ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2025
«Ἐξομολογησάσθωσάν σοι λαοί, ὁ Θεός, ἐξομολογησάσθωσάν σοι λαοὶ πάντες.».Ψαλμός 66, στίχος 6. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
«Βροχὴν ἑκούσιον ἀφοριεῖς, ὁ Θεός, τῇ κληρονομίᾳ σου, καὶ ἠσθένησε, σὺ δὲ κατηρτίσω αὐτήν.».Ψαλμός 67,10. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
« Ὁ Θεὸς οἰκτειρήσαι ἡμᾶς καὶ εὐλογήσαι ἡμᾶς, ἐπιφάναι τὸ πρόσωπον αὑτοῦ ἐφ᾿ ἡμᾶς καὶ ἐλεήσαι ἡμᾶς».Ψαλμός 66, στίχος 1. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
«Δεῦτε ἀκούσατε, καὶ διηγήσομαι ὑμῖν, πάντες οἱ φοβούμενοι τὸν Θεόν, ὅσα ἐποίησε τῇ ψυχῇ μου».Ψαλ.65, στίχ. 16. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
«Ἄσατε τῷ Θεῷ, ψάλατε τῷ ὀνόματι αὐτοῦ· ὁδοποιήσατε τῷ ἐπιβεβηκότι ἐπὶ δυσμῶν, Κύριος ὄνομα αὐτῷ, καὶ ἀγαλλιᾶσθε ἐνώπιον αὐτοῦ».Ψαλμός 67, στίχος 5. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
«Εἰσελεύσομαι εἰς τὸν οἶκόν σου ἐν ὁλοκαυτώμασιν, ἀποδώσω σοι τὰς εὐχάς μου».Ψαλ.65, στίχ. 13. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
«Κύριος δώσει ῥῆμα τοῖς εὐαγγελιζομένοις δυνάμει πολλῇ, ὁ βασιλεὺς τῶν δυνάμεων τοῦ ἀγαπητοῦ, τῇ ὡραιότητι τοῦ οἴκου διελέσθαι σκῦλα.».Ψαλμός 67, στίχ. 12-13. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Προϋποθέσεις Θ. Κοινωνίας- Ἐμπειρίες κολάσεως (κατήχηση σέ παιδιά-νέες), Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου
Πῶς καί πότε πρέπει νά κοινωνοῦμε- Ἐπιθανάτιες ἐμπειρίες κολάσεως (κατήχηση σέ παιδιά-νέους), Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου
Γιά τίς ἅγιες Νηστεῖες, Ἁββᾶ Δωρόθεου-Ἀσκητικά, (15η Διδ), Ὁμιλία ΛΗ΄, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου
Νοῦς: τό πηδάλιον τῆς ὑπάρξεώς μας
Νοῦς: τό πηδάλιον τῆς ὑπάρξεώς μαςΤοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου ΤάτσηὍλοι οἱ ἄνθρωποι, ἂν δὲν προσέξουν, γίνονται μαθητὲς τοῦ διαβόλου, ὁ ὁποῖος παραδίδει μαθήματα «νὰ μὴ σκέπτονται τίποτα τὸ οὐράνιο καὶ πνευματικό, νὰ περιφρονοῦν κάθε ἀρετὴ καὶ νὰ βυθίζονται σὲ κάθε ἁμαρτία», λέει ὁ ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς. Ἡ μέθοδος ποὺ χρησιμοποιεῖ εἶναι νὰ φέρνει στὸ νοῦ τοῦ ἄνθρωπου ἁμαρτωλὲς σκέψεις, τὶς ὁποῖες ἐμφανίζει ὡς ἀθῶες καὶ σπουδαῖες, καὶ γι’ αὐτὸ πρέπει νὰ τὶς ἀκολουθήσει στὴ ζωή του. Ἔτσι ἀρχίζει νὰ γεννιέται ἡ ἐπιθυμία ποὺ καταλήγει στὴν ἁμαρτωλὴ πράξη. Ἀρκετὲς φορὲς οἱ σκέψεις γίνονται ἀμέσως ἐπιθυμίες καὶ πράξεις.Οἱ πονηρὲς σκέψεις εἶναι ἡ πηγὴ τῶν ἁμαρτιῶν. «Ὅποιος θελήσει νὰ ἐκμηδενίσει τὶς πονηρὲς πράξεις, πρέπει πρῶτα νὰ ξεριζώσει τὶς πονηρὲς σκέψεις. Ὅποιος ἐπιθυμεῖ νὰ συγκρατήσει τὴ ροὴ τοῦ νεροῦ, πρέπει πρῶτα νὰ ξεράνει τὴν πηγή», τονίζει ὁ ἅγιος Νικόλαος.Ὁ ἄνθρωπος πρέπει νὰ ἐλέγχει τὸ νοῦ του, ὁ ὁποῖος εἶναι τὸ πηδάλιο τῆς ὕπαρξής του. Νὰ μὴ ἀσχολεῖται μὲ μικρὰ θέματα καὶ ἀσήμαντες ὑποθέσεις, γιὰ νὰ μὴ ἀπομακρύνεται ὁ νοῦς του ἀπὸ τὸ δρόμο τῆς ἀπόκτησης τῶν ἀρετῶν. Ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος ἀναφέρει ὅτι «ὁ Θεὸς μᾶς ἔδωσε τὸ νοῦ, γιὰ νὰ διαλύσουμε τὴν ἄγνοιά μας καὶ νὰ σχηματίσουμε ὀρθὴ κρίση γιὰ τὰ πράγματα, καὶ γιὰ νὰ εἴμαστε ἀσφαλισμένοι, χρησιμοποιώντας αὐτὸν σὰν κάποιο ὅπλο καὶ φῶς πρὸς ἀντιμετώπιση ὅλων ἐκείνων ποὺ μᾶς λυποῦν καὶ μᾶς βλάπτουν».
Ἀκτήμονες σὰν τὸν Παπαδιαμάντη, βρῆκα πολὺ λίγους
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ἡ κοίμησις τοῦ δικαίου Ἀλεξάνδρου τοῦ ἐκ τῆς νήσου Σκιάθου ὁρμωμένου, Παπαδιαμάντη δ’ ἐπικαλουμένου (1911)Άγιος Φιλόθεος Ζερβάκος της Πάρου (1884-1980) «Είχα γνωριμία και φιλία με τον αείμνηστο Παπαδιαμάντη. Τον γνώρισα στο εκκλησάκι του Προφήτου Ελισσαίου, ένα Σάββατο απόγευμα. Δεν έλειψα ποτέ από κοντά του, έψαλλα δίπλα του ως βοηθός του. Από αυτόν έμαθα να ψάλλω συνετά καί με ευλάβεια, με κατάνυξη, φόβο Θεού και τρόμο. Πριν τον γνωρίσω έψελνα με υπερηφάνεια, δυνατά, για να ευχαριστούνται οι εκκλησιαζόμενοι και για να με επαινούν στη συνέχεια. Από τον Παπαδιαμάντη έμαθα να ψάλλω ταπεινά και με συναίσθηση. Όταν έψελνε ήταν σαν να βρισκόταν μπροστά στο φοβερό βήμα της δευτέρας παρουσίας του Χριστού.
«Οἱ καυχώμενοι ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Χριστοῦ» (MΕΡΟΣ Ε΄)
«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού»(Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμό και «ουκ εσμέν αποσχισταί, αλλ’ Ορθόδοξοι και της Καθολικής Εκκλησίας τρόφιμοι – όσιος Θεοδ. Στουδίτης)Νίκος Σακαλάκης, ΜαθηματικόςMΕΡΟΣ Ε΄Στο κάλεσμα της Ζωής, του Χριστού δηλ., οι λαϊκοί (γενικά) ανταποκρίθηκαν στις νέες ποιοτικές αλλαγές – εισηγήσεις της εν Χριστώ ζωής, που τους έφεραν σε σύγκρουση με τον ειδωλολατρικό κόσμο (διώξεις, μαρτύριο κλπ).Στα παλιότερα χρόνια η Ορθοδοξία είχε ισχυρό έρεισμα και τον Μοναχισμό, ως φυσική – θεολογική αντίθεση στην αίρεση και στην ειδωλολατρεία∙ ως κατάφαση στο Αληθινό νόημα της ζωής που φανέρωσε ο Χριστός.Η πρωτοπορειακή παρουσία των Μοναχών, οι οποίοι στάθηκαν όρθιοι στις επιθέσεις των αιρέσεων εναντίον της Εκκλησίας, σε εποχές επίφοβες – απειλητικές, μαρτυρικές, είχε (αυτή η παρουσία τους) ισχυρή βιωματική και θεωρητική θεμελίωση, επικοδομημένη, πρώτον:α) ως συνέχεια της Χριστοκεντρικής (αγίας) ζωής των πρώτων Χριστιανών στα Ιεροσόλυμα, στο πλαίσιο της ακτημοσύνης - κοινοκτημοσύνης∙ στα πλαίσια του Λειτουργικού και προσευχητικού βίου της πρώτης Εκκλησίας.β) Οι Μοναχοί, στην Αγιογραφική τεκμηρίωση της ζωής τους «αφέντες πάντα ηκολούθησαν Αυτώ» (Λουκ. 5, 11), λειτουργούσαν ως συγκοινωνούντα δοχεία με το καινοδιαθηκικό αυτό χωρίο∙ γεγονός που καταδεικνύει και την αποφασιστικότητά τους (μέχρι θανάτου) στην υπεράσπιση της Πίστεως.Στον καιρό των αιρέσεων η συνείδησή τους έβλεπε την ευκαιρία και το χρέος του Μοναχού να στηρίξει τους εν τω κόσμω πιστούς.1ο Σχόλιο: Στα πλαίσια – όρια μιας σύγχρονης και επίκαιρης μοναχικής διακονίας, οι πιστοί δεν έχουν στα χέρια τους ανακοινώσεις ή οδηγίες των Ι. Μονών περί της παναιρέσεως του οικουμενισμού, ώστε να διαφωτισθούν – αγωνισθούν «ίνα, όταν εκλίπητε, δέξωντας υμάς εις τας αιωνίου σκηνάς» (Λουκ. 16, 8-9). Λίγες Μονές εστιάζονται, με το φωτισμό του Αγίου Πνεύματος, στην επικινδυνότητα αυτής της αίρεσης.Αντίθετα, με κομψότητα και ρητορική, εισηγούνται απαντήσεις σε διάφορα άλλα θέματα – προκλήσεις της εποχής (τέλος σχολίου).γ) Να υπογραμμίσουμε (ως συνέχεια), ότι οι Μοναχοί έδωσαν το παρόν στους αντιαιρετικούς αγώνες της Εκκλησίας∙ τους ενδιέφεραν τα μεγάλα θεολογικά θέματα και με την στάση τους απέβησαν φορείς της Εκκλησιαστικής Παραδόσεως!Ερώτημα: Ο ιστορικός του μέλλοντος τι θα καταγράψει για τον Μοναχισμό μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης περίοδο; Είναι συνέχεια του ύφους – ήθους του παλαιότερου Μοναχισμού, όταν (σήμερα) στις Ι. Μονές μνημονεύονται οι αιρετικοί επίσκοποι;Υπάρχουν, δυστυχώς, Χριστιανοί Ορθόδοξοι (;) που έχουν αποσυρθεί από το προσκήνιο της αγωνιστικής – μαρτυρικής παρουσίας έναντι της αιρέσεως του οικουμενισμού, και τους ολίγους αγωνιζωμένους τους αποκαλούν εχθρο-μανιωδώς «Στουδίτες». Γίνονται, έτσι, βλάσφημοι, έμμεσοι υποστηρικτές του αλογισμού της εν λόγω παναιρέσεως, κήρυκες του συμβιβασμού με την αίρεση, αναιρώντας στην πράξη τους δεσμούς της Εκκλησίας με τον όσιο Θεόδωρο της Ι. Μονής του Στουδίου (τέλος σχολίου).Τι είναι όμως ο Στουδιτισμός;
Ἐντείνονται οἱ διώξεις τῶν Χριστιανῶν λόγῳ τῆς "Woke ἀτζέντας"!
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝΕν Πειραιεί τη 30η Δεκεμβρίου 2024ΕΝΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ «WOKE ΑΤΖΕΝΤΑΣ»!Οι διωγμοί είναι συνώνυμοι με τον Χριστιανισμό, ο οποίος εβίωσε και δυστυχώς βιώνει ως τις μέρες μας το μίσος του αποστατημένου κόσμου, την αποστροφή και τη βιαιότητα, που υπαγορεύεται από το Σατανά, ο οποίος πασχίζει να εκτοπίσει από τη γη την σώζουσα πίστη στο Χριστό και την αγιαστική και σωστική δύναμη της Εκκλησίας Του.Ο Ίδιος ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός μας διαβεβαίωσε πως «Εἰ ὁ κόσμος ὑμᾶς μισεῖ, γινώσκετε ὅτι ἐμέ πρῶτον ὑμῶν μεμίσηκεν. εἰ ἐκ τοῦ κόσμου ἦτε, ὁ κόσμος ἄν τό ἴδιον ἐφίλει· ὅτι δέ ἐκ τοῦ κόσμου οὐκ ἐστέ, ἀλλ’ ἐγώ ἐξελεξάμην ὑμᾶς ἐκ τοῦ κόσμου, διά τοῦτο μισεῖ ὑμᾶς ὁ κόσμος» (Ἰωάν.15, 18-19), και προειδοποίησε πως «Ει εμέ εδίωξαν, και υμάς διώξουσιν» (Ιωάν.15,20). Κι’ ακόμα: «εν τω κόσμω θλίψιν έξετε· αλλά θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμον» (Ιωάν.16,33). Που σημαίνει ότι ο Χριστός δεν μας υποσχέθηκε κάποιο επίγειο παράδεισο, αλλά μια ζωή γεμάτη αγωνία, αγώνα και διώξεων, αν δεν θέλουμε να ταυτιστούμε με τον πτωτικό κόσμο.Αυτό βεβαιώνει ξεκάθαρα η δισχιλιόχρονη ιστορική πορεία της Αγίας μας Εκκλησίας, η οποία βιώνει ένα συνεχές μαρτύριο, από τις πρώτες ημέρες της επί γης ιδρύσεώς της. Μόνο τα πρώτα τριακόσια χρόνια χύθηκαν ποταμοί αιμάτων, περισσοτέρων από 11.000.000 Μαρτύρων, από τους απάνθρωπους και εξοντωτικούς διωγμούς των αποστατημένων Εβραίων, του διεφθαρμένου ρωμαϊκού κράτους, των σκοταδιστικών ειδωλολατρικών ιερατείων και των αμαθών και δεισιδαιμόνων όχλων. Ακολουθούν οι διώξεις της αληθινής Εκκλησίας από αιρετικούς ηγεμόνες και από αλλοθρήσκους. Έστω για παράδειγμα η εμφάνιση του Ισλάμ και η καταστροφική του επέκταση, με την πιο κτηνώδη βία που γνώρισε η ανθρωπότητα, αφανίζοντας στις κατακτημένες χώρες κυριολεκτικά τις χριστιανικές κοινότητες.
Ἡ Ἑορτὴ τῶν Ἁγίων Φώτων
Η Εορτή των Αγίων Φώτων
Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Εις το τροπάριον της Εορτής των Θεοφανείων «Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου σου Κύριε», ψάλλουμε «ο επιφανείς Χριστέ ο Θεός, και τον κόσμον φωτίσας δόξα σοι». Σε στιχηρό ιδιόμελο του Εσπερινού της Εορτής ψάλλουμε, «τον φωτισμόν ημών, τον φωτίσαντα πάντα άνθρωπον». Στο «και νυν» πριν την Είσοδον κατά την Εσπερινή Ακολουθία ψάλλομε, «του δοξάζειν σε Σωτήρ, τον φωτισμόν των ψυχών ημών».Τα Άγια Θεοφάνεια καλούνται και Άγια Φώτα. ‘’Η Αγία των Φώτων ημέρα’’, όπως εκάλεσε την Εορτή των Θεοφανείων ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, αποτελεί ‘’μυστήριον υψηλόν τε και θείον, και της άνω λαμπρότητος πρόξενον’’, όπως αναφέρει ο μεγάλος αυτός Πατέρας της Εκκλησίας μας, εις τον λόγον του ‘’Εις τα Άγια Φώτα’’. Ο λόγος ο οποίος καλούμε τα Άγια Θεοφάνεια και Άγια Φώτα, είναι γιατί κατά τα πρώτα χριστιανικά χρόνια οι Χριστιανοί εβαπτίζοντο την παραμονή της Εορτής Αγίων Θεοφανείων.Εις την Λιτή σε ιδιόμελον του Κοσμά Μοναχού αναφέρονται τα εξής : «Ω του θαύματος, δίχα πυρός αναχωνεύει, και αναπλάττει άνευ συντρίψεως, και σώζει τους εις αυτόν φωτιζομένους, Χριστός ο Θεός και Σωτήρ των ψυχών ημών».
Τὰ πάθη τῆς ψυχῆς εἶναι μεταδοτικά
Τα πάθη της ψυχής είναι μεταδοτικά, π.χ. η κακία και όταν ακόμη δεν εκφρασθή με λόγους, και όταν δεν εκδηλωθή με πράξεις, αλλ’ είναι κρυμμένη εις την καρδίαν και αντανακλάται ελαφρώς εις το πρόσωπον και τους οφθαλμούς, αμέσως μεταδίδεται εις την ψυχήν του ανθρώπου κατά του οποίου τρέφω την κακίαν και οι άλλοι δε την εννοούν, αν ταράσσωμαι από κανένα πάθος η ταραχή μου μεταδίδεται εις την καρδίαν άλλου όπως η πνευματική εκχείλισις ακαθάρτου ρεύματος από μίαν ηλεκτρικήν στήλην εις την άλλην.
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΗ, 13-1-2025
Ἐκεῖνος θὰ φροντίσει ὅλες τὶς δικές σας μικρὲς στεναχώριες Καλὴ καὶ εὐλογημένη νέα χρονιά!
"Εκείνος που φροντίζει να ανατείλει αύριο το πρωί ο ήλιος στην συγκεκριμένη ώρα και στο συγκεκριμένο δευτερόλεπτο, θα φροντίσει όλες τις δικές σας μικρές στεναχώριες.Περισσοτερη πίστη,λιγότερη στεναχώρια."Άγιος Νικόλαος Βελιμιροβιτς
πηγή
https://proskynitis.blogspot.com/2025/01/blog-post_31.html
13 Ἰανουαρίου. Ἑρμύλου καὶ Στρατονίκου μαρτύρων (†315). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτέρας λ´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Ἑβρ. η´ 7-13).
Εβρ. 8,7 εἰ γὰρ ἡ πρώτη ἐκείνη ἦν ἄμεμπτος, οὐκ ἂν δευτέρας ἐζητεῖτο τόπος.
Εβρ. 8,7 Διότι εάν η πρώτη εκείνη διαθήκη ήτο πράγματι πλήρης και τελεία, δεν θα εζητείτο τόπος και τρόπος να δοθή δευτέρα διαθήκη.
Εβρ. 8,8 μεμφόμενος γὰρ αὐτοῖς λέγει· ἰδοὺ ἡμέραι ἔρχονται, λέγει Κύριος, καὶ συντελέσω ἐπὶ τὸν οἶκον Ἰσραὴλ καὶ ἐπὶ τὸν οἶκον Ἰούδα διαθήκην καινήν,
Εβρ. 8,8 Εν τούτοις προανηγγέλθη από τον Θεόν η δευτέρα και τελεία αυτή διαθήκη. Διότι αυτός ο ίδιος κατηγορών και επικρίνων αυτούς που είχαν λάβει την πρώτην διαθήκην, λέγει· “ιδού, λέγει ο Κυριος, έρχονται ημέραι, κατά τας οποίας θα πραγματοποιήσω και θα συνάψω με το έθνος Ισραήλ και με την φυλήν Ιούδα, δηλαδή με τον νέον Ισραήλ της χάριτος, νέαν διαθήκην.
Εβρ. 8,9 οὐ κατὰ τὴν διαθήκην ἣν ἐποίησα τοῖς πατράσιν αὐτῶν ἐν ἡμέρᾳ ἐπιλαβομένου μου τῆς χειρὸς αὐτῶν ἐξαγαγεῖν αὐτοὺς ἐκ γῆς Αἰγύπτου· ὅτι αὐτοὶ οὐκ ἐνέμειναν ἐν τῇ διαθήκῃ μου, κἀγὼ ἠμέλησα αὐτῶν, λέγει Κύριος·
Εβρ. 8,9 Και αυτή δεν θα είναι σαν την διαθήκην, την οποίαν συνήψα με τους προπάτορας των Ισραηλιτών κατά την ημέραν, που τους επιασα από το χέρι, δια να τους βγάλω ελευθέρους από την γην της Αιγύπτου. Διότι εκείνοι δεν έμειναν πιστοί εις την διαθήκην μου, δι' αυτό δε και εγώ τους παρημέλησα, απέσυρα την εύνοιάν μου απ' αυτών, λέγει ο Κυριος.
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .