ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: Είμαστε αντιμέτωποι ως Η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία με την θρασύτητα των παπικών ουνιτών. Εκφράσεις όπως αυτή που περιέχεται στο έκτο κείμενο της Συνόδου της Κρήτης: "ἀποκλειομένης πάσης πράξεως προσηλυτισμοῦ, οὐνίας ἤ ἄλλης προκλητικῆς ἐνεργείας ὁμολογιακοῦ ἀνταγωνισμοῦ", μετά λύπης μας λέμε ότι δεν ακουμπούν την ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ των ΑΙΡΕΤΙΚΏΝ παπικών, και ουδόλως θίγονται οι θρασύτατοι.
Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Αν
παρατηρήσει κανείς πως οι ουνίτικες Ουκρανικές κοινότητες
‘’διαφημίζονται΄΄ , θα αντιληφθεί ότι όχι μόνο ‘’δια πυρός και σιδήρου
δια πολλών αιώνων ήταν εχθρική έναντι της Ορθοδοξίας’’, όπως παλαιότερα
ανέφερε το Πατριαρχείο Μόσχας, αλλά και με δόλιο τρόπο συμπεριφέρθηκε
έναντι της Εκκλησίας.
Κάνουν χρήση της Θείας Λειτουργίας του Αγίου Ιωάννου του Χρυσόστομου και του Αγίου Βασιλείου, μηδέ των λειτουργικών αναφορών στους Ορθόδοξους εξαιρουμένων. Μέχρι και την Κυριακή της Ορθοδοξίας εορτάζουν. Οι ουνίτες ‘’επίσκοποι’’ και οι ‘’ιερείς’’ των, ενδύονται με άμφια όμοια των Ορθοδόξων. Η σκοπιμότητα είναι προφανής. Οι ουνίτες ‘’ιερείς’’ μπορεί να είναι και έγγαμοι.
Η απαγγελία του Συμβόλου της Πίστεως συνήθως γίνεται χωρίς την προσθήκη του Filioque. Δεν χρησιμοποιούν όστια. Επίσης τηρούν το παλαιό ημερολόγιο. Είναι πολύ εύκολο στην Ουκρανία να παρασυρθεί ένας ανυποψίαστος Ορθόδοξος στην ουνία. Οι ουνίτες στην Ουκρανία αυτοκαλούνται ‘’ελληνική καθολική εκκλησία Ουκρανίας’’. Γιατί η ονομασία ‘’ελληνο-καθολική’’; Ούτε Ελληνική είναι, ούτε καθολική. Ο εθνικός χαρακτηρισμός Ελληνική δεν είναι απλά ατυχέστατος, αλλά και δόλιος. Είναι εξ ολοκλήρου κομμάτι του Ουκρανικού λαού, οι Ουκρανοί Ουνίτες. Αφού οι Ουνίτες είναι Ουκρανικής καταγωγής, γιατί να χρησιμοποιείται ο όρος ελληνο-καθολικοί; Υπάρχει οιαδήποτε σχέση με εθνικό χρωματισμό; Είναι παπικοί ελληνικής καταγωγής; Όσο αφορά το συνθετικό ‘’εκκλησία’’, αυτό τους το προσδίδει ευκαίρως – ακαίρως και η οικουμενιστική ‘’αβρότητα’’.
Κάνουν χρήση της Θείας Λειτουργίας του Αγίου Ιωάννου του Χρυσόστομου και του Αγίου Βασιλείου, μηδέ των λειτουργικών αναφορών στους Ορθόδοξους εξαιρουμένων. Μέχρι και την Κυριακή της Ορθοδοξίας εορτάζουν. Οι ουνίτες ‘’επίσκοποι’’ και οι ‘’ιερείς’’ των, ενδύονται με άμφια όμοια των Ορθοδόξων. Η σκοπιμότητα είναι προφανής. Οι ουνίτες ‘’ιερείς’’ μπορεί να είναι και έγγαμοι.
Η απαγγελία του Συμβόλου της Πίστεως συνήθως γίνεται χωρίς την προσθήκη του Filioque. Δεν χρησιμοποιούν όστια. Επίσης τηρούν το παλαιό ημερολόγιο. Είναι πολύ εύκολο στην Ουκρανία να παρασυρθεί ένας ανυποψίαστος Ορθόδοξος στην ουνία. Οι ουνίτες στην Ουκρανία αυτοκαλούνται ‘’ελληνική καθολική εκκλησία Ουκρανίας’’. Γιατί η ονομασία ‘’ελληνο-καθολική’’; Ούτε Ελληνική είναι, ούτε καθολική. Ο εθνικός χαρακτηρισμός Ελληνική δεν είναι απλά ατυχέστατος, αλλά και δόλιος. Είναι εξ ολοκλήρου κομμάτι του Ουκρανικού λαού, οι Ουκρανοί Ουνίτες. Αφού οι Ουνίτες είναι Ουκρανικής καταγωγής, γιατί να χρησιμοποιείται ο όρος ελληνο-καθολικοί; Υπάρχει οιαδήποτε σχέση με εθνικό χρωματισμό; Είναι παπικοί ελληνικής καταγωγής; Όσο αφορά το συνθετικό ‘’εκκλησία’’, αυτό τους το προσδίδει ευκαίρως – ακαίρως και η οικουμενιστική ‘’αβρότητα’’.
Δεν
είναι τυχαίο που οι ουνίτες στην Ουκρανία αποτελούν την μεγαλύτερη
ουνιτική κοινότητα, από όλες της ουνιτικές κοινότητες, γι’ αυτό η
επικινδυνότητά της για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς είναι πολύ μεγάλη.
Δραστηριοποιούνται μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο. Για παράδειγμα η
λεγόμενη ‘’Αποστολική Εξαρχία’’ δραστηριοποιείται στη Γερμανία και
αφορά τους Ουκρανούς που έγιναν και γίνονται ουνίτες. Η λεγόμενη
‘’Αποστολική Εξαρχία’’ δραστηριοποιείται στη Σκανδιναβία, που αφορά
τους Ουκρανούς ουνίτες κλπ.
Πολλούς
Ουκρανούς Ορθοδόξους Χριστιανούς παρέσυραν και παρασύρουν εκτός
Εκκλησίας οι ουνιτικές κοινότητές, είτε με βία είτε με δόλο. Δεν είναι
λίγοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί οι οποίοι ξεγελιούνται από την εξωτερική
εμφάνιση των ουνιτών ‘’επισκόπων’’ και ‘’ιερέων’’. Η ομοιότητα των
εξωτερικών γνωρισμάτων των Ουνιτών ‘’ιερέων’’ με τους Ορθοδόξους
ιερωμένους, τους καθιστά επικίνδυνους για τον απλό ανυποψίαστο Ορθόδοξο
Χριστιανό. Πρέπει να ενημερωθεί ο Ορθόδοξος λαός, ότι η Ουνία είναι
προβατόσχημη προέκταση της αίρεσης του Παπισμού.
Ενώ
εμείς θάβουμε όσο μπορούμε πιο ...επαγγελματικά την ανεπανάληπτη δράση
του Αγίου Δαμασκηνού του Στουδίτου, Επισκόπου Λητής και Ρεντίνης
(1520-1577), ο οποίος, ως απεσταλμένος του Πατριαρχείου μας, με την
αρετή του και με την θεολογική του κατάρτιση, πολέμησε επί 7 ολόκληρα
χρόνια στην Ουκρανία ( Μικρά Ρωσία τότε) και κατατρόπωσε την μάστιγα της
παπικής προπαγάνδας.
Ποιος
φοιτητής σήμερα των θεολογικών μας σχολών διδάσκεται την
ιστορική αυτή αλήθεια, αλλά και πόσοι από τους παπάδες και τους
επισκόπους μας, γνωρίζουν την δράση αυτή του Αγίου Δαμασκηνού;
Έτσι εφαρμόζεται στην πράξη, η κρητική συνοδική ''καταδίκη'' της ουνίας;
ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ: http://aktines.blogspot.gr/2017/02/blog-post_98.html
http://salpismazois.blogspot.gr/2017/02/blog-post_17.html#gpluscomments
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου