(Ευαγγέλιο: Μαρκ. β' 1-12)
- Γιατί ο Ιησούς Χριστός ενώ εγνώριζε τις προθέσεις όσων μετέφεραν τον παράλυτο, τους άφησε να μπουν σε τόσους κόπους, τον δε παράλυτο να υποστεί την ταλαιπωρία, πριν δείξει το έλεός Του;
- Γιατί ο Θεός διά την σωτηρία της ψυχής μας ζητεί τα έργα μας; Και τί αξία έχουν τα έργα μας μπροστά στα αμέτρητα χρέη μας προς τον Θεόν; Ποιά είναι τα χρέη μας;
- Μπορούν τα έργα των ανθρώπων να είναι τέλεια; Είναι οι αρετές στους ανθρώπους τέλειες; Μπορούν οι άνθρωποι να κατορθώσουν τις αρετές χωρίς την συνέργεια του Θεού; Τί είναι αυτό που μπορεί να συνεισφέρει ο άνθρωπος;
- Ο Θεός θέλει την σωτηρίαν πάντων των ανθρώπων. Πρώτα όμως θέλει να πληρωθεί η δικαιοσύνη Του και έπειτα εκχέει το άπειρον έλεός Του.
- Αφού ο Θεός είναι της ασθενείας ο διώκτης και της υγείας ο δοτήρ, γιατί χρειάζεται να πάμε στον γιατρό και να πάρουμε φάρμακα όταν ασθενήσουμε;
Διαβάστε τον λόγο από το "Κυριακοδρόμιο των τεσσάρων Ευαγγελιστών", του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 2ος, σελ. 227 - Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ
http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=3070
- Γιατί ο Ιησούς Χριστός ενώ εγνώριζε τις προθέσεις όσων μετέφεραν τον παράλυτο, τους άφησε να μπουν σε τόσους κόπους, τον δε παράλυτο να υποστεί την ταλαιπωρία, πριν δείξει το έλεός Του;
- Γιατί ο Θεός διά την σωτηρία της ψυχής μας ζητεί τα έργα μας; Και τί αξία έχουν τα έργα μας μπροστά στα αμέτρητα χρέη μας προς τον Θεόν; Ποιά είναι τα χρέη μας;
- Μπορούν τα έργα των ανθρώπων να είναι τέλεια; Είναι οι αρετές στους ανθρώπους τέλειες; Μπορούν οι άνθρωποι να κατορθώσουν τις αρετές χωρίς την συνέργεια του Θεού; Τί είναι αυτό που μπορεί να συνεισφέρει ο άνθρωπος;
- Ο Θεός θέλει την σωτηρίαν πάντων των ανθρώπων. Πρώτα όμως θέλει να πληρωθεί η δικαιοσύνη Του και έπειτα εκχέει το άπειρον έλεός Του.
- Αφού ο Θεός είναι της ασθενείας ο διώκτης και της υγείας ο δοτήρ, γιατί χρειάζεται να πάμε στον γιατρό και να πάρουμε φάρμακα όταν ασθενήσουμε;
Διαβάστε τον λόγο από το "Κυριακοδρόμιο των τεσσάρων Ευαγγελιστών", του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 2ος, σελ. 227 - Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ
http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=3070
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου