Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Διάλογος ἑνός ζητιάνου καί ἑνός διάσημου θεολόγου τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη Μαξίμοβιτς


ποδοχή μέ εχαριστία το θελήματος το Θεο.
ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΗΜΩΝ ΧΡΙΣΤ Τ ΘΕ ΠΑΡΑΘΩΜΕΘΑ
  «Στο βιβλίο του αγίου Ιωάννου Μαξίμοβιτς υπάρχει ένας διάλογος ενός ζητιάνου μέ ένα διάσημο θεολόγο. Ο θεολόγος επί οκτώ έτη ακατάπαυστα παρακαλούσε το Θεό να του φανερώσει κάποιον άνθρωπο, που θα μπορούσε να του δείξει τον πιό σίγουρο δρόμο για τη Βασιλεία των Ουρανών. Κάποια μέρα που έφθασε στο αποκορύφωμα της προσευχής άκουσε μιά φωνή «Πήγαινε και στην έξοδο της Εκκλησίας θα βρεις τον άνθρωπο που ζητάς». Πηγαίνει βιαστικά στην Εκκλησία, όπου βρίσκει ένα γέρο ζητιάνο μέ κουρελιασμένα ρούχα και πληγωμένα γόνατα και τον χαιρετά
 - «Καλό καί ευτυχισμένο πρωινό, γέροντα».
 - «Ποτέ δέν είχα κακό καί δυστυχισμένο πρωινό».
 (ο άλλος εν αμηχανία διορθώνει)
 - «Είθε να σου στείλει ο Θεός κάθε αγαθό»!
 - «Ουδέποτε μου εστάλη κάτι μη αγαθό»!
 (ο θεολόγος παραξενεύεται και του λέει)
  - «Τι συμβαίνει με σένα, γέροντα; Εγώ σου εύχομαι κάθε ευτυχία».
 - «Μά ποτέ δέν είμαι δυστυχής. Ζω σύμφωνα με το θέλημα του Θεού. Γιά το ζυγό που μου έδωσε ο Θεός ποτέ δεν δυσανασχέτησα και είμαι πάντοτε ευχαριστημένος».
 - «Από που ήλθες εσύ, γέροντα, εδώ»;
 - «Από τον Θεό».
 - «Και που Τον βρήκες»;
 «Εκεί που Τον άφησα στην αγαθή θέληση».
 - «Ποιός είσαι, γέροντα, και σε ποιά τάξη ανήκεις»;
 - «Οποιος κι αν είμαι, είμαι ικανοποιημένος μέ την κατάστασή μου, γιατί βασιλεύς είναι αυτός που κυβερνά και διευθύνει τον εαυτό του».
 Ο θεολόγος αποδέχθηκε τελικά πως ο δρόμος τουύ ζητιάνου ήταν ο μόνος σίγουρος για τον Ουρανό, δηλ. η τελεία παράδοση στό θέλημα του Θεού»
http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2014/03/blog-post_830.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible