Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Ἡ ἀντιμετώπιση τῶν βλάσφημων, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Τά 2 εἴδη παραχώρησης, ἡ παιδαγωγική καί ἡ ἀπό ἀποστροφή τοῦ Θεοῦ - ἡ ἀπόκρυψη τῆς θείας Χάρης γιά λίγο μέ σκοπό τήν διόρθωση μας, Αγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος Ἀσκητικός, κεφ. 87, Φιλοκαλία, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Τά 2 εἴδη παραχώρησης, ἡ παιδαγωγική καί ἡ ἀπό ἀποστροφή τοῦ Θεοῦ - ἡ ἀπόκρυψη τῆς θείας Χάρης γιά λίγο μέ σκοπό τήν διόρθωση μας, Αγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος Ἀσκητικός, κεφ. 87, Φιλοκαλία, 26-11-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com,

 

Νά μή βιαζόμαστε νά διορθώνουμε τούς ἄλλους χωρίς νά διαθέτουμε πνευματική καλλιέργεια.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 

Ἡ στοργική παιδαγωγική παραχώρηση τῆς ἀπόκρυψης τῆς θείας Χάρης γιά λίγο μέ σκοπό τήν διόρθωση μας, Αγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος Ἀσκητικός, κεφ. 86, Φιλοκαλία, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ στοργική παιδαγωγική παραχώρηση τῆς ἀπόκρυψης τῆς θείας Χάρης γιά λίγο μέ σκοπό τήν διόρθωση μας, Αγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος Ἀσκητικός, κεφ. 86, Φιλοκαλία, 25-11-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ Ἐκκλησία ὡς εἰκὼν τῆς Ἁγίας Τριάδος;


Ἡ Ἐκκλησία ὡς εἰκὼν τῆς Ἁγίας Τριάδος;

Τοῦ κ. Εὐλαλίου Θωμαΐδη, Θεολόγου

Τί εἶναι ἡ Ἐκκλησία; Σύμφωνα μὲ τὸν ὁρισμὸ τῆς κλασικῆς παπικῆς θεολογίας, ἡ ἐκκλησία εἶναι ἕνα σύνολο ἀνθρώπων (κοινότητα) ποὺ ἔχουν καὶ ἐκφράζουν τὴν ἴδια πίστη, μετέχουν σὲ ἔγκυρες μυστηριακὲς ἱεροτελεστίες, βρίσκονται κάτω ἀπὸ τὴν καθοδήγηση τῶν «νόμιμων» ἱεραρχῶν, δηλαδὴ ὅλων ἐκείνων ποὺ ὡς πρόσωπα ἔχουν ἀποστολικὴ διαδοχὴ [1], καὶ τέλος βρίσκονται, τόσο οἱ λαϊκοὶ ὅσο καὶ οἱ ἱερεῖς, ὑπὸ τὴν καθοδήγηση τοῦ ἀπόλυτου καὶ μόνου βικάριου τοῦ Χριστοῦ, δηλαδὴ τοῦ πάπα ἢ ἐπισκόπου Ρώμης [2]. Κατὰ τὴ μεσαιωνικὴ θεολογία καὶ φιλοσοφία, ἡ Ἐκκλησία θεωρήθηκε ὡς ἕνα ἱεραρχικὸ – πυραμιδικὸ σύστημα διάδοσης τῆς κτιστῆς χάριτος, τὸ ὁποῖο ἔχει ὡς κεφαλὴ τὸν παγκόσμιο ἐπίσκοπο Ρώμης. Ἐπίσης, ὡς ἀντικαταστάτες τοῦ πάπα στὶς διάφορες κατὰ τόπους ἐκκλησίες ἔχουμε τοὺς λοιποὺς ἐπισκόπους.

Οἱ σύγχρονοι ἐκπρόσωποι τοῦ παπισμοῦ, ὅμως, τουλάχιστον κατὰ ἕνα μεγάλο τους μέρος, ἀντελήφθησαν ὅτι μία τέτοια ἱεραρχικὴ θεώρηση τῆς Ἐκκλησίας δὲν μπορεῖ νὰ συμμορφωθεῖ μὲ τὸ πνεῦμα τῆς νεωτερικῆς καὶ μετανεωτερικῆς ἐποχῆς, καὶ γιὰ αὐτὸν ἀκριβῶς τὸ λόγο ἀποφάσισαν νὰ προβοῦν σὲ μία ἐκκλησιολογικὴ ἀνανέωση [3]. Πλέον, τὰ ἐγχειρίδια δογματικῆς, οἱ διάφορες σοῦμες καὶ οἱ ποικίλων εἰδῶν θεολογικὲς ἀκαδημίες ἢ σχολές, οἱ ὁποῖες ἑτοιμάζουν τοὺς ἱερεῖς νὰ ἀναλάβουν τὰ θρησκευτικά τους καθήκοντα, δὲν λένε τίποτε στὸ σύγχρονο θρησκευόμενο δυτικὸ κόσμο. Ἀκόμη, ἡ θεώρηση τῆς Ἐκκλησίας ὡς μυστικοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ, τὴν ὁποία ὑποστήριζαν οἱ Ἕλληνες Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, δὲν ἀρκεῖ, γιὰ νὰ ἐξηγήσει στὸ σύγχρονο κόσμο τὴ σχέση τοῦ Θεοῦ μὲ τὸν ἄνθρωπο ἢ τὸν κόσμο. Αὐτὴ ἡ νέα ἐκκλησιολογία, λοιπόν, δὲν μπορεῖ νὰ βασιστεῖ στὶς κλασσικὲς χριστιανικὲς ἔννοιες, ἔννοιες ὅπως «σῶμα Χριστοῦ», «κατὰ φύσιν» καὶ «ὑπὲρ φύσιν» ζωή, ἄσκηση, κάθαρση, φωτισμός [4], θέωση καὶ οὕτω καθεξῆς, καθότι ὅλα αὐτὰ στὴν πραγματικότητα δὲν μποροῦν παρὰ νὰ ἀποτελοῦν κατάλοιπα ἑνὸς «ἐσωτερισμοῦ», ὁ ὁποῖος πρεσβεύει τὸν ἐγκλωβισμὸ τῆς ἀνθρωπολογίας στὸ ὑποκείμενο ἢ ἄτομο.

Ἡ ἐπίσκεψη τῶν Ἀρχαγγέλων στὴ Γερόντισσα Γαλακτία...

Οί 4 καβαλάρηδες, Άγιος Μηνάς, Άγιος Γεώργιος, Άγιος Δημήτριος κ Άγιος Νικήτας ήταν σχεδόν η μόνιμη συντροφιά της, κ οι Άγγελοι τῆς συστήθηκαν μέ τά ὀνόματά τους τά οποία δεν λησμόνησε ἀλλά ἐνέταξε στήν καρδιακή της μνήμη : Μιχαήλ, Γαβριήλ, Οὐριήλ, Ραφαήλ, Φαναήλ, Θαναήλ!
Ὁ Οὐριήλ τῆς εἶπε ὅτι φυλάει τήν ἄβυσσο, σήκωσαν ψηλά τίς ρομφαῖες και τῆς ἔκαναν «ρεκάπιτο» ὅπως εἶπε, γιά νά περάσει, τήν ὁδήγησαν σε ένα πάγχρυσο παλάτι και της είπαν εἶναι ὁ τόπος τῆς κατοικίας σου!
Στη μέση ξεχείλιζε ένα ὁλόχρυσο δοχεῖο που ανέβλυζε κρυστάλλινο νερό κ όταν ρώτησε τί εἶναι αὐτό;
Της απάντησαν εἶναι τό δοχεῖο τῆς καρδιᾶς σου, και ξεχειλίζει ἡ ἁγνότητά σου, ἡ σιωπή σου, ἡ ταπεινοφροσύνη σου και οἱ ἐλεημονιές σου!

Ἀνοικτὴ Ἐπιστολὴ πρὸς Ἐπίσκοπον Γρηγόριον – Ι. Μητροπόλεως Περιστερίου Ἀττικῆς (Τίποτε τὸ νεκρὸ ἐπὶ τῆς Ἁγίας Τραπέζης – Μία σύγκρισις)

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟΝ – Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ

(Τίποτε το νεκρό επί της Αγίας Τραπέζης – Μία σύγκρισις)

ΜΕΡΟΣ Β΄


Σεβασμιώτατε

Σας γράφω (πάλι) όχι με αξιώσεις προσωπικού ύφους∙ αναφέρομαι στα σταθερά μεγέθη της Ορθόδοξης αλήθειας, φροντίζοντας για την παρουσία μιας ακριβούς άρθρωσης των χαρισματικών θεολογικών νοημάτων των Πατέρων και της Γραφής, γύρω από τον Τίμιο Σταυρό, τον Γολγοθά και το Θυσιαστήριο (Αγία Τράπεζα). Θυσιαστήριο, Γολγοθάς και Σταυρός ορίζουν το επίπεδο της θυσίας του Χριστού, στο οποίο επαναλαμβάνεται η απαράμιλλη, σωστική θυσία του Χριστού.

Τίποτε το νεκρό (πνευματικά) επί της Αγίας Τραπέζης.

Να σας θυμίσω, Σεβασμιώτατε, ότι Α) το Θυσιαστήριο έχει αυτιά και ακούει: «θυσιαστήριον, θυσιαστήριον, τάδε λέγει Κύριος» (Γ΄ Βασιλ. 13,2).

Β) Έχει και στόμα: «Και ήκουσα του θυσιαστηρίου λέγοντος» (Αποκ. 16, 7) και επίσης,

Γ) «Ποτέ κανείς δεν συμφιλιώθηκε με τον Θεό χωρίς τη μυστική δύναμη του Σταυρού» (Αγ. Γρηγόριος Παλαμάς).

Ο Σταυρός, υπογραμμίζει ο Ι. Χρυσόστομος είναι: Το θέλημα του Πατρός, η δόξα του Μονογενούς Υιού και το αγαλλίαμα του Αγίου Πνεύματος.

Ὀθόνες καί διαδίκτυο. Πόσο μᾶς ἀπομακρύνουν ἀπό τόν Θεό καί τή σωτηρία μας; Ὁμιλία τοῦ Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου





Μέ τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, ἀγαπητοί ἀδελφοί, θά μιλήσουμε γιά τίς ὀθόνες. Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ μᾶς λέγει ὅτι ὁ λύχνος, τό λυχνάρι δηλαδή, σήμερα θά λέγαμε τό φῶς, πού φωτίζει καί ἐξυπηρετεῖ τό σῶμα εἶναι τό μάτι. Μᾶς τό λέει ὁ ἴδιος ὁ Χριστός μας, «ὁ λύχνος τοῦ σώματός ἐστιν ὁ ὀφθαλμός»[1]. Τότε δέν εἶχαν ἠλεκτρικά φῶτα, εἶχαν τά λυχνάρια γιά νά βλέπουν οἱ ἄνθρωποι. Σήμερα ἔχουμε τά φῶτα, τά φωτιστικά. Καί τό σῶμα τοῦ ἀνθρώπου ἔχει καί αὐτό τό φῶς του. Λέμε πολλές φορές, ἔχω τό φῶς μου ἤ πειράχτηκε τό φῶς μου, καί ἐννοοῦμε ὅτι πειράχτηκαν τά μάτια μου. Τό φῶς, λοιπόν, τοῦ σώματος εἶναι τό μάτι. Καί λέει στή συνέχεια ὁ Κύριος∙ ἐάν τό μάτι εἶναι γερό καί καθαρό, ὅλο τό σῶμα θά φωτίζεται καί θά εἶναι φωτεινό. «Ἐάν ὁ ὀφθαλμός σου ἁπλοῦς ᾖ»[2], ἁπλοῦς θά πεῖ ὑγιής, καθαρός, καί «ὅλον τό σῶμά σου φωτεινόν ἔσται»[3]. Τότε καί ὁ ὅλος ἄνθρωπος, τό σῶμα, ἀλλά θά λέγαμε μέ εὐρύτερη ἔννοια καί ὁ ὅλος ἄνθρωπος θά εἶναι φωτεινός. Γιατί θά μᾶς μιλήσει ὁ Κύριος καί γιά τόν νοῦ καί αὐτή τήν ἔννοια ἔχει καί ὁ ὀφθαλμός γιά τήν ψυχή, ὁ ὁποῖος εἶναι ὁ νοῦς, θά λέγαμε εἶναι τό φῶς τῆς ψυχῆς. Ὁ ὀφθαλμός τῆς ψυχῆς, τό μάτι τῆς ψυχῆς εἶναι ὁ νοῦς.

Ὁ νοῦς λοιπόν, ὅταν εἶναι κι αὐτός καθαρός, τότε καί ὁ ὅλος ἄνθρωπος, ἡ ψυχή ἀλλά καί τό σῶμα, εἶναι φωτεινό. Ἀπό αὐτό τώρα καταλαβαίνουμε κάτι πολύ σπουδαῖο, ὅτι ἡ ὅραση, ὁ ὀφθαλμός, τά μάτια μας ἔχουνε μία πολύ μεγάλη σημασία γιά τόν ἄνθρωπο. Εἶναι μία αἴσθηση ἀπό τίς πέντε αἰσθήσεις, καί μάλιστα εἶναι αὐτή, ἡ ὁποία, μᾶς λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες, πού μᾶς πολεμάει περισσότερο ἀπό ὅλες. Λέει ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης, ὅτι καμιά αἴσθηση δέν μᾶς πολεμάει τόσο ὅσο ἡ ὅραση.

Πρῶτα νά ποῦμε τί θά πεῖ αἴσθηση, τί σημασία ἔχουν οἱ αἰσθήσεις γιά τόν ἄνθρωπο καί γιά τήν ψυχή τοῦ ἀνθρώπου. Οἱ Πατέρες μᾶς λένε, ὅτι οἱ αἰσθήσεις εἶναι οἱ θυρίδες, εἶναι οἱ πόρτες -θά λέγαμε- καί τά παράθυρα τῆς ψυχῆς. Καί ἄν δέν προσέξει ὁ ἄνθρωπος, μπορεῖ μέσα ἀπό αὐτές τίς πόρτες καί τά παράθυρα τῆς ψυχῆς νά περάσει ὁ κλέφτης, νά περάσει ὁ θάνατος, νά περάσει κάτι τό ὁποῖο μπορεῖ νά θανατώσει ἤ νά ἀρρωστήσει σέ πρώτη φάση τήν ψυχή καί τό σῶμα τοῦ ἀνθρώπου. Λέει κάπου ἡ Ἁγία Γραφή, εἰσῆλθε ἤ μᾶλλον «ἀνέβη ὁ θάνατος διά τῶν θυρίδων»[4]. Ἀνεβαίνει ὁ θάνατος, ὅπως ὁ κλέφτης ἄς ποῦμε σκαρφαλώνει καί βρίσκει ἕνα ἀνοικτό παράθυρο καί μπαίνει μέσα στό σπίτι καί κλέβει τό σπίτι, ἤ μπορεῖ καί νά κάνει ἀκόμα μεγαλύτερη ζημιά καί νά τό κάψει καί νά τό καταστρέψει πλήρως, ἔτσι μπαίνει μέσα ἀπό τίς θυρίδες τῆς ψυχῆς, μπορεῖ νά μπεῖ, ὁ κλέφτης, ὁ διάβολος, ἡ ἁμαρτία, καί τό ἀποτέλεσμα τῆς ἁμαρτίας βέβαια -ξέρουμε- εἶναι ὁ θάνατος. γιατί ὅπως λέει πάλι ὁ Ἀπόστολος Παῦλος «τά ὀψώνια», τά ἀποτελέσματα «τῆς ἁμαρτίας εἶναι ὁ θάνατος»[5]. Ἄρα, πρέπει νά προσέχουμε πάρα πολύ αὐτές τίς θυρίδες, ὅπως κανείς προσέχει τά πορτοπαράθυρα τοῦ σπιτιοῦ του. Καί εἰδικά τήν νύχτα φροντίζει νά εἶναι καλά κλειστά γιά τόν φόβο τῶν κλεφτῶν καί ὁποιοδήποτε ἄλλων ἐπιβουλεύονται τήν ἀσφάλεια τοῦ σπιτιοῦ καί τῶν κατοίκων τῶν οἰκούντων στό σπίτι.

Ὁ Πατριάρχης προκαλεῖ νέας διαιρέσεις εἰς Οὐκρανίαν


Ὁ Μητροπολίτης Τσερκάσι Θεοδόσιος τραυματισμένος, μετὰ τὴν βιαίαν ἐπίθεσιν νεοναζιστῶν κατὰ πιστῶν καὶ ἱερωμένων.

Πιθανή μία ἀναγκαστική ἑνωποίησις τῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί τῆς σχισματικῆς ψευδοεκκλησίας τοῦ Ἐπιφανίου Ντουμένκο

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΝΕΑΣ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΙΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΝ

Μητροπολίτης Κιέβου Ὀνούφριος: «Ἡ πραγματική ἐκκλησιαστική πνευματική ἑνότητα εἶναι ἡ ἑνότητα μέ τόν Χριστό καί ἐν τῷ Χριστῷ»

Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Τραμπούλης, Θεολόγος

Ὁ νέος Πατριάρχης Βουλγαρίας Δανιήλ, τόν περασμένο Αὔγουστο, μέ ἀφορμή τήν συμπλήρωση δέκα ἐτῶν ἀπό τήν ἐνθρόνιση τοῦ Μητροπολίτου Κιέβου Ὀνουφρίου, τόν χαρακτήρισε ὡς ἑνωτική καί εἰρηνοποιό προσωπικότητα· καί αὐτό τό ἀνέφερε γιά τήν προσπάθειά του γιά ἑνότητα καί εἰρήνη στήν Οὐκρανική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἰδίως ἐν μέσῳ τῶν δύσκολων συνθηκῶν πού ἔχουν διαμορφωθῆ ἀφενός λόγω τῆς ἐμπόλεμης κατάστασης στήν Οὐκρανία, ἀφετέρου τῆς ἀντικανονικῆς ἀπόφασης τοῦ Πατριάρχη Βαρθλομαίου νά παρέμβη στά ἐσωτερικά μίας ἄλλης Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας. Τόν ρόλο αὐτό καλεῖται νά ἐπιβεβαιώση ὁ Μητροπολίτης Ὀνούφριος μετά τήν ψήφιση τοῦ νομοσχεδίου 8371, ἐξ αἰτίας τοῦ ὁποίου διακυβεύεται τό μέλλον τῆς κανονικῆς Ὀρθόδοξης Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας.

Μυστικόν σχέδιον διά τήν δημιουργίαν ἐξαρχίας

Στό ἱστολόγιο Κατάνυξη τήν 28η/10/2024 σέ δημοσίευμά του ἀναφέρεται ὅτι «Στίς ἀρχές Αὐγούστου, ὁ δικηγόρος τῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ὑπό τόν Μητροπολίτη Κιέβου Ὀνούφριο, Ρόμπερτ Ἄμστερνταμ, ἀποκάλυψε μυστικό σχέδιο τῆς οὐκρανικῆς κυβέρνησης γιά τήν δημιουργία ἐξαρχίας (ἐπισκοπῆς) στήν Οὐκρανία ὑπό τήν διοίκηση τοῦ Πατριαρχείου Κων/πόλεως.

– Τήν ἀπαγόρευση τῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μέσῳ τοῦ Νομοσχεδίου ἀρ. 8371, (τό ὁποῖο ψηφίσθηκε ἀπό τήν οὐκρανική κυβέρνηση τήν 20ή Αὐγούστου 2024).

–Τήν ἀπορρόφηση/ἐνσωμάτωση τῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ἀπό τήν νέα ἐξαρχία. Πρῶτο βῆμα θά εἶναι μία πιθανή ἀναγκαστική ἑνωποίηση τῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας καί τῆς σχισματικῆς ψευδοεκκλησίας [τοῦ Ἐπιφανίου Ντουμένκο]».

Δύο μῆνες μετά τήν ψήφιση τοῦ 8371 ἀπό τό οὐκρανικό κοινοβούλιο εἶναι καταφανές ὅτι τό νομοσχέδιο λειτουργεῖ ὡς ἐργαλεῖο πίεσης, ὥστε νά ἐπιφέρη τήν Οὐκρανική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία σέ πολύ δύσκολη θέση, ἔχοντας νά ἐπιλέξη ὡς πρός τό ποιό θά εἶναι τό μέλλον της, οἱ κατακόμβες ἤ ἡ ρήξη μέ τό Πατριαρχεῖο Μόσχας. Ἄλλωστε στόχος αὐτῶν πού ἐπέβαλαν τό νομοσχέδιο εἶναι νά καταστῆ ἀδύνατη γιά μία θρησκευτική κοινότητα τῆς Οὐκρανίας ὁποιαδήποτε διοικητική ἐξάρτησή της ἀπό τό Πατριαρχεῖο Μόσχας.

30.000 ὀνόματα μνημόνευε κάθε μέρα...


Το μεγαλειο του Αγίου Ιακωβου....30.000 ονοματα μνημονευε καθε μερα...
"Εμείς εδώ ση­κω­νό­μα­στε τη νύ­χτα για να μνη­μο­νε­ύ­σου­με αυ­τά τα ο­νό­μα­τα. Έχου­με χι­λι­ά­δες ο­νό­μα­τα, πε­ρί­που 20-30 χι­λι­ά­δες ο­νό­μα­τα.
Εί­ναι ευ­ερ­γέ­ται του Μο­να­στη­ριού πρίν 38 χρό­νια που ήρ­θα στο Μο­να­στή­ρι.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, 26-11-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, 26-11-2024 
https://www.youtube.com/live/P69xiqXWH-k?si=8HHqStVrT1TFSFov

Σπάνια φωτογραφία ἀπο τὴν Αἴγινα(1971)


6 Μαϊου 1971...Ο μακαριστός Πατριάρχης Ρουμανίας Ιουστινιανός(+1977) προσκυνάει τα ιερά λείψανα του Αγίου Νεκταρίου στην Αίγινα. Κατά την επίσκεψη σε Ελλάδα και Αιθιοπία (μαζί με τομ Μητροπολίτη Νικολάε Κορνεάνου,τον επίσκοπο Βασίλε Κόμαν και τον μεγάλο θεολόγο π.Δημήτριο Στανιλοάε)είχε την ευκαιρία να προσευχηθεί στον τάφο του Αγίου Νεκταρίου

Astăzi, de sărbătoarea Sf. Ier. Nectarie de la Eghina (9 noiembrie) vă aducem în atenție o fotografie inedită din colecțiile Bibliotecii sinodale din București.

26 Νοεμβρίου. Ἀλυπίου ὁσίου († ζ΄ αἰ.), Νίκωνος τοῦ μετανοεῖτε. Στυλιανοῦ Παφλαγόνος, Γεωργίου νεομάρτυρος τοῦ Χιοπολίτου (†1807). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρίτης κγ´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α´ Θεσ. α´ 6-10).

Α Θεσ. 1,6         καὶ ὑμεῖς μιμηταὶ ἡμῶν ἐγενήθητε καὶ τοῦ Κυρίου δεξάμενοι τὸν λόγον ἐν θλίψει πολλῇ μετὰ χαρᾶς Πνεύματος Ἁγίου,

Α Θεσ. 1,6                 Αλλά και σεις εμιμήθητε ημάς και τον Κυριον με το να δεχθήτε τον λόγον του Ευαγγελίου εν μέσω πολλών θλίψεων, που σας είχαν προκαλέσει οι διωγμοί, αλλά και με χαράν, την οποίαν γεννά το Αγιον Πνεύμα εις τας καλοπροαιρέτους καρδίας.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible