Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2025

Saint Justin Popović for Pope, Ecumenism, Holy Fathers, Holy Grace Holy Mysteries and How can Christians reject the old man, Hieromonk Savvas the Athonite

Saint Justin Popović for Pope, Ecumenism, Holy Fathers, Holy Grace Holy Mysteries and How can Christians reject the old man, Hieromonk Savvas the Athonite, 2-6-2025 (Optical video) Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

 

St. Paisios about psychologists and healing of the soul, Hieromonk Savvas Athonite (Optical video)

 

Ὁ συνεχής πόλεμος ἐναντίον τῶν 3 κυρίων παθῶν, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ συνεχής πόλεμος ἐναντίον τῶν 3 κυρίων παθῶν, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Κεφ. 86, Φιλοκαλία Α' τόμος, 22-6-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com,

 

Ἡ μέ ἐπίγνωση ἡσυχία Γ'- Ποιά εἶναι, ποιοί τήν κατορθώνουν καί πῶς, Εὐεργετινός Τόμ. Δ΄, Ὑποθ. Ε΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ μέ ἐπίγνωση ἡσυχία Γ'- Ποιά εἶναι, ποιοί τήν κατορθώνουν καί πῶς, Εὐεργετινός Τόμ. Δ΄, Ὑποθ. Ε΄, 22- 6-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Οἱ Ἁγιορεῖτες Ἅγιοι πρότυπα ἀγάπης στόν πλησίον Β', Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Λόγος Ἐγκωμιαστικός περί τῶν Ὁσίων Πατέρων των ἐν τούτῳ τῷ Ἁγίῳ Ὄρει τοῦ Ἄθω λαμβάνουν, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Οἱ Ἁγιορεῖτες Ἅγιοι πρότυπα ἀγάπης στόν πλησίον Β', Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Λόγος Ἐγκωμιαστικός περί τῶν Ὁσίων Πατέρων των ἐν τούτῳ τῷ Ἁγίῳ Ὄρει τοῦ Ἄθω λαμβάνουν, 22-6-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Οἱ Ἁγιορεῖτες Ἅγιοι πρότυπα ἀγάπης στόν πλησίον Α', Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου

Οἱ Ἁγιορεῖτες Ἅγιοι πρότυπα ἀγάπης στόν πλησίον Α', Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Λόγος Ἐγκωμιαστικός περί τῶν Ὁσίων Πατέρων των ἐν τούτῳ τῷ Ἁγίῳ Ὄρει τοῦ Ἄθω λαμβάνουν, 21-6-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ ὑπακοή ὡς ἀναγκαία προϋπόθεση σωτηρίας καί μίμηση Χριστοῦ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ὑπακοή ὡς ἀναγκαία προϋπόθεση σωτηρίας καί μίμηση Χριστοῦ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου, 1-6-2025

 

Τό καλοκαίρι τοῦ Χριστιανοῦ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Τό καλοκαίρι τοῦ Χριστιανοῦ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου, 22-6-2025

 

On Purity according to the holy Fathers, Ieromonk Savvas the Athonite

On Purity according to the holy Fathers, Ieromonk Savvas the Athonite, 1-6-2025

 

Ὁ διάβολος καί ἡ ἀντιμετώπιση τοῦ Α' , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ διάβολος καί ἡ ἀντιμετώπιση τοῦ Α' , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου, 31-5-2025

 

«Ἐμεῖς θὰ ἀκολουθήσουμε τὸν Χριστό», π. Μάξιμος Καραβάς.

 


https://tasthyras.wordpress.com/2025/06/21/εμείς-θα-ακολουθήσουμε-τον-χριστό-π/

π. Δῆμος Σερκελίδης: «Καθαιρέθηκα γιατι ἀντιστάθηκα στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ».

 

π. Δήμος Σερκελίδης: Σε αυτή τη συνέντευξη στην Νατάσα Ιωάννου (18/6/25) αποκαλύπτω την αλήθεια πίσω από την άδικη καθαίρεσή μου από το Συνοδικό Δικαστήριο.


Η απόφαση του Συνοδικού Δικαστηρίου μέσω της ελαχιστότητάς μου καταδικάζει την Ορθοδοξία και αθωώνει τον Οικουμενισμό Η παρανομία και η προσβολή των Ιερών Κανόνων πλέον γίνεται καθεστώς εντός της Ιεράς Συνόδου απαξιώνοντας το κύρος της. Χωρίς να το συνειδητοποιήσουν έκαναν πασίγνωστη την Ορθόδοξη πρακτική της Αποτείχισης. " Ώρυξαν λάκκον και ενέπεσον εις αυτον"

Τά εἰδωλολατρικά ἔθιμα τοῦ πρωτομαγιάτικου στεφανιοῦ καί τῆς φωτιᾶς τοῦ Κλήδονα.Π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος

Μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

ΤΑ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΟΥ

ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΛΗΔΟΝΑ

Απόσπασμα απομαγνητοφωνημένης ομιλίας του μακαριστού γέροντος

στο Δ΄ Βασιλειών

[…] Στο Νότιο Βασίλειο βασιλεύς ήτο ο Άχαζ και ανέλαβε την βασιλείαν εις ηλικίαν 20 ετών. Και εβασίλευσε 16 όλα χρόνια. Αυτός όμως «οὐκ ἐποίησε τὸ εὐθὲς ἐν ὀφθαλμοῖς Κυρίου Θεοῦ αὐτοῦ πιστῶς, ὡς Δαυὶδ ὁ πατὴρ αὐτοῦ». Δηλαδή στάθηκε, μάλιστα σε σύγκριση με όλους προηγουμένους του, ο χειρότερος βασιλιάς της Ιουδαίας. Ο σκληρότερος, ο φοβερότερος, και ο πιο ειδωλολάτρης.

Ακούσατε λοιπόν λίγα λόγια γι’ αυτόν: «Καὶ ἐπορεύθη, ἐν ὁδῷ βασιλέων ᾿Ισραήλ, καί γε τὸν υἱὸν αὐτοῦ διῆγεν ἐν πυρὶ κατὰ τὰ βδελύγματα τῶν ἐθνῶν, ὧν ἐξῇρε Κύριος ἀπὸ προσώπου τῶν υἱῶν ᾿Ισραήλ». Τι έκανε, λέγει; Ακούστε τι έκανε: «Τὸν υἱὸν αὐτοῦ διῆγεν ἐν πυρὶ»! Εδώ υπάρχουνε δύο ερμηνείες. Και οι δυο ευσταθούν. Βεβαίως στον Ιερεμία συναντούμε το εξής -στο έβδομο κεφάλαιο, στίχος 31 και στο 19 κεφάλαιο, στίχος 5- συναντούμε το εξής, ότι αφού εισήχθη η λατρεία του Βάαλ, οι Εβραίοι εθυσίαζαν τα παιδιά τους στον Βάαλ. Ήτο φοβερή η λατρεία του Βάαλ. Φοβερή! Διότι επύρωναν το άγαλμά του, που ήταν μεταλλικό και στην αγκαλιά του έριπταν ζωντανά τα παιδιά τους! Και τα εθυσίαζαν, τα έκαιγαν τα παιδιά τους για να προσφέρουν θυσία εις τον θεόν, για να πάνε καλά οι δουλειές τους παρακάτω κλπ. κλπ. Και μάλιστα, συνήθως τα πρωτότοκα παιδιά τους και τα πιο καλύτερα παιδιά τους θυσίαζαν. Φοβερό πράγμα, φοβερό!

Υπήρχε όμως και μια άλλη περίπτωσις. Εδώ δεν μπορούμε να ξέρουμε εκείνο το «διῆγεν ἐν πυρί», τι ακριβώς συνέβη με τον Άχαζ· ότι περνούσε -το ρήμα διάγω θα πει περνάω- περνούσε το παιδί του στη φωτιά. Γι’ αυτό ομοίως ομιλεί η Αγία Γραφή και μάλιστα μετά βδελυγμίας. Τι είναι; Άναβαν φωτιές, κατά τα ειδωλολατρικά έθιμα και περνούσαν τα παιδιά τους πάνω από τις φωτιές, ώστε με τον τρόπον αυτόν τα παιδιά να είναι σιδερένια, γερά, να μην έχουν αρρώστιες … κι άλλα πολλά.

Θα μου πείτε: «Μα αυτό το κάνουμε κι εμείς!». Μάλιστα αγαπητοί μου, το κάνουμε και εμείς! Το ξέρετε αυτό ότι το κάνουμε και εμείς; Εγώ το ‘χω δει πολλές φορές. Πολλές φορές το ‘χω δει, για να μην πω ότι το ‘χω και υποστεί ίσως, σαν μικρός … ναι, ναι! Πώς το έχω υποστεί; Μέσα σ’ έναν κόσμο που κάνει πολλά, τα παιδιά πώς μπερδεύονται … -γίνονται θύματα αυτών των καταστάσεων. Ιδού πώς. Όπως ξέρετε την Πρωτομαγιά κάνουμε τον «Μάη». Ειδωλολατρικό έθιμο αυτό ε; Οι Χριστιανοί δεν κάνουνε «Μάηδες» έξω απ’ την πόρτα τους, ούτε βάζουνε πέταλα, ούτε σκόρδα, ούτε κρομμύδες. Οι Χριστιανοί δεν κάνουν τίποτε απ’ αυτά τα πράγματα. Ούτε δίχτυα ψαράδικα, ούτε καλάμι, τίποτα απ’ όλα αυτά, δεν βάζουν τίποτε απ’ όλα αυτά. Τ’ ακούτε, σας παρακαλώ; Αυτά κάναν οι Εβραίοι, αυτά τα βδελύγματα και ο Θεός τους σιχάθηκε και τους οδήγησε εκεί που τους οδήγησε- γιατί θα οδηγήσει και εμάς με τη σειρά μας, εκεί που θα μας οδηγήσει. Και το βλέπει κανείς πού πηγαίνει ο λαός μας…

Γενέσιον τοῦ Τιμίου Προδρόμου. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο

ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ[:Ρωμ. 13, 11 έως 14,4]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Καὶ τοῦτο, εἰδότες τὸν καιρόν, ὅτι ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι· νῦν γὰρ ἐγγύτερον ἡμῶν ἡ σωτηρία ἢ ὅτε ἐπιστεύσαμεν(:Και αυτά θα τα πράττουμε, έχοντας υπόψη μας την προσωρινότητα και τη βραχύτητα της παρούσας ζωής· και ότι ακόμη είναι πλέον ώρα να ξυπνήσουμε από τον ύπνο της πνευματικής ραθυμίας που μας κάνει νωθρούς για τα καλά έργα· διότι τώρα είναι πιο κοντά η ημέρα της σωτηρίας και απολυτρώσεώς μας, παρά όσο ήταν τότε που πιστέψαμε)»[Ρωμ. 13,11].

Αφού ο απόστολος Παύλος ανέθεσε ως καθήκοντα στους Ρωμαίους όλα όσα ήταν αναγκαίο να πράττουν, τους παρακινεί πάλι προς την επιτέλεση των αγαθών πράξεων, αφορμώμενος τώρα από το επιχείρημα του κατεπείγοντος. «Γιατί ο καιρός της κρίσεως», λέγει, «είναι πολύ κοντά», όπως ακριβώς έγραφε και στους Κορινθίους, ότι «ὁ καιρὸς συνεσταλμένος τὸ λοιπόν ἐστιν (:ο καιρός πλέον είναι λίγος και περιορισμένος)»[Α΄Κορ.7,29] · και στους Εβραίους πάλι: « Ἒτι γὰρ μικρὸν ὅσον ὅσον, ὁ ἐρχόμενος ἥξει καὶ οὐ χρονιεῖ(:Καλλιεργείστε και τονώστε την υπομονή σας, διότι πολύ λίγος χρόνος απομένει, και ο Κύριος, ο ερχόμενος για να κρίνει ζώντες και νεκρούς, θα έλθει πάλι και δε θα αργήσει)»[Εβρ. 10,37]. Αλλά εκεί τα έλεγε αυτά για να τονώσει εκείνους που κοπίαζαν και για να τους παρηγορήσει για τους ιδρώτες των διαδοχικών πειρασμών, ενώ εδώ για να αφυπνίσει εκείνους που κοιμούνταν· και πράγματι αυτός ο λόγος μάς είναι χρήσιμος και για τα δύο[και για παρηγοριά δηλαδή και για αφύπνιση από τη νάρκη των καθημερινών μεριμνών για την παρούσα ζωή].

Τι όμως σημαίνει αυτό που λέγει «ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι (:είναι ώρα να σηκωθούμε από τον ύπνο)»[Ρωμ.13,11]; Δηλαδή, κοντά είναι η ανάσταση, κοντά η φοβερή κρίση, κοντά η ημέρα που καίγεται ως κλίβανος, και πρέπει πλέον να απαλλαγούμε από τη ραθυμία και την αδιαφορία. «Νῦν γὰρ ἐγγύτερον ἡμῶν ἡ σωτηρία ἢ ὅτε ἐπιστεύσαμεν (:Γιατί τώρα είναι πιο κοντά η σωτηρία μας, παρά τότε που πιστέψαμε)». Βλέπεις πώς παρουσιάζει σε αυτούς τώρα την ανάσταση; «Γιατί καθώς περνάει ο χρόνος», λέγει, «ξοδεύεται ο καιρός της παρούσας ζωής, ενώ έρχεται πιο κοντά ο καιρός της μέλλουσας ζωής». Εάν λοιπόν είσαι προετοιμασμένος και έχεις κάνει όλα όσα σε έδωσε ως εντολές ο Κύριος, η ημέρα γίνεται για σένα σωτηρία, εάν όμως συμβαίνει το αντίθετο, δεν είναι ακόμη σωτηρία για σένα.

Ὅταν λοιδοροῦνται ἀπὸ κάποιους οἱ ἀγιασμενοι λόγοι τοῦ Ὁσίου πατρὸς ἡμῶν Παισίου τοῦ Ἁγιορείτου τότε μιλοῦν τὰ θαύματά του.

Είμαι υδραυλικός. Μια μέρα τον Ιούλιο του 1997, τελείωσα την εργασία μου και μάζευα τα εργαλεία μου για να τα βάλω στο αυτοκίνητο. Ήταν σούρουπο, δεν έβλεπα καλά. Υπήρχε έναν σύρμα που απλώνουν τα ρούχα και απ’ αυτό κρεμόταν άλλο σύρμα με ένα γάντζο δύο πόντους στην άκρη. Αφού μάζεψα τα εργαλεία και σηκώθηκα να πάω στο αυτοκίνητο, μπήκε ο γάντζος στο μάτι μου και έμεινα ακίνητος σαν το ψάρι στο αγκίστρι.

Φώναξα “βοήθεια” με όλη μου την δύναμη.

Έτρεξε ο κύριος που είχε το σπίτι, με είδε και μου είπε να μου βγάλη τον γάντζο. Του είπα όχι, διότι εφοβόμουν μήπως βγάζοντάς το με τυφλώσει.

Του είπα να πάη στο αυτοκίνητό μου να φέρη μια πένσα, να μου κόψη το συρμα και να με πάη στις πρώτες βοήθειες να μου το βγάλουν εκεί.
Μέχρι να πάη και να ξανάρθη, εγώ έκλαιγα και λυπόμουν επειδή είχα τρία παιδιά να μεγαλώσω και δεν ήθελα να είμαι ένας πατέρας τυφλός.

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ καὶ ΑΠΟΤΕΙΧIΣΗ – Αἵρεση καὶ κανονικότητα.

Γράφει ο π. Φώτιος Βεζύνιας

Μία κατάσταση στην οποία βρίσκονται πολλοί ψυχικά κυρίως ασθενείς είναι και η «Πλασματική διαταραχή». Πλασματική διαταραχή είναι μια κατάσταση κατά την οποία ένα άτομο, χωρίς κίνητρο προσποίησης, ενεργεί σαν να έχει μια ασθένεια προκαλώντας σκόπιμα, προσποιούμενο ή υπερβάλλοντας συμπτώματα, καθαρά για να επιτύχει (για τον εαυτό του ή για άλλον) τον ρόλο του ασθενούς. (Ο ορισμός από https://el.wikipedia).
Βέβαια αν κάποιος καταφέρει να πείσει την γύρω από αυτόν κοινότητα μεγάλη ή μικρή, για την αλήθεια της κατάστασης τότε διεγείρεται μια ολόκληρη διαδικασία για να αντιμετωπισθεί η «ασθένεια». Αυτό σημαίνει σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και παγκοσμίως, την κατάλυση της νόμιμης τάξης και την εφαρμογή μέτρων που καταλύουν την δικαιοσύνη. Μέτρων που καταλύουν την ελευθερία. Τούτο επιτυγχάνεται με την χρήση φρασεολογίας που συνήθως αντιστρέφει την αλήθεια. Και ούτε λίγο, ούτε πολύ, το ψέμα εμφανίζεται ως αλήθεια και η αλήθεια ως ψέμα. Δυστυχώς η «πλασματική διαταραχή» εμφανίζεται και σε πρόσωπα της Εκκλησίας. Της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.

Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της «Πλασματικής διαταραχής» ακούστηκε από χείλη επίσημα, και από στόματα ιερά, ότι η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ είναι αίρεση. Είπαν στο ποίμνιο το οποίο φρόντισαν για χρόνια να μην ενδιαφέρεται για τα τεκταινόμενα εντός της Εκκλησίας, ότι τάχα ο Οικουμενισμός δεν είναι αίρεση, ότι δεν κινδυνεύει από την παναίρεση του Οικουμενισμού (Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς) αλλά κινδυνεύει από την αίρεση του «Αποτειχισμού».

Έχουμε λοιπόν στο κείμενο αυτό δύο σκοπούς: Κατά πρώτον να θυμίσουμε όχι με δικούς μας λόγους αλλά με λόγους καταξιωμένων θεολόγων και πατέρων της Εκκλησίας ότι Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ. Και κατά δεύτερον να δούμε κατά πόσο η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ (δηλαδή η διακοπή της μνημόνευσης του επιχωρίου επισκόπου όταν αυτός ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΑΙΡΕΣΗ ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ) είναι αίρεση ή αντίθετα μία στάση την οποία καθορίζουν οι κανόνες της Αγίας Εκκλησίας μας, και βεβαίως η εμπειρία της ζωής των Αγίων Πατέρων και Ομολογητών μέσα στους αιώνες.
1. Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΊΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΠΟΥ ΥΦΕΡΠΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Α. Λέγει ο μακαριστός γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος εν έτει 1994: «πρέπει νά ‘χουμε ἐγρήγορση. Καὶ τὰ λέμε αὐτά, γιατὶ δὲν ξέρουμε αὔριο τί ἔρχεται. Ὄχι ἐπὶ θύραις, ἔχει μπεῖ μέσα ὁ ἐχθρός. Δὲν λέω τὶς αἱρέσεις μόνο, δὲν λέω …πάμπολλα. Ἕνα θὰ πῶ μόνο, τὸν Οἰκουμενισμό.

Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «Ἂν σᾶς πῶ πῶς γίνονται οἱ ἐκλογές των δεσποτάδων σήμερα, θὰ τραβᾶτε τὰ μαλλιά σας. Φρίκη!»

Απομανγητοφώνηση βίντεο (δείτε το στο τέλος)

Σημερα ἡ Μητρόπολη Σερρών δεν ἔχει δεσπότη. Αργα ἤ γρήγορα θα γίνουν ἐκλογές ἐπισκόπων. Δεν λέω ἐκλογές βουλευτάδων, οὔτε ἐκλογές δημάρχων, θα γίνουν ἐκλογες ἐπισκόπων. Ὁ Θεός, ὁ Θεός να τίς κάνει ἐκλογες, γιατί ἂν σᾶς πῶ, πῶς βγαίνουν δεσποταδες σήμερα θα τραβᾶτε τα μαλλιά σας, φρίκη!!!

Ψήφω κλήρου και λαοῦ.

Τα παλιά τα χρόνια δεν διαλέγαν οἱ δεσποταδες το δεσπότη. Μαζευόταν ὅλοι οἱ παπάδες και ὅλος ὁ χριστιανικός λαός, ἄνδρες και γυναῖκες, βάζανε κάλπη και ψηφίζανε τον δεσπότη.
Τον δεσπότη τον ψήψιζε ὁ λαός. γι᾽αυτό αὐτὴ τὴν φυλλάδα, που την βάζουν πάνω στο σβέρκο λέγει «Ψήφω κλήρου & λαοῦ». Μα αυτή ἡ παράδοσις ἔμεινε μόνο κάτω στην Κύπρο, γι᾽ αὐτὸ ἡ Κύπρος βγάζει ἡρωες ἐπισκόπους. Τους διαλέγει ὁ λαός. Ἐδῶ μέσα, νὰ μὴ μιλήσω σήμερα, βγάζουν κάτω οἱ δεσποτάδες τα τσιράκια τους, τους ἀνθρώπους τοὺς δικούς τους.
Ἐδῶ στην Ζύχνη, ἂν εἶχαμε σήμερα ἐλεύθερη ἐκλογη και χτυπούσαν οἱ καμπάνες και ἐρχόσασταν ἄνδρες και γυναίκες να ψηφίσετε ποιόν θέλετε δεσπότη, εἶμαι βέβαιος ὅτι ὁ λαός των Ζυχνῶν, που ἐκτιμᾶ την ἀρετή και τὴν πίστη, δεν θα ἔβγαζε κανένα κοπρόσκυλο, κοπρόσκυλο ἀρχιμανδρίτη, που εἶναι κάτω στην Ἀθηνα και δὲν ξέρει τὴν Μακεδονία, ἀλλα εἶμαι βέβαιος ὅτι 70%, 80%, 90% θα ἔβγαζε τὸν ἅγιο ἀρχιμανδρίτη, τὸν τοποτηρητή σας π. Κωσταντῖνο Χρόνη.

Ρουμάνος Γέροντας Ἰουστῖνος Πίρβου (+2013): «Τὸ ἠλεκτρονικὸ σύστημα ἀποτελεῖ τὸν ὕστατο ζυγὸ ποὺ ἐπιβάλλεται στὸν ἄνθρωπο»..

σ.σ. Πολύ ωραίο και αληθινό!

«Θεωρῶ ὅτι τὸ ἠλεκτρονικὸ σύστημα ἀποτελεῖ τὸν ὕστατο ζυγὸ ποὺ ἐπιβάλλεται στὸν ἄνθρωπο, ὥστε αὐτὸς νὰ μὴν κινεῖται πιὰ καθόλου, οὔτε δεξιά, οὔτε ἀριστερά. Νὰ κρατᾶ τὸν ἄνθρωπο δέσμιο, ὅσο γίνεται πιὸ δεμένο μὲ τὴν ταΐστρα του, σὰν ἕνα ἁλυσοδεμένο ζῶο, τὸ ὁποῖο δὲν τρώει παρὰ τὸ χόρτο ποὺ τοῦ δίνει ὁ ἰδιοκτήτης του.

Σκοπὸς τῆς παγκόσμιας διακυβέρνησης, τούτη τὴν ὥρα, δὲν εἶναι ἄλλος ἀπὸ τὴν διάλυση τοῦ ἀνθρώπου καὶ τὴ διάλυση τῆς ἐπαφῆς μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων. Ἐὰν κάποια πολιτικὰ συστήματα καθυποτάσσουν τὰ δικαιώματα τῶν ἀνθρώπων, αὐτὸ τὸ δικτατορικὸ ἠλεκτρονικὸ σύστημα θὰ βάλει σὲ ζυγὸ τὴν ψυχή, θὰ καταδυναστεύει τὴ σκέψη τοῦ ἀνθρώπου.

23 Ἰουνίου. Ἀγριππίνης (†253-260) μάρτυρος. Ἀριστοκλέους πρεσβυτέρου, Δημητρίου διακόνου, Ἀθανασίου ἀναγνώστου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτέρας γ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Ῥωμ. ζ΄ 1-13).

Ρωμ. 7,1            Ἤ ἀγνοεῖτε, ἀδελφοί· γινώσκουσι γὰρ νόμον λαλῶ. ὅτι ὁ νόμος κυριεύει τοῦ ἀνθρώπου ἐφ᾿ ὅσον χρόνον ζῇ;

Ρωμ. 7,1                    Ομιλώ προς ανθρώπους, οι οποίοι γνωρίζουν τον Νομον. Η μήπως αγνοείτε, αδελφοί, ότο ο Νομος έχει κύρος και εξουσίαν στον άνθρωπον, εφ' όσον αυτός ζη;

Ρωμ. 7,2            ἡ γὰρ ὕπανδρος γυνὴ τῷ ζῶντι ἀνδρὶ δέδεται νόμῳ· ἐὰν δὲ ἀποθάνῃ ὁ ἀνήρ, κατήργηται ἀπὸ τοῦ νόμου τοῦ ἀνδρός.

Ρωμ. 7,2                    Διότι η υπανδρευμένη γυναίκα, παραδείγματος χάριν, έχει δια του νόμου του γάμου δεθή προς τον άνδρα της, εφ' όσον χρόνον εκείνος ζη. Εάν όμως αποθάνη ο σύζυγός της, έχει αυτή αποδεσμευθή από την εξουσίαν του νόμου, ο οποίος την έδενε προηγουμένως με τον άνδρα της.

Πρωτοπρ. Ἰωάννης Διώτης, Παρέλαση ἐντροπῆς, αἰσχύνης καὶ καταισχύνης.


Ἡ ὑπάρχουσα ἠθικὴ καὶ πνευματικὴ μόλυνσις ἔγινε περισσότερον ἔντονος. Ἐπραγματοποιήθη εἰς τὸ Κέντρον τῶν Ἀθηνῶν ἡ ἐτησία λεγομένη «παρέλασις ὑπερηφανείας» τῶν κιναίδων, ὁμοφυλοφίλων καὶ ἀνωμάλων.

Εἰς αὐτὴν τὴν ἐκδήλωσιν ἐντροπῆς, αἰσχύνης καὶ καταισχύνης εἰσεχώρησεν ὁ δυναμικὸς ἀγωνιστὴς τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ Αἰδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρεσβύτερος π. Ἰωάννης Κ. Διώτης καὶ μετακινούμενος εἰς διάφορα σημεῖα βροντοφώνησε τὴν ἀλήθειαν τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῆς ἀνθρωπολογίας ὅτι δύο φῦλα ἐποίησεν ὁ Θεός, Ἄνδρα καὶ Γυναῖκα καὶ ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία δὲν εἶναι δικαίωμα, ἀλλὰ δυσῶδες πάθος, διαστροφὴ καὶ σαρκικὴ παρὰ φύσιν ἀσέλγεια. Ἐτόνισε δὲ ὁ π. Ἰωάννης ὅτι δὲν μισεῖ τοὺς ὁμοφυλοφίλους ὡς πρόσωπα, διότι καὶ αὐτοὶ εἶναι ζῶσαι εἰκόνες τοῦ Θεοῦ. Τὴν αἰσχρὰν ἁμαρτίαν μισεῖ, τοὺς δὲ ἁμαρτάνοντας καλεῖ εἰς μετάνοιαν.

ἡ εὐχαριστιακή ὑποδοχή τῶν θλίψεων καί ὅλων γενικά τῶν γεγονότων εἶναι αὐτό πού μᾶς καταξιώνει ὡς πρόσωπα, ὡς λειτουργικά ὄντα καί ὡς ἀνθρώπους.

❈ Νά δοξάζετε γιά ὅλα τόν Θεό. Μήν γκρινιάζετε. Νά εὐχαριστοῦμε τόν Θεό καί νά ζητᾶμε μετάνοια νά διορθωθοῦμε, γιατί λόγω τῶν ἁμαρτιῶν μας ἦρθαν ὅλα αὐτά. Ὅταν τό πεῖ αὐτό ὁ ἄνθρωπος ἑλκύει τήν Χάρη καί ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ δέν θά ἀφήσει νά βουλιάξει.

«Πλούσιοι ἐπτώχευσαν καί ἐπείνασαν, οἱ δέ ἐκζητοῦντες τόν Κύριον οὐκ ἐλαττωθήσονται παντός ἀγαθοῦ».

Ἡ πάλη κατά τῶν δαιμόνων μέ πίστη- προσευχή καί νηστεία, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Κεφ. 87, Φιλοκαλία Α' τόμος, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ πάλη κατά τῶν δαιμόνων μέ πίστη- προσευχή καί νηστεία, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Κεφ. 87, Φιλοκαλία Α' τόμος, 23-6-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible