Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025

Ἕνας ἀπὸ τοὺς μοναχοὺς τῆς μαρτυρικῆς Ι. Μονῆς τῆς Ἁγίας Αἰκατερίνης. Π. Συμεῶν Παπαδόπουλος, ὁμιλία του περὶ πίστεως καὶ ἐλπίδος.


https://youtu.be/S_aB0QJhOmk – aktiston.blogspot.com

https://tasthyras.wordpress.com/2025/09/02/ἕνας-ἀπὸ-τοὺς-μοναχοὺς-τῆς-μαρτυρι

Γιά τήν πρόοδο στίς σπουδές βασική προϋπόθεση ἡ ὑπακοή στό θέλημα τοῦ Θεοῦ/Τί μᾶς διδάσκουν οἱ Ἅγιοι 3 Παῖδες στή Βαβυλῶνα Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Γιά τήν πρόοδο στίς σπουδές βασική προϋπόθεση ἡ ὑπακοή στό θέλημα τοῦ Θεοῦ/Τί μᾶς διδάσκουν οἱ Ἅγιοι 3 Παῖδες στή Βαβυλῶνα (Ὁμιλία σέ παιδιά-νέους), Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου,  7-9-2025 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com,

 

Ἡ καθαρότητα τῆς καρδιᾶς ἀπό τούς πονηρούς λογισμούς καί ἡ Γέννηση τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, Ἁγ. Λουκᾶ Κριμαίας καί Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ καθαρότητα τῆς καρδιᾶς ἀπό τούς πονηρούς λογισμούς καί ἡ Γέννηση τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, Ἁγ. Λουκᾶ Κριμαίας καί Ἁγ. Θεοδώρου Ἐδέσσης-100 ψυχωφελῆ κεφάλαια (Κέφ.35), Φιλοκαλία Β' τόμος, 8-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ ζωή στό σχολεῖο τοῦ χριστιανοῦ καί ἡ τήρηση τῶν θείων ἐντολῶν- Τό παράδειγμα τῶν ἁγίων 3 Παίδων καί τῶν ἁγίων 2 Ἱεραρχῶν (Μ. Βασιλείου καί Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου)Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ζωή στό σχολεῖο τοῦ χριστιανοῦ καί ἡ τήρηση τῶν θείων ἐντολῶν- Τό παράδειγμα τῶν ἁγίων 3 Παίδων καί τῶν ἁγίων 2 Ἱεραρχῶν (Μ. Βασιλείου καί Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου)/Ομιλία σέ παιδιά-νέους, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου, 7-9-2025
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ ἐφαρμογή στήν πράξη τῶν ὅσων διαβάζουμε καί ἡ ἐμβάθυνση, Εὐεργετινός Δ΄-Ιστ΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 α)Αὐτὰ ποὺ διαβάζομεν πρέπει καὶ νὰ τὰ ἐκτελῶμεν· διότι ἡ σωτηρία ἐπιτυγχάνεται μὲ ἔργα καὶ ὄχι μὲ λόγους. Διὰ τοῦτο ἡ ἁπλῆ γνώσις δὲν ὠφελεῖ. Ο πνευματικὸς ἄνθρωπος δὲν πρέπει νὰ περιορίζεται εἰς τὸ γράμμα τοῦ κειμένου, ἀλλὰ νὰ ἀναζητῇ τὴν ὑψηλοτέραν ἔννοιαν, τὸ πνεῦμα αὐτοῦ β)Ὅτι δεν πρέπει κινούμενοι ἀπό ὑπερηφάνεια, νά πολυπραγμονοῦμε γιά τά ὑψηλά νοήματα τῆς Γραφῆς καί γιά τά δογματικά καί ὑπέρτερα τῆς λογικῆς, ἤ νά προσπαθοῦμε νά καταλάβουμε τά κρίματα τοῦ Θεοῦ. Εὐεργετινός Δ΄- Ὑπόθεσις Ἴστ΄και ἰζ' , 7-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Καθώς Μωυσῆς ὕψωσε τόν ὄφιν ἐν τῇ ἐρήμῳ, οὕτως ὑψωθῆναι δεῖ τόν Υἱόν τοῦ Ἀνθρώπου...», Ἑρμηνεία Ν. Σωτηρόπουλου- Τό κατά Ἰωάννην Εὐαγγέλιο, Κυριακή πρό τῆς Ὑψώσεως τοῦ τιμίου καί ζωοποιοῦ Σταυροῦ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Καθώς Μωυσῆς ὕψωσε τόν ὄφιν ἐν τῇ ἐρήμῳ, οὕτως ὑψωθῆναι δεῖ τόν Υἱόν τοῦ Ἀνθρώπου...», Ἑρμηνεία Ν. Σωτηρόπουλου- Τό κατά Ἰωάννην Εὐαγγέλιο, 7-9-2025/Κυριακή πρό τῆς Ὑψώσεως τοῦ τιμίου καί ζωοποιοῦ Σταυροῦ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ὁ ἐγωιστής ἄνθρωπος διακρίνεται γιά τήν ἀγνωμοσύνη καί τήν ἀχαριστία του

Γονεῖς! Ὅλοι θέλετε νά εἶναι τά παιδιά σας καλά καί ὑπάκουα. Ἄν πραγματικά τό ἐπιθυμεῖτε αὐτό, ἀγωνισθεῖτε νά νικήσετε τήν ὑψηλοφροσύνη, γιατί τά ὑπερήφανα παιδιά εἶναι καί ἰδιότροπα καί ἀνυπάκουα. Ἄν δέν τό κάνεις ὅσο τό παιδί εἶναι παιδί, θά τό πληρώσεις ὅταν τό παιδί γίνει ἔφηβος. Και ἔρχονται γονεῖς ἀπελπισμένοι καί λένε: «δέν μ’ ἀκούει». Καί βέβαια δέν σέ ἀκούει γιατί ὅταν ἔπρεπε νά τό μάθεις νά ὑπακούει, δέν τό ἔμαθες. Ἔλεγες:

- Ἄστο τό παιδί, θά μάθει ὅταν μεγαλώσει.

Ὅταν μεγαλώνει, δέν μαθαίνει. Τότε γίνεται χειρότερο.

Καλλιεργῆστε στίς ψυχές τους τήν ταπεινοφροσύνη, γιατί τά ταπεινά παιδιά εἶναι καί ὑπάκουα. Ὅλοι θέλετε ν’ ἀνθίσει στίς καρδιές τῶν παιδιῶν τό λουλούδι τῆς εὐγνωμοσύνης. Μάθετέ τα λοιπόν νά εἶναι ταπεινά καί προφυλάξτε τα ἀπό τόν ἐγωισμό, γιατί ὁ ἐγωιστής ἄνθρωπος διακρίνεται γιά τήν ἀγνωμοσύνη καί τήν ἀχαριστία του.

Ἡ Ἀριθμολογία


π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ

Η ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΑ

Πρόκειται για αποκρυφιστικό σύστημα που πιστεύει στη δύναμη των αριθμών. Ονομάζεται και αριθμοσοφία ή αριθμομαντική.

Οι οπαδοί της βρίσκουν τις ρίζες της κίνησης στην Αρχαία Αίγυπτο και στον Πυθαγόρα, για τον οποίο οι αριθμοί είχαν κάποια μυστηριώδη δύναμη.

Οι δοξασίες του Πυθαγόρα ήταν ένα ανακάτεμα ιν­δουισμού, καββάλα και άλλων αποκρυφιστικών στοι­χείων. Δίδασκε τη μετενσάρκωση και ανεφέρετο στην αριθμοσοφία και στην κίνηση των άστρων. Για τον Πυθα­γόρα το «σημείο» ταυτίζετο με τη μονάδα, η γραμμή με τη δυάδα, η επιφάνεια με την τριάδα, το στερεό με την τε­τράδα κ.ο.κ. Με τους αριθμούς ερμήνευε ολόκληρη την κοσμογονία. Το μηδέν ταυτίζεται με το Άπειρο, το ένα με την πρώτη αιτία, από την οποία προήλθαν τα πάντα και κατευθύνονται και πάλι προς το «Άπειρο». Τους α­ριθμούς χώριζε επίσης σε κατηγορίες, όπως, μονοί, ζυ­γοί, «αρτιόμορφοι ζυγοί» (αυτοί που διαιρούνται συνε­χώς μέχρι να αφήσουν υπόλοιπο μηδέν, π.χ. ο αριθμός 64), «αρτιόμορφοι μονοί» κ.ο.κ.

Κάθε γράμμα του ονόματος, της ημέρας και της ώρας, μετατρέπεται σε αριθμό, με βάση τον «πυθαγόρειο πίνακα αριθμολογίας», οι αριθμοί προστίθενται αναμεταξύ τους, ώσπου να καταλήξει κανείς σε μονοψήφιο αριθμό ή στον αριθμό 11 ή 22.

Έτσι μπορεί να βρει τον «αριθμός προ­σωπικότητας», τον «ερωτικό αριθμό» κ.ο.κ. και να προσ­διορίσει ακόμη και τη μοίρα του.

Όμως στην πραγματικότητα καταλήγει στο συμπέρα­σμα πως υπάρχουν μόνο 11 «μοίρες». Ακόμη είναι σί­γουρο πως με το αποκρυφιστικό αυτό σύστημα καταλήγει κανείς σε απόλυτη έξάρτηση και σε δυσάρεστες κατα­στάσεις. Η ζωή του δεν ρυθμίζεται πλέον με βάση την ελεύθερη προαίρεσή του, αλλά με βάση τους υπολογισμούς των αριθμολόγων.

Οι πιστοί στην αριθμολογία θεωρούν ότι με την τεχνι­κή της μπορούν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και να ανιχνεύσουν το χαρακτήρα των ανθρώπων που τους εν­διαφέρουν, ώστε να λάβουν τις ανάλογες αποφάσεις, λό­γου χάρη όταν πρόκειται να εκλέξουν σύζυγο, δάσκαλο ή σχολείο για τα παιδιά τους, συνεργάτες, επάγγελμα πριν προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια.

Μονὴ Σινᾶ: Οἱ τρεὶς συνιστῶσες τοῦ προβλήματος καὶ τὸ σχέδιον τῆς προδοσίας.

κος Μάρκος Μπόλαρης
Δικηγόρος, πρώην Βουλευτής. πρώην Υφυπουργός
• Οικονομίας – Ανταγωνιστικότητας Ναυτιλίας, • Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας • Εξωτερικών
πρώην Αναπληρωτής Υπουργός • Αγροτικής Ανάπτυξης

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Εύλογο είναι πολλές παραμέτρους ενός προβλήματος να μην τις αντιλαμβανόμαστε ιδιαίτερα όταν αυτό είναι ένα σύνθετο πολιτικό, γεωπολιτικό, γεωστρατηγικό, οικονομικό, αναπτυξιακό, τουριστικό, πολιτισμικό, θρησκευτικό, αρχαιολογικό ζήτημα μα έχει την αξεπέραστη μοναδικότητα να είναι ένα αρχαίο μοναστήρι στην καρδιά της ερήμου Σινά, στην ανατολική ακτή της Ασίας, με τα μετόχια του επί της Ερυθράς Θαλάσσης, απέναντι από την Αφρική, απέναντι από την Σαουδική Αραβία, όπου οι ενασκούμενοι Σιναίτες Πατέρες συνεχίζουν νυχθημερόν την ασκητική ζωή της παραδόσεως της Ορθόδοξης Εκκλησίας επόμενοι !

Άρα, αναφερόμαστε σε ένα θρησκευτικό, εκκλησιαστικό καθίδρυμα όπου η Ιστορία από τον καιρό του Αυτοκράτορα Ιουστινιανού του Α’ μέχρι σήμερα, χίλιους πεντακόσιους τόσους χρόνους, συναντά την θεολογία, την ασκητική, τις καλές τέχνες, τις αρχαιότερες διασωθείσες εικόνες, απτά δείγματα πολιτισμού, μία από τις σημαντικότερες βιβλιοθήκες στον κόσμο, χιλιάδες κώδικες και περγαμηνές κι ο ατίμητος Σιναϊτικός Κώδικας, το αρχαιότερο Ευαγγέλιο που μας σώζεται, ένα πολυτιμότατο σκευοφυλάκιο με μοναδικά έργα τέχνης, άρα ένα Μοναστήρι που μας παρέδωσαν με σεβασμό οι αιώνες. Καθίδρυμα σεβαστό το οποίο δεν είναι ένα νεκρό αρχαιολογικό μνημείο αλλά μια ζώσα κυψέλη, πολύ μέλι πνευματικό φέρουσα, κυψέλη διασώζουσα την πνευματικότητα της Ανατολής, εδώ και χίλιους πεντακόσιους χρόνους, εν παρενθέσει λέγω ότι το Άγιον Όρος, πολυτίμητη κιβωτός Ορθοδοξίας, συμπλήρωσε χίλια χρόνια από της ιδρύσεώς του !

Πύκνωση, επομένως, γεωπολιτικής – γεωστρατηγικής θέσης, ιδέστε στον χάρτη το γεωγραφικό σημείο, αναπτυξιακοοικονομικού ενδιαφέροντος, εξέχοντος πολιτισμικού χαρακτήρα, μοναδικής εκκλησιαστικής ασκητικής αξίας, σημείο συνάντησης θρησκειών!

Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ

Είναι σαφές ότι ένα σημαντικότατο μέρος της Αιγυπτιακής οικονομίας οφείλεται στον τουρισμό κυρίως λόγω των Φαραωνικών Πυραμίδων, μνημείων συγκλονιστικών ως σύλληψη κι ως κατασκευή !

Ἡ καρδιά καθαρίζει, ὄταν ὁ ἄνθρωπος ἐξομολογεῖται καί μετανοεῖ καί διορθώνεται.

❈ Λέει ὁ Ἅγιος Ἰσαάκ ὁ Σύρος: Ἡ σκέπη καί ἡ Πρόνοια τοῦ Θεοῦ ἁπλώνεται πάνω σέ ὅλους τούς ἀνθρώπους. Τήν βλέπουν ὅμως, ὅσοι καθάρισαν τόν ἑαυτό τους ἀπό τήν ἁμαρτία. Οἱ ἄλλοι δέν τήν βλέπουν. Γι' αὐτό ἀκοῦς ἀνθρώπους, πού σοῦ λένε ἔτσι κοσμικά καί ὄχι Χριστιανικά, νά λένε:

- Ποῦ εἶναι ὁ Θεός;.. Δέν ὑπάρχει Θεός.. ποῦ Τόν βλέπεις ἐσύ τόν Θεό;

Δέν βλέπει τόν Θεό, γιατί εἶναι βρώμικη ἡ καρδιά του. Ὁ ἄνθρωπος βλέπει τόν Θεό μέ τήν καθαρή καρδιά. Καί ἡ καρδιά καθαρίζει, ὄταν ὁ ἄνθρωπος ἐξομολογεῖται καί μετανοεῖ καί διορθώνεται.

Παγκόσμια πρωτοτυπία ἀπὸ τὸν Αἰτωλίας Δαμασκηνό – Κάνει ἱεροκήρυκες διακόνους καὶ ἀπαγορεύει τὸ κήρυγμα σὲ Ἀρχιμανδρῖτες καὶ πρωτοπρεσβύτερους.

Βασίλειος Ξεσφίγγης

Ένα ακόμα οσκαρικό μαργαριτάρι έρχεται να προστεθεί στα πολλά, που μας έχει συνηθίσει ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ Δαμασκηνός Κιαμέτης.

Αυτή την φορά έχει να κάνει με τους κληρικούς που επιτρέπεται να κηρύττουν από στήθους, και σε αυτούς που εντέλλονται να διαβάζουν το κήρυγμα που τους στέλνει η μητρόπολη.

Στην εγκύκλιο υπ αριθμ. 773 διαβάζουμε ότι το κήρυγμα πρέπει να είναι Χριστοκεντρικό καὶ Ἁγιολογικό, (και αγαπολογικό) προσθέτουμε εμείς ή έστω οικουμενιστικό…

Όπως αντιλαμβανόμαστε αν κάποιος ιερωμένος δεν είναι πρόθυμος να ακολουθήσει αυτή την γραμμή τότε του απαγορεύεται να κηρύξει.

Ἀναμένεται παρέμβαση τῆς Αἰγυπτιακῆς δικαιοσύνης.

Παντελής Σαββίδης

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Ανώτατος Εισαγγελέας της Αιγύπτου θα απαγγείλει τις παρακάτω κατηγορίες στον Αρχιεπίσκοπο Σινά:

1) Κατάχρηση εξουσίας σύμφωνα με τις αρμοδιότητες, ως Αρχιεπίσκοπος, που του έδωσε το Αιγυπτιακό κράτος σύμφωνα με το 306 Προεδρικό διάταγμα του 1978.

2) Βιαιοπραγία σε Ιερό θρησκευτικό χώρο, προστατευόμενο από το Υπουργείο τουρισμού και Πολιτιστικό κέντρο της Unesco.

3) Κλείσιμο της Μονής για τους τουρίστες, ενάντια στον κανονισμό χωρίς την επίσημη άδεια του κράτους.

4) Είπε ψέματα στο Αιγυπτιακό κράτος ότι απειλείται η ζωή του, γιατί οι πράξεις του δείχνουν το αντίθετο.

5) Δημιουργεί σκάνδαλα στην Περιφέρεια του Νοτίου Σινά.

"Τρία πράγματα ὑπάρχουν", πού ἄν ὁ ἄνθρωπος ἔχει ἕνα ἀπό αὐτά δέν μπορεῖ νά μετανοήσει...

❈ "Τρία πράγματα ὑπάρχουν", λέει καί ὁ Ἅγιος Ἰωσήφ ὁ Βρυέννιος, "πού ἄν ὁ ἄνθρωπος ἔχει ἕνα ἀπό αὐτά δέν μπορεῖ νά μετανοήσει καί δέν δέχεται ὁ Θεός τήν προσευχή του. Πρῶτον ἄν ὑπερηφανεύεται, δεύτερον ἄν δέν ἔχει ἀγάπη καί εἶναι μνησίκακος καί τρίτον ἐάν κατακρίνει τόν συνάνθρωπό του". 
➤Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου (Ὁμιλία 17 - 12 - 2018)

9 Σεπτεμβρίου. Ἰωακεὶμ καὶ Ἄννης τῶν θεοπατόρων, Σεβηριανοῦ μάρτυρος. Μνήμη τῆς ἐν ᾿Εφέσῳ Γ΄ Οἰκουμενικῆς συνόδου (431). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τᾶν ἁγίων, Σεπτεμβρίου 23 (Γαλ. δ΄ 22-27).

Γαλ. 4,22           γέγραπται γὰρ ὅτι Ἀβραὰμ δύο υἱοὺς ἔσχεν, ἕνα ἐκ τῆς παιδίσκης καὶ ἕνα ἐκ τῆς ἐλευθέρας.

Γαλ. 4,22                  Διότι εκεί έχει γραφή, ότι ο Αβραάμ απέκτησε δύο παιδιά, ένα παιδί από την δούλην του, την Αγαρ, και ένα παιδί από την ελευθέραν, από την Σαρραν.

Γαλ. 4,23           ἀλλ᾿ ὁ μὲν ἐκ τῆς παιδίσκης κατὰ σάρκα γεγέννηται, ὁ δὲ ἐκ τῆς ἐλευθέρας διὰ τῆς ἐπαγγελίας.

Γαλ. 4,23                  Αλλ' ο μεν πρώτος υιός, ο από την δούλην, έχει γεννηθή, όπως συνήθως, κατά τους βιολογικούς νόμους της σαρκός, χωρίς καμμίαν ειδικήν εύνοιαν και υπόσχεσιν του Θεού. Ο δε άλλος, από την ελευθέραν, την Σαρραν, εγεννήθη σύμφωνα με την υπόσχεσιν, που έδωκεν ο Θεός στον Αβραάμ.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible