Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021

Δέν μπορεῖς...


Κοιτάξτε τον εαυτό σας σύμφωνα με το Ευαγγέλιο και όχι με τα μάτια των άλλων.

Ποιός σου είπε ότι δεν μπορείς;

Πότε, ποιός και γιατί σου είπε ότι δεν μπορείς;

Δεν μπορείς να γνωρίσεις τον Θεό.

Δεν μπορείς να κάνεις νηστεία.

Δεν μπορείς να κάνεις προσευχή.

Δεν μπορείς να αντέξεις όλη την διάρκεια του εκκλησιασμού.

Δεν μπορείς να ακούσεις μια πνευματική ομιλία.

Δεν μπορείς να διαβάσεις ένα πνευματικό βιβλίο.

Δεν μπορείς να εξομολογηθείς.

Δεν μπορείς να αφεθείς στο θέλημά Του.

Δεν μπορείς να συγχωρήσεις ή να συγχωρεθείς.

Δεν μπορείς να ξεφορτωθείς τα πάθη σου.

Δεν μπορείς, δεν μπορείς, δεν μπορείς....

Ποιός σου το είπε;

Απαντάς και λές:

Ο εαυτός μου, μου το λέει σε κάθε αρχή που κάνω, οι δυνάμεις μου με προειδοποιούν ότι δεν θα αντέξω, οι φοβίες με κατακλύζουν, ο ψυχολόγος μου, τα χάπια τα οποία παίρνω για να κρατήσω την υγεία μου, την ψυχραιμία και ηρεμία μου, οι φίλοι και γνωστοί μου, ακόμα και η οικογένεια μου, όλα και όλοι μου βάζουν όρια και μου λένε αυτό χρειάζεσαι και μέχρι εκεί μπορείς.

Τον Θεό τον ρώτησες;

Ρώτησες πως γίνεται να είσαι ένα μικρό κορίτσι όπως η Αγία Ελένη εκ Σινώπης, ένα μικρό αγόρι όπως ο Άγιος Κήρυκος, ένας νεαρός όπως ο Άγιος Δημήτριος, ο Άγιος Γεώργιος και ο Άγιος Φανούριος, ένα νεαρό κορίτσι όπως η Αγία Αικατερίνη, ένας άνδρας όπως ο Άγιος Ανδριανός με την Αγία Ναταλία, ένας γέροντας όπως ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ένας βασιλιάς όπως ο Άγιος Κωνσταντίνος και η Αγία Ελένη, όπως μια Αυτοκράτειρα η Αγία Ειρήνη, ένας απλός Ιερέας όπως ο Άγιος Νικόλαος ο Πλανάς ή Επίσκοπος όπως ο Άγιος Νικόλαος, ένας μοναχός όπως Άγιος Παΐσιος, ένας Ιερομόναχος όπως ο Πορφύριος και ο Ιάκωβος ο Τσαλίκης, πως γίνεται είτε είσαι ο Δαυίδ ή ο Ιώβ ή ο φτωχός Λάζαρος ή ο Άσωτος ή ο Ληστής είτε μια πόρνη όπως η Αγία Μαρία η Αιγυπτία, πώς γίνεται αυτοί όλοι να έχουν καταφέρει κάτι παραπάνω από αυτό που και οι ίδιοι θεωρούσαν αδύνατο και παρακαλούσαν τον Θεό να τους δώσει την δύναμη να ανταπεξέλθουν;

Είχαν την ελπίδα τους στον Θεό και άκουγαν μόνο Τον Θεό τι τους έλεγε και ο Θεός τους είπε.

«άγιοι γίνεσθε, ότι εγώ άγιός ειμί»

«εν τω κόσμω θλίψιν έξετε, αλλά θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμον» (Ιω. 16. 33).

«Θαρσεῖτε, ἐγώ εἰμι· μὴ φοβεῖσθε!»

Εν τη υπομονή υμών κτήσασθε τας ψυχάς υμών. (Λκ. 21,19)

Πάλιν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς ἐλάλησε λέγων· ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ᾿ ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς. (Ιω. 8,12).

Ρώτα τον Θεό για το τί μπορείς και όχι τον εαυτό σου....Τον εαυτό εμπιστεύσου τον στον Θεό και τότε θα δείς πώς αλλάζουν τα όρια.... Κοιτάξτε τον εαυτό σας σύμφωνα με το Ευαγγέλιο και όχι με τα μάτια των άλλων.

- Ο Ανάξιος -

http://apantaortodoxias.blogspot.com/2021/09/blog-post_32.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible