ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Σάββατο 26 Ιουλίου 2025
Ἡ ἀποκατάσταση τῆς δικαιοσύνης ἀπό τόν Κύριο, ἡ θεολογία τῆς ἱστορίας καί ἡ στάση μας ὡς σύγχρονων Χριστιανῶν/Ἡ εὐπρόσδεκτη θυσία στόν Κύριο- Σοφία Σειράχ 35, 11-24, Ἑρμηνεία π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ ἀποκατάσταση τῆς δικαιοσύνης ἀπό τόν Κύριο, ἡ θεολογία τῆς ἱστορίας καί ἡ στάση μας ὡς σύγχρονων Χριστιανῶν/Ἡ εὐπρόσδεκτη θυσία στόν Κύριο- Σοφία Σειράχ 35, 11-24, Ἑρμηνεία π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου, 25-7-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://hristospanagia3.blogspot.com
Τά ὑλικά πού χρησιμοποιοῦμε γιά τόν Θεό, πρέπει νά εἶναι τά καλύτερα , Ἑρμηνεία π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Τά ὑλικά πού χρησιμοποιοῦμε γιά τόν Θεό, πρέπει νά εἶναι τά καλύτερα , Ἑρμηνεία π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://hristospanagia3.blogspot.com
Μνήμη Ἁγίου Παντελεήμονος:«Ἡ κτίσις ὑπέρ καί κατά τοῦ ἀνθρώπου».Π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
MNHMH AΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣΑπομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίουμε θέμα:«Η κτίσις υπέρ και κατά του ανθρώπου»[εκφωνήθηκε στις 27-7-1990][Β’ Γ122]Σήμερα η Εκκλησία μας, αγαπητοί μου, τιμά την μνήμην του αγίου μεγαλομάρτυρος Παντελεήμονος. Είναι ο ιατρός άγιος, που γίνεται δημοφιλέστατος από τον λαό του Θεού, γιατί συχνά τον επικαλείται στις ποικίλες αρρώστιες που τον μαστίζουν.Ο άγιος κατήγετο από την πόλιν της Νικομηδείας της Μικράς Ασίας. Και ο μεν πατέρας του, ο Ευστόργιος, ήταν ειδωλολάτρης. Πλην όμως καλός άνθρωπος και αργότερα, μετά τον θάνατον της συζύγου του, ο υιός του, ο άγιος Παντελεήμων, τον έπεισε και έγινε Χριστιανός. Η δε μητέρα του, ονόματι Ευβούλη, ήτο Χριστιανή εκ προγόνων. Ο άγιος Παντελεήμων γεννήθηκε εις τα τέλη του 3ου αιώνος. Ήταν ένας νέος στοχαστικός και πολύ μελετηρός. Σπούδασε την ιατρική τέχνη κοντά σε έναν φημισμένο γιατρό, τον Ευφρόσυνο. Και φαίνεται ότι έδειχνε πολλή προκοπή στην ιατρική του επιστήμη. Ταυτόχρονα εμάθητευσε και κοντά εις τον ευλαβή ιερέα Ερμόλαον, του οποίου την μνήμη εχθές εορτάσαμε, απ’ όπου εκατηχήθη το περιεχόμενον της πίστεως.Αιτία του μαρτυρίου του τι λέτε εστάθη; Η θεραπεία ενός τυφλού. Με μόνο έναν λόγο που είπε ο άγιος, να γίνει καλά. Και έγινε ο τυφλός καλά. Δηλαδή με έναν λόγο… την επίκληση του ονόματος του Χριστού. Και ο τυφλός επίστευσε εις τον Χριστόν. Και τότε ερωτηθείς, πώς και έγινε καλά, και είπε ότι με το όνομα του Ιησού Χριστού, εις τον Οποίον εφεξής πιστεύει, την ιδίαν στιγμήν, τον ταλαίπωρον αυτόν πρώην τυφλόν, τον απεκεφάλισαν. Τον δε άγιο Παντελεήμονα ανεζήτησαν και τον βρήκαν. Και επειδή ακριβώς εθεράπευσε αυτόν τον τυφλόν, υπέστη φοβερά βασανιστήρια, γι' αυτό και μεγαλομάρτυς λέγεται, από τον βασιλέα Μαξιμιανό, το 304.Ένας καλοπροαίρετος, αγαπητοί μου, ακροατής, θα αναλογιστεί και θα πει, το τι κακό έκανε ο άγιος Παντελεήμων, για να βρει μαρτυρικόν θάνατον; Αντί να ανακηρυχθεί ένας ευεργέτης της κοινωνίας, καταδιώκεται σαν εχθρός της κοινωνίας; Το ίδιο παράπονο εκφράζεται υμνογραφικά από τον Κύριον, είναι παρμένο από μία προφητεία της Παλαιάς Διαθήκης, προς τον λαό Του· από τον Κύριό μας Ιησούν Χριστόν. «Λαέ μου, τι σου έκανα και με σταυρώνεις; Στους τυφλούς σου έδωκα το φως και στους λεπρούς σου τον καθαρισμό. Λαέ μου, τι σου έκανα και με σταυρώνεις;».
Ἅγ. Τύχων Πατριάρχης Μόσχας καὶ πασῶν τῶν Ρωσιῶν (19/01/1865 – 25/03/1925)
Μία συνοπτικὴ ἐξιστόρησις τοῦ βίου τουΓράφει ὁ κ. Παναγιώτης Τσαγκάρης, ΘεολόγοςὉ Ἅγιος Τύχων γεννήθηκε στὶς 19 Ἰανουαρίου 1865 στὸ Κλὶν τῆς Κομητείας Τοροπιὲτς τῆς ἐπαρχίας Πσκὼβ καὶ ἦταν γιὸς Ἱερέα. Τὸ κοσμικό του ὄνομα ἦταν Βασίλειος Ἰβάνοβιτς Μπελάβιν. Σπούδασε στὴ Θεολογικὴ Ἀκαδημία τῆς Πετρούπολης. Δίδαξε στὴν ἱερατικὴ σχολὴ τοῦ Πσκὼφ καὶ διηύθυνε τὶς ἱερατικὲς σχολὲς τοῦ Καζὰν καὶ τῆς Χέλμ. Τὸ 1891 ἐκάρη Μοναχὸς καὶ χειροτονήθηκε Ἱερέας. Τὸ 1897 χειροτονήθηκε Ἐπίσκοπος Λιούμπλιν, Βικάριος τῆς Ἐπισκοπῆς Χὲλμ καὶ Βαρσοβίας καὶ τὸ 1898 στὰ (33) τριάντα τρία του χρόνια, ἐκλέγεται Ἐπίσκοπος Ἀλεουτίων καὶ Ἀλάσκας. Στὶς 17 Ἰανουαρίου 1900 ὁ τίτλος τῆς Ἐπαρχίας του μεταβλήθηκε σὲ «Ἀλεουτίων καὶ Βορείου Ἀμερικῆς». Τὸ 1905 μεταφέρει τὴν ἕδρα τῆς Ἐπισκοπῆς του ἀπὸ τὸ Σὰν Φραντσίσκο στὴ Νέα Ὑόρκη καὶ ἱδρύει στὴ Μιννεάπολη τὸ πρῶτο Ὀρθόδοξο Θεολογικὸ Σεμινάριο στὶς Η.Π.Α. Τὸ 1907 προάγεται σὲ Ἀρχιεπίσκοπο Γιάροσλαβ καὶ Ροστόβου καὶ λίγο ἀργότερα, τὸ 1913, ἀναλαμβάνει Ἀρχιεπίσκοπος Βίλνας καὶ Λιθουανίας. Τὸν Ἰούνιο τοῦ 1917 ψηφίζεται Ἀρχιεπίσκοπος Μόσχας καὶ Κολόμνης καὶ στὶς 28 Ὀκτωβρίου τοῦ ἴδιου ἔτους, ἐξελέγη, ἀπὸ κληρικολαϊκὴ πανρωσικὴ Σύνοδο, Πατριάρχης Μόσχας καὶ πασῶν τῶν Ρωσιῶν, παρουσίᾳ 12.000 πιστῶν, μέσα στὸν Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Σωτῆρος τῆς Μόσχας, μπροστὰ στὴν θαυματουργὴ εἰκόνα τῆς Παναγίας τοῦ Βλαντιμὶρ .Ἡ ἐκλογή του ἔγινε μὲ κλήρωση μεταξὺ τριῶν ὑποψηφίων. Ὁ ἔγκλειστος τυφλὸς στάρετς τῆς Ὄπτινα Ἀλέξιος, τράβηξε ἕνα ἀπὸ τοὺς τρεῖς κλήρους, μὲ τὰ ὀνόματα τῶν ὑποψηφίων γιὰ τὸν Πατριαρχικὸ θρόνο, ποὺ εἶχαν τοποθετηθεῖ μέσα σὲ μία λάρνακα μὲ ἅγια λείψανα, ποὺ ἔγραφε τὸ ὄνομα τοῦ Τύχωνα.
Ἡ δίκη-παρωδία του Τυχικοῦ: Ὅταν ἡ Σύνοδος γίνεται δικαστήριο χωρὶς Δικαιοσύνη
Η δίκη-παρωδία του Τυχικού: Όταν η Σύνοδος γίνεται δικαστήριο χωρίς ΔικαιοσύνηΝέαρχος ΠαναγήΑπό που να αρχίσω. Τόσα πολλά έχει πει και έχει κάνει ο Aρχιεπίσκοπος και η σιωπούσα Iερά Σύνοδος τις τελευταίες ημέρες που πλέον εικάζω ότι και ο ίδιος ξέχασε από πού ξεκίνησε. Μέσα από πολλή σκέψη αλλά και πληροφορίες θα επιχειρήσω να σκιαγραφήσω τα βαθύτερα των κινήσεων του αρχιεπισκόπου (γιατί η σύνοδος πλέον λειτουργεί δυστυχώς με κοινό εγκέφαλο) αλλά και των λεχθέντων του. Να ξεκινήσω με μια πρόταση που θα χαρακτηρίζει τα υπόλοιπα που θα αναφέρω: Χαϊβάνια, δεν είμαστε!! Όπως κρίνεται η πολιτική εξουσία ακόμη περισσότερο θα κριθεί και η ιεραρχία και οι πράξεις της.Πράξη πρώτη. Του Τυχικού, δυστυχώς του την έστησαν. Μάλλον του την έστησε ο προκαθήμενος. Σε μια δίκη παρωδία, δίκην απρόοπτου διαγωνίσματος στο σχολείο, όπως αυτά που έκανε ο Αρχιεπίσκοπος καθηγητής Χημείας ων. Ειρήσθω εν παρόδω, το ψυχογράφημά του θα μπορούσε να συμπυκνωθεί σε λίγες λέξεις μέσα από τις ενέργειες του ειδικά των τελευταίων ημερών : «δεν τρέφει συναισθήματα για κανένα». Ακόμη και οι έξι που καταψήφισαν την παύση, έπεσαν στην παγίδα του Γεώργιου. Γιατί ουσιαστικά ψηφίζοντας κατά, αναγνώρισαν χωρίς να το θέλουν ότι το δικαστήριο ήταν νόμιμο. Φυσικά, είναι εύκολο να το λέμε, αλλά τι να έκαναν; να αποχωρούσαν και να άφηναν τους άλλους δέκα να αλωνίζουν; αναγκαστικά έμειναν.
Κυριακή Ζ Ματθαίου:«Ἡ καταγωγή τῆς εὐχῆς», π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ. 9, 27-35]Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίουμε θέμα:«Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ»[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 25-7-1982](Β73)Κάποτε, αγαπητοί μου, ο Κύριος, διερχόμενος σε έναν τόπον, Τον συνήντησαν δύο τυφλοί, οι οποίοι έκραζαν: «Ἰησοῦ, υἱέ Δαυΐδ, ἐλέησον ἡμᾶς». «Ιησού, απόγονε του Δαβίδ», δηλαδή Μεσσία, «ελέησέ μας».Είναι πολύ συγκινητικό να βλέπει κανείς τυφλούς ανθρώπους γενικά ασθενείς, να σπεύδουν να βρουν την υγεία των, πολύ δε περισσότερο, όταν αυτή είναι όρασις και δεν βλέπουν γύρω τίποτα, παρά μόνο σκοτάδι, να σπεύδουν να ζητήσουν την θεραπεία τους από τον Θεό. Αλλά εκείνο που κάνει κατάπληξη είναι ότι εκείνοι που είχαν τα μάτια τους δεν έβλεπαν, για να ομολογήσουν τον Ιησού «υιό του Δαβίδ». Δηλαδή Μεσσία. Διότι ο τίτλος «υἱός Δαυΐδ» σημαίνει Μεσσίας, δηλαδή Χριστός. Εκείνοι που δεν είχαν τα μάτια τους και δεν είχαν δει κανένα θαύμα, παρά μόνο είχαν μάθει, είχαν ακούσει, συνεπώς είχαν πιστέψει, αυτοί να ομολογούν τον Ιησούν «υἱόν Δαυΐδ». Κάνει εντύπωση αυτό.Και λίγο πιο κάτω, όταν ο Κύριος θα τους πει «Τι θέλετε;», μάλιστα επί λέξει να σας το πω: «Πιστεύετε ὅτι δύναμαι τοῦτο ποιῆσαι;». «Πιστεύετε -Είδατε; Στη πίστιν ο Κύριος μένει- ότι αυτό Εγώ μπορώ να το κάνω;». «Λέγουσιν αὐτῷ· ναί, Κύριε». Δεν λέγουν: «Ναι, Ιησού». Δεν λέγουν: «Ναι, υιέ Δαβίδ». Αλλά λέγουν: «Ναί, Κύριε». Συνεπώς με το να πουν «Κύριον» τον Ιησούν, ομολογούν την θεότητά Του. Με το να πουν τον Ιησούν «Ἰησοῦν», ομολογούν την ανθρωπότητά Του. Και με το να Τον ονοματίσουν «υἱόν Δαυΐδ», δηλαδή Μεσσίαν, δηλαδή Χριστόν, ομολογούν την θεανθρωπίνη Του φύση και το θεανθρώπινον έργον της σωτηρίας. Είναι καταπληκτικό.Αλλά όμως, αγαπητοί μου, η τύφλωσις δεν είναι τόσο σπουδαίο πράγμα, όταν είναι στα μάτια. Τι τώρα, τι αύριο, τι του χρόνου, τι κάποια μέρα, θα κλείσουμε τα μάτια μας. Και θα τα ανοίξομε σε μιαν άλλη ζωή. Αλλά τα μάτια μας δεν θα τ’ ανοίξομε σε μιαν άλλη ζωή, αν από τούτη τη ζωή δεν έχουν ανοίξει κάποια άλλα μάτια. Και αυτά είναι τα μάτια της ψυχής. Συνεπώς εδώ δεν πρόκειται περί τυφλών στο σώμα. Αλλά περί τυφλών στην ψυχή. Όλοι οι άνθρωποι είμεθα τυφλοί. Σε τι; Στο να δούμε τον Θεό. Αν το θέλετε, ο Χριστός εθεράπευε όχι βεβαίως για να φέρει κάποιαν κοινωνικήν, θα λέγαμε, ευτυχίαν. Απόδειξις ότι η Εκκλησία που άφησε στον κόσμον αυτόν και το Πνεύμα το Άγιον, που μένει μέσα στην Εκκλησία, δεν θεραπεύει όλους τους αρρώστους. Έχομε πολλούς αρρώστους. Και οι πιο πολλοί άγιοι, αν όχι όλοι, ήσαν άρρωστοι. Συνεπώς δεν έκανε ο Χριστός θαύματα για να αφήσει μια κληρονομιά θεραπείας όσων θα προσήρχοντο εις την Εκκλησία Του. Τότε η πίστις θα κατηργείτο. Ο Χριστός έκανε θαύματα για να πιστώσει την θεότητά Του. Αλλά και κάτι παραπέρα. Ο Χριστός άνοιγε τα μάτια των τυφλών, τα αυτιά των κωφών και φυγάδευε τους δαίμονες από τους ανθρώπους, για να μπορούν οι άνθρωποι με τις αισθήσεις τους και με τον νου τους να δουν τον Θεό. Ακούσατε· να δουν τον Θεό. Γιατί αυτοί που έβλεπαν τον Ιησούν, έβλεπαν τον Θεό. Γιατί ήταν ο Ενανθρωπήσας Θεός.
Συνεχίζεται ἡ βλασφημία καὶ ἡ ἐξύβριση τῶν Θείων στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη. Μητσοτάκης καὶ Μενδώνη ἀναβαθμίζουν την Τσιάρα, ἀβαντάρει ἡ Ἱεραρχία.
ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΜΑΣ.Η εξύβριση της Ορθοδόξου Πίστεως, ο βανδαλισμός των ιερών και των οσίων, η προσβολή της θρησκευτικής μας συνείδησης από το βλάσφημο καθεστώς του Κυριάκου Μητσοτάκη και το ιδεοληπτικό συνάφι της Λίνας Μενδώνη κορυφώνονται. Μετά την επαναφορά των εωσφορικών σκουπίδιών στην Αντεθνική Σκουπιδοθήκη, όπως κατάντησαν την άλλοτε Εθνική Πινακοθήκη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Λίνα Μενδώνη αναβαθμίζουν την Συραγώ Τσιάρα σε γενική διευθύντρια[1]. Η απόφαση δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια και την υπογράφει η Λίνα Μενδώνη και ο υφυπουργός ‘πολιτισμού’ Ιάσων Φωτήλας! Το θράσσος της Τσιάρας να μουλαρώσει απέναντι στο αίτημα μίας ολόκληρης κοινωνίας που ζητούσε λίγο σεβασμό στα ιερά και τα όσιά της ανταμοίφθηκε. Η ξετσιπωσιά, η αναισχυντοσύνη, η ασέβεια, η βλασφήμια, η χυδαιότητα, η προσβολή των ιερών και των οσίων ανταμείβονται με προβιβασμό και μάλιστα με πενταετή θητεία που μπορεί να ανανεωθεί δύο φορές!Η αιωνόβια Λίνα Μενδώνη διορίζει και αναβαθμίζει αιωνόβιους υβριστές των ιερών και των οσίων. Από που πηγάζουν οι εξουσίες όλων αυτών που τους κάνουν αλεξίσφαιρους στον έλεγχο της κοινωνίας; Τί αυταρχισμός είναι αυτός από τα φασιστοειδή της λεγόμενης «προόδου»; Υπουργείο Πολιτισμού είναι αυτό ή Υπουργείο Προπαγάνδας; Ο Γιόζεφ Γκέμπελς έλεγε ότι : «Η προπαγάνδα είναι σαν την τέχνη. Δεν χρειάζεται να σέβεσαι την αλήθεια». Και σήμερα οι προπαγανδιστές χαίρονται ιδιαιτέρως, διότι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι «ορθοτομούντες την αληθεία» ιεράρχες, όχι μόνο εσιώπησαν αλλά συντάχθηκαν με το μέρος τους και τους βοηθούνε στο έργο της ανομίας.
Θεομπαίχτης καὶ Λαομπαίχτης ὁ πρωθυπουργός
Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Διώτη, Θεολόγου – Δημοσιογράφου – Συγγραφέως – Ἐκδότου, (ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν)Πολλὰ ἐγράφησαν διὰ τὴν σκανδαλώδη ἐπίσκεψιν τοῦ Πρωθυπουργοῦ εἰς τὸ Ἅγιον Ὄρος. Ὡς ἀντελήφθην, δὲν ἔχει σχολιασθῆ, μεταξὺ ἄλλων καὶ τὸ ὅτι ἐδήλωσεν ὁ Πρωθυπουργὸς ὅτι ἐπισκέπτεται τὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ ὡς «προσκυνητής». Ὁ πραγματικὸς προσκυνητὴς εἰσέρχεται εἰς ἱεροὺς χώρους μὲ θρησκευτικὴν εὐλάβειαν καὶ εὐσέβειαν. Ὑποκρίνεται προκλητικῶς ὁ Πρωθυπουργὸς ὅτι τὰ ἔχει αὐτά. Αὐτὸς δὲν ἔκλεισε ὅλους τοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς τῆς Ἑλλάδος μὲ πρόσχημα τὴν ψευδοπανδημίαν τοῦ κορωνοϊοῦ; Αὐτὸς δὲν ἀπηγόρευσε τὴν Θείαν Κοινωνίαν; Αὐτὰ δὲν συνέβησαν οὔτε κατὰ τὴν Τουρκοκρατίαν οὔτε κατὰ τὴν Γερμανοϊταλικὴν κατοχήν. Ὁ ἴδιος αὐτὸς Πρωθυπουργὸς ἐδραστηριοποιήθη φανατικῶς, διὰ νὰ ψηφίσῃ ἡ Βουλὴ ψευδογάμον μεταξὺ τῶν ἀνωμάλων ὁμοφυλοφίλων καὶ τὴν υἱοθέτησιν ἀπὸ αὐτοὺς δυστυχισμένων παιδιῶν.
Δέν πρέπει να περιφρονοῦμε τό θέμα τῆς νηστείας
Πολύ βασικό τό θέμα τῆς νηστείας καί δέν πρέπει νά τό περιφρονοῦμε. Πολλοί τό θεωροῦνε δευτερεῦον. Δέν εἶναι δευτερεῦον. Εἶναι ἡ ἀρχή τῆς πνευματικῆς ζωῆς. Καί ὁ Κύριος, βλέπετε, ἄρχισε τή δημόσια δράση Του μέ νηστεία. Μᾶς κήρυξε μέ τή ζωή Του. Καί μετά ἐξέλεξε τούς Ἀποστόλους καί βγῆκε στό δημόσιο κήρυγμα, ἀφοῦ νήστεψε 40 ὁλόκληρες ἡμέρες.Ἱερομονάχου Σάββα Ἁγιορείτου (Ὁμιλία 4 – 12 – 2018)
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .






