Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Εἶδα τόν Χριστό ζώντα


Από τον βίο του αγίου πατρός Ιωάννη Καλαΐδη: " Είδα τον Χριστό ζώντα"!

Κάποτε ο άγιος Πατήρ μάς διηγήθηκε τα σχετικά με τη στράτευσή του. Υπηρέτησε 40 μήνες στον Ελληνικό στρατό και κατά την εποχή του εμφυλίου πολέμου (1946-1949). Μας είπε: «Οι μάχες ήταν πολύ φονικές. Πηγαίναμε στις διάφορες αποστολές 40 στρατιώτες και γυρίζαμε 15 ζωντανοί. Εγώ διάβαζα καθημερινά την προσευχή από ένα μικρό προσευχητάριο που είχα πάντοτε μαζί μου. (Το προσευχητάριο αυτό μου το έδωσε ως ευλογία και το έχω πολύτιμο φυλαχτό! ) Επειδή προσευχόμουν συνέχεια, πίστεψαν ότι είμαι μάρτυρας του Ιεχωβά. Έκαναν τότε έρευνα στο σακίδιό μου και κατάλαβαν το λάθος τους. Ο αξιωματικός της μονάδας μου, βλέποντάς με να γυρίζω ζωντανός από τις διάφορες αποστολές μου έλεγε ότι σίγουρα έχω κάποιον άγιο μαζί μου και με βοηθάει. Σε μια μάχη μια σφαίρα ήρθε επάνω μου και χτυπώντας στο τουφέκι μου εξοστρακίστηκε και με χτύπησε στο δείκτη του χεριού μου. Το μικρό αυτό σημάδι στο δάχτυλο έμεινε για να θυμάμαι το θαύμα αυτό.
Μια μέρα όπως ήμουν ξαπλωμένος στο κρεβάτι του θαλάμου μας, είδα τον Κύριο στην οροφή όπως βλέπουμε στον τρούλο της εκκλησίας τον Παντοκράτορα, αλλά ζώντα και μου είπε: «Μη στενοχωριέσαι Ιωάννη, όλα θα πάνε καλά». Τότε από αυτό το θαύμα πήρα πολύ κουράγιο"! Γενικά η ανάμνηση της περιόδου του εμφυλίου πολέμου τον γέμιζε λύπη και κάποτε μου είπε: " Παιδί μου οι κομουνιστές στον εμφύλιο, στην περιοχή μας της Σιντικής, έσφαξαν περισσότερους από σαράντα ιερείς" ! 


Μιλτιάδης Τσεσμετζής - εκπαιδευτικός, Σέρρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible