Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

Προσευχή πρός Τόν Κύριο.


Δέσποτα Κύριε, Χριστέ μου, η πηγή του ελέους, Εσύ η άπειρη ευσπλαχνία, τούτη την ώρα που ο Κόσμος πιέζει την καρδιά μου, σε Σένα ζητώ παρηγοριά.

Η πατρίδα μου σήμερα συνετάχθη τον σατανά… Ο πονηρός εχθρός κατάφερε αυτό που προσπαθούσε για αιώνες. Αποχριστιανοποίησε το προπύργιο της Ορθοδοξίας. Μα δεν ευθύνεται αυτός. Δεν είχε τη δύναμη να το κάνει. Τα απόρθητα κάστρα πέφτουν από μέσα. Εγώ ευθύνομαι. Εγώ ο δειλός. Εγώ ο χλιαρός χριστιανός. Που έβλεπα την καταστροφή να έρχεται και σιωπούσα. Που δεν άκουγα τους σύγχρονους προφήτες που μας έστειλες. Που έβλεπα την μάχη και δεν φορούσα την πανοπλία σου. Τι είχα να φοβηθώ; Αφού πάντα αλαφρώνεις το φορτίο μας, πάντα Εσύ μας προστατεύεις. Εγώ φταίω για όλα. Που δεν έγινα άγιος. Αυτόν τον πεσμένο κόσμο, μόνο η αγιότητα τον κρατά…

Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με τον αμαρτωλό…

Και τώρα; Τα σύννεφα της αθεΐας μας έζωσαν. Ο μηδενισμός ισοπεδώνει τα πάντα. Ο σοδομισμός φέρνει το τελευταίο πυκνό σκοτάδι. Μα το πιο βαθύ σκοτάδι είναι πριν την αυγή, πριν από την Έλευσή Σου!

Ξέρω ότι Εσύ μόνο το «ναι» περιμένεις από μένα για να με καταστήσεις ναό Σου. Όλες οι αρετές είναι δωρεές σου. Ελέησέ με Κύριε! Δώσε μου τα χαρίσματα Σου για να ομολογήσω το πάντιμο και μεγαλοπρεπές και γλυκό Όνομά Σου! Αξίωσέ με να γίνω στρατιώτης Σου! Να φέρω τον τιμητικό τίτλο «Στρατιώτης Χριστού των εσχάτων ημερών»! Μάρτυς των εσχάτων! Συσταύρωσέ με, ανέβασέ με στον θρόνο της Δόξης Σου!

Μα να… Σε ακούω…. Μου απαντάς μυστικά, ακούω τη φωνή Σου… Ω τι εύσπλαχνος που είσαι, Κύριε!

«Μη φοβού, μόνον πίστευε!

Μακάριοι έστε όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ’ υμών ψευδόμενοι ένεκεν Εμού. Χαίρετε και αγαλλιάσθε, ότι ο μισθός υμών πολύς εν τοις ουρανοίς!

Ο υπομείνας εις τέλος, ούτος σωθήσεται!

ΘΑΡΣΕΙΤΕ! ΕΓΩ ΝΕΝΙΚΗΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ!»

Δόξα τη μακροθυμία σου Κύριε, δόξα Σοι!!!

Ο Χοϊκός


https://tasthyras.wordpress.com/2024/02/16/προσευχή-προς-τον-κύριο/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible