Ἡ λύπη κατατάσσεται στά θανάσιμα ἁμαρτήματα -Ποιά ἡ διαφορά τῆς θλίψης ἀπό τήν λύπη, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://hristospanagia3.blogspot.com
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Πολλοί ἄνθρωποι ἔχουν φοβία ὅτι τούς ἔχουν κάνει μάγια καί ἀντί νά πᾶνε στόν Πνευματικό νά ἐξομολογηθοῦνε, τούς λέει ἡ κ. Κατερίνα ἀπό δίπλα, πήγαινε σέ ἐκεῖνον, ἐκεῖ ἔχει εἰκόνες μέσα... καί θά σοῦ πεῖ ἄν σοῦ ἔχουν κάνει μάγια.Ὅσοι πᾶνε λοιπόν στόν μάγο, ξέρετε τί τούς λέει; Ὅλοι τούς λένε, ὅτι τούς ἔχουν κάνει μάγια. Ὅλοι! Ὅποιος πάει στούς μάγους, αὐτό τούς λένε. Ὅλοι οἱ μάγοι αὐτό λένε.- Ἄ! Μοῦ τά βρῆκε, λένε.. καί μοῦ εἶπε καί ποιός μοῦ τά ’χει κάνει τα μάγια...Ἐνῶ μπορεῖ νά λέει ψέματα! Καί λέει ψέματα πολλές φορές. Καί ἐσύ γίνεσαι ἐχθρός μέ ἐκεῖνον τόν ἄνθρωπο πού σοῦ εἶπε ὁ μάγος ὅτι σοῦ ἔχει κάνει μάγια καί μπορεῖ νά μήν σοῦ ἔχει κάνει τίποτα. Βλέπετε τί κάνει ὁ Διάβολος;Καί χωρίζονται μετά οἱ ἄνθρωποι καί μισοῦνται θανάσιμα... γιατί σοῦ λέει, νά αὐτή σέ διαβάζει συνέχεια…
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥΜΗΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ;εισαγωγικό από entaksis: Στην εποχή μας, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι —ακόμα και βαπτισμένοι Ορθόδοξοι χριστιανοί— στρέφονται με αγωνία σε εναλλακτικούς θεραπευτές, ενεργειακούς «γιατρούς», μάντεις, ρέικι, βιοσυντονισμούς και κάθε είδους πρακτικές που όχι μόνο δεν έχουν σχέση με την Εκκλησία, αλλά είναι ριζικά αντίθετες προς το Πνεύμα του Χριστού. Η αρρώστια του σώματος, ο πόνος, η αδυναμία, δοκιμάζουν την πίστη και την ελπίδα του ανθρώπου. Όταν η ιατρική δεν προσφέρει άμεση ανακούφιση, τότε κάποιοι ανοίγουν πόρτα σε πνευματικά σκοτεινές δυνάμεις, παρασυρόμενοι από την υπόσχεση μιας “ανώδυνης θεραπείας”. Όμως η Εκκλησία του Χριστού δεν σιωπά. Προειδοποιεί με τη φωνή των Πατέρων και μας καλεί σε εγρήγορση και μετάνοια.Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ήδη από τον 4ο αιώνα, αποκάλυπτε με πνευματική ακρίβεια την πλάνη όσων πίστευαν πως μπορούν να ωφεληθούν, έστω σωματικά, από τις δαιμονικές δυνάμεις ή από ανθρώπους που λειτουργούν υπό την επήρειά τους. Ο λόγος του είναι αποκαλυπτικός και τραγικά επίκαιρος, πώς είναι δυνατόν να περιμένεις θεραπεία από εκείνον που θέλει τον θάνατό σου; Πώς μπορείς να εμπιστευτείς εκείνον που πρώτος σου στέρησε τον Παράδεισο και καθημερινά επιβουλεύεται την ψυχή σου; Η προειδοποίηση είναι σαφής, ώστε ακόμη κι αν δεις κάποιον να κάνει θαύματα, αν σε οδηγήσει μακριά από τον Θεό, από την Εκκλησία και τα Μυστήρια, είναι όργανο πλάνης.
Μετά την Αίγυπτο και η ελληνική κυβέρνηση αρπάζει την περιουσία της Μονής Σινά
Χαράλαμπος Άνδραλης, δικηγόροςΜε θετικό πρόσημο τα συστημικά ΜΜΕ υποδέχθηκαν το υπό ψήφιση νομοσχέδιο για την σύσταση ΝΠΔΔ της Μονής Σινά. Αυτό αν γινόταν με σεβασμό προς την ιστορική παράδοση του μοναστηριού και κυρίως προς τον κανονισμό λειτουργίας του, ίσως ήταν κάτι θετικό.Σύμφωνα με το νομοσχέδιο αυτό που με fast track διαδικασίες ψηφίζεται στη Βουλή την ερχόμενη Πέμπτη, η διοίκηση της περιουσίας της Μονής στην Ελλάδα, αφαιρείται από το σημερινό όργανο διοίκησης, που είναι η σύναξη των Σιναϊτών Πατέρων[1] και ανατίθεται σε 5μελή επιτροπή, δύο εκ των μελών της οποίας είναι λαϊκοί και διορίζονται από το υπουργείο παιδείας!Οι εγκαταβιούντες στη Μονή Πατέρες, ούτε ενέκριναν, ούτε ερωτήθηκαν για αυτή την προκλητική μονομερή ενέργεια του Κράτους, το οποίο υποτίθεται ότι μάχεται για τα δικαιώματα και συμφέροντα της Μονής, ενώ στην πραγματικότητα βρήκε ευκαιρία να βάλει χέρι στην διόλου ευκαταφρόνητη περιουσία του Μοναστηριού εντός Ελλάδος.Ούτε φυσικά ρωτήθηκαν για την επικείμενη διάλυση των δύο κοινοφελών Ιδρυμάτων, με την επωνυμία «ΙΔΡΥΜΑ ΟΡΟΥΣ ΣΙΝΑ» και «ΟΡΟΣ ΣΙΝΑ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ», που προβλέπεται στο νομοσχέδιο.

Ἄν κάποιος ἀρχίσει νά προσεύχεται συνέχεια , θά ἔχει χαρά. Αὐτό τό βλέπουμε ἀπό τήν Ἁγία Γραφή, πού λέει ὁ Δαβίδ: «ἐμνήσθην τοῦ Θεοῦ καί εὐφράνθην» (Ψαλμ. 76,4). Μέ τό πού θυμήθηκα τόν Θεό, εὐφράνθηκα, φτερούγησε ἡ καρδιά μου, χάρηκα. Ἀπό κεῖ ἐρχεται ἡ χαρά, ἀπό τήν μνήμη τοῦ Θεοῦ.Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου (Ὁμιλία 1 – 4 – 2015)
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμπτης θ´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α´ Κορ. ιδ´ 6-19).
Α Κορ. 14,6 νυνὶ δέ, ἀδελφοί, ἐὰν ἔλθω πρὸς ὑμᾶς γλώσσαις λαλῶν, τί ὑμᾶς ὠφελήσω, ἐὰν μὴ ὑμῖν λαλήσω ἢ ἐν ἀποκαλύψει ἢ ἐν γνώσει ἢ ἐν προφητείᾳ ἢ ἐν διδαχῇ;
Α Κορ. 14,6 Τωρα όμως αδελφοί, ας υποθέσωμεν ότι έρχομαι προς σας ομιλών ξένας γλώσσας. Τι έχω να σας ωφελήσω, εάν δεν σας ομιλήσω η με αποκάλυψιν Θεού η με γνώσιν που θα γίνη κτήμα σας η με προφητείαν η με διδασκαλίαν οικοδομητικήν;