Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022

«Θεὸς τὸ κινδυνευόμενον» Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου




Ἀπόσπασμα 17/7/22


Σήμερα ποὺ ἑορτάζουμε τοὺς Ἁγίους Πατέρες τῆς Δ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἀλλὰ καὶ ὅλων τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, εἶναι ἐπίκαιρο ἕνα κείμενο ποὺ γράφτηκε ἀπὸ κάποια εὐλαβῆ παιδιὰ στὴν Ἀθήνα, ἐνορία τῆς Ἁγίας Μαρίνας Ἀνθουπόλεως Περιστερίου τὸ ὁποῖο ἔχει σχέση μὲ τὸ πῶς πρέπει νὰ δροῦμε, προκειμένου στὶς σύγχρονες ἡμέρες στὴν σημερινὴ δύσκολη κατάσταση ποὺ βάλλεται ἡ πίστη καὶ ἡ ζωή, ἡ Ὀρθόδοξη πίστη καὶ ἡ Ὀρθόδοξη ζωή, πῶς πρέπει νὰ σταθοῦμε γιὰ νὰ μὴν παρασυρόμαστε, γινόμαστε ἕρμαια. Εἶναι σύντομο τὸ κείμενο, ἀλλὰ εἶναι πολὺ περιεκτικὸ καὶ θὰ δεῖτε πόσο, νομίζω καὶ ἀκριβῶς πετυχαίνει τὸν στόχο του: «Ἀδελφέ μας, ὡς ἁπλοὶ πιστοὶ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ ποὺ ἀνήκουμε στὴν ἐν Ἑλλάδι Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ ὄχι σὲ σχισματικὲς παρασυναγωγές, κινούμενοι ἀπὸ ἀνιδιοτελὴ ἀγάπη Χριστοῦ, σὲ καλοῦμε ταπεινὰ μὲ αὐτὸ τὸ φυλλάδιο σὲ ἐπείγουσα ἐφαρμογὴ τῆς ἐντολῆς τοῦ Κυρίου μας καὶ τῶν Ἀποστόλων γιὰ ἀφύπνηση καὶ ἐγρήγορση». Ἔτσι εἶναι γνωστὴ ἡ ἐντολὴ ποὺ πολλὲς φορὲς μᾶς τὴν ἔχει πεῖ ὁ Κύριος, «γρηγορεῖτε», νὰ εἴμαστε σὲ πνευματικὴ ἐγρήγορση· δὲν ἀρκεῖ μόνο ὁ ἄνθρωπος νὰ προσεύχεται, ἀλλὰ πρέπει καὶ νὰ ἔχει προσοχή, νὰ προσέχει, γιατὶ ἡ προσοχὴ ἐὰν δὲν ὑπάρχει καὶ ὑπάρχει μόνο προσευχή, τότε καὶ ἡ προσευχὴ δὲν γίνεται σωστά, ἀλλὰ καὶ ὅλη ἡ ζωὴ δὲν εἶναι σωστή. «Βιώνεις καὶ ἐσὺ μαζί μας τὰ ὅσα τραγικὰ καὶ δυσάρεστα συμβαίνουν σὲ ὅλον τὸν κόσμο καὶ στὴν πατρίδα μας. Σὲ ὅλους τοὺς τομεῖς τῆς κοινωνικῆς ζωῆς, ἀλλὰ καὶ στὴν Ἐκκλησία τὰ πάντα ἀνατρέπονται. Δὲν εἶναι τοῦ παρόντος νὰ τὰ ἀπαριθμίσουμε. Σκοπὸς μας εἶναι νὰ σᾶς ἐμφυσήσουμε τὴν καλὴ ἀνησυχία [γιὰ τὴν ὁποία μιλοῦσε καὶ ὁ Ἅγιος Παῒσιος πολλὲς φορές, καὶ ἔλεγε ὅτι πρέπει καὶ ἐμεῖς νὰ τὴν ἔχουμε, ἀλλὰ καὶ στοὺς ἄλλους νὰ τὴν βάζουμε τὴν καλὴ ἀνησυχία], ὄχι τὴν κακὴ ἀγωνία, ἀλλὰ τὴν καλὴ ἀνησυχία ποὺ θὰ σὲ προφυλάξει ἀπὸ τοὺς κινδύνους ποὺ ἐλοχεύουν γιὰ τὴν σωτηρία τοῦ πολυτιμότερου στοιχείου σου, τῆς ψυχῆς σου»· καὶ ἐδῶ θὰ τολμούσαμε νὰ ποῦμε καὶ τοῦ σώματος, γιατὶ σώζεται ὁ ὅλος ἄνθρωπος, ὄχι μόνο ἡ ψυχή. Ἑπομένως, θὰ λέγαμε τῆς σωτηρίας μας, γιατὶ ὄντως σήμερα διακυβεύεται ἡ σωτηρία μας. Πρὶν λίγες ἡμέρες, προφανῶς θὰ εἴδατε -ἀφοῦ ἐνδιαφέρεστε γιὰ τὰ πράγματα τῆς Ἐκκλησίας- τὸν ἀρχιεπίσκοπο Ἀμερικῆς σὲ ἕνα show ὅπου δὲν ἔκανε τίποτα ἄλλο μαζὶ μὲ τοὺς παρατρεχάμενούς του, παρὰ νὰ διαφημίζει τὴν ὁμοφυλοφιλία μέσα στὸν ναό, ὡσὰν τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἑστὼς ἐν τόπῳ ἁγίῳ, σὲ ναὸ τῆς Μητροπόλεως Γλυφάδος στὴν Ἀθήνα ἡ ὁποία ἔτσι δηλώνει ἄγνοια. Καὶ ὄχι μόνο αὐτό, ἀλλὰ καὶ ἄλλες προσπάθειες συντονισμένες γίνονται γιὰ νὰ περάσει ἡ ὁμοφυλοφιλία μέσα στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ὡς ἀποδεκτή, καὶ νὰ ἀναγκάσουν τοὺς ἱερεῖς -φυσικὰ δὲν πρόκειται νὰ ὑποκύψουν- νὰ βαπτίζουν καὶ νὰ παντρεύουν ἀνθρώπους ὁμοφυλόφιλους καὶ παιδιὰ τὰ ὁποῖα δὲν εἶναι δικά τους παιδιά. Καὶ βέβαια θά ‘λεγε κανεὶς ὅτι δὲν φταῖνε κάτι τὰ παιδιὰ ἀπὸ μόνα τους. Ἀλλὰ δὲν ἐπιτρέπεται νὰ γίνεται αὐτὸ τὸ show καὶ αὐτὴ ἡ ἐπίδειξις καὶ μέσα ἀπὸ τὰ μέσα μαζικῆς ἐξαπάτησης ποὺ σὲ ἄλλο στοχεύει καὶ ὄχι στὸ νὰ σωθοῦν τὰ μικρὰ παιδάκια τὰ ὁποῖα ἐπιτέλους δὲν φταῖνε τίποτε, ἀλλὰ στοχεύει στὸ νὰ περάσει ὡς κάτι τὸ φυσιολογικὸ ἡ ἀνωμαλία καὶ ἡ διαστροφή· ὁ κιναιδισμός, ὅπως τὸ λέγανε οἱ ἀρχαῖοι μας πρόγονοι. Κίναιδος /κιναιδισμὸς εἶναι αὐτὸ ποὺ κινεῖ τὴν αἰδώ, ποὺ προκαλεῖ ντροπὴ δηλαδή· γι’αὐτὸ εἶναι ἡ ἄλλη ὀνομασία τῆς ὁμοφυλοφιλίας.Καὶ ἡ ἄλλη ὀνομασία εἶναι ὁ σοδομισμός, ἀπὸ τὴν πόλη, ἀπὸ τὶς πολλὲς πόλεις ποὺ ὑπῆρχαν ἐκεῖ τῆς περιοχῆς τῶν Σοδόμων καὶ τῶν Γομόρρων ποὺ κάηκαν καὶ εἶναι μέχρι σήμερα παραδειγματικὴ τιμωρία γιὰ ὅλους μας, γιὰ ὅλους αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι παραδίδονται σὲ αὐτὰ τὰ ἐπαίσχυντα πάθη. Κάηκαν γιατὶ ἀκριβῶς ἤτανε οἱ κάτοικοι αὐτῶν τῶν πόλεων δοῦλοι στὸ πάθος αὐτὸ τὸ φοβερὸ τῆς ὁμοφυλοφιλίας.

«Εἶναι ἀνάγκη λοιπὸν» λένε τὰ εὐσεβῆ αὐτὰ παιδιά, «νὰ γνωρίζεις κάποια βασικὰ θέματα ὥστε νὰ μπορέσεις νὰ ὑπεραμυνθεῖς μόνος σου καὶ ὅλοι μαζί, γιατὶ σήμερα ὑπάρχει μία τεράστια σύγχυση, καὶ ἄλλοι καὶ ἱερεῖς καὶ ἀρχιερεῖς λένε ἄλφα καὶ ἄλλοι λένε μεῖον ἄλφα, καὶ δὲν ξέρει καὶ ὁ λαὸς ποῦ νὰ κατευθυνθεῖ». Δὲν ὑπάρχει τρόπος νὰ ξεχωρίσουμε ποιὸ εἶναι τὸ ἀληθές; Δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ τὸ ἄλφα καὶ τὸ μεῖον ἄλφα ἀληθές! Τὸ ἕνα θὰ εἶναι ψευδές! Κάποιοι λοιπὸν ἀπὸ τοὺς ἀρχιερεῖς καὶ τοὺς ἱερεῖς ἔχουν δίκιο καὶ κάποιοι δὲν ἔχουν δίκιο, ἀφοῦ εἶναι τὰ ἀντίθετα. Ποιὸ εἶναι τὸ κριτήριο; Θὰ τὸ βροῦμε τὸ κριτήριο, θὰ μᾶς τὸ ποῦν ἐδῶ τὰ εὐσεβῆ αὐτὰ παιδιά. Τὸ κριτήριο εἶναι τὶ λέει ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία διαχρονικὰ 2000 χρόνια, καὶ τὶ λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες καὶ οἱ Ἱεροὶ Κανόνες· αὐτὸ εἶναι τὸ κριτήριο, καὶ τὶ λένε καὶ οἱ σύγχρονοι Ἅγιοί μας.

«Πρῶτον, ἡ Ἐκκλησία μας λυμαίνεται ἀπὸ τὴν μεγαλύτερη αἵρεση ὅλων τῶν αἰώνων ποὺ λέγεται οἰκουμενισμός, καὶ ποὺ σκοπὸ ἔχει νὰ ἑνώσει τὴν Ἁγία μας Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μὲ ὅλες τὶς αἱρετικὲς κοινότητες ποὺ θέλουν νὰ λέγονται ‘ Ἐκκλησίες’ [ἐντὸς εἰσαγωγικῶν] χωρὶς τὴν μεταστροφή τους στὴν Ὀρθοδοξία»· Ρωμαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία ἤ παπικὴ Ἐκκλησία, Εὐαγγελικὲς Ἐκκλησίες (κακῶς κάποιοι τοὺς λέτε εὐαγγελιστές, εὐαγγελικοὶ εἶναι τὸ σωστό), οἱ λεγόμενοι προτεστάντες ποὺ εἶναι χιλιάδες ἀποκόμματα. Ὅλοι αὐτοὶ ἔχουν ξεκοπεῖ ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, καὶ ὁ παπισμὸς ἐπίσης· ὅλοι αὐτοὶ θέλουν νὰ λέγονται Ἐκκλησίες. Καὶ δυστυχῶς, σ’ αὐτὴν τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης ποὺ ἔγινε τὸ 2016 τὴν ἑβδομάδα τῆς Πεντηκοστῆς, τοὺς ἀναγνωρίστηκε αὐτὴ ἡ ὀνομασία ‘Ἐκκλησίες’. Ἀλλὰ ὅταν δίνεις ὄνομα, αὐτὸ σημαίνει ὅτι παραδέχεσαι τὴν ὕπαρξη, ὅπως δώσαμε, ξεπουλήσαμε τὴν Μακεδονία μας καὶ δώσαμε τὸ ὄνομά τῆς Μακεδονίας στοὺς Σλάβους.

Ὁ οἰκουμενισμὸς ἔχει καταγγελθεῖ ὡς παναίρεση ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες. Δὲν εἶναι μιὰ ἁπλὴ αἵρεση, ἀλλὰ εἶναι ὅλες οἱ αἱρέσεις μαζί, ὅπως μᾶς λέει μάλιστα ὁ Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς. Ὅπως συνέβαινε σὲ ὅλη τὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας ἀνὰ τοὺς αἰῶνες, ὅπου ἀρχηγοὶ αἱρετικοὶ ἦταν ἐπίσκοποι καὶ πρεσβύτεροι τῆς Ἐκκλησίας, ἔτσι δυστυχῶς καὶ σήμερα ἡ συντριπτικὴ πλειονότητα τῶν ἀρχιερέων μας -δυστυχῶς αὐτὴ εἶναι ἡ ἀλήθεια- προωθεῖ καὶ κηρύττει τὸν οἰκουμενισμό. Πῶς, θὰ μοῦ πεῖτε. Μὲ τέσσερις τρόπους. Μπορεῖ νὰ μὴ λὲς φανερά, ἀλλὰ νὰ σιωπᾶς, καὶ αὐτὸ εἶναι προώθηση, γιατὶ καὶ ἡ σιωπὴ εἶναι συναίνεση, συνενοχή. Λοιπόν, πῶς τὸν προωθοῦν: πρῶτον, συνειδητὰ μὲ λόγους καὶ πράξεις, συμπροσευχές. Βλέπουμε πολλὲς φορὲς τὸν οἰκουμενικὸ πατριάρχη καὶ τοὺς σὺν αὐτῷ, ἀλλὰ καὶ πατριάρχες ἄλλων πατριαρχείων δυστυχῶς νὰ συμπροσεύχονται μὲ αἱρετικοὺς ἀκόμα καὶ στὶς διαθρησκειακὲς συνάξεις ποὺ κάνει ὁ πάπας καὶ μὲ ἐκπροσώπους ἄλλων θρησκειῶν ποὺ εἶναι καθαρὰ εἰδωλολάτρες· βλέπουμε συμπόσια, συγχρωτισμούς, συνέδρια, συνεκδηλώσεις, ἀνταλλαγὲς ἐπισκέψεων, κοινὲς φωτογραφήσεις. Προωθοῦν τὸν οἰκουμενισμό, δεύτερον, εἴτε μόνον ἐμπράκτως κατὰ τὰ ἀνωτέρω χωρὶς νὰ λένε, ἀλλὰ στὴν πράξη συμμετέχουν σὲ ὅλες αὐτὲς τὶς συμπροσευχές. Τρίτον, συμπροωθοῦν τὸν οἰκουμενισμὸ ἀποδεχόμενοι τὶς ἀποφάσεις τῆς αἱρετικῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης, ὅπου ἐπιχειρήθηκε ἡ θεσμοθέτηση τοῦ οἰκουμενισμοῦ. Δυστυχῶς! Καὶ φαίνεται ὅτι ὅλοι οἱ ἱεράρχες μας πλὴν ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων δέχονται αὐτὲς τὶς ἀποφάσεις. Τέταρτον, σιωπώντας καὶ μὴ διαμαρτυρόμενοι· κάποιοι δὲν λένε τίποτε. Μπορεῖ νὰ λένε στοὺς φίλους τους ψιθυριστὰ ὅτι ‘ καὶ ἐμεῖς δὲν πιστεύουμε στὸν οἰκουμενισμό’, ἀλλὰ δημόσια σιωποῦν καὶ αὐτὸ εἶναι συνενοχή, γιατὶ ὁ ἀρχιερέας εἶναι ἐπίσκοπος, εἶναι ἐπάνω στὴν σκοπιὰ καὶ ὀφείλει νὰ φωνάζει, νὰ διαμαρτύρεται ὅταν ἔρχονται οἱ λύκοι καὶ κατασπαράζουν τὰ πρόβατα τοῦ ποιμνίου· εἴτε σιωπώντας λοιπὸν καὶ μὴ διαμαρτυρόμενοι γιὰ ὅλα τὰ ἀνωτέρω. Σχεδιάζεται ἀκόμα ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια ‘ἕνωση’ -ἐντὸς εἰσαγωγικῶν ἡ λέξη, γιατὶ δὲν μπορεῖ νὰ γίνει ἕνωση ὅταν δὲν ὑπάρχει κοινὴ πίστη- ‘ἕνωση’ μὲ τοὺς παπικούς, χωρὶς δυστυχῶς τὴν ἀπαίτηση τῆς ἀποκήρυξης τῶν κακοδοξιῶν τους καὶ ἐπιστροφὴ στὴν Ὀρθοδοξία· νὰ κρατήσουν αὐτοὶ τὰ πλανεμένα δόγματά τους καὶ ἐμεῖς τὰ δικά μας καὶ νὰ ἑνωθοῦμε, πράγμα ποὺ δὲν γίνεται. Τὸ 2025 μάλιστα εἶναι τὸ ἔτος γιὰ τὸ ὁποῖο ἔχει προαναγγελθεῖ κοινὸς συνεορτασμὸς μὲ τὸν πάπα, ἐξ ἀφορμῆς τῶν 1.700 χρόνων ἀπὸ τὴν Α’Οἰκουμενικὴ Σύνοδο. Οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἔκαναν τὸ πᾶν γιὰ νὰ μὴ συνεορτάζουμε μὲ τοὺς Ἑβραίους καὶ μὲ παντὸς εἴδους αἱρετικούς, καὶ αὐτοὶ τώρα προανήγγειλαν ὅτι θὰ συνεορτάσουμε μὲ τοὺς αἱρετικούς τοῦ πάπα καὶ ὄχι μόνο, καὶ μὲ τοὺς ἄλλους αἱρετικούς, μονοφυσίτες κλπ. Δεύτερον, ἡ Ἱεραρχία μας συμφώνησε μὲ τὸ σχίσμα ποὺ προκάλεσε τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο στὴν Οὐκρανία τὸ 2019 τὸ ὁποῖο εἶναι καὶ αὐτὸ φοβερὴ πτώση, παραγκωνίζοντας πλέον τὴν ἀπ’ αἰῶνος νόμιμη Οὐκρανικὴ κανονικὴ δικαιοδοσία. Ὑπῆρχε κανονικὸς ἐπίσκοπος Οὐκρανίας καὶ τά ‘χουμε πεῖ πολλὲς φορὲς αὐτά, καὶ δυστυχῶς τοὺς ἀποδεχτήκαμε. Μιὰ ψευτοεκκλησία ἀπηρτισμένη ἀπὸ σχισματικοὺς καὶ ἀχειροτόνητους κληρικούς, ποὺ τοὺς στήνουμε δυστυχῶς μπροστὰ στὴν Ἁγία Τράπεζα καὶ ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα καὶ συλλειτουργοῦμε -ὄχι ἐμεῖς βέβαια, αὐτοὶ ποὺ συμφωνοῦν μαζί τους- καὶ ὁ κίνδυνος ἐδῶ βρίσκεται στὴ συμπροσευχή, στὴ συλλειτουργία καὶ στὴν ἀκολούθηση τέτοιων ‘κληρικῶν’ -ἐντὸς εἰσαγωγικῶν- ποὺ δὲν εἶναι κληρικοί· εἶναι λαϊκοὶ καὶ μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ τελείως ἀβάφτιστοι, οὔτε κἄν Ὀρθόδοξοι, καὶ ὅμως παριστάνουν τοὺς ἱερεῖς καὶ τοὺς ἀρχιερεῖς καὶ αὐτὸ εἶναι μία βλασφημία διαρκείας, ὅπως πολὺ σωστὰ εἶπε ἕνας εὐλαβέστατος ἱερέας ἀπὸ τὴν Ἀθήνα. Καὶ αὐτὴ ἡ βλασφημία θὰ ἔχει σίγουρα συνέπειες, ἤδη ἔχει. Βλέπετε ὅλα αὐτὰ ποὺ τραβήξαμε μὲ τὴν ψευτοπανδημία καὶ τὰ διαβόλια αὐτὰ τὰ ὁποῖα σκοτώνουν σωρηδὸν τοὺς ἀνθρώπους μας· μὴν κοιτᾶτε ποὺ δὲν τὸ λένε, ἤδη ἔχουμε παγκοσμίως πάνω ἀπὸ 40.000 νεκροὺς καὶ πάνω ἀπὸ 5.000.000 τραυματίες καὶ σοβαρὲς παρενέργειες.

Διακυβεύεται ὅμως μὲ αὐτὴ τὴν σύμπραξη στὸ σχίσμα καὶ τὴν ἀναγνώριση ψευτοεκκλησίας, διακυβεύεται ἡ σωτηρία μας. Καὶ σὲ καμμιὰ περίπτωση δὲν πρέπει νὰ ἀκολουθήσουμε αὐτοὺς ποὺ τὸ ἀναγνωρίζουν, ὅπως διδάσκουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες. Καὶ ὅμως, ὑπάρχει πατέρας, εὐλαβέστατος κληρικὸς ποὺ ἔχει δύο μῆνες τώρα ἀργία ἀπὸ τὸν ἐπίσκοπό του, γιατὶ ἀκριβῶς ἀντέδρασε καὶ δὲν θέλησε νὰ συλλειτουργήσει μὲ αὐτοὺς τοὺς ψευτοϊερεῖς καὶ ψευτοδιακόνους.

«Θεὸς τὸ κινδυνευόμενον» λοιπόν, λένε τὰ εὐλαβῆ αὐτὰ παιδιά, καὶ αὐτὴ ἡ φράση εἶναι ἀπὸ τὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Θεολόγο. Ὁ Θεὸς λοιπὸν εἶναι αὐτὸ ποὺ κινδυνεύει· ὄχι βέβαια ὁ ἴδιος ὁ Θεός, ἀλλὰ ἡ πίστις μας. Καὶ ἄν χάσεις τὴν πίστη, χάνεις τὸν Θεό, καὶ ἑπόμενο εἶναι νὰ ἀναρωτηθεῖς τὶ μπορεῖς νὰ κάνεις ἐσύ. Ἐδῶ λοιπὸν σοῦ προσφέρουμε τὸ ‘ἑνός ἐστι χρεία’. Ἕνα πράγμα χρειάζεται νὰ κάνεις, ποὺ μπορεῖς καὶ πρέπει νὰ τὸ κάνεις στὸ ἑξῆς γιὰ νὰ μὴν πέσεις σὲ πλάνη· γιατὶ πολλοὶ πλανῶνται καὶ θὰ πλανηθοῦν ἀκόμα περισσότεροι. Καὶ στὰ χρόνια τοῦ ἀντιχρίστου ποὺ ζοῦμε ἀλλὰ καὶ στὰ χρόνια τοῦ ἔσχατου ἀντίχριστου.

Λοιπόν, τί πρέπει νὰ κάνουμε: «Πρῶτον, μὴ δέχεσαι πλέον ἄκριτα [χωρὶς νὰ κρίνεις] ἀλλὰ ὅλα νὰ τὰ περνᾶς ἀπὸ τὸ κόσκινο, ἀπὸ τὸ φίλτρο τῶν Ἁγίων Πατέρων». Αὐτὸ τὸ ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παῒσιος· ‘τὶς διάφορες’ λέει, ‘θεωρίες τῶν θεολόγων’ καὶ τώρα καὶ ὅλα αὐτὰ ποὺ βλέπουμε στὰ μέσα μαζικῆς ἐξαπάτησης, ‘ὅλα αὐτὰ νὰ τὰ περνᾶτε ἀπὸ τὸ Πατερικὸ κόσκινο. Πρέπει νὰ τὶς κοσκινίζετε αὐτὲς τὶς θεωρίες μὲ βάση τοὺς Πατέρες’. Ξέρετε τί ψευδοθεολογίες ἔχουνε βγεῖ γιὰ τὴν ὁμοφυλοφιλία; Καὶ πρόφατα ὁ ἐπίσκοπος Ν. Ἰωνίας εἶπε ἀπαράδεκτα πράγματα, τελείως ἀθεολόγητα, φοβερὰ πράγματα, καὶ ἀκόμα ἡ Ἱερὰ Σύνοδος δὲν πῆρε θέση. Δὲν καταδίκασε αὐτὸν τὸν ἄνθρωπο ποὺ πρέπει ἤ νὰ κληθεῖ σὲ ἀπολογία καὶ νὰ μετανοήσει, νὰ ζητήσει συγγνώμη ἤ νὰ καθαιρεθεῖ ἄν ἐπιμένει σ’ αὐτὲς τὶς πλάνες· ὅτι ὁ Θεός, λέει, ἔδωσε αὐτὴν τὴν ἕλξη στὸ ἴδιο φύλο καὶ ἄλλα ἀνεκδιήγητα. ‘Πρέπει λοιπὸν τὶς θεωρίες νὰ τὶς κοσκινίζετε μὲ βάση τοὺς Πατέρες, καὶ ὅ,τι εἶναι σκουπίδια ἤ πίτουρα νὰ τὰ πετᾶτε. Νὰ ψάχνετε μὲ βάση τοὺς Πατέρες’· αὐτὰ τὰ ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παΐσιος. Σὲ κάθε ἐγκύκλιο ποὺ θὰ σᾶς διαβάζουν στὶς ἐκκλησίες, σὲ κάθε μήνυμα, σὲ κάθε ἀνακοίνωση, σὲ κάθε ‘παραμυθητικὸ’-ἐντὸς εἰσαγωγικῶν ἡ λέξη- παρηγορητικὸ δηλαδὴ λόγο ποὺ μᾶς ἀπευθύνουν, σὲ κάθε διάγγελμα καὶ κήρυγμα ποὺ σοῦ προσφέρεται ἀπὸ Σύνοδο, ἀπὸ ἐπισκόπους καὶ ποιμένες, ἀκόμα καὶ ὁ νόμος τοῦ κράτους, βάλε μπροστά σου τὸ κόσκινο τῶν Πατέρων καὶ ἀναρωτήσου: ἄραγε συμφωνεῖ αὐτὸ ποὺ ἄκουσα μὲ τὴν διδασκαλία καὶ πράξη τῶν Ἁγίων; Καθετὶ ποὺ ἀκοῦτε καὶ κάθε φράση ποὺ ἀκοῦτε. Πρόσφατα εἶχε κυκλοφορηθεῖ μιὰ ἐγκύκλιος -δυστυχῶς ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο- καὶ ἔλεγε γιὰ τὴν ἔκτρωση ὅτι εἶναι θεραπευτικὴ διακοπὴ τῆς κυήσεως…Ἄν εἶναι δυνατόν! Δηλαδή, εἶναι καλὸ πράγμα, εἶναι θεραπεία…Ἄν εἶναι δυνατόν! Ἄν αὐτὰ ὅλα τὰ τρῶμε, τὰ καταπίνουμε ἀμάσητα χωρὶς νὰ τὰ περνᾶμε ἀπὸ τὸ κόσκινο τῶν Πατέρων, δὲν ὑπάρχει περίπτωση νὰ μὴν πλανηθοῦμε καὶ νὰ μὴ χάσουμε τὴν σωτηρία μας. Πρῶτον λοιπὸν αὐτό: «Καθετὶ νὰ τὸ κρίνεις, νὰ τὸ ἐξετάζεις, μὲ βάση τοὺς Ἁγίους Πατέρες ὅμως. Καὶ κατόπιν νὰ ἐνδιαφερθεῖς νὰ πάρεις ἀπάντηση στὸ ἐρώτημά σου ἀπὸ ἀξιόπιστους ἀνθρώπους. Πνευματικοὺς πραγματικὰ ἀνθρώπους ποὺ θὰ σοῦ ἀπαντήσουν ὄχι ἁπλὰ ναί, ἀλλὰ καὶ ποὺ θὰ ἀναφέρουν ποιὸς Ἅγιος τὸ λέει καὶ ποῦ τὸ λέει. Ἄν αὐτὸ ποὺ ἄκουσες εἶναι σωστό θὰ σοῦ πεῖ ναί, ἀλλὰ θὰ σοῦ πεῖ καὶ ποιὸς τὸ λέει καὶ ποῦ τὸ λέει. Ἄν ὅμως δὲν εἶναι σωστὸ καὶ σοῦ πεῖ ὄχι, τότε θὰ σοῦ πεῖ πάλι ἐὰν οἱ Ἅγιοι δὲν δίδαξαν αὐτὸ εἴτε διὰ λόγου εἴτε διὰ πράξεων αὐτὸ ποὺ ἄκουσες, ἀλλὰ μάλλον τὰ ἀντίθετα. Ὅταν μάθεις λοιπὸν ὅτι αὐτὰ ποὺ ἄκουσες δὲν ἰσχύουν, τότε μὴ δεχθεῖς καὶ ἐσὺ ποτὲ αὐτὴ τὴ διδακαλία, προτροπή, ἐντολή, συμβουλή, ἀπόφαση ἤ ὅ,τι ἄλλο.Ἔτσι, θὰ προφυλάξεις τὴν ψυχή σου καὶ θὰ διαφυλάξεις τὴν πίστη σου ἀμόλυντη. Ἄν χρησιμοποιοῦσες πρωτύτερα αὐτὸ τὸ Πατερικὸ κόσκινο, θὰ διαπίστωνες [τώρα ἔχει κάποια παραδείγματα καὶ τελειώνουμε] ὅτι κανένας Ἅγιος δὲν διακήρυξε ὡς ὕψιστο ἀγαθὸ τὴν ὑγεία, ὅπως μᾶς εἶπαν. [Ποῦ τὸ εἶδαν αὐτὸ οἱ Ἅγιοι Πατέρες μας ὅτι ὕψιστο ἀγαθὸ εἶναι ἡ ὑγεία; Ἐνῷ ὕψιστο ἀγαθὸ δὲν εἶναι ὅπως εἶπε ἡ ΔΙΣ ἡ ὑγεία. Ὕψιστο ἀγαθὸ κατὰ τοὺς Ἁγίους Πατέρες εἶναι ὁ Θεός!] Ἄν εἶχες αὐτὸ τὸ Πατερικὸ κόσκινο, θὰ καταλάβαινες τὴν πλάνη σ’ αὐτὴν τὴν φράση καὶ τὴν προτροπή, καὶ θὰ ξέφευγες ἀπὸ αὐτὴν τὴν πλάνη ποὺ ὁδηγεῖ τὸν ἄνθρωπο στὴν ἀπιστία καὶ στὴν φιλοκοσμία. Ἄν χρησιμοποιοῦσες πρωτύτερα αὐτὸ τὸ Πατερικὸ κόσκινο, θὰ διαπίστωνες ὅτι κανένας Ἅγιος δὲν κήρυξε ὡς ἐπικίνδυνο γιὰ τὴν ὑγεία τὸν Ἱερὸ Ναό. Κανένας Ἅγιος δὲν εἶπε ὅτι ὁ χῶρος τοῦ ναοῦ εἶναι ἐπικίνδυνος, καὶ προσέχετε ἐκεῖ ποὺ θὰ πᾶτε. Δὲν κήρυξε ἐπικίνδυνες τὶς Ἱερὲς Εἰκόνες κανένας Ἅγιος ἤ τὴν λατρευτικὴ σύναξη ποὺ συγκεντρωνόμαστε ὅλοι μαζί, ὅπως ἀντίθετα συνεχίζει ἐπὶ δυὸ καὶ πλέον χρόνια νὰ διαδίδει ἡ ἰδία Σύνοδος, σὲ ἀπόλυτη συμφωνία δυστυχῶς μὲ τὴν ἄθεη πολιτεία, κλείνοντας τοὺς Ἱεροὺς Ναούς, ἀπολυμαίνοντας αὐτοὺς -ποὺ εἶναι μεγίστη βλασφημία νὰ ἀπολυμαίνεις τὸν ναὸ- ἀπαγορεύοντας τὴν Θεία Λατρεία, τὴν συμμετοχὴ σὲ αὐτή, καὶ ἀργότερα ἐπιβάλλοντας περιορισμοὺς στὴν συμμετοχὴ τῶν πιστῶν μὲ βλάσφημα ὑγειονομικὰ μέτρα. Γιὰ τοὺς Πατέρες ἐκκλησιασμὸς εἶναι ἀνάμεσα σὲ ἄλλα, καθαρμὸς καὶ ἁγιασμὸς τῶν αἰσθήσεων, ἰδιαιτέρως δὲ τῆς ἀναπνοῆς καὶ τῆς ὄσφρησης. Ὅπως λέει ὁ Ἅγιος Συμεὼν ὁ Μέγας Λειτουργιολόγος Ἐπίσκοπος Θεσσαλονίκης, ἁγιάζεται καὶ ὁ ἀέρας. Ποῦ χρειάζεται λοιπὸν νὰ φορᾶς μάσκα, αὐτὸ τὸ πανὶ στὸ πρόσωπό σου μέσα στὸν ναό. Ἁγιάζεται ἡ ὄσφρηση! Ἔτσι, θὰ γλίτωνες καὶ ἀπὸ αὐτὴ τὴν ἐπικίνδυνη πλάνη ποὺ καθιστᾶ ὑπόδικο βλασφημίας αὐτὸν ποὺ τὴν δέχεται. Ἄν χρησιμοποιοῦσες πρωτύτερα αὐτὸ τὸ Πατερικὸ κόσκινο, θὰ διαπίστωνες ὅτι κανένας Ἅγιος δὲν φόρεσε μάσκα ἐν ὥρᾳ λατρείας στὸν Ἱερὸ Ναό.Οὔτε συμβούλευσε κάτι τέτοιο παρὰ τὶς πολὺ φονικότερες ἐπιδημίες ποὺ πέρασαν. Ἄν χρειαζόταν αὐτὸ τὸ πανί, οἱ Ἅγιοι θὰ φωτίζονταν ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ θὰ λέγανε καὶ στοὺς τότε συνανθρώπους τους ‘φορέστε μάσκες γιὰ νὰ μὴν πεθάνετε μέσα στὸν ναὸ ἀπὸ τὸν μολυσμό’. Ἄν χρησιμοποιοῦσες πρωτύτερα αὐτὸ τὸ Πατερικὸ κόσκινο, δὲν θὰ δεχόσουν νὰ ἑορτάσεις τὴν Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου κατὰ τὸ Μεγάλο Σάββατο ἀντὶ τὴν Κυριακὴ τοῦ Πάσχα -πράγμα ποὺ ἔγινε τὸ 2021- ἀφοῦ σύσσωμη ἡ Ὀρθοδοξία κηρύττει Αὐτόν, τὸν Χριστό μας, Ἀναστάντα τριήμερον ἐκ τάφου στὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως. Ἄν χρησιμοποιοῦσες πρωτύτερα αὐτὸ τὸ Πατερικὸ κόσκινο, θὰ διαπίστωνες ὅτι ἡ ὑπακοὴ δὲν εἶναι ἀπροϋπόθετη καὶ ἄκριτη». Μᾶς λένε ‘κάντε ὑπακοὴ στὴν Ἐκκλησία’ καὶ ἐννοοῦν τὸν ἑαυτό τους, τοὺς δεσποτάδες. Μά, ἡ ὑπακοὴ γίνεται στὸν Χριστὸ καὶ δὲν τὴν κάνουμε ἀπροϋπόθετα, ἄκριτα, ὅπως θέλουν οἱ Συνοδικοὶ ἐπίσκοποι νὰ πιστεύουμε. Ἡ ὑπακοὴ στοὺς ποιμένες παύει ὅταν αὐτοὶ δὲν κάνουν μὲ τὴ σειρά τους ὑπακοὴ στὴν διαχρονικὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, στοὺς Ἱεροὺς Κανόνες. Ἄν χρησιμοποιούσαμε ὅλοι μας πρωτύτερα αὐτὸ τὸ Πατερικὸ κόσκινο, δὲν θὰ τολμοῦσαν οἱ σύγχρονοι ποιμένες νὰ εἰσάγουν καὶ νὰ πράξουν τίποτα ἀπὸ ὅλα αὐτὰ τὰ καινοφανῆ καὶ ἀντορθόδοξα, γιατὶ θὰ ὑπολόγιζαν τὴν ἀντίσταση τοῦ ὑπερασπιστοῦ τῆς πίστεως λαοῦ. Ἀλλὰ ὁ λαὸς κοιμᾶται…Ὁ λαὸς ἀδιαφορεῖ, ὁ λαὸς εἶναι σὲ σύγχυση, σὲ πλάνη… Δὲν ξέρει τὰ στοιχειώδη τῆς πίστεως…Πῶς νὰ ὑπερασπιστεῖ λοιπὸν τὴν πίστη, ἀφοῦ δὲν τὴν γνωρίζει κἄν…Πῶς νὰ ἀντιδράσει σὲ αὐτὰ τὰ ἀντίχριστα μέτρα ποὺ πλέον τοῦ τὰ ἐπέβαλαν οἱ ἴδιοι οἱ Συνοδικοί, γιατὶ δυστυχῶς ὁ ἐχθρὸς πλέον ἔχει μπεῖ μέσα στὴν Ἐκκλησία καὶ πολεμάει ἀπὸ μέσα τὴν Ἐκκλησία. Ἤξεραν ὅμως ὅτι ὁ λαὸς βρίσκεται σὲ ἄγνοια καὶ τοὺς ἐμπιστεύεται τυφλά, γι’ αὐτὸ καὶ τόλμησαν καὶ τὸ πέτυχαν ἐν πολλοῖς. Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος ἀφύπνησε τὸν λαὸ διδάσκοντας. ‘Καὶ μὴ θαυμάσεις ἐὰν οἱ ποιμένες λύκοι γίνονται’· προσέξτε τὶ λέει ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος! Μὴν ἀπορεῖς, λέει, ἄν οἱ ποιμένες γίνονται λύκοι. Αὐτὸ γίνεται τώρα. Πρὸς γὰρ ἐπισκόπους καὶ πρεσβυτέρους διαλεγόμενος Παῦλος (ὁ Ἀπόστολος) ἔλεγε ὅτι ‘ἐξ ὑμῶν αὐτῶν ἀναστήσονται ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα’(Πράξεις 20, 30)· σ’ αὐτοὺς τοὺς ἐπισκόπους καὶ τοὺς πρεσβυτέρους συνομιλώντας ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἔλεγε ὅτι ἀπὸ σᾶς -δὲν λέμε σήμερα ὅτι καὶ ὅλοι οἱ ἀρχιερεῖς εἶναι ἔτσι, ἀλλὰ δυστυχῶς μέσα ἀπ’ αὐτοὺς βγήκανε καὶ λύκοι, καὶ βγαίνουν λύκοι. Καὶ αὐτὸ τὸ λέει καὶ ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ‘ἐξ ὑμῶν αὐτῶν’· μέσα ἀπὸ σᾶς θὰ βγοῦν ἄνδρες ποὺ θὰ λαλοῦν διεστραμμένα. Καὶ σήμερα βλέπουμε ἀρχιερεῖς καὶ ἐπισκόπους νὰ λαλοῦν καὶ νὰ πράττουν διεστραμμένα· σᾶς εἶπα προηγουμένως. Ὥστε ‘μηδεὶς πλανάτω ὑμᾶς’ ( Α’ Ἰω.3, 7), κανένας νὰ μὴ σᾶς πλανήσει, ‘ἔχων ἔξωθεν σχῆμα ἀγγελικὸν καὶ ἔσωθεν διαβολικὸν· ἔλεγε ὁ Ἅγιος μακαριστὸς Αὐγουστῖνος ὅτι θὰ βάλει ὁ διάβολος, λέει, στὰ ὄργανά του μίτρες, θὰ φορέσει μίτρες καὶ πετραχήλια. Δυστυχῶς, αὐτὸ γίνεται τώρα. Συνεπῶς, ‘ὥρα ἡμᾶς ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι’(Ρωμ. 13, 11)· εἶναι ὥρα νὰ ξεσηκωθοῦμε ἀπὸ τὸν ὕπνο. Τίποτα δὲν χάθηκε! Καὶ ἄν ἀκόμα σφάλαμε στὸ παρελθὸν καὶ πλανηθήκαμε, τώρα μὲ τὴν μετάνοιά μας ὅλα θὰ τὰ διορθώσουμε ἀρχίζοντας ἀπὸ σήμερα. Ἀκολουθώντας τοὺς Ἁγίους Πατέρες θὰ τὰ περνᾶμε ὅλα ἀπὸ τὸ δικό τους κόσκινο. Ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι λοιπόν. «Μόνο μὴν ἀδιαφορήσεις, ἀδελφέ»!

Τῷ δὲ Θεῷ ἡμῶν δόξα πάντοτε νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.

Δι’ εὐχῶν τῶν Ἁγίων Πατέρων ἡμῶν, Κύριε Ἰησοῦ Χριστὲ ὁ Θεὸς ἡμῶν, ἐλέησον καὶ σῶσον ἡμᾶς. Ἀμήν.

Ἡ Ἁγία Τριὰς διαφυλάξοι πάντας ἡμᾶς. Χρόνια πολλὰ καὶ εὐλογημένα καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες βοήθειά μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible