Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Δευτέρα, 30 Απριλίου 2018

Ρουμάνοι Γέροντες ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (βίντεο).


Πατήρ Δημήριος Στανιλοάε (1903 – 1993)

Δεν είμαι υπέρ του Οικουμενισμού. Ο Ιουστίνος Πόποβιτς, ένας Σέρβος, είχε δίκιο ονομάζοντάς τον παναίρεση της εποχής μας. Θεωρώ τον οικουμενισμό προϊόν της Μασονίας. Σχετικοποιεί την Αλήθεια και την αληθινή Πίστη. Γιατί να μείνω μαζί με εκείνους που έκαναν τις γυναίκες ιέρειες, με εκείνους που δεν νυμφεύονται (αγαμία κλήρου), με τους ομοφυλόφιλους στην Αμερική και την Αγγλία;
Γέρων Γεώργιος Κάλτσιου (1925 – 2006)

Η Οικουμενική Κίνησις ξεκίνησε από δυνάμεις που αποσκοπούν στην ισοπέδωση των θρησκειών και των εθνών. Είναι μία προσπάθεια που προωθεί η Μασονία εδώ και καιρό. Είμαι εναντίον του Οικουμενισμού και τον θεωρώ την μεγαλύτερη αίρεση του αιώνα μας. Δεν είμαι σίγουρος εάν το γνωρίζετε, η Εκκλησία της Σερβίας έκανε αίτημα αποχώρησης από την Οικουμενική Κίνηση (ΠΣΕ) και έως τώρα οι εξής Εκκλησίες έχουν ήδη αποχωρήσει: η Εκκλησία της Σερβίας, η Εκκλησία της Γεωργίας και το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.* Πιστεύω ότι καλά θα κάνουμε να είμαστε πολύ προσεκτικοί με τον Οικουμενισμό που προσπαθεί να ισοπεδώσει τις θρησκείες στο χαμηλότερο πνευματικό επίπεδο και ειδικά να καταστρέψει την Ορθοδοξία.
(πάλι στο ίδιο βίντεο αργότερα)
Ερώτηση: Τι πιστεύετε για τον Οικουμενισμό και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα;
π. Γεώργιος Κάλτσιου:  Ο Οικουμενισμός, όπως λένε και οι Έλληνες, είναι η μεγαλύτερη αίρεση του αιώνα μας. Και είναι. Διότι έρχεται με κάποιες φουσκωμένες ιδέες: να αγαπάμε ο ένας τον άλλον· γιατί να φιλονικούμε;· να έχουμε συμπροσευχές, η συμπροσευχή φτάνει στο αυτί του Θεού, και λοιπά. Πράγματα τα οποία είναι ειδωλολατρικές πλάνες. Διαβολικές πλάνες. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι θα παραμείνουν σταθεροί στην Πίστη τους και ολοένα και περισσότερο βλέπω να διεξάγεται συζήτηση κατά του Οικουμενισμού. Αυτή η ιερή αντίσταση φτάνει όλο και περισσότερο στα ώτα των πιστών.
Γέρων Αρσένιος Παπατσιόκ (1914 – 2011)


Ερώτηση: Για τον οικουμενισμό;
π. Αρσένιος Παπατσιόκ: Φυσικά είμαι εναντίον. Γι’ αυτό μιλούσα, είμαι εναντίον μέχρι θανάτου. ..
Ερώτηση: Για τις αιρέσεις και την Ρωμαιοκαθολική «εκκλησία»;
π. Αρσένιος Παπατσιόκ: Είναι αναθεματισμένοι, έτσι είναι τα πράγματα. Δεν μπορούμε να τους εγγυηθούμε την σωτήρια, δεν μπορούμε. Οι Άγιοι Πατέρες, ολόκληρες Οικουμενικές Σύνοδοι θεωρούν τις διδασκαλίες τους αιρετικές. Πολύ απλά δεν μπορούμε να θεωρήσουμε μία αναθεματισμένη αίρεση σωτήρια.
Γέρων Adrian Făgețean (1912 – 2011)


Ερώτηση: Είναι ο Οικουμενισμός αίρεση;
π. Adrian Făgețean: Ναι, είναι. Το έχει πει και ο π. Στανιλαοάε, είναι η αίρεση του 20ου αιώνα.
Ερώτηση: Και ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς.
π. Adrian Făgețean: Ναι.
Γέρων Κλεόπας Ηλιέ (1912 – 1998)

Εμείς (οι Ορθόδοξοι) είμαστε λίγοι αλλά είμαστε η πλήρης Εκκλησία. Δεν έχουμε καμμία έλλειψη. Δεν υπάρχει τίποτα για να δανειστούμε από τους Προτεστάντες ή τους Ρωμαιοκαθολικούς. Τίποτα, απολύτως τίποτα. Πιστεύουμε και νοούμε την Εκκλησία μας ως πλήρης. Έχει όλα τα δόγματα σωστά, όλη την Αποστολική Παράδοση των Αγίων Πατέρων. Και έχει όλους τους Κανόνες και όλη την Λειτουργική, Κανονική, Δογματική και Ιστορική Παράδοση. Όλα όσα χρειαζόμαστε τα έχουμε στην Εκκλησία μας. Είναι η Εκκλησία που ακολούθησε πιστά έως τώρα το Ευαγγέλιο και την Αποστολική Παράδοση. Και εκείνοι (οι Ρωμαιοκαθολικοί και οι Προτεστάντες) το γνωρίζουν αυτό και γι’ αυτόν τον λόγο θέλουν να μας προσεγγίσουν.
Γέρων Ιουστίνος Παρβού (1919- 2013)


Οι Άγιοι, οι Άγιοι Πατέρες του 11ου έως 13ου αιώνα δεν κατάφεραν αυτήν την ένωση. Εντούτοις αυτό το πράγμα θα πραγματοποιηθεί με τούτους τους ποιμένες της εποχής μας. Ποιμένες που δεν έχουν καθόλου Χριστιανικό και θρησκευτικό βάθος μέσα τους. Ποιμένες που έχουν μόνο πολιτική ζωή. Είναι ένας Οικουμενισμός που γεννήθηκε όχι από τις θέσεις της Εκκλησίας, αλλά από τις προσωπικές απόψεις τέτοιων ανθρώπων. Αναφορικά με αυτό ο π. Στανιλοάε είπε: «Ο Οικουμενισμός είναι η πιο φοβερή αίρεση του 20ου αιώνα.»
Γέρων Αρσένιος Μπόκα (1910 – 1989)


Ο Οικουμενισμός; Είναι η αίρεση όλων των αιρέσεων. Η πτώση της Εκκλησίας μέσω των ίδιων των υπηρετών Της, των οργάνων της Δύσεως. Μόνο τα σάπια υπολείμματα πέφτουν από την Ορθόδοξη Εκκλησία, είτε αυτοί είναι επίσκοποι, είτε ιερείς, είτε μοναχοί, είτε λαϊκοί. Ας επιστρέψουμε στην Ιερά Παράδοση, στα Δόγματα και στους Κανόνες των Αγίων Πατέρων, των 7 Οικουμενικών Συνόδων. Αλλιώς [θα οδηγηθούμε] στην κόλαση – μαζί με τους επισκόπους μας. Θεός φυλάξοι.
***************
* Η δήλωση αυτή του π. Γεωργίου Κάλτσιου πρέπει να έγινε κάπου εκεί το 1997, όταν η Εκκλησία της Σερβίας όντως αποφάσισε να αποχωρήσει από το Π.Σ.Ε. Δεν οριστικοποιήθηκε / μονιμοποιήθηκε όμως η απόφαση αυτή μετά την Συνάντηση της Θεσσαλονίκης το 1998, η οποία Συνάντηση απ’ ότι φαίνεται καθησύχασε (και επανέφερε πίσω στο μαντρί του Π.Σ.Ε.) την Εκκλησία της Σερβίας. Η Εκκλησία της Βουλγαρίας αποχώρησε έναν χρόνο αργότερα το 1998, γι’ αυτό προφανώς και δεν αναφέρεται. Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων είχε αποχωρήσει από το Π.Σ.Ε. το 1992 (επί Διοδώρου Α’) αλλά επέστρεψε το 2004 (επί Ειρηναίου Α’).
Μετάφραση Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ.

Μετάφραση Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ.

http://aktines.blogspot.gr/2018/04/blog-post_138.html?m=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γιά τίς σαρκικές διαστροφές ἐντός τοῦ γάμου, Ἁγίου Παϊσίου Ἁγιορείτου





ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΡΚΙΚΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ» ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ










Διήγησις τοῦ π. Σάββα Ἁγιορείτη
περί τοῦ Ἁγίου Παϊσίου: «Μοῦ διηγήθηκε κάποια κυρία ἀπό τήν Θεσσαλονίκη, ὅτι
κάποτε ὁ Ὅσιος Παΐσιος ἔδωσε δυναμικό τέλος σ’ ἕνα φορτικό καί ἄκρως ἐφάμαρτο
συζυγικό της βάσανο. Εἶχαν διαφορετικό Πνευματικό ἐκείνη καί ὁ σύζυγός της. Ὁ
δικός της Πνευματικός ἦταν πατερικός καί εὐσυνείδητος καί ὑπεδείκνυε τίς
θεοχάρακτες γραμμές καί προϋποθέσεις τοῦ τίμιου γάμου. Ὁ Πνευματικός τοῦ
συζύγου της ἦταν νεωτεριστής καί μεταπατερικός καί ἔλεγε στό σύζυγό της τό
γνωστό καί βλάσφημο καί ἀμοραλιστικό λόγιο ὅτι "ὁ Θεός ἀφήνει ἐλεύθερες
τίς κρεβατοκάμαρες καί δέν ἀσχολεῖται μέ τό τί κάνουν οἱ σύζυγοι κατά τήν σχέση,
ἀλλά μέ τήν καρδιά…". Ὁ σύζυγος ἀπαιτοῦσε νά μεταβληθεῖ ἡ σύζυγός του σέ
χοιρώδη καί λασπώδη κρεάτινη μάζα καί διαρκῶς τήν πίεζε νά ἐνδώσει, μέ εὐλογία
τοῦ Πνευματικοῦ του, στήν παρά φύσιν θεομίσητη καί βδελυρή ἁμαρτία!!! Ἐκείνη ἀκολουθοῦσε
τήν ὑπόδειξη τῆς φωνῆς τοῦ Θεοῦ μέσω τοῦ καλοῦ της Πνευματικοῦ καί οὐδέποτε
διανοήθηκε νά προβεῖ σέ ἕνα τέτοιο παθογενές ἀνοσιούργημα..


Κάποτε ἀπελπισμένη
κατέφυγε στήν Ἱερά Μονή Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου Σουρωτῆς καί συνάντησε τόν ἐκεῖ
παρεπιδημοῦντα Γέροντα τῆς ἀδελφότητος Ὅσιο καί Θεοφόρο πατέρα Παΐσιο τόν Ἁγιορείτη.
Τοῦ ἐκμυστηρεύθηκε τό πρόβλημά της καί ζήτησε τήν βοήθειά του. Ὁ Ὅσιος, κατά
μαρτυρία τῆς γυναίκας, ἔγινε κατά τό κοινῶς λεγόμενο «ἡφαίστειο» ἀπό ἱερά ἀγανάκτηση.
Ὑπέδειξε στή γυναίκα νά μήν ἐνδώσει οὔτε καί μέ ἀπειλή θανάτου στίς
σιχαμερότερες καί θανασιμότερες ἁμαρτίες πού ἔχει νά παρουσιάσει ὀ ἐκπεσών ἄνθρωπος.
Ἐξήγησε ὅτι μέσω αὐτῶν τῶν ἁμαρτιῶν ἐπεισέρχεται ὁ διάβολος στό γάμο καί
φυγαδεύεται ὁ Παράκλητος.


Γίνονται οἱ ἄνθρωποι ὑποκτηνώδη ὄντα, πού ἔπρεπε νἀ ἐντρέπονται
τά φυσιολογικά κτήνη καί νά διδάσκονται ἀπ’ αὐτά. Ἐξήγησε ἀκόμη ὅτι εἶναι ἀναίρεση
τοῦ σκοποῦ τοῦ γάμου πού διασώζει τό κατά φύσιν καί ἀναγάγει στό ὑπερ φύσιν,
καί ὅτι οἱ βδελυρές καί πυρίκαυστες οὐρανόθεν στά Σόδομα αὐτές πράξεις εἶναι οἱ
προσφιλέστερες στόν διάβολο, γιατί ὁδηγοῦν τόν κατ’ εἰκόνα καί ὁμοίωσιν Θεοῦ πλασθέντα
ἄνθρωπο στήν κατακόρυφη πτωτική κατεύθυνση τοῦ διεστραμμένου δαίμονα καί ὄχι
στήν ὑπερυψωθεῖσα θριαμβευτική θέση, πού ὑπέδειξε ἡ τεθεωμένη ἀνθρώπινη φύση
πού προσέλαβε ὁ Χριστός, ἤτοι στά δεξιά τοῦ Πατρός… Ὀνόμασε τίς πράξεις αὐτές
μάστιγα τῆς ἐποχῆς καί παθογένεια γιά τά διαζύγια, τήν ψυχική διάσπαση τῶν
συζύγων, καί ἰδίως γιά τήν διαστροφή καί κατρακύλα τῶν σημερινῶν παιδιῶν, πού εἰσροφοῦν
δαιμονική ἐνέργεια ἀπό τά κυριαρχικά δικαιώματα πού ἔχει ὁ διάβολος ἐπί τοῦ
γενετικοῦ ὑλικοῦ ἀπό τό ὁποῖο προέρχονται καί ἀπό τίς χαίνουσες πνευματικές
πληγές, πού ὐπάρχουν ἀθεράπευτες στίς ψυχές τῶν γονέων τους..


Ἐκεῖνο πού ἔκανε ἰδιαίτερη ἐντύπωση
στήν κυρία ἐκείνη, ἦταν ἡ ἐπιμονή τοῦ Ὁσίου Παϊσίου νά καταγγείλει τόν
«Πνευματικό» τοῦ συζύγου της στόν Ἐπίσκοπο του γιά νά τόν καθαιρέσει. Τῆς εἶπε ἐπί
λέξει: «Νά πᾶς νά τό πεῖς στό Δεσπότη γιά νά τόν ξυρίσει!!!».


Διαπιστώνουμε τήν
ξεκάθαρη, σύμφωνη μέ ὅλους τούς Ἁγίους Πατέρες, θέση τοῦ Ἁγίου Παϊσίου, ἐνάντια
στίς ὅποιες σαρκικές διαστροφές εἴτε ἐκτός, εἴτε ἐντός τοῦ γάμου. Αὐτές καθιστοῦν
τό γάμο ἕναν «νομιμοφανή» σοδομισμό μέ καταστροφικές συνέπειες τόσο στούς
συζύγους, πού ἄν δέν μετανοήσουν κολάζονται, ὄσο καί στά τέκνα τους. Διαπιστώνουμε ἐπίσης τήν ἁγιοπατερική στάση του ἀπέναντι ἐκείνων τῶν «Πνευματικῶν», τῶν χωρίς Ἅγιο Πνεῦμα, πού συμβουλεύουν ὀλέθρια τά πνευματικά τους τέκνα «χαϊδεύοντας» τά πάθη τους. Ὅπως μᾶς διδάσκει ἡ Ἁγιοπατερική Γραμματεία ὁ Πνευματικός ἔχει ἐξουσία νά συγχωρεῖ ἐκεῖνα πού συγχωροῦνται σύμφωνα μέ τόν νόμο τοῦ Θεοῦ καί ὄχι τά πάντα. Ἡ ἐθελοτυφλία καί ἡ ἄνομη κακή συγχώρηση αὐτῶν πού ἁμαρτάνουν ἀμετανόητα κολάζει τόσο τόν ἐξομολογούμενο ὅσο καί τόν Πνευματικό του.


Ὁ Κύριος νά μᾶς δίνει σύνεση καί νά μᾶς εὐλογεῖ ὅλους δι’ εὐχῶν τοῦ Ἁγίου
Του, Ὁσίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου».




























ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...