(Εφ. 2, 14-22)
- Ο Χριστός ειρηνεύει και ενώνει τα δύο αντιμαχόμενα έθνη, των Ιουδαίων και των Εθνικών σε ένα έθνος το Χριστιανικόν. Με ποιό τρόπο το κατορθώνει;
- Ποιό νόμο κατήργησε ο Χριστός αφού "ουκ ήλθε καταλύσαι τον νόμον";
- Ποιός είναι ο καινός άνθρωπος και γιατί ονομάζεται έτσι;
- Ο Χριστός διά του σταυρού συμφιλιώνει τους δύο λαούς (Ιουδαίους και Εθνικούς) με τον Θεόν.
- Σε ποιά πόλη και ποιών αγίων γίνονται συμπολίτες οι πιστεύοντες στον Χριστόν Εθνικοί και Ιουδαίοι;
- Γιατί αλλού ο Χριστός ονομάζεται θεμέλιον και αλλού κεφαλή;
- Ο Χριστός ειρηνεύει και ενώνει τα δύο αντιμαχόμενα έθνη, των Ιουδαίων και των Εθνικών σε ένα έθνος το Χριστιανικόν. Με ποιό τρόπο το κατορθώνει;
- Ποιό νόμο κατήργησε ο Χριστός αφού "ουκ ήλθε καταλύσαι τον νόμον";
- Ποιός είναι ο καινός άνθρωπος και γιατί ονομάζεται έτσι;
- Ο Χριστός διά του σταυρού συμφιλιώνει τους δύο λαούς (Ιουδαίους και Εθνικούς) με τον Θεόν.
- Σε ποιά πόλη και ποιών αγίων γίνονται συμπολίτες οι πιστεύοντες στον Χριστόν Εθνικοί και Ιουδαίοι;
- Γιατί αλλού ο Χριστός ονομάζεται θεμέλιον και αλλού κεφαλή;
Διαβάστε ολόκληρο την ερμηνεία από το "Κυριακοδρόμιο εις τας Πράξεις των Αποστόλων", του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 2ος, σελ. 72 - Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ
http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=2495
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου