
Η πολιτική επιστήμονας και δημοσιογράφος Νέλλη Ψαρρού, μιλώντας σήμερα στον 98.4, εξήγησε γιατί κάθε ιατρική πράξη όχι μόνο με όρους επιστήμης και βιοηθικής αλλά και νομικά, είναι παράνομο να χαρακτηρίζεται ως υποχρεωτική, υποστηρίζοντας ότι αυτή την περίοδο και με αφορμή την επιδημία της Covid-19, απλά επιταχύνεται μια διαδικασία και στην Ε.Ε. που έχει ξεκινήσει από το 2018, για να φτιαχτεί πλαίσιο, ψηφιακού φακέλου των πολιτών με υποχρεωτικό κάποια στιγμή να εκδίδονται πιστοποιητικά υγείας, εμβολίων και ιατρικών πράξεων.
Όλα αυτό αντίκειται όπως είπε στο Ευρωπαϊκό, το Διεθνές αλλά και το εσωτερικό δίκαιο, αλλά επαφίεται στο πως θα αντιδράσουν οι πολίτες για να μην παγιωθούν τέτοια ολοκληρωτικά συστήματα. Ο πολίτης είπε, πρέπει να είναι ενημερωμένος και με συναίνεση για ότι αφορά το σώμα του.
