Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025

Προσωπικός ἀριθμός Α΄, Ἀνακοίνωση Ἱερῶν μονῶν καί Ἡσυχαστηρίων, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Προσωπικός ἀριθμός Α΄, Ἀνακοίνωση Ἱερῶν μονῶν καί Ἡσυχαστηρίων, 28-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ ὡραιότης τοῦ μοναχικοῦ πολιτεύματος, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 47-51), Φιλοκαλία Β' τόμος, , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ ὡραιότης τοῦ μοναχικοῦ πολιτεύματος, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 47-51), Φιλοκαλία Β' τόμος, 29-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Οἱ μεθοδεῖες τῶν δαιμόνων ἐναντίον τῶν ὑποτακτικῶν- ὁ ἆθλος καί ὁ καρπός τῆς κατά Θεόν ὑποταγῆς, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 44-46), Φιλοκαλία Β' τόμος, , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Οἱ μεθοδεῖες τῶν δαιμόνων ἐναντίον τῶν ὑποτακτικῶν- ὁ ἆθλος καί ὁ καρπός τῆς κατά Θεόν ὑποταγῆς, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ. 44-46), Φιλοκαλία Β' τόμος, 28-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ συναίσθηση τῆς ἀμαρτωλότητος καί ἡ ὑπακοή, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος- Ἡ μεγάλη ψαριά- Ἑρμηνεία στό Εὐαγγέλιο τῆς Α' Κυριακῆς τοῦ Λουκᾶ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ συναίσθηση τῆς ἀμαρτωλότητος καί ἡ ὑπακοή, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος- Ἡ μεγάλη ψαριά- Ἑρμηνεία στό Εὐαγγέλιο τῆς Α' Κυριακῆς τοῦ Λουκᾶ, 27-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Βάλε ἀρχή- Ἡ βία στόν ἑαυτό μας ὡς ἀρχή τῆς ἀρχῆς, Ἄρχιμ. Ἀθανασίου Μυτιληναίου- Ἑρμηνεία στό Εὐαγγέλιο τῆς Α' Κυριακῆς τοῦ Λουκᾶ, , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Βάλε ἀρχή- Ἡ βία στόν ἑαυτό μας ὡς ἀρχή τῆς ἀρχῆς, Ἄρχιμ. Ἀθανασίου Μυτιληναίου- Ἑρμηνεία στό Εὐαγγέλιο τῆς Α' Κυριακῆς τοῦ Λουκᾶ, 27-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

 

Μήν χωρίζεσαι ἀπό τόν Πνευματικό Πατέρα πού σέ ὠφελεῖ- Ἀποταγή καί ὁ ἆθλος τῆς ὑποταγῆς, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κεφ. 40-43), Φιλοκαλία Β' τόμος, , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Μήν χωρίζεσαι ἀπό τόν Πνευματικό Πατέρα πού σέ ὠφελεῖ- Ἀποταγή καί ὁ ἆθλος τῆς ὑποταγῆς, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κεφ. 40-43), Φιλοκαλία Β' τόμος, 27-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ κακία τῆς φιλαργυρίας καί ὁ θησαυρός τῆς ἀκτημοσύνης, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ.38-39), Φιλοκαλία Β' τόμος, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ κακία τῆς φιλαργυρίας καί ὁ θησαυρός τῆς ἀκτημοσύνης, Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ.38-39), Φιλοκαλία Β' τόμος, 26-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Κρυφή ἰνδουιστική μύηση μέσα ἀπό τόν ὑπερβατικό διαλογισμό στά σχολεῖα τοῦ Σικάγου

ΚΡΥΦΗ ΙΝΔΟΥΙΣΤΙΚΗ ΜΥΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ

ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ 2,6 ΕΚ. ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΚΡΥΦΗ ΙΝΔΟΥΙΣΤΙΚΗ ΜΥΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ

Ένα σχολικό πρόγραμμα που παρουσιάστηκε ως χαλάρωση

αποκάλυψε το θρησκευτικό του πρόσωπο

Στα δημόσια σχολεία των Ηνωμένων Πολιτειών, και άρα και στο Σικάγο, η παραμικρή υπόνοια οργανωμένης χριστιανικής προσευχής θεωρείται παραβίαση του Συντάγματος (Πρώτη Τροπολογία του Συντάγματος – ρήτρα μη εγκαθίδρυσης θρησκείας) και διώκεται νομικά. Κι όμως, τα ίδια σχολεία που κρατούν τόσο αυστηρή στάση απέναντι στην πίστη των παιδιών, φτάνουν να τα υποχρεώνουν σε τελετές και πρακτικές με ξεκάθαρες ινδουιστικές ρίζες, βαφτίζοντάς τες «πρόγραμμα χαλάρωσης» ή «ψυχικής ευεξίας». Πρόκειται για μια κραυγαλέα αντίφαση με την ανοχή και τη χρηματοδότηση των αρχών. Έτσι, η ελευθερία θρησκευτικής συνείδησης των μαθητών καταπατείται, και μάλιστα από εκείνους που υποτίθεται ότι την προστατεύουν.

Εγκρίθηκε αποζημίωση 2,6 εκατομμυρίων δολαρίων σε υπόθεση επιβολής ινδουιστικού διαλογισμού σε σχολεία του Σικάγου

ΣΙΚΑΓΟ, ΙΛΙΝΟΪ – Τα Δημόσια Σχολεία του Σικάγου (Chicago Public Schools – CPS) και το Ίδρυμα David Lynch για την Εκπαίδευση με Βάση τη Συνείδηση και την Παγκόσμια Ειρήνη κατέληξαν σε συμβιβασμό ύψους 2,6 εκατομμυρίων δολαρίων σε μια συλλογική αγωγή, η οποία κατήγγειλε ότι μαθητές λυκείου εξαναγκάστηκαν να συμμετάσχουν σε πρακτικές Υπερβατικού Διαλογισμού (Transcendental Meditation – TM) με ινδουιστικές ρίζες, χωρίς γονική συναίνεση ή πλήρη διαφάνεια.

Ο εκλιπών David Lynch είναι ο Αμερικανός σκηνοθέτης, γνωστός για τα σουρεαλιστικά, αλλόκοτα έργα του όπως το “Twin Peaks” και το “Blue Velvet”. Πέρα από τον κινηματογράφο, ήταν ένθερμος υποστηρικτής του Υπερβατικού Διαλογισμού και ίδρυσε ένα παγκόσμιο ίδρυμα για την προώθησή του.
της δόθηκε ένα μυστικό μάντρα, το οποίο της είπαν να μην μοιραστεί. Όταν έκανε έρευνα για τη φράση, ανακάλυψε ότι αναφερόταν σε ινδουιστική θεότητα.

Ἀκτιβιστὲς πιέζουν γιὰ τὴν ἐπέκταση τῆς πρόσβασης στὴν ἄμβλωση στὴν Εὐρώπη ὑποβάλλοντας αἴτηση στὴν Ε.Ε. μὲ 1 ἐκ. ὑπογραφές

Η καμπάνια «Η Φωνή μου, η Επιλογή μου: Για Ασφαλή και Προσβάσιμη Άμβλωση», με επικεφαλής τους πολίτες, απαιτεί «μηχανισμό χρηματοδότησης για να κάνει τις αμβλώσεις πιο προσβάσιμες» σε όλη την Ευρώπη

Από τον Jonathon Van Maren, για την ιστοσελίδα του LifeSiteNews

Σχόλιο «Αφήστε με να ζήσω!»: Την ώρα που «σβήνουν» οι ψυχές εκατομμύριων αγέννητων παιδιών, οι γυναίκες αντιμετωπίζονται ως χρηστικά αντικείμενα και ξεψυχούν δημογραφικά οι Ευρωπαϊκές χώρες – μαζί και η Ελλάδα – , 1εκατομμύριο άνθρωποι διεκδικούν περισσότερα χρήματα για να σκοτώνονται και άλλα αγέννητα παιδιά.

Οι ακτιβιστές για τις αμβλώσεις έχουν κινητοποιηθεί πανευρωπαϊκά. Την 1η Αυγούστου, η καμπάνια «Η Φωνή μου, η Επιλογή μου: Για Ασφαλή και Προσβάσιμη Άμβλωση», μια ευρωπαϊκή πρωτοβουλία πολιτών, υπέβαλε αίτηση με πάνω από ένα εκατομμύριο υπογραφές προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, απαιτώντας έναν «μηχανισμό χρηματοδότησης για να κάνει τις αμβλώσεις πιο προσβάσιμες».

Η Nika Kovač, Σλοβένα ακτιβίστρια για τις αμβλώσεις, ηγείται της πρωτοβουλίας. Δηλώνει: «Στην Ευρώπη, 20 εκ. γυναίκες δεν έχουν πρόσβαση σε ασφαλή και εύκολη άμβλωση». «Αυτό σημαίνει ότι οι γυναίκες συνεχίζουν να πεθαίνουν λόγω της περιορισμένης πρόσβασης στην άμβλωση. Γνωρίζουμε ότι ακόμη και αν η άμβλωση απαγορευτεί, οι γυναίκες θα βρίσκουν πάντα έναν τρόπο να την κάνουν. Και αυτό είναι συχνά επικίνδυνο».

Η Ελληνίδα ακτιβίστρια για τις αμβλώσεις, Αναστασία Γιάμαλη ταξίδεψε στις Βρυξέλλες για την παρουσίαση του αιτήματος και δήλωσε πως «όταν βλέπεις τι συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, στη Μάλτα, στην Πολωνία, σε τόσες πολλές χώρες…», εννοώντας πως αμφισβητούνται και καταπιέζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα»… νομίζω ότι θα ήταν ντροπή να μην αγωνιστούμε για να τα υπερασπιστούμε».

Ποια είναι όμως η αλήθεια για τη Μάλτα, τη Πολωνία και τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες;

Στην πραγματικότητα, η Μάλτα, η οποία είναι η μόνη χώρα της ΕΕ όπου τα αγέννητα παιδιά εξακολουθούν να προστατεύονται πλήρως από το νόμο, έχει από τις καλύτερες μητρικές υπηρεσίες υγείας στην Ευρώπη και πολύ χαμηλό ποσοστό μητρικής θνησιμότητας. Από το 2023, το καθεστώς υπέρ της ζωής της Μάλτας είχε οδηγήσει σε μηδενική μητρική θνησιμότητα σε μια δεκαετία. Την ίδια χρονιά, το μαλτέζικο κίνημα υπέρ της ζωής σταμάτησε επιτυχώς μια επιθετική προσπάθεια ακτιβιστών για τη νομιμοποίηση των αμβλώσεων στη χώρα τους.

Η Πολωνία, έχει επίσης ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας στην ΕΕ. Το 2020, η Πολωνία — όπου η έκτρωση είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου παράνομη — είχε ποσοστό μητρικής θνησιμότητας περίπου 2 θανάτους ανά 100.000 ζώσες γεννήσεις.

Το 2017, πριν νομιμοποιηθεί η έκτρωση, η Ιρλανδία είχε ποσοστό μητρικών θανάτων 6 θανάτους ανά 100.000 ζώσες γεννήσεις. Το 2022, με νομιμοποιημένη την άμβλωση είχε ήδη αυξηθεί σε 7.

Ο μέσος όρος μητρικής θνησιμότητας της ΕΕ είναι 8.

Αξίζει να επισημανθεί ότι οι ακτιβιστές υπέρ των αμβλώσεων πιέζουν για την κατάργηση των εναπομεινάντων νόμων υπέρ της ζωής στην Ευρώπη με κάθε δυνατό μέσο και χρησιμοποιούν το όρο «θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα». Στην Ολλανδία, μερίδα πολιτικών προσπαθούν αυτό το καιρό να ανακηρύξουν την έκτρωση «ανθρώπινο δικαίωμα». Στη Γερμανία, μια εξέχουσα υποψήφια για θέση δικαστικού αναγκάστηκε να παραιτηθεί διότι οι βουλευτές εξοργίστηκαν από τη δήλωσή της ότι ένα αγέννητο μωρό δεν έχει δικαιώματα, ούτε λίγο πριν από τη γέννηση. Η επίθεση των ακτιβιστών κατά της ιερότητας της ζωής είναι αμείλικτη.

Είκοσι πέντε (25) από τα 27 κράτη μέλη της ΕΕ έχουν νόμιμη την έκτρωση κατόπιν αιτήματος της γυναίκας, αν και το όριο ηλικίας κύησης ποικίλλει από χώρα σε χώρα. Χώρες όπως η Πορτογαλία και η Κροατία περιορίζουν τις αμβλώσεις ως τις 12 εβδομάδες. Η Ολλανδία επιτρέπει τις αμβλώσεις μέχρι τις 24 εβδομάδες, όπως και το Ηνωμένο Βασίλειο, μέχρι που τις αποποινικοποίησε μέχρι τη γέννηση νωρίτερα φέτος. Οι περισσότερες χώρες, και η Ελλάδα, θέτουν το όριο για τις αμβλώσεις κατόπιν αιτήματος περίπου στις 12 εβδομάδες. Η Νορβηγία και η Δανία αύξησαν πέρυσι το όριο των αμβλώσεων στις 18 εβδομάδες, όταν τα μωρά μπορούν να χασμουρηθούν και να παθαίνουν λόξιγκα στη μήτρα.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, (European Commission), έχει προθεσμία μέχρι τον Μάρτιο για να αποφασίσει πώς θα αντιμετωπίσει αυτή τη θέση αλλά δήλωσε εκ των προτέρων σε ένα δελτίο τύπου ότι δεν θα «επιδιώξει να δημιουργήσει ένα ευρωπαϊκό δικαίωμα στην άμβλωση». Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ασκήσει τεράστια πίεση στα κράτη μέλη να νομιμοποιήσουν τις αμβλώσεις, αλλά δεν μπορεί να παρέμβει στους μεμονωμένους περιορισμούς στις αμβλώσεις που εφαρμόζουν τα κράτη μέλη. Παρά τους πρόσφατους ισχυρισμούς ακτιβιστών για το αντίθετο, οι νόμοι περί αμβλώσεων δεν απειλούν τη ζωή των γυναικών - και τα καθεστώτα υπέρ της ζωής αποδεικνύονται συχνά ασφαλέστερα για τις μητέρες από τα αντίστοιχα υπέρ των αμβλώσεων.


Μετάφραση και επιμέλεια κειμένου: «Αφήστε με να ζήσω!»



https://aktines.blogspot.com/2025/09/1.html#more

Ὑπακοή στήν πραγματική Ἐκκλησία καί ὄχι στά στρεβλωτικά νανουρίσματα μεταπατερικῶν ταγῶν.

τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας

Δέν χάνουν τήν εὐκαιρία οἱ ποιμένες μας νά παίζουν τήν γνωστή κασέτα περί ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας καί προσωπικοῦ ἀριθμοῦ, κάθε φορά πού ἐρωτῶνται (καί εἰδικά ὅταν – ὅλως τυχαίως – οἱ ἐρωτήσεις γίνονται ἀπό ἀνώδυνους «ἡμετέρους» καί δέν ἐμπεριέχουν κανένα ἀντίλογο καί καμία πραγματική ἀπόπειρα διείσδυσης στήν οὐσία). Στήν ἴδια κατηγορία ἀσφαλῶς καί τό γνωστό πλέον πρόσφατο παράδειγμα τοῦ μητροπολίτη Φλωρίνης κ.Λαφτσή, πού ἅπαξ ρωτήθηκε γενικῶς περί τοῦ ζητήματος καί ἀκολούθως ἀφέθηκε νά λέει παντελῶς ἀνενόχλητος τά (ἀπολύτως) ἀναμενόμενα.
Καί ἄς δοῦμε ἀναλυτικότερα τί ἀκριβῶς μᾶς εἶπε. Πρῶτον, ἐπανέλαβε σέ ὅλους τούς τόνους ὅτι δέν ὑπάρχει πρόβλημα καί ὅτι δέν ἔχουν βάση οἱ προβληματισμοί περί θρησκευτικῆς καί πολιτικῆς ἐλευθερίας, ἐπικαλούμενος (θαυμᾶστε τώρα) τίς διαβεβαιώσεις τῆς κυβέρνησης (σ.σ. πού ὡς γνωστόν εἶναι ἀπολύτως ἀξιόπιστη καί δέν λέει ποτέ ψέματα) καί τά πορίσματα τῶν ἐπιτροπῶν πού ὅρισε ἡ Ἐκκλησία (σ.σ. πρᾶγμα ἀσφαλῶς πού ἀμφισβητοῦμε εὐθέως – ἐμεῖς λέμε ὅτι δέν ὁρίστηκε καμία ἀπολύτως ἐπιτροπή πραγματικῆς ἔρευνας, ἀλλά μόνο ἐντολοδόχοι πού πῆραν ἕτοιμο τό ραβασάκι του Παπαστεργίου).

Δεύτερον, ξεκαθάρισε αὐτό πού ἤδη γνωρίζαμε βεβαίως, ὅτι δηλαδή δέν ὑπάρχει περίπτωση τό θέμα νά ξανασυζητηθεῖ συνοδικά, μιά πού ἤδη ἀποφάνθηκε ἐπ’ αὐτοῦ ἡ Δ.Ι.Σ. καί δέν ὑπάρχει λόγος νά παραπεμφθεῖ στήν συνοδική ὁλομέλεια, ἐπειδή πρόκειται – λέει – γιά καθαρά διοικητικό καί τεχνικό θέμα, ὅπως ἀποφάνθηκαν καί πάλι οἱ προαναφερθεῖσες «ἐπιτροπές» (σ.σ. ἤτοι τό ραβασάκι τῆς χούντας), ἔριξε δέ καί τό καρφί του πρός τούς ἀντιφρονοῦντες, λέγοντας ὅτι ὅποιος ἀναγάγει τό θέμα σέ θέμα πίστεως, τό κάνει γιά καθαρά προσωπικούς ἐγωιστικούς λόγους.

Α. Τά τέσσερα ἀπαραίτητα πνευματικά ὅπλα Β. Δέν πρέπει νά ἐμπιστευόμαστε τόν ἑαυτό μας Ἁγ. Νικοδήμου - Ἀόρατος Πόλεμος.Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου





Λέγαμε τήν προηγούμενη φορά, μέ τή χάρη τοῦ Θεοῦ, ὅτι οἱ χριστιανοί μπερδεύουν -κάποιοι χριστιανοί- τίς ἀρετές μέ τόν σκοπό τῆς χριστιανικῆς ζωῆς καί νομίζουν ὅτι ἡ τελειότητα τῆς χριστιανικῆς ζωῆς εἶναι νά κάνει κανείς κάποιες ἀσκήσεις, ὅπως εἶναι ἡ νηστεία, ὅπως εἶναι ἡ ἀγρυπνία, ἀκόμα καί ἡ προσευχή καί ἐξαπατῶνται ἀπό αὐτό καί ὑπερηφανεύονται καί, ὅπως λέει ἐδῶ ὁ Ἅγιος Νικόδημος, κατακρίνουν τούς ἄλλους καί χάνουν καί οἱ ἴδιοι τόν σκοπό τους.

Καί μᾶς λέει λοιπόν -γιά νά κάνουμε μία σύνδεση μέ τά προηγούμενα- τώρα πού κατάλαβες, πού γνώρισες πολύ καλά, ὅτι ἡ πνευματική ζωή καί τελειότητα δέν βρίσκονται σ’ αὐτές οἱ ἀρετές, γιατί αὐτές οἱ ἀρετές εἶναι ἁπλῶς τά μέσα γιά νά πετύχουμε τόν σκοπό, μᾶς λέει καί τόν σκοπό. Ποιός εἶναι ὁ σκοπός; Ἡ τελειότητα γνώριζε ὅτι δέν βρίσκεται σ’ αὐτές οἱ ἀρετές ἀλλά στή γνώση τῆς ἀγαθότητας καί τῆς μεγαλειότητας τοῦ Θεοῦ∙ στό νά γνωρίσει κανείς τόν Θεό, ὄχι ἐγκεφαλικά, ἔτσι σάν μία γνώση, ὅπως τά μαθηματικά, ἡ φυσική, ἀλλά βιωματικά, ὅταν ζήσει τόν Θεό. Αὐτό εἶναι λοιπόν ἡ τελειότητα. Καί ἀπό τήν ἄλλη μεριά, νά γνωρίσεις τήν δική σου μηδαμινότητα, τό μηδέν καί τήν κλίση πού ἔχεις σέ κάθε κακό. Ἀκόμα ἡ τελειότητα εἶναι τό ν’ ἀγαπήσεις τόν Θεό καί νά μισήσεις τόν ἑαυτό σου, τόν κακό ἑαυτό σου, τά πάθη σου. Ἐπίσης, εἶναι ἡ ὑποταγή, καί μάλιστα ὄχι μόνο στόν Θεό ἀλλά καί σέ ὅλα τά κτίσματα γιά χάρη τῆς ἀγάπης τοῦ Θεοῦ. Εἶναι ἡ ἀποστροφή κάθε δικοῦ μας θελήματος καί ἡ τέλεια ὑπακοή στό θέλημα τοῦ Θεοῦ. Ἐκεῖ μάλιστα κατεξοχήν φαίνεται ἄν ὁ ἄνθρωπος ἔχει προοδεύσει πνευματικά, στό μέτρο πού δέχεται ὅλα ὅσα τοῦ συμβαίνουν μέ χαρά, ὡς θέλημα τοῦ Θεοῦ, ὡς παραχώρηση τοῦ Θεοῦ. Γιατί τίποτα δέν γίνεται ἀθεΐ, δηλαδή χωρίς ὁ Θεός νά τό εὐδοκεῖ ἤ νά τό παραχωρεῖ. Καί ἀκόμα, ἀπό τό νά θέλουμε ὅλα αὐτά καί νά τά κάνουμε ξεκάθαρα γιά τήν δόξα τοῦ Θεοῦ. Ὅ,τι κάνουμε καί θέλουμε, νά τό θέλουμε μόνο γιά τόν Θεό καί γιά τήν δόξα Του. «Μόνο καί μόνο γιά νά ἀρέσουμε σέ Αὐτόν, καί γιατί ἔτσι θέλει Αὐτός καί γιατί ἔτσι πρέπει νά Τόν ἀγαπᾶμε καί νά Τόν ὑπηρετοῦμε.

Αὐτός εἶναι ὁ νόμος τῆς ἀγάπης, αὐτός πού ἔχει γραφτεῖ ἀπό τό χέρι τοῦ ἴδιου τοῦ Θεοῦ στίς καρδίες τῶν πιστῶν δούλων Του. Αὐτή εἶναι ἡ ἀπάρνηση τοῦ ἑαυτοῦ μας, τήν ὁποία ζητεῖ ἀπό ἐμᾶς ὁ Θεός»[1]. Ἡ αὐταπάρνηση, αὐτό πού λέγει, «ὅποιος θέλει νά μέ ἀκολουθήσει, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν»[2]. Οὐσιαστικά εἶναι νά ἀρνηθεῖ κανείς τήν φιλαυτία του καί τό θέλημά του, τήν ἀγάπη πού ἔχει τήν ἄρρωστη στόν ἑαυτό του καί τήν ὑποταγή πού ἔχει στά θελήματά του, στίς ἐπιθυμίες του. Καί ὅταν τά ἀρνηθεῖ κανείς αὐτά καί πεῖ, ἐγώ δέν θέλω τίποτα, θέλω ὅ,τι θέλεις ἐσύ Χριστέ μου, αὐτός ἔχει τήν αὐταπάρνηση τήν ἀληθινή πού ζητάει ὁ Κύριος.

Φιλιόκβε καὶ ἀλάθητο – Οἱ οἰκουμενιστὲς ἐκ τῶν Ὀρθοδόξων ἑτοιμάζουν τὴν προδοσία.

σ.σ. Είναι χαρακτηριστικό πως μας μιλάνε συνέχεια με την γλώσσα της εξαπάτησης, για τις «προόδους» που σημειώνουν σε κάθε διαχριστιανική συνάντηση, ενώ στην πραγματικότητα η κάθε «πρόοδος» είναι και ένα βήμα πιο μακριά από την εν Αγίω Πνεύματι Ορθόδοξη Θεολογία των Πατέρων.

ΡΕΘΥΜΝΟ — Από τις 8 έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2025, η Συντονιστική Επιτροπή της Μικτής Διεθνούς Επιτροπής για τον θεολογικό διάλογο μεταξύ της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και της Ορθοδόξου Εκκλησίας συνήλθε στο Ρέθυμνο της Κρήτης.

Ὅταν ἡ πίστη γίνεται μουσεῖο....

σ.σ. Διαβάστε την κάτωθι είδηση σε συνάρτηση με την προηγούμενη για την κατηγορία της αρχαιοκαπηλίας σε μεγάλο μοναστήρι.

Σπυρίδων Ζορμπαλάς

Συμβαίνει στο εξωτερικό. Δυστυχώς συμβαίνει και στην Ελλάδα. Μπαίνεις σε έναν ναό να προσκυνήσεις, να προσευχηθείς, να θαυμάσεις τα έργα των προγόνων σου και έρχεσαι τετ-α-τετ με την ευγενική υπάλληλο του Υπουργείου Πολιτισμού, η οποία από το ταμείο που βρίσκεται εντός (!) του ναού, σε ενημερώνει ότι για να εισέλθεις στο ναό πρέπει να πληρώσεις εισιτήριο (5 ευρώ).

Περί Μέριμνας

❈ Λέει ὁ Κύριος "μή μεριμνήσητε εἰς τήν αὔριον" (Ματθ. 6,34). Μᾶς ἔχει ἀπαγορεύσει ὁ Θεός νά σχεδιάζουμε, νά ἀγωνιοῦμε μᾶλλον, γιά τήν αὐριανή μέρα. Γιατί μέριμνα σημαίνει ἀγωνιώδης φροντίδα. Μπορεῖς ἐνδεχομένως νά κάνεις ἕνα πλάνο, ἕνα σχέδιο, ἀλλά πάντοτε στό τέλος τοῦ σχεδιασμοῦ σου νά λές: "γενηθήτω τό θέλημά Σου, νά γίνει ὅπως θέλεις Ἐσύ καί ὄχι ὅπως θέλω ἐγώ".

30 Σεπτεμβρίου. Γρηγορίου ἱερομάρτυρος, ἐπισκόπου τῆς Μεγάλης Ἀρμενίας, τοῦ φωτιστοῦ (†335). Ῥιψιμίας καὶ Γαϊανῆς καὶ τῶν μετ᾿ αὐτῶν 32 μαρτύρων γυναικῶν. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρίτης ιζ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Ἐφεσ. β΄ 19 - γ´ 7).

Εφ. 2,19            ἄρα οὖν οὐκέτι ἐστὲ ξένοι καὶ πάροικοι, ἀλλὰ συμπολῖται τῶν ἁγίων καὶ οἰκεῖοι τοῦ Θεοῦ,

Εφ. 2,19                    Αρα δεν είσθε πλέον ξένοι, όπως προηγουμένως, και προσωρινοί πολίται της Εκκλησίας του Χριστού, αλλ' είσθε συμπολίται όλων των αγίων, και οικιακοί του Θεού.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible