Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Σαηεντολογία: Ἡ Σέκτα τῆς Ἀπληστίας (Α΄)

JonAtack

Σαηεντολογία: Η Σέκτα της Απληστίας
 
Του Jon Atack (πρώην Σαηεντολόγου)
 
Ομιλία του στην 7η Διορθόδοξη Συνάντηση του Δικτύου Πρωτοβουλιών Μελέτης Θρησκειών και Καταστροφικών Λατρειών, Αγία Πετρούπολη Ρωσίας, 18-21 Σεπτεμβρίου 2014
 
Μετάφραση – Επιμέλεια: Ελένη Ζήνωνος
 
ΜΕΡΟΣ Α΄
Πριν από εβδομηνταπέντε εκατομμύρια χρόνια, ο γαλαξιακός Πρίγκιπας Ζένου (Xenu) έφερε τους κατοίκους 76 πλανητών στη Γη, όπου τους έριξε σε ηφαίστεια, τους ανατίναξε  με βόμβες υδρογόνου και μάζεψε τις ψυχές τους σε δέσμες από ηλεκτρονικές κορδέλες. Αυτό ακούγεται σαν μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας. Είναι πράγματι έτσι αλλά, οι Σαηεντολόγοι που έχουν φθάσει στο μυστικό επίπεδο «ΟΤ 3», διδάσκονται ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος ν’ ανακτήσουν την ατομικότητά τους, παρά ν’ απεγκλωβιστούν απ’ αυτά τα συμπλέγματα ψυχών. Και πληρώνουν δεκάδες χιλιάδες δολάρια για να ασκήσουν αυτή τη σύγχρονη μορφή εξορκισμού.[1]
Ο ιδρυτής της Σαηεντολογίας, Ρον Χάμπαρντ, ισχυρίστηκε ότι, όποιος εκτεθεί απροετοίμαστος στα μυστικά αυτού του επιπέδου, θα πεθάνει μέσα σε λίγες μέρες. Όμως στη δεκαετία του 1980, ο ίδιος προσπάθησε να πουλήσει ένα κινηματογραφικό σενάριο της ιστορίας αυτής, με τον τίτλο «Επανάσταση στα Άστρα» (Revolt in the Stars).
Σκληρές Τεχνικές Πωλήσεων
Η «Κυρίαρχη Πολιτική» (Governing Policy) της Σαηεντολογίας, όπως εκφράζεται από τον ιδρυτή της, είναι «να κάνει χρήματα, να κάνει περισσότερα χρήματα» και «να κάνει τους άλλους ανθρώπους τέτοιους ώστε να βγάζουν χρήματα». [2] Τα μέλη του προσωπικού πωλήσεων της Σαηεντολογίας εκπαιδεύονται εκτεταμένα σε σκληρές τεχνικές πωλήσεων και δεν έχουν καμία αναστολή να πιέσουν τους οπαδούς τους να υποθηκεύσουν τα σπίτια τους για να πληρώσουν τα σεμινάρια της Σαηεντολογίας. Πολλά πρώην μέλη μπορούν να βεβαιώσουν ότι καταστράφηκαν οικονομικά από την εμπλοκή τους στη Σαηεντολογία. Πρόσφατα, η σέκτα έχει δηλώσει στις Αμερικανικές φορολογικές αρχές, περιουσιακά στοιχεία αξίας τεσσάρων δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πιστεύεται ότι επίσης κατέχει τα ίδια ποσά εκτός των Η.Π.Α, παρόλο που τα μέλη της Θαλάσσιας Οργάνωσης, στο επίκεντρο της Σαηεντολογίας, εργάζονται 90 ώρες την εβδομάδα για μερικά δολάρια, ενώ υποσιτίζονται στοιβαγμένοι σε άθλια καταλύματα.
Ο Χάμπαρντ δήλωσε για τα σεμινάρια του στη Σαηεντολογία: «Τα Ανώτερα Σεμινάρια είναι η πιο πολύτιμη υπηρεσία στον πλανήτη. Ασφάλειες ζωής, σπίτια, αυτοκίνητα, μετοχές, ομόλογα, αποταμιεύσεις για τις σπουδές των παιδιών, όλα είναι πρόσκαιρα και παροδικά ... Τα Ανώτερα Σεμινάρια ... μένουν για πάντα και προσφέρουν την αθανασία. Τίποτα δεν συγκρίνεται με τα Ανώτερα Σεμινάρια (της Σαηεντολογίας). Είναι απείρως πολύτιμα και υπερβαίνουν τον ίδιο το χρόνο. [3]
Σ’ ένα άρθρο του με τίτλο «Πόσα Αξίζει η Ζωή; - Η Σημασία της επιθετικής πώλησης» ‘What is Life Worth? - The Importance of Hard Sell’, ο Χάμπαρντ διαμηνύει ότι «η ΑΣΚΗΣΗ ΠΙΕΣΗΣ (HardSell) είναι ... ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ (a MUST) στην προώθηση και πώληση υπηρεσιών και προϊόντων. [4] Αλλού, λέει για τις πιεστικές πωλήσεις: «Να τους λέτε ότι θα υπογράψει τώρα και θα το πάρει εδώ και τώρα ... Δεν θα δίνετε εξηγήσεις, θα δίνετε διαταγές. Θ’ ανακαλύψετε ότι πολλοί άνθρωποι βρίσκονται περίπου σε μια κατάσταση υπνωτικής ζάλης ... και ανταποκρίνονται αμέσως σε λεκτικές εντολές και διαφημίσεις. Επιθετική Πώληση σημαίνει επιμονή και άσκηση πίεσης στους ανθρώπους ώστε να αγοράσουν». [5]
Ο Χάμπαρντ εδώ κάνει ξεκάθαρη τη θεωρία του: «ΠΟΤΕ μη σας ξεφύγει κανείς... Και ποτέ μην αφήσετε μαθητή να φύγει ή να εγκαταλείψει τα σεμινάρια. Φέρτε τον πίσω τάχιστα, σαν σφαίρα.» [6]  Ακόμα, «Μη διστάσετε να εισβάλετε στην προσωπική τους ζωή, χωρίς αμφιβολία ... (οι οπαδοί) δεν έχουν κανένα δικαίωμα!» [7] Σε εσωτερικές εκδόσεις, ο Χάμπαρντ χλευάζει τα μη μέλη σαν «wogs» - Αγγλικός ρατσιστικός όρος- και τους αποκαλεί «νεκρά μυαλά» και «ωμό κρέας».
Συχνά, έχει υποστηριχθεί ότι η Σαηεντολογία και η «Τεχνική της Κίνησης» ή Νταϊανέτικς (Dianetics) είναι στη φύση τους υπνωτικές. Ο ίδιος ο Χάμπαρντ το αποδεικνύει με τις δηλώσεις του: «Με αυτές τις τεχνικές μπορείτε να ελέγχετε τους ανθρώπους, σαν να ελέγχετε ρομπότς,. ... Εδώ έχουμε μερικούς νέους τρόπους να κάνουμε σκλάβους». [8]
Αν και ισχυριζόταν ότι δεν έπαιρνε τίποτε από τη Σαηεντολογία – «τα δίδακτρα που πληρώνετε δεν πάνε σε μένα» [9] - μέχρι τη μέρα του θανάτου του είχε συγκεντρώσει 648 εκατομμύρια δολάρια. Η Σαηεντολογία ήταν από καιρό η μόνη σημαντική πηγή εισοδημάτων του. Το Τμήμα Εσωτερικών Προσόδων των ΗΠΑ έχει επιτύχει δικαστικές αποφάσεις εναντίον της Σαηεντολογίας, που αποδεικνύουν σαφώς ότι τα κονδύλια έρρεαν από τη σέκτα στο λογαριασμό του Χάμπαρντ. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα στοιχεία, δεν μπορώ να δω τη Σαηεντολογία σαν τίποτε άλλο, παρά μια δόλια οργάνωση που βγάζει χρήματα εξαπατώντας τους ανθρώπους. Αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά να πούμε.
Το 1993 η σέκτα πήρε απαλλαγή από τη φορολογία στις Η.Π.Α. Καμία πραγματική εξήγηση δεν έχει δοθεί μέχρι σήμερα γι’ αυτή την ολοκληρωτική μεταστροφή από το Τμήμα Εσωτερικών Προσόδων. Προβλήθηκε ο ισχυρισμός ότι υπήρξε διαφθορά, αλλά το ΤΕΠ ισχυρίζεται ότι μετά το θάνατο του ιδρυτή της, Ρον Χάμπαρντ, τα χρήματα δεν πήγαιναν σε κανένα προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό. Αντ’ αυτού, περιήλθαν υπό τον έλεγχο του Ντέϊβιντ Μισκάβιτς, ο οποίος εξακολουθεί να κακομεταχειρίζεται τους οπαδούς του και να συσσωρεύει χρήματα χωρίς κανένα πραγματικό σκοπό για τη χρήση τους. Ο Μισκάβιτς ζει σαν μεγιστάνας περικυκλωμένος από τρομοκρατημένους οπαδούς, που ανταποκρίνονται χωρίς συζήτηση σε κάθε του διαταγή. Πώς προέκυψε αυτή η αξιοθρήνητη κατάσταση; Για να καταλάβουμε καλύτερα, θα πρέπει να πάμε πίσω στις απαρχές της δημιουργίας της Σαηεντολογίας: Λαφαγιέτ Ρον Χάμπαρντ
Ron Hubbard
Hubbard
Ο Χάμπαρντ γεννήθηκε στη Νεμπράσκα των ΗΠΑ, το 1911. Μεγάλωσε στη Μοντάνα, στο σπίτι των γονέων της μητέρας του. Φαίνεται να είχε ευτυχισμένη και προστατευμένη παιδική ηλικία. Αργότερα θα ισχυριζόταν ότι «το ένα τέταρτο της Μοντάνα» ανήκε στον παππού του, αλλά αυτή η υπερβολή ήταν χαρακτηριστική της μυθοπλασίας του Χάμπαρντ. Στην πραγματικότητα, ο LafeWaterbury ήταν ιδιοκτήτης του μισού τμήματος ενός αγροτεμαχίου 320 στρεμμάτων.[10] Ο Χάμπαρντ έλεγε ότι σαν παιδί «εκπαίδευε άγρια άλογα».[11] Ωστόσο, ένας παιδικός του φίλος είπε ότι κατ’ ακρίβειαν φοβόταν τα άλογα του παππού του.
Ο Χάμπαρντ ισχυριζόταν ότι ήταν «αδελφός κατόπιν όρκου σφραγισμένου με αίμα (bloodbrother)» με τους «Μαυροπόδαρους Ινδιάνους» (Black foot Indians). Εντούτοις, στο πρώτο του μυθιστόρημα «Οι Ταξιαρχίες του Μπάκσκιν» που αναφέρεται σ’ αυτούς τους ανθρώπους, λέει ότι πήρε τις πληροφορίες του από κάποιον που είχε ζήσει μαζί τους και δεν κάνει καμιά αναφορά σε οποιαδήποτε προσωπική σχέση. Εξ άλλου, κανένας Αμερικανός Ινδιάνος δεν δημιούργησε ποτέ αδελφούς εξ αίματος, αυτός είναι ένας μύθος του Χόλλυγουντ. Τη δεκαετία του 1980 ο Χάμπαρντ τελικά εντάχθηκε στη φυλή από κάποιον Σαηεντολόγο, του οποίου ο ένας προπάππους ήταν Ινδιάνος, για να τακτοποιήσει αυτή την ανωμαλία.[12]
Ο πατέρας του Χάμπαρντ έλειπε στο Ναυτικό στο μεγαλύτερο μέρος της παιδικής του ηλικίας, αλλά μπόρεσε να πάρει τη σύζυγο και το μοναχοπαίδι τους σε δύο ταξίδια στην Ανατολή. Αργότερα ο Χάμπαρντ ισχυριζόταν ότι είχε μαθητεύσει σε γκουρού στην Ινδία, την Κίνα και το Θιβέτ, αλλά όταν βρέθηκε το προσωπικό του ημερολόγιο που κρατούσε κατά τη διάρκεια των δύο επισκέψεων του στην Κίνα, φάνηκε ότι το μόνο σχόλιο για την Ανατολική σοφία αφορούσε μια επίσκεψη σε μοναστήρι των λάμα, όπου έγραφε ότι οι φωνές των μοναχών ακούγονταν «όπως τους βάτραχους». Ποτέ δεν επισκέφτηκε ούτε την Ινδία ούτε το Θιβέτ.
Ο Χάμπαρντ αναγκάστηκε να διακόψει τις σπουδές του, αλλά ισχυριζόταν ότι ήταν «πυρηνικός φυσικός». Οι βαθμοί του στην ατομική φυσική δείχνουν ότι δεν πέρασε τις εξετάσεις. Παρ’ όλα αυτά, κατ’ επανάληψη ισχυριζόταν ότι ήταν «επιστήμονας», αν και δεν υπάρχει καμιά απόδειξη γι’ αυτή του την καύχηση.
Ο Χάμπαρντ επίσης κόμπαζε για τις επιτυχημένες του θαλάσσιες αποστολές στις οποίες ήταν επικεφαλής ενώ ήταν ακόμα νεαρός, αλλά στο ίδιο του το άρθρο, που δημοσίευσε με τον τίτλο «Caribbean Motion Picture Expedition» φαίνεται ότι δεν κατόρθωσε να πετύχει κανέναν από τους στόχους του, διότι σχεδόν όλο το πλήρωμα των φοιτητών του εγκατέλειψε το πλοίο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Ο Χάμπαρντ ίδρυσε τον «Πειραματικό Ραδιοφωνικό Σταθμό της Αλάσκας», όταν αποκλείστηκε χωρίς χρήματα στο Κέτσικαν της Αλάσκας, απ’ όπου γοήτευε τους ντόπιους με τις ραδιοφωνικές εμφανίσεις του, χωρίς να προσφέρει οτιδήποτε το σημαντικό σε κανέναν εκτός από την τσέπη του. Περνούσε μια μίζερη ζωή ενώ γύριζε και πουλούσε μυθιστορήματα της δεκάρας.
Όταν τα σύννεφα του πολέμου φάνηκαν στον ορίζοντα, ο Χάμπαρντ προσπάθησε να βρει μια ασφαλισμένη θέση στο Ναυτικό των ΗΠΑ. Τοποθετήθηκε στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, επειδή είχε εκδώσει διάφορες περιπετειώδεις ιστορίες, έτσι είχε κάποια εμπειρία στο γράψιμο. Όταν κατατάγηκε στο ναυτικό, ο Χάμπαρντ εγκατέλειψε την πρώτη του σύζυγο και τα δύο μικρά παιδιά τους, για τα οποία ουδέποτε πλέον συνέβαλε στη συντήρησή τους.
Στα πιο πρόσφατα γραπτά του, ο Χάμπαρντ έκανε πολλούς ισχυρισμούς σχετικά με τη ναυτική του καριέρα, αλλά το 1950 παραδέχτηκε σε μια συνέντευξη του ότι οι «πληγές πολέμου» στις οποίες αναφερόταν, ήσαν «έλκη, επιπεφυκίτιδα, επιδείνωση της όρασης και κάποια προβλήματα με τα πόδια μου». [13] Κόμπαζε ότι ήταν το πρώτο θύμα πολέμου – ότι τραυματίστηκε από ρίψεις πολυβόλου – και ότι πήγε κωπηλατώντας από το ναυάγιο του Αμερικανικού πλοίου Edsel, μέχρι την Αυστραλία. Ποτέ δεν μπόρεσε να εξηγήσει πώς ένας τραυματίας από σφαίρες πολυβόλου μπόρεσε να κωπηλατήσει περισσότερα από 800 μίλια. Η προσωπική του νοσοκόμα κατέθεσε αργότερα ότι δεν υπήρχαν καθόλου πληγές από σφαίρες στο σώμα του. [14]
Η εκδοχές του ίδιου του Χάμπαρντ ήσαν επίσης αντιφατικές. Ισχυριζόταν ότι είχε σακατευτεί από «σωματικές κακώσεις στο ισχίο και την πλάτη» και ότι «τυφλώθηκε από τραυματισμό του οπτικού νεύρου» στο τέλος του 2ουΠαγκοσμίου Πολέμου, αλλά αυτό έρχεται σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς του σε μια διάλεξή του, ότι δηλαδή είχε κερδίσει έναν αγώνα πάλης με τρεις υπαξιωματικούς, δύο μόνο εβδομάδες πριν το τέλος του πολέμου.[15]
Η σχέση του με τον Crowley
Crowley
Μετά τον πόλεμο, ο Χάμπαρντ ασκούσε την ύπνωση, ακόμα και από σκηνής και συγκατοικούσε με τον περιβόητο «μάγο του σεξ» Τζακ Πάρσονς, οπαδό του Άλιστερ Κρόουλυ ο οποίος πίστευε ότι ο ίδιος ήταν το «Θηρίο 666». Ο Πάρσονς και ο Χάμπαρντ εκτελούσαν μαζί ομοφυλοφιλικά τελετουργικά, αποσκοπώντας τάχα να ενσαρκώσουν την πόρνη που αναφέρεται στην βιβλική Αποκάλυψη και η οποία θα είναι ο πρόδρομος για τον Αντίχριστο. Από τα αρχεία του Δικαστηρίου φαίνεται ότι ο Χάμπαρντ απέσπασε με δόλιο τρόπο τις σημαντικές καταθέσεις του Πάρσον και στη συνέχεια μπάρκαρε με τη φιλενάδα του Πάρσον. Ο Χάμπαρντ συνήψε γάμο με αυτή τη γυναίκα χωρίς να πάρει διαζύγιο από την πρώτη του σύζυγο.
Το 1947, ο Χάμπαρντ έγραψε στη Διοίκηση Βετεράνων ικετεύοντας για ψυχιατρική θεραπεία για να ξεπεράσει τις κρίσεις κατάθλιψης. Στην επιστολή του ανέφερε ότι, «δεν μπορώ να εξηγήσω ούτε να ξεπεράσω τις μεγάλες περιόδους δυσθυμίας και αυτοκτονικών τάσεων...» [16] Αργότερα, ο Χάμπαρντ έλεγε στους οπαδούς του ότι αυτοθεραπεύτηκε από τα τραύματα του πολέμου ακριβώς αυτό το διάστημα. Έπαιρνε βοήθημα σύνταξης για τα έλκη του μέχρι το θάνατό του παρά τις διαβεβαιώσεις του αυτές (για ίαση). Ο Χάμπαρντ εξακολουθούσε να παίρνει ισχυρά βαρβιτουρικά, τα οποία είχαν χορηγηθεί αρχικά για τα υποτιθέμενα έλκη του, για τουλάχιστον δύο δεκαετίες και σε μια μαγνητοφωνημένη διάλεξή του παραδέχτηκε ότι είχε εθιστεί σ’ αυτά. 
Ο Χάμπαρντ ασκούσε επίσης αυθυποβολή (self-hypnosis), χρησιμοποιώντας διάφορες υπνωτικές υποβολές και μαγικά ξόρκια υπό μορφή «δηλώσεων». Για παράδειγμα έλεγε απευθυνόμενος στον εαυτό του, «Οι άνθρωποι είναι δούλοι σου» και «τα στοιχειώδη πνεύματα είναι δούλοι σου», και συνέχιζε: «Η ψυχολογία σου είναι προηγμένη και αληθινή και υπέροχη. Υπνωτίζει τους ανθρώπους. Προβλέπει τα συναισθήματά τους, αφού εσύ είσαι ο αρχηγός τους».[17] Σ’ αυτές τις δηλώσεις, ο Χάμπαρντ αναφέρεται συχνά στη σχέση του με τον «ιερό Φύλακα», ένα πνεύμα που πίστευε ότι τον προστάτευε. Αργότερα είπε σ’ ένα βοηθό του ότι το βιβλίο του «Νταϊανέτικς: Η Σύγχρονη Επιστήμη Ψυχικής Υγείας» (Dianetics:the Modern Science of Mental Health) του το είχε υπαγορεύσει αυτό το «πνεύμα», το οποίο επίσης αποκαλούσε «Η Αυτοκράτειρα» (the Empress).[18]
Νταϊανέτικς (Dianetics)
Dianetics
Στα τέλη της δεκαετίας του 1940, αφού δεν τα έβγαζε πέρα γράφοντας μυθιστορήματα της δεκάρας, ο Χάμπαρντ έγραψε στον ατζέντη του λέγοντας του ότι είχε βρει νέο τρόπο για να βγάλει χρήματα. Αυτό ήταν η αρχή της Νταϊανέτικς. Στην αρχή, ο Χάμπαρντ χρησιμοποιούσε βαθειά ύπνωση για την «αντιμετώπιση παθήσεων». Δεν υπήρχε τίποτε το καινούργιο σ ’αυτή τη μέθοδο, αλλά ο Χάμπαρντ κατόρθωσε να πείσει έναν ιατρικό εκδοτικό οίκο να προωθήσει ένα βιβλίο του. Ο πιο στενός του συνεργάτης εκείνη την εποχή, που έγραψε ένα παράρτημα σ’ εκείνο το βιβλίο, είχε πει ότι ο Χάμπαρντ αποφάσισε να εγκαταλείψει τη χρήση βαθειάς ύπνωσης και να χρησιμοποιήσει ελαφρά ύπνωση ή χαλάρωση με «ονειροπόληση» (reverie), επειδή η ύπνωση δεν ήταν δημοφιλής.[19]
Η Dianetics βασιζόταν σε μεθόδους που εγκαταλείφθηκαν από τον Φρόυντ στις αρχές του αιώνα. Ο Φρόυντ είχε αναφέρει ότι οι μέθοδοι δεν ήσαν αποτελεσματικές καθώς δημιουργούσαν εξάρτηση των πελατών από τον θεραπευτή.[20] Κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, διάφοροι ψυχίατροι είχαν χρησιμοποιήσει την εγκαταλελειμμένη μέθοδο του Φρόυντ σε τραυματισμένους στρατιώτες και ανακάλυψαν ότι, σε συνδυασμό με βαρβιτουρικά, φαινόταν να είχε κάποια επιτυχία.[21] Εκείνοι οι ψυχίατροι παράτησαν σύντομα την εφαρμογή της μεθόδου, αλλά το Μάιο 1950 ο Χάμπαρντ την διέδωσε με την δημοσίευση του βιβλίου του «Νταϊανέτικς: η Σύγχρονη Επιστήμη της Ψυχικής Υγείας» (Dianetics:the Modern Science of Mental Health). Πουλήθηκαν 150,000 αντίτυπα του βιβλίου και τα κέντρα Νταϊανέτικς άρχισαν να ξεφυτρώνουν στις ΗΠΑ και σε όλο τον Αγγλόφωνο κόσμο.
Ο Χάμπαρντ ισχυρίστηκε ότι οι τεχνικές του – οι οποίες τάχα διέγραφαν από το υποσυνείδητο την «υποκινητική αξία» (commandvalue) ενός γεγονότος ή μιας τραυματικής ψυχοσωματικής εμπειρίας – επέφεραν αξιόλογες θεραπείες. Ισχυριζόταν ότι θεράπευε το άσθμα, την τύφλωση, ακόμα και τον καρκίνο. Αργότερα ισχυρίστηκε ότι με τις τεχνικές του ανέστησε νεκρούς .[22]
Διαγράφοντας το τραύμα από το υποσυνείδητο, προκύπτει ένας «καθαρός» άνθρωπος (clear) ο οποίος είναι απόλυτα ορθολογικός, μια ιδιοφυΐα με ψηλό δείκτη νοημοσύνης (IQ). Ωστόσο, ο Δρ. JosephWinter ο οποίος συνεργαζόταν με τον Χάμπαρντ λίγο πριν γράψει αυτό το βιβλίο, άρχισε να έχει υποψίες για τους τόσους πολλούς ισχυρισμούς του Χάμπαρντ σχετικά με τις υποτιθέμενες «θεραπείες». Παρά τις ψηλές πωλήσεις, ο εκδότης απέσυρε το βιβλίο και το αντικατέστησε με την κριτική του δρα Winter. [23] Η παρουσίαση επί σκηνής μιας «Διανοητικά Καθαρής» (DianeticClear), ενώπιον ενός ακροατηρίου από 6,000 άτομα στην τεράστια αίθουσα του Shrine Auditorium στο Λος Άντζελες αποδείχθηκε καταστροφική, διότι παρά την υποτιθέμενη τέλεια μνήμη της, η γυναίκα δεν μπόρεσε να θυμηθεί ούτε το χρώμα της γραβάτας που φορούσε ο Χάμπαρντ, όταν αυτός γύρισε την πλάτη του.
Το πυροτέχνημα της Dianetics έσβησε άδοξα. Στα χαρτιά του διαζυγίου του η δεύτερη σύζυγός του ισχυρίστηκε ότι την είχε βασανίσει προκαλώντας της κώφωση στο ένα αυτί. Παρόμοιες καταγγελίες για κακοποίηση είχαν γίνει και από την πρώτη του σύζυγο. Ήδη τότε, ο Χάμπαρντ ζούσε με άλλη γυναίκα στο Λος Άντζελες. Απήγαγε την κόρη του ενώ ήταν βρέφος από τη δεύτερη του σύζυγο και την πήρε στην Κούβα. Τρεις μήνες αργότερα, η δεύτερη του σύζυγος, προκειμένου να ξαναπάρει το μωρό στην αγκαλιά της, απέσυρε τις κατηγορίες.  
Σαηεντολογία (Scientology)
Οι Ιατρικές αρχές στο Νιου Τζέρσυ υπέβαλαν μήνυση εναντίον του Ιδρύματος Χάμπαρντ, για άσκηση ιατρικής χωρίς άδεια και τότε πούλησε τα δικαιώματα της Νταϊανέτικς σε έναν πετρελαιοπαραγωγό στο Κάνσας. Ο βοηθός του Χάμπαρντ συνελήφθη ενώ έκλεβε τους καταλόγους με τις ταχυδρομικές διευθύνσεις των πελατών του Ιδρύματος Κάνσας. Ο Χάμπαρντ χρησιμοποίησε εκείνους τους καταλόγους και έστειλε περισσότερες από 30 επιστολές, προσπαθώντας ν’ αντικρούσει τις μηνύσεις εναντίον του. Μέχρι το Φεβρουάριο του 1952 η σαπουνόφουσκα έσκασε και με τη διάλυση της Νταϊανέτικς, ο Χάμπαρντ έπρεπε να μηχανευτεί κάτι καινούργιο. Κατέφυγε στα βιβλία του Άλιστερ Κρόουλυ, ο οποίος έφερε τον τίτλο του «πλέον κακοήθους ανθρώπου σ’ ολόκληρο τον κόσμο». Ο Κρόουλυ απροκάλυπτα υπεστήριζε την κατάχρηση ναρκωτικών και ασύδοτου σεξ. Πέθανε το 1947 εθισμένος στην ηρωίνη. Σε μια διάλεξή του, ο Χάμπαρντ ψευδόμενος αποκάλεσε τον Κρόουλυ «ο πολύ καλός μου φίλος».[24] Ούτε συναντήθηκαν ποτέ και ανταποκρινόμενος ο Κρόουλυ αποκάλεσε τον Χάμπαρντ «απατεώνα εκ πεποιθήσεως». [25] Ο Χάμπαρντ υιοθέτησε την πίστη του Κρόουλυ στη μετενσάρκωση και πήρε το σύμβολό του, (παραδοσιακός σταυρός με την προσθήκη τεσσάρων διαγώνιων ακτίνων ανάμεσα στους κάθετους και οριζόντιους βραχίονες) στη νέα του «πίστη».[26]
Νωρίτερα, ο Χάμπαρντ είχε πει στους φίλους του ότι ο καλύτερος τρόπος να κάνει μια περιουσία ήταν να ιδρύσει μια θρησκεία.[27] Το 1953 ζητούσε τη γνώμη της βοηθού του σχετικά με τη «θρησκευτική προοπτική» (religion angle), υπονοώντας ότι θα μπορούσε να βελτιώσει την άσχημη οικονομική του κατάσταση.[28] Τον Δεκέμβριο εκείνου του χρόνου, ο ίδιος κατέθεσε τα έγγραφα για τη λειτουργία τριών «εκκλησιών», συμπεριλαμβανομένης της «Εκκλησίας» της Σαηεντολογίας, στο Κάμτεν, Νιου Τζέρσυ. Κράτησε μυστικές αυτές τις καταχωρήσεις και αργότερα ισχυρίστηκε ότι η πρώτη «εκκλησία» είχε εγγραφεί δύο μήνες αργότερα από έναν οπαδό του, στην Καλιφόρνια.
Ο Χάμπαρντ συνέχισε να προσελκύει οπαδούς, οι οποίοι έγραφαν βιβλία χρησιμοποιώντας αποσπάσματα από τις διαλέξεις του. Ο ίδιος, μετά την Νταϊανέτικς δεν έγραψε άλλο βιβλίο. Ανάμεσα σ’ αυτές τις συλλογές περιλαμβάνεται και το βιβλίο «Σαηεντολογία: Η Ιστορία του Ανθρώπου»(Scientology: AHistoryofMan), για το οποίο, ο Χάμπαρντ ισχυριζόταν ότι αποτελούσε «τον σκληρό και αυθεντικό απολογισμό σας τα τελευταία εξήντα τρισεκατομμύρια χρόνια». Αργότερα επέκτεινε την ηλικία του σύμπαντος σε «τετρακατομμύρια», αλλά τώρα ισχυριζόταν ότι οι άνθρωποι προήλθαν από τα μύδια. Αυτό οδήγησε τους επικριτές να καλούν κοροϊδευτικά τους οπαδούς του, «μύδια».
Ο μεγαλύτερος γιός του Χάμπαρντ, ο Nibs, βοήθησε στη δημιουργία του βιβλίου History of Man. Ο Nibs ισχυριζόταν ότι ο πατέρας του τού έδινε αμφεταμίνες και απλώς του ζητούσε να εξιστορεί τις παραισθήσεις του. Οι παραισθήσεις αυτές έγιναν η «σκληρή και αυθεντική πραγματικότητα». ΟNibs εργάστηκε στην κορυφή της Σαηεντολογίας για επτά χρόνια και έφυγε το 1959 ύστερα από φιλονικία με τον πατέρα του. Ισχυριζόταν ότι ο πατέρας του  έκανε κατάχρηση πολλαπλών ναρκωτικών. Και άλλες πηγές ενισχύουν αυτούς τους ισχυρισμούς. Εξ’ άλλου, ο ίδιος ο Χάμπαρντ συνιστούσε τη χρήση αμφεταμινών από την αρχή. Ήταν μανιώδης καπνιστής 120 τσιγάρων την ημέρα. Πολλοί τον είδαν να καταναλώνει επίσης υπερβολικές ποσότητες αλκοόλ.
Μια πρώην γραμματέας είπε ότι ο Χάμπαρντ τη ρωτούσε το πρωί για ένα θέμα και μετά χρησιμοποιούσε τα λεγόμενα της στις απογευματινές του διαλέξεις. Μία έρευνα στις αντιλήψεις του Χάμπαρντ αποκαλύπτει ότι οι πιο πολλές από αυτές αποτελούσαν ολοφάνερη αντιγραφή και υποκλοπή από άλλους.[29] Μάλιστα στις διαλέξεις του, προκαλούσε τους οπαδούς του σχετικά με την αυθεντικότητα των αντιλήψεών του, αλλά σχεδόν κανείς δεν μπήκε στον κόπο να ψάξει.
Οι οπαδοί του Χάμπαρντ προέρχονταν κυρίως από τον Αγγλόφωνο κόσμο. Ταξίδευε από τις Η.Π.Α, στην Αγγλία και την Αφρική, ακόμα και μέχρι την Αυστραλία. Το 1959 μετέφερε τα κεντρικά του γραφεία στην Αγγλία, στοEast Grinstead. Εκεί έδωσε συνέντευξη τύπου σχετικά με τα πειράματά του στις ντομάτες. Έχοντας άγνοια για τη φυσική ιδιότητα του φυτού να ζει για χρόνια, ισχυριζόταν ότι είχε δημιουργήσει μια νέα ποικιλία που θα καρποφορούσε συνεχώς.
Μετά τη διάλυση της Νταϊανέτικς, η Σαηεντολογία παράδερνε ανεπιτυχώς με μερικές χιλιάδες οπαδούς. Τότε, το 1963, η Αυστραλιανή πολιτεία της Βικτώρια διέταξε έρευνα για την οργάνωση του Χάμπαρντ, κάτι που προκάλεσε μαζικό ενδιαφέρον και έρευνες σε άλλα μέρη του κόσμου. Ξαφνικά, χιλιάδες άνθρωποι ενδιαφέρθηκαν για τη Σαηεντολογία ακολουθώντας το ρεύμα ενάντια στο κατεστημένο...
Τέλος Μέρους Α΄ (Συνεχίζεται...)
ΠΗΓΕΣ
-          ΙστότοποςUnderground Bunker τουTony Ortega
-          ΙστότοποςInfinite Complacency site Jonny Jacobsen
-          Τα διαδυκτιακά αρχεία των Arnie Lerma, Gerry Armstrong, Caroline Letkeman, Karin Spaink και Andreas Heldal Lund.
-          ΙστοτόποςSolitary Trees
-          ΙστοτόποςFreedom of Mindτου Steven Hassan
-          ΙστοτόποςFight Against Coercive Tactics Network (FACTNet)
-          Τα τελευταία χρόνια, το Κίνημα των Ανωνύμων (Anonymous) κάνει πικετοφορίες εναντίον των οργανώσεων της Σαηεντολογίας. Η Σαηεντολογία έχει ξεπέσει, λόγω της διαθεσιμότητας πληθώρας εξακριβωμένων πληροφοριών. Στη Ρωσσία και σε όλη την επικράτεια της Ορθόδοξης Εκκλησίας έχουν επιτευχθεί πολλά από τον Αλέξανδρο Dvorkin
[1] Στο μυθιστόρημα του «Φόβος» (Fear) που έγραψε πριν τη Σαηεντολογία, ο Χάμπαρντ έγραφε: «Έχω επιχειρήσει ν’ αποδείξω ότι οι δαίμονες και ο διάβολος έχουν εφευρεθεί ώστε κάποιοι πονηροί να εξουσιάζουν τους συνανθρώπους τους». Σε ένα ποίημα του έγραφε: «Τον παλιό καιρό οι άνθρωποι φοβούνταν πολύ τους δαίμονες/ Και πλήρωναν μια περιουσία για να αγοράσουν παπαδίστικα ξόρκια ... Ω! Τώρα εξηγείται γιατί ο κόσμος έγινε ένας φαύλος κύκλος/ Δαίμονες δεν υπάρχουν, υπάρχουν μόνο κακές προθέσεις που εύκολα ξεχνάς». Απότοβιβλίο (Road to Freedom).
 [2] Hubbard, HCOPL, Principles of Money Management, 9 March 1972R, Issue I, revised 4 August 1983, Finance Series 11R: ‘GOVERNING POLICY - The governing policy of Finance is to:
‘A. MONEY.
‘J. MAKE MONEY.
‘K. MAKE MORE MONEY.
‘L. MAKE OTHER PEOPLE PRODUCE SO AS TO MAKE MONEY.’
[3] Flag Mission Order 375, reprinted 1992.
[4] International Management Bulletin No.108, 29 September 1987.
[5] HCO PL 26 September 1979, Issue III
[6] HCOB 29 September 1959, The Organization of a PE Foundation
[7] 13 May 1959, Second Lecture on Clearing Methodology, Organization Executive Course, 1991, p.18
[8] PDC 20: Formative State of Scientology. Definition of Logic.
[9] Hubbard, What Your Fees Buy, 1976.
[10] Land transfers, courtesy of the Montana Historical Society. For a detailed biography of Hubbard, see this author’s Let’s sell these people A Piece of Blue Sky and Russell Miller’sBare-faced Messiah.
[11] Hubbard, Mission into Time, 1973, p.4; LRH’s Autobiographical Notes for Peter Tomkins, 6 June 1972.
[12] LA Times, June 1990.
[13] Albert Q Maisel, Dianetics: Science or Hoax?, Look magazine, 5 December 1950.
[14] Kima Douglas in the Armstrong case, 1984.
[15] Hubbard, My Philosophy, 1965. Hubbard, PAB No. 124, 15 November 1957, Communication and Isness.
[16] Hubbard letter to Veterans Administration, 15 October 1947.
[17]http://www.gerryarmstrong.org/50grand/writings/ars/ars-2000-03-11.html
[18] Author’s conversation with Jo Scott, 1984.
 [19] Don Rogers personal communication to the author, 1984.
[20] Freud, Two Short Accounts of Psycho-Analysis, Penguin, London, 1962. See also this author’s paper Possible Origins for Dianetics and Scientology.
[21] Grinker and Spiegel, Men Under Stress, McGraw Hill, US, 1st edition, 1945; 2ndedition, 1963.
[22] ‘the other day an auditor performed a miracle the Pope himself would have been proud to own.  A child had died, was dead, had been pronounced dead by a doctor, and the auditor … brought the child to life.’  The Scientologist: A Manual on The Dissemination of Material, Ability, Major 1, 1955, ca.mid-March.
[23] Joseph Winter, MD, A Doctor’s Report on Dianetics.
[24] Hubbard, Conditions of Space Time Energy, December 1952, PDC lecture 18.
[25] Crowley telegram to Karl Germer, 22 May 1946.
[26] The Crowley version of the ‘rosy cross’ is found on the back of his tarot pack and in hisBook of Thoth.
[27] Lloyd Eschbach in his autobiography, Over My Shoulder, remembered taking lunch with John Campbell and Ron Hubbard in 1949, when Hubbard made this statement. Fellow pulp author, Ryerson Johnson says that Hubbard told him, ‘The best way to make some money in this world is to play the God game.’
[28] Hubbard to Helen O’Brien, 10 April 1952.
[29] see this author’s paper, Possible Origins for Dianetics and Scientology

http://www.ppu.org.cy
 http://aktines.blogspot.gr/2014/11/blog-post_39.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible