Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Εἶδα τήν Παναγία τήν Γοργοεπήκοο μέ ὁλόχρυσο φωτοστέφανο!

 12-01 02

Είχα καρκίνο πριν από 6 χρόνια. Η μητέρα μου Ελισάβετ μου είπε για την Παναγία την Γοργοεπήκοο και μου έστειλε την εικόνα της. Ένα χρόνο μετά από χημειοθεραπείες και καθώς περίμενα αποτελέσματα εξετάσεων, είδα μπροστά μου ολοζώντανη την Παναγία την Γοργοεπήκοο.
Την είδα μέσα στο σπίτι μου με ολό­χρυσο φωτοστέφανο και μου κρατούσε το χέρι και μου είπε: «Μη φοβάσαι». Τα αποτελέσματα πού περίμενα ήταν καλά, όπως και όλα τα άλλα πού παίρνω από τότε. Πάντα την έχω μαζί μου να με προστατεύει και την παρακαλώ να με έχη στην ζωή.
Σε ευχαριστώ Παναγία μου και σε παρακαλώ να προστατεύης την οικογένεια μου.
Άννα Μπουζαλάκου-Κουρή, Λας Βέγκας – ΗΠΑ

Πηγή: Χρυσούλας Χατζηγιαννιού· Φιλολόγου, Η Κυρία Γοργοεπήκοος· Από την αιβατωβαμένη Σμύρνης στα βουνά της Μάνδρας, Έκδοσις Ε΄, Ιεράς Κοινοβιακής Μονής, «Παναγίας της Γοργοεπηκόου», Μάνδρα Αττικής 2002.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible