Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΒΟΝΗΣ.. Ἔλεγε ἡ Γερόντισσα Μαρίνα Παπαδημητροπούλου ἀργότερα: «Τόν πρῶτο καιρό μετά τό θάνατό της ἐρχόταν συχνά καί μέ ἔβλεπε. Ἐμφανιζόταν μέσα στό κελί. Μοῦ ἔλεγε: Πέθανα ἀλλά εἶμαι -πολύ καλά. Τώρα πῆρα ἄδεια. Θά σέ πάρω νά σέ πάω νά σοῦ δείξω πού εἶμαι.

Ποιος θάνατος θα μπορούσε να έχει εξουσία επάνω σ’ αυτήν πού είχε αγιαστεί στην άσκηση της πίστης στον Αναστάντα καί αιωνίως ζώντα Χριστό, καί είχε ζήσει μαζί Του καί γι’ Αυτόν; Δεν υπάρχει θάνατος γιά όσους όλο το είναι τους είναι γεμάτο από τίς αναστάσιμες θείες δυνάμεις Του. Στους βίους των αγίων, όλα είναι συνηθισμένα, όπως καί στο Ευαγγέλιο, αλλά καί όλα είναι παράδοξα, όπως στο Ευαγγέλιο.
Σε ένα από τα βαφτιστήρια της μακαριστής Γερόντισσας, το οποίο αγνοούσε την κοίμησή της, δόθηκε απροσδόκητα από τη στρατιωτική μονάδα όπου υπηρετούσε άδεια γιά να πάει στο χωριό του. Χωρίς αίτηση, δικαίωμα ή εξήγηση. Όταν έφτασε, είδε πώς δεν υπήρχε άλλος να μεταφέρει στήν Παναγία την Αλμυρή τα κόλλυβα γιά τα «σαράντα» εκείνης πού αγαπούσε πολύ τίς αγρυπνίες στη χάρη Της.
Έλεγε η Γερόντισσα Μαρίνα Παπαδημητροπούλου αργότερα:
«Τόν πρώτο καιρό μετά τό θάνατό της ερχόταν συχνά καί μέ έβλεπε. Εμφανιζόταν μέσα στο κελί. Μου έλεγε: Πέθανα αλλά είμαι -πολύ καλά. Τώρα πήρα άδεια. Θα σε πάρω να σε πάω να σου δείξω πού είμαι.
Μου έλεγε: Παιδί μου δεν σε ξεχνώ, μου δούλεψες. Μερικές φορές με εμπόδιζε να μιλώ γι’ αυτήν. Άλλη φορά μου έλεγε: Τώρα να μιλήσεις» .
Τά αμέτρητα καί συνεχιζόμενα θεία σημεία ενδυνάμωναν πνευματικά τη Γερόντισσα Μαρίνα καί της έδιναν κουράγιο στον προσωπικό της ταπεινό αγώνα. Άκαμπτη στούς πειρασμούς καί στις δοκιμασίες η μικρόσωμη συνασκήτρια της μεγάλης Γερόντισσας Μακαρίας, πού κληρονόμησε μέρος από τά χαρίσματα εκείνης, κοιμήθηκε εν Κυρίω κατά τό 2007.
Τή διαδέχτηκε η Γερόντισσα Τιμοθέη από το Θραψανό στην οποία η Γερόντισσα Μακαρία πολλά χρόνια πριν είχε προείπει: Θα έρθεις εδώ. Αλλά να ξέρεις ότι στην Αγια Μαρίνα ποτέ δε θα γίνουν οι μοναχές περισσότερες από τρεις.
Παρά τόν κατακλυσμό της πλάνης καί της απιστίας στούς καιρούς μας τό μέγα καί ευλογημένο λείμμα των πιστών αναγνωρίζει παντού όπου συναντά γνήσιους φίλους του Κυρίου καί δέκτες της Χάρης Του. Αναγνωρίζει την υψοποιό ταπείνωση καί δοξάζει το Θεό γιά τα δώρα Του σ’ αυτούς.
Τά πνευματικά παιδιά της Γερόντισσας Μακαρίας συνεχίζουν να δέχονται τή βοήθεια καί την παραμυθία της.
Στήν πολλαπλά ευεργετημένη απ’ αυτήν κ. Λ.Κ. είπε σε όνειρο εικοσιοκτώ χρόνια μετά την κοίμησή της: Παιδί μου, εγώ σε προστατεύω, όπου κι αν πας. Βεβαίωνε γύρω στο Πάσχα του 2008 η κ. Μ.: «Προχτές την είδα σε όνειρο. Ήμουν στήν κρεβατίνα κάτω από την Αγία Μαρίνα καί πέρασε από πάνω. Καθώς τή γνώρισα, της είπα: «Γερόντισσα, τα βάσανά μου είναι πολλά». Καί εκείνη μου απάντησε: Τό ξέρω, παιδί μου, προσεύχομαι γιά σένα.
Πλήθος ευλαβείς προσκυνητές της ένδοξης Μεγαλομάρτυρος Μαρίνας καταλήγουν να εμπιστεύονται εδώ καί τρεις δεκαετίες από την κοίμησή της τόν πόνο τους μετά την Αγία, στον τάφο της εν Θεώ πάντοτε ζωντανής Γερόντισσας Μακαρίας.
 
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΑΡΙΑ. Η ΛΑΟΦΙΛΗΣ ΜΟΝΑΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΒΟΝΗΣ.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ.Ι.Μ. ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΣΩΤΗΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑ 2012
 
http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2016/12/blog-post_89.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible