Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

Ἰσλαμικό τέμενος: Τό τελειωτικό χτύπημα. Χαράλαμπος Ἄνδραλης

  
 
Ισλαμικό τέμενος: Το τελειωτικό χτύπημα

Χαράλαμπος Άνδραλης  Δικηγόρος-συγγραφέας

Σαν να μην έφταναν τόσα και τόσα που υποφέρει ο Ελληνικός Λαός, οι εξαντλητικοί φόροι, η συστηματική εκτόπιση των πολυτέκνων, το κλείσιμο χιλιάδων επιχειρήσεων, οι απολύσεις κλπ, έρχεται να ολοκληρώσει, το χτίσιμο του τεμένους στο Βοτανικό, το παζλ της τρομοκρατίας που επιβάλλεται στον δύσμοιρο Νεοέλληνα.

Οι αντιφάσεις των φίλων της ανέγερσης του τεμένους και η προηγούμενη απόφαση του ΣΤΕ

Κι ενώ η κοινή γνώμη, κατευθυνόμενη από τα έμμισθα παπαγαλάκια των ΜΜΕ, εξεγειρόταν κατά της δήθεν δωρεάς από το Κράτος της λίμνης Βιστωνίδας στην Ιερά Μονή Βατοπεδίου (η λίμνη ανήκε στη μονή πριν καν ιδρυθεί το Ελληνικό Κράτος), ουδείς (σχεδόν) αντιδρά στην ανέγερση του ισλαμικού τεμένους στην καρδιά της Αθήνας με τα χρήματα του ελληνορθόδοξου λαού και την αντίστοιχη παραχώρηση της τεράστιας έκτασης στη μουσουλμανική κοινότητα.
Όταν, πριν λίγα χρόνια, η συγκεκριμένη έκταση θα προσφερόταν για την κατασκευή ποδοσφαιρικού γηπέδου και μεγάλου εμπορικού κέντρου, που θα άνοιγαν νέες θέσεις εργασίας, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Αλέξης Τσίπρας (τότε δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων), επικαλούμενος οικολογικούς λόγους, «μπλόκαρε» χάριν της επιβίωσης των κορμοράνων εκείνη την πρωτοβουλία.
Σήμερα, οι δημοκρατικές ευαισθησίες του για την απρόσκοπτη εκτέλεση των θρησκευτικών καθηκόντων των μουσουλμάνων αδελφών μας, τον έκαναν να λησμονήσει τις παλαιότερες «πράσινες» ενέργειές του.
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την υπ’ αριθμ. 3059/2009 απόφασή της, έκρινε εν ολίγοις, ότι η συγκεκριμένη περιοχή είναι οικολογικού ενδιαφέροντος.

Δημόσια τάξη και ασφάλεια

Βεβαίως, ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να τελεί τα λατρευτικά του καθήκοντα, εφόσον όμως δεν παραβιάζει τα δικαιώματα των άλλων συνανθρώπων του. Σήμερα, στην Ελλάδα, υπάρχουν πολλοί λατρευτικοί χώροι για τους μουσουλμάνους.
Προς τι λοιπόν τόση τρεμούρα για τη δημιουργία κεντρικού μουσουλμανικού τεμένους;
Η απάντηση είναι απλή. Οι παράνομοι μετανάστες είναι πάρα πολλοί στον αριθμό, αλλά ως επί το πλείστον ανοργάνωτοι και φοβισμένοι. Η δημιουργία ενός κέντρου συνάξεως όλων των μουσουλμάνων της Αθήνας θα τους δώσει άλλη δυναμική.
Θα λειτουργήσει ως ο βασικός πυρήνας στον οποίο θα στηρίζονται για να εγκαταστήσουν μια νέα «αραβική άνοιξη» στην Ελλάδα και κατ’ επέκταση στον υπόλοιπο Ευρωπαϊκό χώρο για την εκτόπιση του χριστιανικού στοιχείου της γηραιάς ηπείρου. Αν διαβάζοντας όλα αυτά, τα θεωρήσετε «τραβηγμένα» και «συνωμοσιολογίες», ρίξτε μια ματιά στις χώρες που η πλειοψηφία των κατοίκων τους είναι ισλαμιστές.
Παρατηρούμε, ότι οι περισσότεροι των μεταναστών είναι άνδρες, νεαρής ηλικίας, από φανατικά ισλαμικές χώρες (Πακιστάν, Αφγανιστάν, Σομαλία κλπ). Ένας στρατός δηλαδή, που ανά πάσα στιγμή θα είναι έτοιμος να ξεκινήσει μια εξέγερση εναντίον των «απίστων» γηγενών, όταν δοθεί το σύνθημα για «τζιχάντ». Κι αυτή η εξέγεση απαιτεί τη σχετική οργάνωση. Αυτή την οργάνωση λοιπόν θα παρέχει το κεντρικό τέμενος και τα περιφερειακά τεμένη-βάσεις που ονειρεύεται να χτισθούν στην Αθήνα ο κ. Καμίνης. Και αν ακόμη πιστεύετε ότι υπερβάλλουμε, ακούστε μόνοι σας των πρόεδρο των μουσουλμάνων της Ελλάδος να απειλεί τους Έλληνες με πόλεμο. http://www.youtube.com/watch?v=IoVo9IzKL-I
Σίγα σιγά, ξεδιαλύνεται η εύλογη απορία των Ελλήνων πολιτών, πως εκείνοι που «υπερασπίζονται» τα δικαιώματα των μεταναστών δεν βλέπουν ότι αυτοί οι άνθρωποι ζουν σε πρωτόγονες και απάνθρωπες συνθήκες, σε μικρά διαμερίσματα ομάδες 20 και πλέον ατόμων, με μια ανύπαρκτη ποιότητα ζωής, τόσο που αδυνατούμε να κατανοήσουμε πόσο χειρότερα μπορεί να ζούσαν στις χώρες τους. Μιλάνε για «αγάπη» στο συνάνθρωπο, συντηρώντας μια νοσηρή κατάσταση, που έχει ως πρώτα θύματα τους μετανάστες, οι οποίοι εξαπατούμενοι από δουλεμπόρους και ύποπτα κέντρα, έρχονται μαζικώς στην Ελλάδα, νομίζοντας ότι πρόκειται για έναν επίγειο παράδεισο. Ε, ναι λοιπόν, τα πρώτα θύματα των «αντιρατσιστικών» οργανώσεων είναι οι ίδιοι οι μετανάστες.
Είναι να απορεί κανείς, τόσο πολύ έχει σκοτισθεί ο νους τους από το αντιχριστιανικό μένος, ώστε δεν βλέπουν ότι οι ίδιοι κινδυνεύουν περισσότερο από τους χριστιανούς; Δεν γνωρίζουν ότι οι πρώτοι που θα καταδιώξουν οι επίδοξοι κατακτητές μας είναι οι άθεοι; Η αντιχριστιανική πώρωση όμως, δεν τους αφήνει περιθώρια να ζυγίσουν νηφάλια τα πράγματα και να δουν ότι βάζουν στην ελληνική κοινωνία μια ωρολογιακή βόμβα, που όταν εκραγεί, θα έχει ως πρώτα θύμα τους ίδιους. Ξεχνούν βέβαια ότι ο χριστιανισμός γνώρισε πάρα πολλούς σκληρότατους διωγμούς στη δισχιλιετή ιστορία του, αλλά πάντα έβγαινε δυνατός και ακμαιότερος από κάθε διωγμό. Οι δε ευσυνείδητοι ορθόδοξοι χριστιανοί δεν λυγίζουν μπροστά στη χατζάρα του πασά, στον τροχό του παγανιστή, στο τουφέκι του μπολσεβίκου, στους θαλάμους αερίων των παποναζιστών…
Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να κατηγορήσουμε τους μετανάστες για αυτή την κατάσταση. Αυτοί οι πονεμένοι άνθρωποι είναι πιόνια στο παιχνίδι κάποιων άλλων. Τους κατανοούμε και δεν τους υποτιμάμε. Και ελπίζουμε η διοικούσα Εκκλησία να δημιουργήσει έναν μηχανισμό ένταξης και κατήχησης αυτών των ανθρώπων στον Ορθόδοξο Χριστιανισμό. Έτσι όχι μόνο θα γίνει μια ανώδυνη «εξωτερική» ιεραποστολή, αλλά θα αποφευχθούν και οι φανεροί κίνδυνοι που ελλοχεύουν για την ασφάλεια και την ελευθερία των Ελλήνων «ιθαγενών». Βεβαίως το έργο της Εκκλησίας στη σίτιση και συντήρηση των μεταναστών είναι τεράστιο, αλλά θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ’ όψιν ότι «ουκ επ’ άρτω μόνο ζήσεται άνθρωπος».

Να ισχύσει η αρχή της αμοιβαιότητας

Μία από τις βασικές αρχές του διεθνούς δικαίου, η αρχή της αμοιβαιότητας, θα ήταν από μόνη της ένας λόγος για να μη χτιστεί αυτό το τέμενος. Τη στιγμή που το σύμβολο της Ορθοδοξίας, ο Ναός της του Θεού Σοφίας, λειτουργεί στην καλύτερη των περιπτώσεων ως μουσειακός χώρος και ενίοτε ως χώρος επιδείξεων μόδας (ενώ άλλοι ναοί έχουν μετατραπεί σε δημόσια ουρητήρια!!!), είναι αδιανόητο να ζητά η εν Ελλάδι μουσουλμανική κοινότητα την κατασκευή κεντρικού τζαμιού, επικαλούμενη τη θρησκευτική ελευθερία και την ανεξιθρησκία.
Τη στιγμή που όλα τα πρεσβυγενή πατριαρχεία βρίσκονται εν διωγμώ, χριστιανοί φονεύονται καθημερινώς στην Αίγυπτο, στη Νιγηρία, στη Συρία και σε όλες της χώρες της Μέσης Ανατολής, πως μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια και να μην επικαλεσθούμε την αρχή της αμοιβαιότητας, έστω ως μέσο πίεσης για να προστατευθούν τα δικαιώματα των χριστιανών που εγκαταβιώνουν σε ισλαμικές χώρες; Κανείς δεν υπολογίζει το τεράστιο συμβολικό μέγεθος της απαγωγής του Ελληνορθόδοξου Μητροπολίτη Χαλεπίου και του Κόπτη «επισκόπου» της ίδιας περιοχής; Τι θα γινόταν άραγε, αν χριστιανοί είχαν απαγάγει τον εν Αθήναις ιμάμη;
Ελπίζουμε λοιπόν, το Συμβούλιο της Επικρατείας να μην επιτρέψει την κατασκευή του τεμένους, έπειτα από την αίτηση ακυρώσεως που υπέβαλαν ο Μητροπολίτης Πειραιώς και οι κάτοικοι του Βοτανικού, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον καταφανέστατο κίνδυνο που υπάρχει για τη δημόσια τάξη, την διεθνώς αναγνωρισμένη αρχή της αμοιβαιότητας, καθώς και την προηγούμενη, υπ’ αρ. 3059/2009 απόφαση του, που χαρακτήριζε την περιοχή «οικολογικού ενδιαφέροντος».


Χαράλαμπος Άνδραλης
http://anavaseis.blogspot.gr/2013/04/blog-post_3048.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιά τίς σαρκικές διαστροφές ἐντός τοῦ γάμου, Ἁγίου Παϊσίου Ἁγιορείτου





ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΡΚΙΚΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ» ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ










Διήγησις τοῦ π. Σάββα Ἁγιορείτη
περί τοῦ Ἁγίου Παϊσίου: «Μοῦ διηγήθηκε κάποια κυρία ἀπό τήν Θεσσαλονίκη, ὅτι
κάποτε ὁ Ὅσιος Παΐσιος ἔδωσε δυναμικό τέλος σ’ ἕνα φορτικό καί ἄκρως ἐφάμαρτο
συζυγικό της βάσανο. Εἶχαν διαφορετικό Πνευματικό ἐκείνη καί ὁ σύζυγός της. Ὁ
δικός της Πνευματικός ἦταν πατερικός καί εὐσυνείδητος καί ὑπεδείκνυε τίς
θεοχάρακτες γραμμές καί προϋποθέσεις τοῦ τίμιου γάμου. Ὁ Πνευματικός τοῦ
συζύγου της ἦταν νεωτεριστής καί μεταπατερικός καί ἔλεγε στό σύζυγό της τό
γνωστό καί βλάσφημο καί ἀμοραλιστικό λόγιο ὅτι "ὁ Θεός ἀφήνει ἐλεύθερες
τίς κρεβατοκάμαρες καί δέν ἀσχολεῖται μέ τό τί κάνουν οἱ σύζυγοι κατά τήν σχέση,
ἀλλά μέ τήν καρδιά…". Ὁ σύζυγος ἀπαιτοῦσε νά μεταβληθεῖ ἡ σύζυγός του σέ
χοιρώδη καί λασπώδη κρεάτινη μάζα καί διαρκῶς τήν πίεζε νά ἐνδώσει, μέ εὐλογία
τοῦ Πνευματικοῦ του, στήν παρά φύσιν θεομίσητη καί βδελυρή ἁμαρτία!!! Ἐκείνη ἀκολουθοῦσε
τήν ὑπόδειξη τῆς φωνῆς τοῦ Θεοῦ μέσω τοῦ καλοῦ της Πνευματικοῦ καί οὐδέποτε
διανοήθηκε νά προβεῖ σέ ἕνα τέτοιο παθογενές ἀνοσιούργημα..


Κάποτε ἀπελπισμένη
κατέφυγε στήν Ἱερά Μονή Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου Σουρωτῆς καί συνάντησε τόν ἐκεῖ
παρεπιδημοῦντα Γέροντα τῆς ἀδελφότητος Ὅσιο καί Θεοφόρο πατέρα Παΐσιο τόν Ἁγιορείτη.
Τοῦ ἐκμυστηρεύθηκε τό πρόβλημά της καί ζήτησε τήν βοήθειά του. Ὁ Ὅσιος, κατά
μαρτυρία τῆς γυναίκας, ἔγινε κατά τό κοινῶς λεγόμενο «ἡφαίστειο» ἀπό ἱερά ἀγανάκτηση.
Ὑπέδειξε στή γυναίκα νά μήν ἐνδώσει οὔτε καί μέ ἀπειλή θανάτου στίς
σιχαμερότερες καί θανασιμότερες ἁμαρτίες πού ἔχει νά παρουσιάσει ὀ ἐκπεσών ἄνθρωπος.
Ἐξήγησε ὅτι μέσω αὐτῶν τῶν ἁμαρτιῶν ἐπεισέρχεται ὁ διάβολος στό γάμο καί
φυγαδεύεται ὁ Παράκλητος.


Γίνονται οἱ ἄνθρωποι ὑποκτηνώδη ὄντα, πού ἔπρεπε νἀ ἐντρέπονται
τά φυσιολογικά κτήνη καί νά διδάσκονται ἀπ’ αὐτά. Ἐξήγησε ἀκόμη ὅτι εἶναι ἀναίρεση
τοῦ σκοποῦ τοῦ γάμου πού διασώζει τό κατά φύσιν καί ἀναγάγει στό ὑπερ φύσιν,
καί ὅτι οἱ βδελυρές καί πυρίκαυστες οὐρανόθεν στά Σόδομα αὐτές πράξεις εἶναι οἱ
προσφιλέστερες στόν διάβολο, γιατί ὁδηγοῦν τόν κατ’ εἰκόνα καί ὁμοίωσιν Θεοῦ πλασθέντα
ἄνθρωπο στήν κατακόρυφη πτωτική κατεύθυνση τοῦ διεστραμμένου δαίμονα καί ὄχι
στήν ὑπερυψωθεῖσα θριαμβευτική θέση, πού ὑπέδειξε ἡ τεθεωμένη ἀνθρώπινη φύση
πού προσέλαβε ὁ Χριστός, ἤτοι στά δεξιά τοῦ Πατρός… Ὀνόμασε τίς πράξεις αὐτές
μάστιγα τῆς ἐποχῆς καί παθογένεια γιά τά διαζύγια, τήν ψυχική διάσπαση τῶν
συζύγων, καί ἰδίως γιά τήν διαστροφή καί κατρακύλα τῶν σημερινῶν παιδιῶν, πού εἰσροφοῦν
δαιμονική ἐνέργεια ἀπό τά κυριαρχικά δικαιώματα πού ἔχει ὁ διάβολος ἐπί τοῦ
γενετικοῦ ὑλικοῦ ἀπό τό ὁποῖο προέρχονται καί ἀπό τίς χαίνουσες πνευματικές
πληγές, πού ὐπάρχουν ἀθεράπευτες στίς ψυχές τῶν γονέων τους..


Ἐκεῖνο πού ἔκανε ἰδιαίτερη ἐντύπωση
στήν κυρία ἐκείνη, ἦταν ἡ ἐπιμονή τοῦ Ὁσίου Παϊσίου νά καταγγείλει τόν
«Πνευματικό» τοῦ συζύγου της στόν Ἐπίσκοπο του γιά νά τόν καθαιρέσει. Τῆς εἶπε ἐπί
λέξει: «Νά πᾶς νά τό πεῖς στό Δεσπότη γιά νά τόν ξυρίσει!!!».


Διαπιστώνουμε τήν
ξεκάθαρη, σύμφωνη μέ ὅλους τούς Ἁγίους Πατέρες, θέση τοῦ Ἁγίου Παϊσίου, ἐνάντια
στίς ὅποιες σαρκικές διαστροφές εἴτε ἐκτός, εἴτε ἐντός τοῦ γάμου. Αὐτές καθιστοῦν
τό γάμο ἕναν «νομιμοφανή» σοδομισμό μέ καταστροφικές συνέπειες τόσο στούς
συζύγους, πού ἄν δέν μετανοήσουν κολάζονται, ὄσο καί στά τέκνα τους. Διαπιστώνουμε ἐπίσης τήν ἁγιοπατερική στάση του ἀπέναντι ἐκείνων τῶν «Πνευματικῶν», τῶν χωρίς Ἅγιο Πνεῦμα, πού συμβουλεύουν ὀλέθρια τά πνευματικά τους τέκνα «χαϊδεύοντας» τά πάθη τους. Ὅπως μᾶς διδάσκει ἡ Ἁγιοπατερική Γραμματεία ὁ Πνευματικός ἔχει ἐξουσία νά συγχωρεῖ ἐκεῖνα πού συγχωροῦνται σύμφωνα μέ τόν νόμο τοῦ Θεοῦ καί ὄχι τά πάντα. Ἡ ἐθελοτυφλία καί ἡ ἄνομη κακή συγχώρηση αὐτῶν πού ἁμαρτάνουν ἀμετανόητα κολάζει τόσο τόν ἐξομολογούμενο ὅσο καί τόν Πνευματικό του.


Ὁ Κύριος νά μᾶς δίνει σύνεση καί νά μᾶς εὐλογεῖ ὅλους δι’ εὐχῶν τοῦ Ἁγίου
Του, Ὁσίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου».




























ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...