Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020

Ὁ Χριστός διά ἀνθρώπων ὑπενθυμίζει στούς ἀνθρώπους τό σωστό δρόμο. Δέν στέλνει Ἀγγέλους...


Ο Χριστός ελέγχει τους ανθρώπους κατά διάφορους τρόπους. Μη σας κακοφαίνεται λοιπόν, όταν ακούτε καμμιά φορά λόγια από κάποιον, που σας θίγουν το "εγώ", τη σάρκα, την κοιλία ή το συμφέρον. Ακούστε τα...
Να εκλάβεις ότι τα λόγια αυτά δεν τα είπε κάποιος άνθρωπος,, αλλά ο Χριστός, καθότι ο Χριστός δια ανθρώπων υπενθυμίζει στους ανθρώπους το σωστό δρόμο. Δεν στέλνει Αγγέλους...
Κράτησε λοιπόν αυτά τα λόγια, εξέτασέ τα, μήπως είναι μια φωνή του Θεού να σε ελέγξει, προκειμένου να διορθώσεις τη ζωή σου...

+ Οι άνθρωποι παιδεύονται και βασανίζονται στη ζωή τους διότι πορεύονται στη ζωή με το "εγώ" το δικό τους, χωρίς να ρωτάνε το Θεό. Γι' αυτό είναι καλό πολλές φορές να προσευχόμαστε και να λέμε στον Χριστό μας:
- Χριστέ μου, εγώ κάνω αυτόν τον μικρό αγώνα, ακολουθώ αυτόν το δρόμο στη ζωή μου. Μια μέρα είτε το θέλω είτε όχι, θα συναντηθώ μαζί σου. Πώς θα Σε βρω άραγε; Θα μου πεις: ''να πορευτώ μακριά Σου ή να έρθω σε Σένα;''. Φώτισέ με Σε παρακαλώ! Μήπως σας άνθρωπος σφάλλω και δεν έχω πιάσει σωστά τα πράγματα και κάνω ή λέω λόγια που δεν είναι σωστά...
Αν σκέφτεται έτσι ο άνθρωπος, πολλά πράγματα θα διορθώσει στον εαυτόν του, διότι τότε ο Χριστός θα τον βοηθήσει μέσω κάποιου ανθρώπου ή ακόμα και φρικτό όνειρο θα του δείξει, για να του πει, ότι ο δρόμος που ακολουθεί δεν είναι σωστός.
Δυστυχώς όμως σχεδόν κανείς από εμάς, είτε από εγωισμό, είτε από άγνοια, δεν άνοιξε το στόμα του να πει:
- Χριστέ μου φώτισέ με!
Έχουμε την ταπείνωση να πούμε αυτά τα λόγια;

+ Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν και μετανοούν με τον τρόπο τους. Όμως ο Θεός δεν δέχεται εκβιασμούς από κανέναν και μας λέει:
- Εάν θέλεις, όπως Εγώ λέω...
Ρεύμα δεν σου δίδει η Δ.Ε.Η. εάν δεν έρθει συνεργείο της Δ.Ε.Η. να ελέγξει, εάν η ηλεκτρική εγκατάσταση έγινε σύμφωνα με τον νόμο. Ρεύμα δεν σου δίδει... Όχι να σου βάλει στην αιωνιότητα ο Θεός με τον τρόπο που εσύ θέλεις να θρησκέψεις...

Δημήτριος Παναγόπουλος Ιεροκήρυκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible