Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020

"Τώρα Χριστέ μου, ἔμπλεξα!

Ομιλούσα στην κλινική ''Σωτηρία''. Κάποιος μορφωμένος στο ακροατήριο με ρώτησε κάτι. Επί δέκα λεπτά αγόρευε για να στοιχειοθετήσει το ερώτημά του. 
Την ώρα που μιλούσε, είπα μέσα μου: "Τώρα Χριστέ μου, έμπλεξα! Το τι λέει αυτός, με τις θεωρίες του, εγώ έχω μεσάνυχτα. Αν νομίζεις, ότι γι' αυτούς που ήρθανε εδώ, για να μην χάσουν την πίστη τους, γιατί αυτοί αυτόν τον έχουν για μορφωμένο και θα ακούσουν εκείνο και όχι εμένα, πες μου σε παρακαλώ, τι να πω. Αλλιώς παραιτούμαι... Δεν ξέρω τι να τον απαντήσω!"
Ο κόσμος που τον άκουγε, δεν πίστευε ποτέ, ότι θα μπορούσα εγώ να τον απαντήσω. Και όμως του είπα 3 λόγια και όταν τα άκουσε, σηκώθηκε και έφυγε με την συντροφιά του! 
Τι μου είπε και τι του είπα, δεν ξέρω! 
Άμα εμπιστευτείτε τον εαυτόν σας στο Θεό και έχετε μέσα σας λίγο φιλότιμο, ότι Αυτός που θίγεται τώρα, είναι ο Σωτήρας σου, η Παναγία και οι Άγιοι, θα σου ανοίξει ο Κύριος το στόμα σου και θα πεις αυτό που πρέπει...


+ Δημήτριος Παναγόπουλος Ιεροκήρυκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible