Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2025

. Ἡ φιλαυτία καί τά ἐπακολουθώντα πάθη- Ἐγκράτεια καί ἀπάθεια ἀποκτοῦνται διά τῆς Θείας Χάρης καί τῆς ἀνθρώπινης προσπάθειας, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 65-68), Φιλοκαλία Β' τόμος, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

. Ἡ φιλαυτία καί τά ἐπακολουθώντα πάθη- Ἐγκράτεια καί ἀπάθεια ἀποκτοῦνται διά τῆς Θείας Χάρης καί τῆς ἀνθρώπινης προσπάθειας, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 65-68), Φιλοκαλία Β' τόμος, 4-10-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

《Σοφία ἐν ἐξόδοις ὑμνεῖται》\Παροιμίαι Σολομῶντος, Κεφ. 1, Εἰς τήν ἀρχήν τῶν Παροιμιῶν, Μ. Βασιλείου, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἁγιογραφία διά χειρός Βάϊος Γαλάνης  6.《Σοφία ἐν ἐξόδοις ὑμνεῖται》\Παροιμίαι Σολομῶντος, Κεφ. 1,  Εἰς τήν ἀρχήν τῶν Παροιμιῶν, Μ. Βασιλείου, 3-10-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἀναγκαία ἡ ἀποβολή τῶν αἰτιῶν τῆς ἁμαρτίας, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 63-64), Φιλοκαλία Β' τόμος, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἀναγκαία ἡ ἀποβολή τῶν αἰτιῶν τῆς ἁμαρτίας, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 63-64), Φιλοκαλία Β' τόμος, 3-10-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Πῶς πρέπει νά ζεῖ ὁ ἡσυχαστής καί ποιά εἶναι τά πρῶτα δαιμόνια πού μᾶς πολεμοῦν, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 60-62), Φιλοκαλία Β' τόμος, , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Πῶς πρέπει νά ζεῖ ὁ ἡσυχαστής καί ποιά εἶναι τά πρῶτα δαιμόνια πού μᾶς πολεμοῦν, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 60-62), Φιλοκαλία Β' τόμος, 3-10-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Κυριακή Β Λουκᾶ. Ὀ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν ἐντολή τῆς ἀγάπης πρός τόν πλησίον

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ [: Λουκ. 6,31-36]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ

«Ἠκούσατε ὅτι ἐῤῥέθη, ὀφθαλμὸν ἀντὶ ὀφθαλμοῦ καὶ ὀδόντα ἀντὶ ὀδόντος·Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν μὴ ἀντιστῆναι τῷ πονηρῷ· ἀλλ᾿ ὅστις σε ῥαπίσει ἐπὶ τὴν δεξιὰν σιαγόνα, στρέψον αὐτῷ καὶ τὴν ἄλλην·καὶ τῷ θέλοντί σοι κριθῆναι καὶ τὸν χιτῶνά σου λαβεῖν, ἄφες αὐτῷ καὶ τὸ ἱμάτιον(:Ακούσατε ότι έχει λεχθεί: ‘’Εκείνος που πλήγωσε και τραυμάτισε κάποιον, πρέπει να δώσει ένα μάτι του για το μάτι που έβλαψε, και ένα δόντι του για το δόντι που έσπασε ή πέταξε έξω με το χτύπημά του’’. Εγώ όμως σας λέω να μην προβάλετε αντίσταση στον Πονηρό, που χρησιμοποιεί ως όργανό του εκείνον που σας βλάπτει. Αλλά όποιος σε ραπίσει στο σαγόνι σου από το δεξιό μέρος, στρέψε σε αυτόν και το άλλο μέρος, για να το ραπίσει κι αυτό. Και σε εκείνον που θέλει να κάνει δίκη μαζί σου και να σου πάρει το πουκάμισο, άφησέ του και το πανωφόρι σου)»[Ματθ.5,38-40].

Βλέπεις ότι δεν εννοούσε τον ίδιο τον οφθαλμό μας προηγουμένως, όταν νομοθετούσε να βγάζουμε τον οφθαλμό που μας σκανδαλίζει[Ματθ. 5,29: «Εἰ δὲ ὁ ὀφθαλμός σου ὁ δεξιὸς σκανδαλίζει σε, ἔξελε αὐτὸν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· συμφέρει γάρ σοι ἵνα ἀπόληται ἓν τῶν μελῶν σου καὶ μὴ ὅλον τὸ σῶμα σου βληθῇ εἰς γέενναν(:Και αν κάποιο πρόσωπο που είναι χρήσιμο, φιλικό και αγαπητό σε σένα σαν το δεξί σου μάτι, σου γίνεται αφορμή εμπαθούς επιθυμίας και αμαρτίας, χωρίσου οριστικά απ’ αυτό και πέταξέ το μακριά από σένα˙ όπως θα έκανες και με το μάτι σου, εάν κινδύνευε να πάθει και να βλαφτεί απ’ αυτό όλο το σώμα σου· διότι σε συμφέρει να χαθεί ένα από τα μέλη σου και να μη ριχτεί όλο το σώμα σου στη φωτιά της κολάσεως. Σε συμφέρει να στερηθείς τη φιλία και τη χρησιμότητα του προσώπου αυτού και να μη ριχτείς μαζί με εκείνο στη φωτιά της κολάσεως)»], αλλά έκανε λόγο για εκείνους που μας βλάπτουν με τη φιλία τους και μας ρίπτουν στο βάραθρο της απώλειας. Πραγματικά, Αυτός που τονίζει εδώ με τόση έμφαση και δεν επιτρέπει να αφαιρεί ως ανταπόδοση κάποιος τον οφθαλμό ακόμα και εκείνου που του βγάζει τον δικό του, πώς είναι δυνατόν να νομοθέτησε να βγάζουμε τον δικό μας οφθαλμό;

4 Ὀκτωβρίου. Ἱεροθέου ἀρεοπαγίτου, πρώτου ἐπισκόπου Ἀθηνῶν (α΄ αἰ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Σαββάτου ιζ´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α´ Κορ. ιδ´ 20-25).

Α Κορ. 14,20      Ἀδελφοί, μὴ παιδία γίνεσθε ταῖς φρεσίν, ἀλλὰ τῇ κακίᾳ νηπιάζετε, ταῖς δὲ φρεσὶ τέλειοι γίνεσθε.

Α Κορ. 14,20            Αδελφοί, μη γίνεσθε σαν μικρά παιδιά κατά τον νουν και κατά την σκέψιν, αλλά να γίνεσθε απονήρευτοι και αθώοι σαν τα νήπια κατά την κακίαν. Κατά δε τον νουν και την σύνεσιν και την ορθοφροσύνην να γίνεσθε τέλειοι.

Ἐκπληκτικὴ ἐπιβεβαίωση προφητείας Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ.

 
Γράφει ο Βασίλειος Ξεσφίγγης

Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός θεωρείται ισαπόστολος από την εκκλησία, και ως ένας από τους ποιο φωτισμένους Αγίους που έχουν υπάρξει ποτέ.
Γεννήθηκε το 1714 στο Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας και μαρτύρησε το 1779 στο Κολικόντασι της τότε Οθωμανικής αυτοκρατορίας, περιοχή της σημερινής Αλβανίας.
Ήταν αυτός ο άνθρωπος που έστειλε ο Θεός την κατάλληλη στιγμή για να κρατήσει το γένος των Ελλήνων την Εθνική του ταυτότητα.
Ο Άγιος όργωσε την Ελλάδα, ίδρυσε σχολεία και με τα πύρινα κηρύγματα του, συμβούλευε τους Έλληνες να μορφώσουν τα παιδιά τους και να μείνουν σταθεροί στην Ορθόδοξη πίστη και παράδοση.
Είχε το προορατικό χάρισμα και έδωσε πολλές προφητείες στους ανθρώπους.
Άλλες από αυτές έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, και άλλες δεν έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα.
Σώζονται 122 προφητείες που είχε δώσει ο Άγιος σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και της Αλβανίας όπου κήρυττε.

Μεταξύ των προφητειών που στις μέρες μας έχουν πραγματοποιηθεί ή ερμηνευτεί είναι οι παρακάτω.

7. «Θάρθουν οι κόκκινοι σκούφοι κι’ ύστερα οι Άγγλοι επί 54 χρόνια, και κατόπιν θα γίνει Ρωμαίϊκο».
(Ελέχθη εν Κεφαλληνία περί της απελευθερώσεως της Επτανήσου).

Κυριακή Β Λουκᾶ:«Ὁ ναός τοῦ ζῶντος Θεοῦ» π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ[:Β΄Κορ. 6, 16- 7,1]

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

με θέμα:

«Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΖΩΝΤΟΣ ΘΕΟΥ»

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 30-9-2001]

(Β 444), έκδοσις β΄

Στη σημερινή αποστολική περικοπή της Β΄ Κυριακής του Λουκά, αγαπητοί μου, η Εκκλησία μας δίδει την ευκαιρία να κατανοηθεί μια μεγάλη αλήθεια, που είτε διαφεύγει, είτε αγνοείται από τους πολλούς Χριστιανούς μας. Αναφέρεται ότι «ναός του ζώντος Θεού είναι το σώμα». Υπογραμμίζω: το σώμα. Ή, ακριβέστερα, αν θέλετε, όλη η ύπαρξις του πιστού ανθρώπου. Υπεγράμμισα προηγουμένως, για να τονίσω και την παρουσία του σώματος. Διότι «άνθρωπος» θα πει και ψυχή και σώμα. Δεν είναι μόνο ψυχή. Δεν είναι μόνο σώμα. Και ούτε είναι κάτι το ευτελές και το τιποτένιο και το παρακατιανό το σώμα, αφού θα βρεθεί στη Βασιλεία του Θεού, μετά την ανάσταση των νεκρών.

Την αφορμή έδωσαν κάποιοι Κορίνθιοι, που ενώ εβαπτίσθησαν, όμως εξακολουθούσαν να ερωτοτροπούν με τα είδωλα και με τις ειδωλολατρικές συνήθειες. Εξανίσταται ο Απόστολος και θέτει μια σειρά ερωτήσεων, για να καταδείξει ότι ο πιστός δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με τα είδωλα. Και τούτο γιατί πίσω από τα είδωλα, όπως μας το λέγει και η Παλαιά Διαθήκη αυτό, κρύπτεται ο σατανάς. Και αυτό δε απεδείχθη περίτρανα από την παρουσία των αγίων, ότι… ένας άγιος, απ’ το αγιολόγιό μας, μπορούσε να ειπεί: «Ποιος είσαι εσύ;», μπροστά στους ειδωλολάτρες, στο άγαλμα. Και να πέσει κάτω το άγαλμα και να γκρεμιστεί και να σπάσει. Ο δε κάθε πιστός, πρέπει να πούμε ότι είναι ναός και κατοικητήριον του ζώντος Θεού. Θα ερωτήσει ο Απόστολος και θα πει: «Τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων(:Τι ταίριασμα υπάρχει;); Ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος(:Σεις -λέει- είσαστε ναός του ζώντος Θεού), καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω, καὶ ἔσομαι(: και θα είμαι) αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός». «Θα είμαι Θεός τους κι αυτοί θα είναι λαός μου».

Κυριακή Β Λουκᾶ. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ[:Β΄Κορ. 6,16-7,1]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

(Υπομνηματισμός των εδαφίων Β΄Κορ. 6,14-7,1)

«Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; (:Μη συνάπτετε στενό σύνδεσμο προς τους απίστους, με τους οποίους δεν μπορείτε να αποτελέσετε ταιριαστό ζευγάρι, ώστε να μπαίνετε στον ίδιο ζυγό μαζί τους· διότι ποια συνάφεια και ανάμειξη μπορεί να υπάρχει μεταξύ της δικαιοσύνης και της παρανομίας; Και ποια επικοινωνία μεταξύ φωτός και σκότους; Και ποια συμφωνία μπορεί να γίνει μεταξύ του Χριστού και του Σατανά; Ή ποιο μερίδιο δύναται να έχει ένας πιστός με έναν άπιστο;)»[Β΄Κορ.16,14-15].

Είδες πώς χρησιμοποιεί τις λέξεις αυτές καθ’ εαυτές και που είναι ικανές να αποτρέψουν από σφάλματα; Δεν είπε δηλαδή: «παρανομία», που είναι πιο έντονη, ούτε είπε: «με τους ανθρώπους του σκότους και τους ανθρώπους του φωτός», αλλά χρησιμοποιεί τις ακριβώς αντιφατικές έννοιες, το φως και το σκοτάδι. Ούτε είπε: «ανάμεσα στους ανθρώπους του Χριστού και στους ανθρώπους του διαβόλου», αλλά λέξεις που είναι πολύ πιο αντίθετες, «του Χριστού και του Βελίαρ», με την εβραϊκή αυτή λέξη ονομάζοντας τον αποστάτη.

« Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;(: Ή ποιο μερίδιο δύναται να έχει ένας πιστός με έναν άπιστο;)»[Β΄Κορ.6,15]. Εδώ λοιπόν, για να μη θεωρηθεί ότι κατηγορεί αόριστα την κακία και επαινεί την αρετή, αναφέρει και πρόσωπα χωρίς να τα ονομάζει. Και δεν είπε: «κοινωνία», αλλά ανέφερε τα έπαθλα, λέγοντας: «μερίδα». «Τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; Ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἔστε ζῶντος (:Και πώς μπορεί να βρίσκονται μαζί στον ίδιο τόπο ο ναός του Θεού και τα είδωλα; Ναι· δεν έχουν καμία θέση τα είδωλα σε σας. Διότι εσείς είστε ναός του ζώντος Θεού)»[Β΄Κορ.6,16]. Με αυτά εννοεί το εξής: «Ούτε ο βασιλιάς σας έχει τίποτα το κοινό με τον διάβολο(γιατί “ποια συμφωνία υπάρχει μεταξύ του Χριστού και του Βελίαρ;”), ούτε τα ίδια τα πράγματα· γιατί “τι κοινό μπορεί να έχει το φως με το σκοτάδι;”. Επομένως ούτε εσείς δεν πρέπει να έχετε». Πρώτα αναφέρει τον βασιλιά και έπειτα αυτούς, πράγμα με το οποίο προπάντων τους ξεχωρίζει.

O Μήτρ. Μπορίσπολ κάλεσε τὸ ποίμνιο σὲ νηστεία πρὶν ἀπὸ τὴ δίκη γιὰ τὴν ἀπαγόρευση τῆς Μητρόπολης Κιέβου

Στο μήνυμα προς το ποίμνιο της επισκοπής Μπορίσπολ, ο μητροπολίτης Αντώνιος ευλόγησε αυστηρή νηστεία και ιδιαίτερη προσευχή για την προστασία της Εκκλησίας από τους εχθρούς.

Ο Πρωτοσύγκελλος της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, μητροπολίτης Αντώνιος (Πακάνιτς), στη γιορτή της Ύψωσης του Τιμίου Σταυρού απευθύνθηκε στους πιστούς με κάλεσμα να περάσουν τις 29 και 30 Σεπτεμβρίου με αυστηρή νηστεία και ενισχυμένη προσευχή λόγω της επικείμενης δικαστικής διαδικασίας για την απαγόρευση της δραστηριότητας της Μητρόπολης Κιέβου της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Στο αρχιερατικό μήνυμα προς το ποίμνιο της Μητρόπολης Μπορίσπολης, ο μητροπολίτης Αντώνιος χαρακτήρισε την επικείμενη δίκη ως «δίκη κατά της ίδιας της Εκκλησίας του Χριστού» και «τρομερή ανομία». «Αυτό είναι τυραννική αυθαιρεσία, που θυμίζει τις εποχές των αρχαίων διωκτών, όταν οι άθεες δυνάμεις προσπαθούσαν να σβήσουν τη φλόγα της πίστης. Αυτή είναι επίθεση στην ιερότητα, αυτό είναι πνευματικό έγκλημα ενώπιον του Θεού», δήλωσε ο διαχειριστής υποθέσεων της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Φιέστες γιὰ τὸ περιοδικὸ ΘΕΟΛΟΓΙΑ καὶ στὴ Θεσσαλονίκη

Φιέστες για το περιοδικό ΘΕΟΛΟΓΙΑ και στη Θεσσαλονίκη

Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη

Αφού έχει καταντήσει οικουμενιστικό θεολογικό κουρελόχαρτο, πασχίζει να διασωθεί με όρους κοσμικοφροσύνης

Με προσκεκλημένους την «αφρόκρεμα» του εκκλησιαστικού και πολιτειακού μας βίου, παντρεύοντας με μαεστρία την θεολογία, την πολιτεία και την τέχνη, διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη σε τόπους με έντονο συμβολισμό, το συνέδριο για τα εκατό χρόνια του περιοδικού Θεολογία, οργάνου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Αρκεί να ανατρέξει κανείς στους διατελέσαντες διευθυντές σύνταξης και θα διαπιστώσει δίχως μεγάλη δυσκολία την επικράτηση των ιδεών του θεολογικού συνδέσμου ΚΑΙΡΟΣ και εκεί. Μετά από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και την βέβηλη μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών από ομολογιακό σε θρησκειολογική σούπα, την Αποστολική Διακονία και τον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν θα μπορούσε το περιοδικό ΘΕΟΛΟΓΙΑ να αποτελέσει εξαίρεση στην επιχειρούμενη οικουμενιστική θεολογική στροφή που συμβαίνει και στη Εκκλησία της Ελλάδος.

Ἡ Σύνοδος πού ἔγινε στό Κολυμπάρι τῆς Κρήτης ἦταν μιά Σύνοδος πού προωθοῦσε τά σχέδια τῆς νέας τάξης πραγμάτων

❈ Ἡ Σύνοδος πού ἔγινε στό Κολυμπάρι τῆς Κρήτης τό 2016, ἦταν Σύνοδος τῆς CIA, πρωτοστάτησαν οἱ μυστικές ὑπηρεσίες τῆς Ἀμερικῆς. Ἦταν μιά Σύνοδος πού προωθοῦσε τά σχέδια τῆς νέας τάξης πραγμάτων, ὅπως καί ἡ Κυβέρνησή μας. ➤Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

("Γιατί ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ἡ Ἀλήθεια" Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσιανίνωφ - Ὁμιλία στίς 23 - 4 - 2017)

10. Οι 3 γνώσεις (φυσική, πνευματική, ἐξ ἀποκαλύψεως) καί η αγάπη, Ἀββᾶ ...

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible