Από
που παραδειγματίστηκε ο Μητροπολίτης Ελσίνκι για να βάλει την
"επισκοπίνα" στο Ιερό Βήμα; Όπως ανέφερε ο ίδιος από το γεγονός
της επισκέψεως του Πάπα στο Φανάρι, όπου κατά την άφιξή του οι διάκονοι
θυμιατίζανε ενώ ο ίδιος προσευχήθηκε εντός του ναού...
Και αμέσως μετά υποστήριξε το χιλιοειπωμένο και ανακριβές:
«Θέλουμε μια Εκκλησία γκέτο και περιθωριακή ή μια Εκκλησία ανοιχτή στο διάλογο; »
Ακολουθεί η είδηση από την ιστοσελίδα "Αγιορείτικο Βήμα"
Ο Αρχιεπίσκοπος Λέων, Προκαθήμενος της φινλανδικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, καταδίκασε το περιστατικό και ζήτησε από το Μητροπολίτη να διευκρινίσει το θέμα πριν από την εξέταση ή τη λήψη οποιονδήποτε μέτρων εναντίον του.
Ο ίδιος ο μητροπολίτης πάντως υποστήριξε την στάση λέγοντας ότι η κίνηση αυτή έγινε στο πλαίσιο της συνεργασίας Ορθοδόξων και Λουθηρανών η οποία συζητείτο την ίδια στιγμή σε ένα συνέδριο.
Τέλος ο κ. Αμβρόσιος αναρωτήθηκε: «Θέλουμε μια Εκκλησία γκέτο και περιθωριακή ή μια Εκκλησία ανοιχτή στο διάλογο; »
Και αμέσως μετά υποστήριξε το χιλιοειπωμένο και ανακριβές:
«Θέλουμε μια Εκκλησία γκέτο και περιθωριακή ή μια Εκκλησία ανοιχτή στο διάλογο; »
Ακολουθεί η είδηση από την ιστοσελίδα "Αγιορείτικο Βήμα"
Σάλος έχει προκληθεί μετά την κίνηση του Μητροπολίτη Ελσίνκι Αμβρόσιου της φινλανδικής Ορθόδοξης Εκκλησίας να καλέσει γυναίκα επίσκοπο, την Irja Askola της Λουθηρανικής Εκκλησίας, στο βωμό κατά την κυριακάτικη Θεία Λειτουργία...
Διέταξε επίσης οι διάκονοι να προσευχηθούν για τη γυναίκα επίσκοπο κατά
τη διάρκεια της Λειτουργίας. Αυτό εξόργισε αρκετούς ορθοδόξους πιστούς.Ο Αρχιεπίσκοπος Λέων, Προκαθήμενος της φινλανδικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, καταδίκασε το περιστατικό και ζήτησε από το Μητροπολίτη να διευκρινίσει το θέμα πριν από την εξέταση ή τη λήψη οποιονδήποτε μέτρων εναντίον του.
Ο ίδιος ο μητροπολίτης πάντως υποστήριξε την στάση λέγοντας ότι η κίνηση αυτή έγινε στο πλαίσιο της συνεργασίας Ορθοδόξων και Λουθηρανών η οποία συζητείτο την ίδια στιγμή σε ένα συνέδριο.
Τέλος ο κ. Αμβρόσιος αναρωτήθηκε: «Θέλουμε μια Εκκλησία γκέτο και περιθωριακή ή μια Εκκλησία ανοιχτή στο διάλογο; »
http://makkavaios.blogspot.gr/2015/03/blog-post_57.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου