Είχαμε ξαναγράψει σχετικά μέ τό τζαμί πού προσπαθοῦν νά χτίσουν καί ἀναδημοσιεύουμε στό τέλος τοῦ παρόντος ἄρθρου τήν ἀνάρτησή μας μέ τίτλο:
ΓΙΝΑΜΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΤΖΑΜΙ; ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΤΕΙ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ;
Ὁ καθηγητής κ. Χαΐνης ἀποδεικνύει μέ τά κατωτέρω δύο κείμενά του τήν ἀντισυνταγματικότητα τοῦ ἐγχειρήματος:______________
Τοῦ κ. Ἰ. Θ. Χαΐνη, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Ε.Μ. Πολυτεχνείου
Ό Όμότιμος καθηγητής τοῦ Ἐθνικοῦ Μετσοβείου Πολυτεχνείου κ. Ἰωάννης Θ. Χαΐνης ἀναλύει εἰς τόν «Ο.Τ.» τήν ἀντισυνταγματικότητα τῆς ἱδρύσεως τοῦ Μουσουλμανικοῦ Τεμένους καί καταλήγει εἰς τό τεκμηριωμένον συμπέρασμα ὅτι τό «Τέμενος εἶναι οἰκονομική ζημία», δέν ἔχει οἰκονομικόν ὄφελος τό Κράτος καί ἡ ἵδρυσίς του δέν ἐναρμονίζεται μέ τό Δημόσιον συμφέρον. Ἡ ἀνάλυσις ἔχει ὡς ἑξῆς:«Ἄρθρο106 παρ. 6: “Νόμος μπορεῖ νά ὁρίσει τά σχετικά μέ τή συμμετοχή στή δαπάνη τοῦ Δημοσίου αὐτῶν, πού ὠφελοῦνται ἀπό τήν ἐκτέλεση ἔργων κοινῆς ὠφέλειας ἤ γενικότερης σημασίας γιά τήν οἰκονομική ἀνάπτυξη τῆς χώρας”.
Σχόλιο: Τό μουσουλμανικό Τέμενος:
1ον) Ὑπάγεται στά ἔργα κοινῆς ὠφέλειας;
Συγκεκριμένα: Σέ τί θά ὠφεληθεῖ ὁ Ἑλληνικός Λαός ἠθικά, κοινωνικά, πολιτιστικά καί οἰκονομικά ἀπό τήν ἀνέργεση τοῦ Μουσουλμανικοῦ Τεμένους;
2ον) Σέ τί θά συντελέσει τό Μουσουλμανικό Τέμενος γιά τήν οἰκονομική ἀνάπτυξη τῆς χώρας;
Ἄρθρο 17 παρ. 6: Ὅταν πρόκειται νά ἐκτελεσθοῦν ἔργα κοινῆς ὠφέλειας ἤ γενικότερης σημασίας γιά
τήν οἰκονομία τῆς χώρας, νόμος μπορεῖ νά ἐπιτρέψει τήν ἀπαλλοτρίωση ὑπέρ τοῦ Δημοσίου εὐρύτερων ζωνῶν, πέρα ἀπό τίς ἐκτάσεις, πού εἶναι ἀναγκαῖες γιά τήν κατασκευή τῶν ἔργων.
Ὁ ἴδιος νόμος καθορίζει τίς προϋποθέσεις καί τούς ὅρους μιᾶς τέτοιας ἀπαλλοτρίωσης, καθώς καί τά σχετικά μέ τή διάθεση ἤ χρησιμοποίηση, γιά δημόσιους ἤ κοινωφελεῖς γενικά σκοπούς, τῶν ἐκτάσεων, πού ἀπαλλοτριώνονται ἐπιπλέον ὅσων εἶναι ἀναγκαῖες γιά τό ἔργο, πού πρόκειται νά ἐκτελεσθεῖ”.
Σχόλιο:
1ον) Ἔχει γίνει Νόμος ἤ Π.Δ. (Προεδρικό Διάταγμα), πού παραχωρεῖται ἔκταση - ἁρμοδιότητας τοῦ Πολεμικοῦ Ναυτικοῦ - ἀπό τό Ὑπουργεῖο Ἐθνικῆς Ἄμυνας στό Ὑπ. Ἐθνικῆς Παιδείας καί Θρησκευμάτων γιά τήν Ἵδρυση Μουσουλμανικοῦ Τεμένους; Φυσικά Ὄχι.
2ον) Ποιές εἶναι οἱ προϋποθέσεις καί οἱ ὅροι μιᾶς τέτοιας ἀπαλλο-
τρίωσης; Ποιοί εἶναι οἱ δημόσιοι ἤ κοινωφελεῖς σκοποί;
3ον) Τό ἔργο αὐτό ὑπάγεται στά ἔργα κοινῆς ὠφέλειας ἤ γενικότερης σημασίας γιά τήν οἰκονομία τῆς χώρας; Ποιά εἶναι; Φρονῶ καμιά προϋπόθεση δέν πληροῦται.
Ἄρθρο 1 Ν. 3512. ΦΕΚ Α´ 264/5-12-2006:
“Ἱδρύεται Νομικό Πρόσωπο Ἰδιωτικοῦ Δικαίου (Ν. Π. Ι. Δ.) μή κερδοσκοπικοῦ χαρακτήρα, μέ τήν ἐπωνυμία “Διοικοῦσα Ἐπιτροπή Ἰσλαμικοῦ Τεμένους Ἀθηνῶν”, πού ἑδρεύει στά ὅρια τοῦ Δήμου Ἀθηναίων, ἐποπτεύεται ἀπό τόν Ὑπουργό Ἐθνικῆς Παιδείας καί Θρησκευμάτων, μή ὑπαγόμενο στόν εὐρύτερο δημόσιο τομέα”.
Σχόλιο:
1ον) Ἐφ' ὅσον δέν πληροῦνται οἱ συνταγματικές προϋποθέσεις γιά τήν κατασκευή τοῦ ἔργου, πῶς ἱδρύεται καί Ν. Π. Ι. Δ. μή κερδοσκοπικοῦ χαρακτήρα γιά τούς σκοπούς τοῦ ἔργου;
2ον) Πῶς εἶναι δυνατόν ἕνα ἔργο ἤ ἕνα Ν. Π. Ι. Δ. μή κερδοσκοπικοῦ χαρακτήρα, μή ὑπαγόμενο στόν εὐρύτερο δημόσιο τομέα νά ἔχει τήν κάλυψη τῶν Ἄρθρων 106 §6 καί 17 §6 τοῦ Συντάγματος; Μά αὐτό δέν ὑπάγεται οὔτε κἄν στά ἔργα τῶν Ν. Π. Ι. Δ.
3ον) Τό ἔργο ὄχι μόνο δέν εἶναι μή κερδοσκοπικοῦ χαρακτήρα (Ἄρθ. 1 Ν. 3512/5-12-2006), ἀλλά ἀπεναντίας ἐπιβαρύνει τό Δημόσιο, βλ. Ἄρθ. 4 §2α, Ν. 3512/5-12/2006 μέ τήν ἀνέγερση, συντήρηση, καθαριότητα, περιφρούρηση, λειτουργία του, κ,τ.λ. Αὐτό ἐναρμονίζεται μέ τά προαναφερθέντα Ἄρθρα τοῦ Συντάγματος;
4ον) Ὑπάρχει προηγούμενο στήν Ἑλληνική Ἐπικράτεια ἔργο μή κερδοσκοπικοῦ χαρακτήρα καί ὑπαγόμενο στά Ν. Π. Ι. Δ. Ἡ ἀνέγερση αὐτοῦ νά χρηματοδοτεῖται ἀπό τό κράτος καθώς καί ἡ συντήρηση καί λειτουργία του νά ἐπιβαρύνει τό Δημόσιο Προϋπολογισμό; (Ἄρθ.4§1 καί 2α, Ν. 3512/5-12-2006).
Ἰδού ἡ Μεγάλη Ἀντιφατικότητα καί Ἀντισυνταγματικότητα!
Ἐκ τῶν ἀνωτέρω σαφῶς φαίνεται ὅτι τό Τέμενος εἶναι οἰκονομική ζημιά, ὄχι οἰκονομικό ὄφελος στό κράτος καί δέν ἐναρμονίζεται μέ τό Δημόσιο συμφέρον.
Ἄς δοῦμε τό Σ.τ.Ε., πῶς θά κρίνει τό Π.Δ., πού θά σταλεῖ γιά ἐπεξεργασία σχετικά μέ τήν Ἵδρυση τοῦ Τεμένους (βλ. Ἄρθ. 3, Ν.3512/5-12-2006)».
Ορθόδοξος Τύπος 5 Νοεμβρίου
Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών. Αντισυνταγματικό με τεράστιο κόστος σε εποχή απόλυτης λιτότητας.
Τοῦ κ. Ἰω. Θ. Χαΐνη, Ὁμοτίμου Καθηγητοῦ Ἐ. Μ. Πολυτεχνείου
ΑΥΤΕΣ τὶς ἡμέρες ἡ ἐπιτροπὴ τῶν μουσουλμάνων γιὰ τὴν ἀνέγερση τοῦ Τεμένους στὴν Ἀθήνα, κινεῖται δραστήρια στὰ Ὑπουργεῖα Ἐθν. Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων, Ἐθν. Ἄμυνας καὶ τὸν Ἀντιπρόεδρο τῆς Κυβέρνησης.
Ἐπʼ αὐτοῦ ὁ Ἑλληνικὸς Λαὸς θὰ πρέπει νὰ γνωρίζει πῶς ἔχει τὸ θέμα.
Σχετικὰ μὲ τὸ Ν. 3512, ΦΕΚ Α 264/5–12–2006, τῆς προηγούμενης Κυβέρνησης, ποὺ ἀναφέρεται στὸ Ἰσλαμικὸ Τέμενος Ἀθηνῶν,ἔχω νὰ παρατηρήσω τὰ ἀκόλουθα:
Τὸ ἄρθρο 3 τοῦ ἀνωτέρω Νόμου λέγει:
«Ἡἀνέγερση τοῦ Τεμένους θὰ γίνει ἀπὸ τὴ Δ/νση Ἐφαρμογῆς Ἐκπαιδευτικῶν Σχεδίων τοῦ ὙπουργείουἘθνικῆς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων καὶ μὲ δαπάνες τοῦ προγράμματος Δημοσίων Ἐπενδύσεων, σὲ ἔκταση ποὺ θὰ παραχωρηθεῖ ἀπὸ τὸ Δημόσιο κ.λπ.».
Ἡ προηγούμενη Κυβέρνηση εἶχε ἐγγράψει στὸν προϋπολογισμὸ τοῦ Δημοσίου δεκαπέντε ἑκατομμύρια εὐρὼ (15.000.000€) γιὰ τὴν ἀνέγερση τοῦ Τεμένους!
Ἂν ἀνατρέξουμε στὸ ἄρθρο 106, παραγ. 6 τοῦ Συντάγματος θὰ δοῦμε ὅτι λέγει:
«Νόμος μπορεῖ νὰ ὁρίσει τὰ σχετικὰ μὲ τὴ συμμετοχὴ στὴ δαπάνη τοῦ Δημοσίου αὐτῶν,ποὺ ὠφελοῦνται ἀπὸ τὴν ἐκτέλεση ἔργων κοινῆς ὠφέλειας ἢ γενικότερης σημασίας γιὰ τὴν οἰκονομικὴ ἀνάπτυξη τῆς χώρας».
Τὸ ἔργο λοιπὸν αὐτό, δὲν ἀφορᾶ τὸν Ἑλληνικὸ Λαὸ καὶ ἔτσι δὲν ὑπάγεται στὰ ἔργα Κοινῆς ὠφελείας, οὔτε συμβάλλει στὴν οἰκονομικὴ ἀνάπτυξη τῆς Χώρας.
Ὡς ἐκ τούτου, ἔχουμε εὐθεία παραβίαση τῆς Συνταγματικῆς ἐπιταγῆς.
Ἀκολούθως τὸ ἄρθρο 2 τοῦ ἀνωτέρω Νόμου λέγει: «Σκοπὸς τοῦ Νομικοῦ Προσώπου Ἰδιωτικοῦ Δικαίου: Διοικοῦσα Ἐπιτροπὴ Ἰσλαμικοῦ Τεμένους Ἀθηνῶν» εἶναι: ἡ διοίκηση, διαχείριση καὶ συντήρηση τοῦ Ἰσλαμικοῦ Τεμένους γιὰ τὴν κάλυψη τῶν θρησκευτικῶν ἀναγκῶν τῶν μουσουλμάνων, ποὺ διαβιοῦν στὴν Ἀττική.
Ἂν προσέξουμε τὴν παράγραφο 2α) τοῦ ἄρθρου 4 τοῦ ἀνωτέρω Νόμου παρατηροῦμε ὅτι λέγει:
«Οἱ πόροι τοῦ Ν.Π.Ι.Δ. διακρίνονται σὲ τακτικούς, ποὺ προέρχονται ἀπὸ ἐπιχορηγήσεις ἀπὸ τὸν Κρατικὸ Προϋπολογισμὸ τοῦ Ὑπουργείου Ἐθνικῆς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων κ.τ.λ.».
Ἐδῶ βλέπουμε ὅτι τὸ Ἑλληνικὸ Δημόσιο καὶ χρήματα θὰ δώσει γιὰ τὴν ἀνέγερση καὶ χρήματα θὰ δίδει συνεχῶς γιὰ τὴν συντήρηση – διοίκηση.
Ἐδῶ ἔχουμε εὐθεία παραβίαση τοῦ ἄρθρου 106, παρ. 6 τοῦ Συντάγματος.
Συμβούλιο τοῦ Τεμένους θὰ ἀποτελεῖται ἀπὸ ἀνωτάτους Κρατικοὺς λειτουργοὺς ἤτοι Γενικοὺς Διευθυντὲς τοῦ Ὑπουργείου Ἐθνικῆς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων, Γεν. Διευθυντὴ τοῦ Ὑπουργείου Οἰκονομικῶν, δύο ἐκπροσώπους τοῦ Δήμου Ἀθηναίων, ἕναν Καθηγητὴ Πανεπιστημίου σχετικὸ μὲ τὸ ἀντικείμενο, δύο ἐκπροσώπους τῶν μουσουλμάνων καὶ γραμματέα ὁ Δ/ντὴς τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας.
Καὶ ὅλοι αὐτοὶ μὲ ὑψηλὲς ἀμοιβές, λόγω ὑπερωριακῆς ἀπασχόλησης, ἀπὸ τὸν ἀγρίως φορολογούμενο Ἑλληνικὸ Λαό.
Διερωτᾶται κανείς, πῶς ἕνας ἀνώτατος Κρατικὸς Λειτουργὸς θὰ ἀπασχολεῖται καὶ θὰ ἀμείβεται μὲ παχυλὲς ἀποδοχὲς ἀπὸ τὸ Δημόσιο σὲ ἕνα Ν.Π.Ι.Δ., ὅπως τὸ Μουσουλμανικὸ Τέμενος, ποὺ δὲν ἐμπίπτει εἴτε ὑπὸ τὴν στενὴ εἴτε ὑπὸ τὴν εὐρεία ἔννοια, στὸ εὐρύτερο Δημόσιο συμφέρον, ποὺ εἶναι ἡ οἰκονομικὴ ἀνάπτυξη, ἡ πρόοδος καὶ ἡ εὐημερία τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ;
Μήπως καὶ ἐδῶ τό λόγο τὸν ἔχει τὸ ΣτΕ;
Ἂς προσέξουμε τὴν παράγ. 2 τοῦ ἄρθρου 5 ποὺ λέγει: «Τὸ Δ.Σ. διαχειρίζεται τὰ διατιθέμενα ἀπὸ τὸν Προϋπολογισμὸ τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας κονδύλια γιὰ τὴ λειτουργία καὶ συντήρηση τοῦ Τεμένους...».
Μὲ ἄλλα λόγια, ἐσαεὶ τὸ Ἑλληνικὸ Δημόσιο θὰ πρέπει νὰ χρηματοδοτεῖ τὸ Ἰσλαμικὸ Τέμενος, γιὰ νὰ εἰσπράττουν ὁρισμένοι Κρατικοὶ Λειτουργοὶ ὑπερωρίες!
Τὸν λόγο ἔχει τὸ ΣτΕ. Ἂν πᾶμε στὸ ἄρθρο 6, παραγ. 2 αὐτὴ λέγει: «Οἱ ἀποδοχὲς τοῦ μουσουλμάνου Θρησκευτικοῦ λειτουργοῦ βαρύνουν ἐξ ὁλοκλήρου τὸν τακτικὸ προϋπολογισμὸ τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας»(!)
Πάλι τὸ Δημόσιο θὰ πληρώσει!
Ἂν πᾶμε στὴν παραγ. 4α) τοῦ ἄρθρου 5 ἐκεῖ ὁρίζονται «ἡ διάρθρωση καὶ λειτουργία τοῦ φορέα, ὁ ἀριθμός, οἱ θέσεις, τὰ προσόντα καὶ ἡ κατάσταση τοῦ ἀπασχολουμένου στὸ Ν.Π.Ι.Δ. (Τέμενος) προσωπικοῦ, τὰ θέματα ἐκπόνησης μελετῶν καὶ παροχῆς ὑπηρεσιῶν, ποὺ ἀφοροῦν στὴ λειτουργία καὶ συντήρηση τοῦ Τεμένους καὶ τῆς διενέργειας προμηθειῶν κ.τ.λ.».
Ἀκόμη λέγει ἡ ἀνωτέρω παραγ. στὶς συνιστώμενες θέσεις προσωπικοῦ τοῦ Ν.Π.Ι.Δ. μποροῦν νὰ ἀποσπῶνται καὶ ὑπάλληλοι τοῦ Ὑπουργείου Ἐθν. Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων (!)
Χάρις καὶ αὐτοὶ οἱ ὑπάλληλοι δὲν εἶναι τοῦ Δημοσίου καὶ δὲν πληρώνονται ἀπὸ τὸ Δημόσιο!
Αὐτὴ ἡ τελευταία παράγραφος εἶναι ἐξοργιστική, διότι, πέραν τῆς ἀντισυνταγματικότητας ποὺ παρουσιάζει, ὅπου τὸν λόγο ἔχει τὸ ΣτΕ, γράφει γιὰ ἀριθμὸ θέσεων, ἀπασχολουμένου προσωπικοῦ, προσόντα, ἐκπόνηση μελετῶν γιὰ ἕνα ΝΠΙΔ (Μουσουλμανικὸ Τέμενος) καὶ ὅλος αὐτὸς ὁ κόσμος θὰ πληρώνεται ἀπὸ τὸ Ἑλληνικὸ Δημόσιο!
Διερωτᾶται κανεὶς στὴν Ἀθήνα εὑρισκόμεθα ἢ στὴ Μέκκα; Οἱ συντάξαντες τὸ ν/σ καὶ οἱ ψηφίσαντες αὐτὸ δὲν εἶδαν τίποτα, ἂν ὅλα αὐτὰ συμπορεύονται μὲ τὸ Ἑλληνικὸ Σύνταγμα;
Νομίζω ὅτι ἡ σημερινὴ Κυβέρνηση θὰ πράξει ὅτι εἶναι πρὸς τὸ συμφέρον τοῦἙλληνικοῦ Λαοῦ, ὅταν σὲ μιὰ τόση οἰκονομικὴ κρίση, ποὺ εὑρισκόμεθα καὶ περικοπῆς τῶν δαπανῶν θέλουμε καὶ Τέμενος.
Ὁ Νόμος αὐτός, ἂν θὰ ἀρχίσει νὰ ὑλοποιεῖται θὰ προκαλέσει τεράστια ἀναταραχὴ στὴν Ἑλληνικὴ Κοινωνία, θὰ γίνουν προσφυγὲς στὸ στὸ ΣτΕ, σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθ. 95 παραγ. α) καὶ δ) τοῦ Συντάγματος.
Ορθόδοξος τύπος 29/01/2010
Το ΦΕΚ ανέγερσις του Τεμένους
N.3512/2006 «Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 264 Α΄) ανέγερση Ισλαμικού Τεμένους στην Αττική
http://www.giannakou.gr
ΓΙΝΑΜΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΤΖΑΜΙ; ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΤΕΙ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ;
ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΑΦΡΟΝΗΣΑΜΕ;
Το Πολεμικό Ναυτικό φεύγει, οι μουσουλμάνοι έρχονται...!
Στις εγκαταστάσεις του Πολεμικού Ναυτικού στο Βοτανικό, ανακοινώθηκε η ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους από τον υφυπουργό στον Πρωθυπουργό και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Γιώργο Πεταλωτή:
"Η κυβέρνηση ανακοινώνει την άμεση οικοδόμηση του Τεμένους Αθηνών με εφαρμογή του Ν. 3512/2006. Το τέμενος, με χωρητικότητα περίπου 500 ατόμων, θα οικοδομηθεί σε τμήμα του οικοπέδου όπου βρίσκεται το Ναυτικό Οχυρό στον Βοτανικό, με τρόπο που θα ενταχθεί οργανικά σε ένα ευρύτερο ανοιχτό χώρο πρασίνου.
Η κατασκευή του τεμένους θα ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις της μουσουλμανικής λατρείας με καλυμμένο χώρο, σύμμετρο προς τους συντελεστές.
Ως προς την διοικητική δομή, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας διορίζεται επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο, δύο μέλη του οποίου προτείνονται από αναγνωρισμένα, έγκριτα μουσουλμανικά σωματεία, ενώ πέντε άτομα είναι Έλληνες κρατικοί λειτουργοί.
Το έργο θα εκτελεστεί με ελληνικά κρατικά κονδύλια μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ενώ προσφορές από ξένους φορείς, κρατικούς ή μη, δεν θα γίνουν δεκτές.
Ως προς την υλοποίηση του έργου, ο Πρωθυπουργός διορίζει Επιτροπή υπό τον Αντιπρόεδρο κ. Πάγκαλο με την συμμετοχή των Υπουργών Παιδείας, Εσωτερικών, Εξωτερικών, Άμυνας, Προστασίας του Πολίτη και ΚΕΔ.
Φανταστείτε, λέμε τώρα, την ανέγερση χριστιανικής εκκλησίας σε χώρο που ανήκει στο τουρκικό Ναυτικό στην Άγκυρα...
defencenet.gr
Η κατασκευή του τεμένους θα ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις της μουσουλμανικής λατρείας με καλυμμένο χώρο, σύμμετρο προς τους συντελεστές.
Ως προς την διοικητική δομή, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας διορίζεται επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο, δύο μέλη του οποίου προτείνονται από αναγνωρισμένα, έγκριτα μουσουλμανικά σωματεία, ενώ πέντε άτομα είναι Έλληνες κρατικοί λειτουργοί.
Το έργο θα εκτελεστεί με ελληνικά κρατικά κονδύλια μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ενώ προσφορές από ξένους φορείς, κρατικούς ή μη, δεν θα γίνουν δεκτές.
Ως προς την υλοποίηση του έργου, ο Πρωθυπουργός διορίζει Επιτροπή υπό τον Αντιπρόεδρο κ. Πάγκαλο με την συμμετοχή των Υπουργών Παιδείας, Εσωτερικών, Εξωτερικών, Άμυνας, Προστασίας του Πολίτη και ΚΕΔ.
Φανταστείτε, λέμε τώρα, την ανέγερση χριστιανικής εκκλησίας σε χώρο που ανήκει στο τουρκικό Ναυτικό στην Άγκυρα...
defencenet.gr
http://anavaseis.blogspot.com/2010/04/blog-post_1719.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου