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης.


Το απομαγνητοφωνημένο ηχητικό που θα ακούσετε μαγνητοσκοπήθηκε πρίν ένα περίπου έτος. Ευχαριστίες στον αδελφό Ιωάννη.

Άλλο ΕΡΩΤΗΜΑ… Διαβάζω δυνατά.

«Κάποιοι ιερείς που έβγαλαν τον Εσταυρωμένο από την Αγία Τράπεζα ισχυρίζονται ότι η εισαγωγή Του είχε γίνει μετά την Επανάσταση και στην ουσία ήταν νεωτερισμός στην Ορθόδοξη Εκκλησία και ότι η Παράδοση είναι να μην υπάρχει ο Εσταυρωμένος. Πώς μπορεί να το αντικρούσουμε, και κατά πόσο επιτρέπεται ο πιστός να ελέγχει τους ιερείς;»

ΑΠΑΝΤΑ Ο Κ. ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ:

«Κοιτάξετε. Εδώ δεν είναι θέμα να ελέγξεις ή να μην ελέγξεις τον ιερέα ή τον αρχιερέα. Δεν είναι ο ρόλος αυτός του πιστού. Ο πιστός μπορεί να ρωτήσει και μπορεί να πει την αντίρρησή του.

Το θέμα εδώ, όπως και ένα άλλο ερώτημα που μου θέσατε για τον Σταυρό πότε εμφανίζεται, έχει καθαρά κοσμικό χαρακτήρα. Η ερώτηση δηλαδή είναι εκτός θέματος. Το βλέπει αρχαιολογικά. Ιστορικά. Δηλαδή, αν υποτεθεί ότι εμφανίζεται κάτι από ένα σημείο και μετά, σημαίνει ότι δεν πρέπει να εμφανιστεί. Είναι ανόητα πράγματα αυτά.

Ὁ Πειραιᾶς καὶ ὁ Σημίτης

Γράφει ὁ Χαράλαμπος Μηνάογλου

Ἡ ἀπόφαση τοῦ δήμου Πειραιᾶ νὰ δοθεῖ τὸ ὄνομα τοῦ Κ. Σημίτη σὲ δρόμο τῆς πόλης εἶναι μία ἀπόφαση, ποὺ ἂν ἐτίθετο σὲ δημοψήφισμα ἀνάμεσα στὸν πειραιώτικο λαό, θὰ καταψηφιζόταν χαλαρά. Ἄλλο ἂν ὁ δήμαρχος αἰσθάνεται κάποια προσωπικὴ ὑποχρέωση ἢ συμπάθεια στὸν Σημίτη καὶ ἄλλο ἂν ἡ πόλη τοῦ Πειραιᾶ καὶ οἱ Πειραιῶτες ἐπιθυμοῦν κάτι τέτοιο. Δὲν θὰ ἀναφερθῶ ἐδῶ στὰ πεπραγμένα τῆς διακυβέρνησης Σημίτη καὶ στὴν βλάβη ποὺ ἐπέφερε αὐτὴ στὸν Ἑλληνισμό. Νομίζω ἡ εἰκόνα τῶν μερικῶν δεκάδων συμπολιτῶν μας, ποὺ συγκεντρώθηκαν στὴν κηδεία του ἔξω ἀπὸ τὴν Μητρόπολη μίλησε ξεκάθαρα γιὰ αὐτά, ὅ,τι κι ἂν λέμε οἱ εἰδικοί, ἐντὸς καὶ ἐκτὸς εἰσαγωγικῶν. Οὔτε κἂν στὸ ὅτι ὁ Σημίτης διαχειρίστηκε... τὴν κρίση τῶν Ἰμίων, ὅπως τὴν διαχειρίστηκε, μὲ ἀποτέλεσμα τὸν θάνατο -μεταξὺ ἄλλων δύο ἡρώων- τοῦ πειραιώτη ἥρωα Παναγιώτη Βλαχάκου.
Ἐδῶ, ὅμως, φαντάζομαι ἡ ἐπιχειρηματολογία τοῦ δημάρχου θὰ ἔχει νὰ κάνει ὄχι μὲ τὴν διακυβέρνησή του, ἀλλὰ μὲ τὸ γεγονὸς ὅτι ἦταν Πειραιώτης καὶ ἐκλεγόταν βουλευτὴς Πειραιᾶ ὁ Σημίτης. Καὶ αὐτὴ ἡ ἐπιχειρηματολογία, ὅμως, ἀποδεικνύει στὴν πραγματικότητα τὸ ἄτοπο τῆς ἀπόφασης! Πρῶτον, ἐπειδή, ἴσως νὰ μὴν τὸ γνωρίζει ὁ δήμαρχος, ὑπάρχει ἤδη ὁδὸς Σημίτη στὴν Καλλίπολη, ἡ ὁποία ὀνομάζεται ἔτσι πρὸς τιμὴν τοῦ πατέρα τοῦ Κώστα Σημίτη!

Ὅπου εἶναι ὁ Χριστός, ἐκεῖ ὑπάρχει εὐλογία.


❈ Χωρίς τόν Χριστό, οἱ Ἀπόστολοι τί ψάρια πιάσανε; Τίποτα... Μέ τόν Χριστό, βυθιζόντουσαν οἱ βάρκες ἀπό τά ψάρια. Δύο βάρκες μάλιστα, γιατί δέν χωροῦσαν τά ψάρια στήν μία βάρκα καί, ἄν δέν ἦταν ὁ Χριστός, μπορεῖ νά εἶχαν βουλιάξει ἀπό τά πολλά ψάρια... Ὅπου εἶναι ὁ Χριστός, ἐκεῖ ὑπάρχει εὐλογία.

20 Ἰανουαρίου. † Εὐθυμίου ὁσίου τοῦ μεγάλου. Ζαχαρίου νεομάοτυρος τοῦ ἐξ Ἄρτης. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ ὁσίου, Κυριακῆς ιε´ ἐπιστολῶν (Β´ Κορ. δ´ 6-15).

Β Κορ. 4,6          ὅτι ὁ Θεὸς ὁ εἰπὼν ἐκ σκότους φῶς λάμψαι, ὃς ἔλαμψεν ἐν ταῖς καρδίαις ἡμῶν πρὸς φωτισμὸν τῆς γνώσεως τῆς δόξης τοῦ Θεοῦ ἐν προσώπῳ Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Β Κορ. 4,6                Και τούτο, διότι ο Θεός, ο οποίος κατά τους χρόνους της δημιουργίας διέταξε να λάμψη φως αντί του σκότους που υπήρχε τότε, αυτός έλαμψεν εις τας καρδίας μας και τας εφώτισεν, όχι μόνον δια να γνωρίσωμεν ημείς, αλλά δια να μεταδώσωμεν και στους άλλους φωτεινήν και καθαράν την γνώσιν της δόξης του Θεού, η οποία δόξα εφανερώθη δια του Ιησού Χριστού.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible