Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021

Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός ὡς ἰατρός Γ΄ μέρος, Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, Τά πάθη-Βιβλίο «Φῶς στά Φῶτα», 8-9-2021, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός ὡς ἰατρός Γ΄ μέρος, Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, Τά πάθη-Βιβλίο «Φῶς στά Φῶτα», 8-9-2021, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Σύν Θεῷ ἄν ὑπάρχουν ἐρωτήσεις παρακαλούμε στείλτε τες μας στό: AgiaTrias.erotiseis@gmail.com Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com Κάνετε ἐγγραφή στό κανάλι μας "Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos" τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://www.youtube.com/channel/UCEtO... 

Ου γαρ απέστειλεν ο Θεός τον υιόν αυτού εις τον κόσμον ίνα κρίνη τον κόσμον, αλλ' ίνα σωθή ο κόσμος δι' αυτού. Ο πιστεύων εις αυτόν ου κρίνεται, ο δε μη πιστεύων ήδη κέκριται, ότι μη πεπίστευκεν εις το όνομα του μονογενούς υιού του Θεού. [Διότι δεν έστειλε ο Θεός τον Υιόν του στον κόσμο για να κρίνει και να καταδικάσει τον κόσμο, αλλά για να σωθεί ο κόσμος με την θυσία Αυτού. Καθένας που πιστεύει σε Αυτόν, δεν καταδικάζεται. Όποιος όμως δεν πιστεύει, έχει καταδικαστεί από τώρα, ακριβώς διότι δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενούς Υιού του Θεού, και με την απιστία του απέκλεισε τον εαυτόν του από την σωτηρία.] (ΚατάΙωάννην 3,17-18) Ο πιστεύων εις τον υιόν έχει ζωήν αιώνιον· ο δε απειθών τω υιώ ουκ όψεται ζωήν, αλλ' η οργή του Θεού μένει επ' αυτόν. Αμήν αμήν λέγω υμίν ότι ο τον λόγον μου ακούων και πιστεύων τω πέμψαντί με έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν ουκ έρχεται, αλλά μεταβέβηκεν εκ του θανάτου εις την ζωήν. [Αυτός που πιστεύει στον Υιό, έχει εξασφαλίσει την αιώνια ζωή. Εκείνος που δεν πιστεύει και δεν υπακούει στον Υιό, δεν θα δει την μακαρία ζωή, αλλά η οργή του Θεού θα μένει συνεχώς πάνω του. Σας διαβεβαιώνω, ότι εκείνος ο οποίος ακούει την διδασκαλία Μου και πιστεύει στον Πατέρα, που Με έστειλε, αυτός έχει κερδίσει την αιώνια ζωή και δεν θα περάσει από δίκη και Κρίση, αλλά έχει μεταβεί πλέον από τον πνευματικό θάνατο της αμαρτίας στην αιώνισ ζωή.] (ΚατάΙωάννην 3,36 και 5,24) Ο μη τιμών τον υιόν ου τιμά τον πατέρα τον πέμψαντα αυτόν. [Εκείνος που δεν τιμά τον Υιόν, δεν τιμά ούτε τον Πατέρα, ο Οποίος Τον έστειλε στον κόσμο.] (ΚατάΙωάννην 5,23) Τα ρήματα α εγώ λαλώ υμίν, πνεύμα έστι και ζωή έστιν. [Τα λόγια, τα οποία Εγώ σας διδάσκω, είναι πνεύμα Θεού, γι' αυτό έχουν και μεταδίδουν ζωή.] (ΚατάΙωάννην 6,63) Εγώ είμι ο άρτος της ζωής· ο ερχόμενος πρός με ου μη πεινάση, και ο πιστεύων εις εμέ ου μη διψήση πώποτε. [Εγώ Είμαι το ψωμί της ζωής. Όποιος έρχεται σε Μένα, δεν θα πεινάσει και όποιος πιστεύει σε Μένα, δεν θα διψάσει ποτέ.] (Κατά Ιωάννην 6,35) Ουδείς δύναται ελθείν προς με, εάν μη ο Πατήρ ο πέμψας με ελκύση αυτόν, και εγώ αναστήσω αυτόν τη εσχάτη ημέρα. Αμήν αμήν λέγω υμίν, ο πιστεύων εις εμέ έχει ζωήν αιώνιον. [Κανένας δεν μπορεί να έρθει κοντά Μου, εάν δεν τον ελκύσει ο Πατέρας, που Με έστειλε. Και Εγώ θα τον αναστήσω την ημέρα της μεγάλης κρίσεως. Σας διαβεβαιώνω, ότι εκείνος που πιστεύει σε Εμένα έχει την αιώνια ζωή.] (ΚατάΙωάννην 6,44 και 6,47) Εγώ είμι το φως του κόσμου· ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία, αλλ' έξει το φως της ζωής. [Εγώ Είμαι το φως όλου του κόσμου, εκείνος που Με ακολουθεί πιστά δεν θα περπατήσει στο σκότος με άμεσο τον κίνδυνον να γκρεμιστεί στα βάραθρα, αλλά θα έχει το πνευματικό φως που ακτινοβολείται από τον Θεό, την πηγή της ζωής.] (ΚατάΙωάννην 8,12) Εάν γαρ μη πιστεύσητε ότι εγώ είμι, αποθανείσθε εν ταις αμαρτίαις υμών. [Εάν δεν πιστέψετε, ότι εγώ είμαι ο Μεσσίας, ο αληθινός και μοναδικός Σωτήρας, θα πεθάνετε βυθισμένοι στις αμαρτίες σας.] (Κατά Ιωάννην 8,24) Εγώ είμι η ανάστασις και η ζωή. [Εγώ Είμαι η Ανάσταση και η Ζωή.] (ΚατάΙωάννην 11,25) Ο πιστεύων εις εμέ ου πιστεύει εις εμέ, αλλ' εις τον πέμψαντά με. [Εκείνος που πιστεύει σε Μένα, δεν πιστεύει σε Μένα, αλλά στον Θεόν που Με έστειλε.] (ΚατάΙωάννην 12,44) Εγώ ειμί η οδός και η αλήθεια και η ζωή. [Εγώ είμαι ο ασφαλής δρόμος, που οδηγεί στον Ουρανό, Εγώ είμαι η απόλυτος και καθαρή Αλήθεια, που φωτίζει τον άνθρωπο για την σωτηρία, Εγώ είμαι η Ζωή και Ο χορηγός της Αιωνίου Ζωής, για όλους τους πιστούς.](ΚατάΙωάννην 14,6) https://isychastis7.webnode.gr/peri-o...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible