Η ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ ZEITGEIST
Του Σπύρου Αργυρού
πηγή: Παγκύπρια Ένωσις Γονέων
http://www.ppu.org.cy/neesprosthikes189.html
http://www.ppu.org.cy/neesprosthikes189.html
Πολύς λόγος γίνεται τελευταίως για το ντοκιμαντέρ Zeitgeist , το οποίο έρχεται να προστεθεί στη φαρέτρα της αθεϊστικής προπαγάνδας. Πρόκειται για μιαν αμερικανική ταινία, την οποία δυστυχώς παρακολούθησαν δωρεάν, εκατομμύρια άτομα ανά την υφήλιο, μέσω του διαδικτύου. Είναι πολλοί αυτοί που πίστεψαν στο αντιχριστιανικό περιεχόμενο του ντοκιμαντέρ, χωρίς να καλοεξετάσουν εάν τα στοιχεία που παραθέτει είναι αληθή, έχουν αποδείξεις, παραπομπές, βιβλιογραφία, ακαδημαϊκό κύρος και πόσες αυθεντίες συμφωνούν με τους συντελεστές του έργου.
Τίποτε από όλα αυτά.
Zeitgeist ή Geist der Zeit ή Geist der Zeiten το zeit έχει τη σημασία της «χρονικής περιόδου εποχής» ενώ το geist αυτή του «πνεύματος». Ζeitgeist λοιπόν σημαίνει το «πνεύμα της εποχής»!
Το Zeitgeist είναι ένα ντοκιμαντέρ φτιαγμένο από τον Peter Joseph, το οποίο μιλά για την κρίση που περνάει η ανθρωπότητα στις μέρες μας.
Το πρώτο μέρος του ασχολείται με τον Χριστιανισμό και τις θρησκείες γενικότερα, θέλοντας να δείξει πως οι θρησκείες δεν έχουν καμία θεοπνευστία, αντιθέτως είναι ένα πολιτισμικό στοιχείο. Επίσης, οι θρησκείες υπάρχουν λόγω της περιορισμένης επιστημονικής γνώσης σε κάποια θέματα, λ.χ. τη δημιουργία του κόσμου κ.λ.π.
Το δεύτερο μέρος, ασχολείται με την τρομοκρατία και πιο συγκεκριμένα με την 11/9 και τις βομβιστικές επιθέσεις στο μετρό του Λονδίνου. Η τρομοκρατία είναι εντέχνως στημένη για να φοβίσουν τον κόσμο, υποστηρίζει η ταινία, για να μπορεί το κατεστημένο να περάσει τα συμφέροντά του.
Το τρίτο μέρος, ασχολείται με το οικονομικό σύστημα και πώς αυτό οδήγησε την Αμερική να λάβει μέρος και να δημιουργήσει όλους τους μεγάλους πολέμους της ιστορίας.
Έχει βγει όμως και δεύτερη ταινία, το Zeitgeist Addendum, η οποία ασχολείται κυρίως με το μονεταριστικό σύστημα και με μια ενδεχόμενη λύση, αυτή που παραδίδει το Venus Project, το οποίο σύμφωνα με τους συντελεστές του «αποτελεί την επιστημονική και κοινωνική πραγμάτωση του αναρχισμού, δηλαδή μιας κοινωνίας που δεν θα στηρίζεται στο χρήμα, αλλά στην αγάπη μεταξύ των ανθρώπων, την υπέρτερη αξία της ζωής».
Το πρώτο ντοκιμαντέρ βραβεύτηκε στο «4th Artivist Film Festival» με το βραβείο «Artivist Spirit» και ο δημιουργός του το ανέβασε, με τη μορφή δωρεάν διάθεσης, στο Google video.
Μέχρι σήμερα εκτιμάται ότι παγκοσμίως το έχουν παρακολουθήσει πάνω από 100 εκατομμύρια άτομα.
Μέχρι σήμερα εκτιμάται ότι παγκοσμίως το έχουν παρακολουθήσει πάνω από 100 εκατομμύρια άτομα.
Εμείς θα ασχοληθούμε με το πρώτο μέρος της ταινίας που αφορά τον Χριστιανισμό.
Το ντοκιμαντέρ ξεκινά και παραθέτει με καταιγιστικό τρόπο, απόρρητες (υποτίθεται) πληροφορίες για τις διάφορες απάνθρωπες διαδικασίες που διενεργούνται στο σύνολο της ανθρωπότητας.
Το ντοκιμαντέρ ξεκινά και παραθέτει με καταιγιστικό τρόπο, απόρρητες (υποτίθεται) πληροφορίες για τις διάφορες απάνθρωπες διαδικασίες που διενεργούνται στο σύνολο της ανθρωπότητας.
Μοιάζουν με μυστικά ειπωμένα μόνο από τους ανθρώπους του zeitgeist, με αποτέλεσμα μετά από τον συνεχόμενο καταιγισμό, αμέτρητου αριθμού πληροφοριών, να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του θεατή, να τον απονευρώσουν και να τον μεταμορφώσουν σε αποδέκτη των θέσεων των συντελεστών της ταινίας.
Τότε βάζουν σε ενέργεια το σκοπό για τον οποίον την έφτιαξαν. Επικεντρώνονται και στρέφονται μόνο εναντίον του προσώπου του Χριστού, του Πατρός, της Παναγίας, με εκ νέου συνεχιζόμενο καταιγισμό ψευδών τοποθετήσεων, οι οποίες προέρχονται από θεοσοφικές1, μασονικές2, αποκρυφιστικές3 και σατανικές4πηγές.
Δεν προλαβαίνει το μυαλό του θεατή να επεξεργαστεί τον καταιγισμό των ψευδών θέσεων, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να απορρίψει αυτά που βλέπει και ακούει.
Αυτό που κάνει εντύπωση στο ντοκιμαντέρ, είναι η απρόσωπη και γρήγορη ομιλία του αφηγητή, με την έντονη αμερικανική χροιά, που χρησιμοποιεί το εγχειρίδιο πώς να κάνεις πλύση εγκεφάλου σε κάποιον μέσα σε πέντε λεπτά (How to brainwash someone in 5 minutes).
Παρακολουθώντας κανείς προσεχτικά το ντοκιμαντέρ, διαπιστώνει ότι αυτό βρίθει από ψευδείς πληροφορίες και αστήριχτους ισχυρισμούς.
Παρακολουθώντας κανείς προσεχτικά το ντοκιμαντέρ, διαπιστώνει ότι αυτό βρίθει από ψευδείς πληροφορίες και αστήριχτους ισχυρισμούς.
Προσπαθούν οι συντελεστές της ταινίας να πείσουν ότι η θρησκεία είναι απάτη και ότι σκοπό έχει τη συγκέντρωση χρημάτων και τον έλεγχο των ανθρώπων.
Έχοντας εκφράσει οι παραμυθολόγοι του Zeitgeist την πεποίθησή τους, ότι ο Χριστιανισμός είναι μια ακόμη ηλιακή-αστρολογική λατρεία, προβαίνουν σε συμπεράσματα. Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από την συγκριτική εξέταση του Χριστιανισμού σε σχέση με τις ηλιακές-αστρολογικές λατρείες. Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός συγκρίνεται με πρόσωπα της μυθολογίας των αρχαίων λαών της Μεσογείου και της Ινδίας, όπως ο Ώρος, ο Κρίσνα, ο Βάκχος, ο Μίθρα και άλλοι. Όλοι παρουσιάζονται ως Μεσσίες, με περιστατικά της μυθολογίας τους παρόμοια με τη ζωή του Χριστού.
Σε γενικές γραμμές η ταινία υποστηρίζει ότι ο Χριστιανισμός βασίζεται εξ ολοκλήρου στην θρησκεία των αρχαίων Αιγυπτίων.
Στην ταινία πχ ο αιγύπτιος θεός Ώρος, παρουσιάζεται ότι γεννήθηκε στις 25 Δεκεμβρίου από την παρθένα Ίσιδα-Μαρία. Τη γέννησή του σηματοδότησε ένα αστέρι στην ανατολή, το οποίο ακολούθησαν τρεις βασιλιάδες, για να βρουν τον νεογέννητο σωτήρα. Σε ηλικία 12 ετών δίδασκε άλλα παιδιά και στα τριάντα του βαπτίστηκε. Είχε δώδεκα μαθητές, έκανε θαύματα, περπατούσε στο νερό και τον αποκαλούσαν «η αλήθεια», «το φως», «καλός ποιμένας» κλπ. Αφού τον πρόδωσε ο Τυφών, ο Ώρος σταυρώθηκε, θάφτηκε για τρεις μέρες και μετά αναστήθηκε. Όμως η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική. Ο Ώρος ήταν γιος του Όσιρι και της Ίσιδος. Η μητέρα του δεν ήταν παρθένα αλλά χήρα. Δεν αναφέρεται πουθενά η ημερομηνία γέννησής του. Στην αιγυπτιακή μυθολογία δεν αναφέρεται θάνατος του Ώρου, συνεπώς ούτε και ανάστασή του. Ο μόνος γνωστός του άθλος είναι η εκδίκηση του θανάτου του πατέρα του, όλα τα άλλα είναι ψέματα των δημιουργών της ταινίας.
Ο Άττης από τη Φρυγία σύμφωνα με την ταινία, γεννήθηκε από παρθένο στις 25 Δεκεμβρίου. Τον σκότωσαν, τον έκλεισαν σε τάφο και μετά από τρεις μέρες αναστήθηκε. Η αλήθεια όμως είναι ότι ο Άττης, ήταν γιος της κόρης του Αγγαρίου, Νανάς. Αυτή έμεινε έγκυος από ένα αμύγδαλο. Δεν σταυρώθηκε αλλά αυτοευνουχίστηκε στη διάρκεια του γάμου του και πέθανε από αιμορραγία. Δεν αναστήθηκε. Όλα είναι ψέματα του Zeitgeist.
Ο Κρίσνα γεννήθηκε σύμφωνα με την ταινία, από την παρθένα Ντεβάκι, με ένα αστέρι να σημαίνει τη γέννησή του. Έκανε θαύματα με τους μαθητές του και αναστήθηκε μετά το θάνατό του. Ο Κρίσνα όμως είχε έξι αδέλφια και η μητέρα του δεν ήταν παρθένα. Σκοτώθηκε κατά λάθος από βέλος κυνηγού και δεν αναστήθηκε.
Ο Διόνυσος γεννήθηκε και αυτός από παρθένο υποστηρίζει η ταινία, στις 25 Δεκεμβρίου. Ήταν περιπλανώμενος δάσκαλος και έκανε θαύματα. Τον αποκαλούσαν «βασιλέα των βασιλέων» το «Α και το Ω». Μετά το θάνατο του αναστήθηκε. Σύμφωνα όμως με την ελληνική μυθολογία, ο Διόνυσος ήταν γιος του Δία και της Σεμέλης. Κανείς από τους αρχαίους δεν αναφέρει ότι η Σεμέλη ήταν παρθένος, μέχρι που το ανακάλυψαν χιλιάδες χρόνια μετά οι δημιουργοί τουZeitgeist. Δεν τον αποκαλούσαν το «Α και το Ω» ούτε «βασιλέα των βασιλέων», αλλά «ελευθερωτή», διότι «ελευθέρωνε» τους ανθρώπους από τον εαυτό τους μέσω της μέθης και της δαιμονικής έκστασης. Όλα τα άλλα είναι ψέματα του Zeitgeist. Το μεγαλύτερο ψέμα όμως, είναι το σύμβολο που παρουσιάζουν στην ταινία για να μας πείσουν ότι ο Διόνυσος σταυρώθηκε. Σ αυτό απεικονίζεται όχι ο Διόνυσος αλλά ο Ορφέας Βακχικός και το αντικείμενο έχει αποδειχθεί πλαστό. Χρονολογείται στον 18ο αιώνα.
Ο Μίθρας σύμφωνα με την ταινία, γεννήθηκε και αυτός δήθεν από μια παρθένα στις 25 Δεκεμβρίου. Είχε 12 μαθητές και έκανε θαύματα. Μετά το θάνατό του έμεινε θαμμένος για τρεις ημέρες μέχρι να αναστηθεί. Τον αποκαλούσαν «η αλήθεια», «το φως» και λατρευόταν την Κυριακή. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική. Ο Μίθρας ήταν δημιούργημα του Αχούρα-Μάζντα. Ξεπήδησε από ένα βράχο. Δεν είχε μητέρα. Δεν πέθανε και δεν αναστήθηκε. Ανέβηκε στον ουρανό με άρμα. Όλα τα υπόλοιπα είναι ψέματα των συντελεστών της νεοεποχίτικης αυτής ταινίας.
Πρέπει να τονιστεί ότι κανείς δεν ξέρει ποια μέρα του χρόνου γεννήθηκε ο Χριστός. Η Ορθόδοξη Εκκλησία μέχρι τον τέταρτο αιώνα εόρταζε τα Χριστούγεννα στις 6 Ιανουαρίου μαζί με τα Θεοφάνεια. ΕπίΠάπα Ιουλίου Α' (336-332) τα Χριστούγεννα σταμάτησαν να γιορτάζονται μαζί με τα Θεοφάνεια και θεσπίσθηκε ως επέτειος η 25η Δεκεμβρίου.
Στη συνέχεια προσπαθούν οι συντελεστές της ταινίας, να συσχετίσουν τον Ιησού με τον πάγκαλο Ιωσήφ της Παλαιάς Διαθήκης, παραθέτοντας ψευδείς πληροφορίες, ότι ο Ιωσήφ πουλήθηκε για 20 αργύρια, ενώ ο Ιησούς για τριάντα, ότι ξεκίνησε να δουλεύει όταν ήταν τριάντα ετών όπως και ο Χριστός, ενώ όλοι ξέρουμε ότι η Αγία Γραφή αναφέρει ότι ο Ιωσήφ πωλήθηκε από τους αδελφούς του για είκοσι χρυσά και όχι αργυρά νομίσματα και ότι πωλήθηκε στους Αιγυπτίους όταν ήταν δεκαεφτά ετών.
Υποστηρίζουν επίσης ότι ο Ιωσήφ προδόθηκε από τον αδελφό του Ιούδα, όπως και ο Ιησούς από τον μαθητή του που είχε το ίδιο όνομα. Ο Ιωσήφ όμως δεν προδόθηκε αλλά πωλήθηκε ως σκλάβος, με τη σύμφωνο γνώμη και των 11 αδελφών του. Ο Κύριος μας όμως προδόθηκε από τον Ιούδα, ο οποίος δεν διέθετε συνεργάτες, καθώς οι υπόλοιποι μαθητές του Ιησού δεν γνώριζαν τις προθέσεις του.
Το άθλιο αυτό ντοκιμαντέρ, προσπαθεί ακολούθως να πείσει, ότι οι ιστορικοί της εποχής του Κυρίου μας, δεν αναφέρονται στην ύπαρξη του Ιησού ως ιστορικό πρόσωπο.
Εκτός από το Ευαγγέλιο όμως, το οποίο αναφέρεται στη ζωή του Χριστού και το οποίο γράφτηκε από μαθητές του και μαθητές των μαθητών του, για την πιστότητα του οποίου θυσίασαν κάποιοι και την ίδια τη ζωή τους, έχουμε τέσσερεις τουλάχιστον μη Χριστιανούς ιστορικούς του 1ου και 2ου αιώνα, οι οποίοι κάνουν αναφορά στον Ιησού Χριστό. Πρόκειται για τους: Ιώσηπο, Τάκιτο, Σουητώνιο και Πλίνιο το Νεότερο. Η πλέον σημαντική αναφορά θεωρείται αυτή του Φλαβίου Ιωσήπου, η οποία προέρχεται από το Ιουδαϊκό περιβάλλον και είναι η πλησιέστερη χρονικά από το θάνατο του Ιησού. Στο έργο του "Ιουδαϊκή Αρχαιολογία" (20 βιβλία) κάνει δύο αναφορές στον Ιησού (στα βιβλία "XX" και "XVIII"). Η πρώτη απ' αυτές, η μεγαλύτερη σε έκταση, είναι διεθνώς γνωστή ως "Φλαβιανή Μαρτυρία" (Testimonium Flavianum).
Πολλές είναι όμως οι ατεκμηρίωτες και αβάσιμες πληροφορίες στοZeitgeist που λόγω χώρου δεν κρίνουμε σωστό να σχολιάσουμε.
Το πιο ανησυχητικό όμως στην όλη ιστορία, είναι ότι πλέον μιλάμε για κίνημα Zeitgeist, το οποίο έχει εξαπλωθεί σε περισσότερες από 70 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Ήδη στην Ελλάδα υπάρχει οργανωμένο κίνημα που δραστηριοποιείται σε διάφορες πόλεις, όπως την Ξάνθη, τα Ιωάννινα και τη Θεσσαλονίκη και φυσικά την Αθήνα.
Η μικρή Κύπρος δεν θα μπορούσε να μείνει απρόσβλητη από τον ιό του Zeitgeist.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις και στο νησί υπάρχει κίνημαZeitgeist, το οποίο διαθέτει και σχετική ιστοσελίδα, με τετρακόσιους υποστηριχτές!!!
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις και στο νησί υπάρχει κίνημαZeitgeist, το οποίο διαθέτει και σχετική ιστοσελίδα, με τετρακόσιους υποστηριχτές!!!
Ζούμε στον 21ο αιώνα, όπου οι πηγές πληροφόρησης είναι άφθονες και η πρόσβαση σε αυτές πολύ εύκολη. Είναι πραγματικά κρίμα χωρίς να διασταυρώνουμε αυτά που μας σερβίρουν, να τα καταπίνουμε όλα αδιαμαρτύρητα, θυσιάζοντας την αμώμητη ορθόδοξη πίστη των πατέρων μας, στο βωμό της αθεϊστικής προπαγάνδας και του αποκρυφισμού. Των ανθρώπων γενικά τους σκότους, οι οποίοι συστηματικά βάλλουν εναντίον του προσώπου του Ιησού, του Θεού Λόγου, του δευτέρου Προσώπου της Παναγίας Τριάδος, που ευδόκησε και συγκατέβη να σαρκωθεί για τη σωτηρία όλων μας, ακόμη και των αρνητών του, εάν μετανοήσουν.
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
1. Θεοσοφία ή θεοσοφισμός: είναι σύστημα αποκρυφιστικών δοξασιών με έντονα συγκριτικό αλλά και συνεκτικό χαρακτήρα, το οποίο στηρίζεται στην πεποίθηση ότι ψήγματα της θεϊκής ή αιώνιας αλήθειας, μπορούν να αναζητηθούν σε όλες τις θρησκείες της Ανθρωπότητας. Το σύστημα αυτό αναπτύχθηκε κυρίως μέσα από τα γραπτά της σατανίστριας (σύμφωνα με δική της δήλωση) Ελένα Μπλαβάτσκυ (Helena Petrovna Blavatsky), η οποία αποτελεί και την ιδρύτρια της Θεοσοφικής Εταιρείας το 1875.
2. Μασονία ή τεκτονισμός: παγκόσμια μυστική οργάνωση με φιλοσοφικό και θεοσοφικό χαρακτήρα, γνωστή για τη φημολογούμενη αλληλεγγύη και την ιεραρχική μύση των μελών της, τις πολύπλοκες τελετουργίες, τον απόκρυφο ρόλο και τους αμφιλεγόμενους σκοπούς της.
3. Αποκρυφισμός: Η διδαχή για τα απόκρυφα πράγματα, τις απόκρυφες πραγματικότητες. Τα φαινόμενα αυτά σύμφωνα με τους αποκρυφιστές, αναφέρονται σε άλλες πραγματικότητες που δεν μπορούν να ερμηνευθούν με τους νόμους που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
4. Σατανισμός: Πρόκειται για διάφορες ομάδες που ασχολούνται φανερά με τη λατρεία του σατανά και χρησιμοποιούν ειδικά τελετουργικά.
ΠΗΓΕΣ:
1. http://www.impantokratoros.gr/zeitgeist.el.aspx (Στην ιστοσελίδα αυτή μπορεί κάποιος να βρει πλούσιο οπτικοακουστικό και γραπτό υλικό το οποίο αναιρεί τις κακοδοξίες του Zeitgeist)
2. http://el.wikipedia.org
3. http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=84021&cid=40
4. Εγκυκλοπαιδικό λεξικό θρησκειών και αιρέσεων Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Καρπασίας κ. Χριστοφόρου έκδοση Ι.Μ Τροοδιτίσσης
5. Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας Γ. Μπαμπινιώτη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου