Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Ὁμοιοπαθητική,Ἅγιος Παϊσιος καί Ἅγιος Πορφύριος

ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΑ...

Από τις ειδήσεις (2006): «Ομοιοπαθητικός» πόλεμος ξέσπασε τίς μέρες αυτές στην Βρετανία. Για μάγισσες και ματζούνια μιλούν οργισμένοι, πολλοί επιστήμονες...
Λονδίνο
«Είναι σαν να δίνεις την άδεια στις μάγισσες να πωλούν τα ματζούνια  τους»,  λένε  Βρετανοί  γιατροί  και  άλλοιεπιστήμονες, οι οποίοι έχουν εξοργιστεί από τους νέους κανονισμούς για τα ομοιοπαθητικά φάρμακα.
Πρώτη  φορά  θα  επιτραπεί  η  κυκλοφορία  ομοιοπαθητικών
φαρμάκων χωρίς τα αυστηρά κριτήρια που τηρούνται για τα συμβατικά φάρμακα, καθώς εγκρίνεται η αναγραφή στις ετικέτες τους των παθολογικώνκαταστάσεων τις οποίες, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των ομοιοπαθητικών, θεραπεύουν. Η αλλαγή που αποφασίστηκε από την κυβέρνηση χαιρετίστηκε από τους παρασκευαστές ομοιοπαθητικών φαρμάκων, αλλά καταγγέλθηκε από γιατρούς, επιστήμονες και μέλη του Κοινοβουλίου.
Ο Μάικλ Μπάουμ, χειρουργός καρκινολόγος, λέει:

«Είναι σαν να δίνεις την άδεια στις μάγισσες να πωλούν τα ματζούνια τους».

Στο ίδιο κλίμα ήταν και οι δηλώσεις του Ίβαν Χάρις, αρμόδιου των Φιλελεύθερων Δημοκρατών για ιατρικά θέματα:
«Δεν  επιτρέπεται στη βιομηχανία  ομοιοπαθητικών φαρμάκων, αξίας εκατομμυρίων στερλινών, να διατυπώνει θεραπευτικούς ισχυρισμούς για ταπροϊόντα της, χωρίς τις δέουσες αποδείξεις για την αποτελεσματικότητά τους, ιδιαίτερα όταν η εξάρτηση από αναποτελεσματικά "φάρμακα" μπορεί ναεπιβραδύνει τη σωστή διάγνωση και θεραπεία σοβαρών καταστάσεων».


Η αποτελεσματικότητα
Οι ισχυρισμοί για τις ιδιότητες των ομοιοπαθητικών φαρμάκων ήταν πάντοτε αυστηρά ελεγχόμενοι στη Βρετανία. Η σχετική νομοθεσία που ψηφίστηκε το 1968, έθετε αυστηρούς κανόνες για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των νέων φαρμάκων. Έκτοτε κανένα νέο ομοιοπαθητικό προϊόν  δεν είχε  λάβει  άδεια,  επειδή  αυτά  τα  προϊόντα  δεν  πληρούσαν  τις  προϋποθέσεις
αποτελεσματικότητας που απαιτούνται από τα συμβατικά φάρμακα.

ΤΑ  ΝΕΑ -- ©The Times, 2006

    ΓΙΑΤΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ;                                                                                                                                     

H Oμοιοπαθητική,  μία από τις λεγόμενες εναλλακτικές θεραπείες της Nέας Eποχής, δημιουργεί  στις μέρες μας σύγχυση μεταξύ των χριστιανών.Kι’ αυτό, γιατί αρκετοί καταφεύγουν εκεί, χωρίς να γνωρίζουν σαφώς περί τίνος πρόκειται. Υπάρχει λοιπόν  κίνδυνος ώστε η Oμοιοπαθητική, ναδράση σαν γέφυρα μετάβασης ανύποπτων χριστιανών προς τις Ανατολικές θρησκείες και τον αποκρυφισμό (γιόγκα, διαλογισμό, Βουδισμό,κλπ), γιατί εκεί, κυρίως,  θεμελιώνονται αυτές οι λεγόμενες εναλλακτικές θεραπείες...
 
Αγαπητέ κ. Κωστή

Subject: Re: ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
Date: Wed, 23 Feb 2000 18:48:16 +0200
From: "Ιερά Μητρόπολις Πατρών" <i-m- patron@otenet.gr>
To: "Ευάγγελος Κωστής"
Συμπληρωματικά στα περί ομοιοπαθητικής, σας πληροφορούμε     ότι:    Η    Θ΄    Πα νορθ όδ οξη Συνδιάσκεψη εντεταλμένων ΟρθοδόξωνΕκκλησιών για θέματα αιρέσεων και παρα-Θρησκείας, η οποία συνήλθε τον Οκτώβριο του 1997 στην Εύβοια,

διεπίστωσε ότι οι λεγόμενες εναλλακτικές θεραπείες, όπως η ομοιοπαθητική, ο βελονισμός, η ρεφλεξολογία κ.α., γίνονται γέφυρα για ναδιαδοθούν μεταξύ του Ορθοδόξου ποιμνίου θεωρίες, αντιλήψεις, πρακτικές και μέθοδοι ανατολικών θρησκειών.
Είναι   υπαρκτός   ο   κίνδυνος   να   δράσει   η   ομοιοπαθητική,   όπως   και   οι   υπόλοιπες "εναλλακτικές θεραπείες της Νέας Εποχής", δηλ.αποπροσανατολιστικά, οδηγώντας τους ανύποπτους Χριστιανούς στον Αποκρυφισμό και τις ανατολικές θρησκείες. Έχει κυκλοφορήσει ένα ενημερωτικόφυλλάδιο με τίτλο: «Η Ομοιοπαθητική ασυμβίβαστη με την Ορθόδοξη πίστη», όπου ο συγγραφέας, ειδικός επί θεμάτων αιρέσεων μοναχός π.Αρσένιος Βλιαγκόφτης αναλύει το ζήτημα της ομοιοπαθητικής και των άλλων εναλλακτικών ιατρικών μεθόδων της Νέας Εποχής.


Από μια Εκκλησιαστική Ημερίδα:
Στη Θεολογική και Ιατρική Ημερίδα, με θέμα: «Η παραϊατρική δράση της Νέας Εποχής υπό το φως της Ορθοδοξίας και της Ιατρικής», από την Ιερά Μητρόπολη Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου, την 31 Μαρτίου 1996, έγιναν ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις σχετικά με τις «ολιστικέςθεραπευτικές μεθόδους, μεταξύ των οποίων και η Ομοιοπαθητική. Από τα πρακτικά της Ημερίδας, αντιγράφονται μερικά αποσπάσματα, από δύοεισηγήσεις:
  1. Του ιερομόναχου Αρτεμίου Γρηγοριάτη (Χημικού Πανεπιστημίου Αθηνών), με θέμα:
«Ολιστική  Ιατρική»,  (υπό  τις  ευλογίες  του  Ηγουμένου   της  Μονής  Γρηγορίου  του  Αγίου  Όρους, Αρχιμανδρίτου π. Γεωργίου Καψάνη). Είπε μεταξύάλλων: «Στο ολιστικό μοντέλο φαίνονται όλα γλαφυρά  και  όμορφα…  Πρόκειται  για  ένα  παγανιστικό  κίνημα…  Στους  “νέο-εποχίτες”, όπωςκαι στους ανατολικούς λαούς, ο Θεός ταυτίζεται με τον κόσμο… Θεός είναι η “συμπαντική συνείδηση”… Ο Θεός δεν είναι ο δημιουργός, αλλά ο νους του σύμπαντος…. Συνιστούν το βιοενεργειακό μασάζ, τη χειροπρακτική, τη βοτανοθεραπεία… τη ρεφλεξολογία, την ομοιοπαθητική, τη γιόγκα,τον υπνωτισμό, τον βελονισμό, την ιριδολογία,… την χρωματοθεραπεία, την μακροβιοτική,…» και άλλα! «Όλες αυτές οι «εναλλακτικές μέθοδοι»στηρίζονται στη βασική ιδέα ότι κάθε άνθρωπος είναι φορέας της «συμπαντικής ενέργειας», δηλαδή της θεότητας, σύμφωνα με τους μυστικιστές. Αυτή τηνενέργεια ονόμασαν «βιοενέργεια» οι οπαδοί της «Οργονομίας» του Βίλχελμ Ράϊχ και «ζωτική δύναμη» οι ομοιοπαθητικοί. Κατά συνέπεια, «ο θεραπευτήςελευθερώνει» αυτή την βιοενέργεια και ο άνθρωπος αισθάνεται… υγιής. Συγχρόνως, μιλούν για «κραδασμούς, συντονισμούς, ροή ενέργειας» κ.λπ.
Και διερωτάται κάποια στιγμή ο Μοναχός Αρτέμιος Γρηγοριάτης: «Το πρόβλημα εδώ ξεκινά από το πώς ο θεραπευτής ελευθερώνει τηβιοενέργεια. Διότι, πέρα από τον φυσικό τρόπο για την παρασκευή  βοτάνων,  χαπιών  ή  για  την  δακτυλοσυμπίεση  ή  βελονισμό  ή  γενικώς  για κάθε θεραπεία εναλλακτική, χρησιμοποιούνται συνήθως και κάποιες φράσεις, επωδές, επικλήσεις και προσευχές. Και ασφαλώς δεν απευθύνονταιστον Χριστό, ή στην Αγία Τριάδα, αλλά στην “συμπαντική ενέργεια”». Προσθέτει και το ερώτημα: «Τι άλλο μπορεί να χαρακτηρισθεί αυτό, παρά εισαγωγή στον  μυστικισμό  και στην  πολυθεΐα;»  Για  να καταλήξει:  «Κόσμος  χωρίς  τον  Λόγο - Χριστό, είναι τεμαχισμένος,  διότι τίποτε άλλο δεν συνδέει ταόντα σε μια καθολική και έλλογη ενότητα, σε μια “ολιστική ” ενότητα!... Οι άγιοι πατέρες με κέντρο τον Χριστό ήσαν ολιστικοί, ήσαν πανεπιστήμονες…. Στην  Ορθοδοξία,  δεν υπάρχει  καμιά  συμπαντική  ενέργεια  μέσα  στη  φύση, καμμιά παγκόσμια συνείδηση, καμμιά “βιοενέργεια”, όπως αυτή των νεο-εποχιτών. Υπάρχουν οι άκτιστες ενέργειες του Θεού».

  1. Ο παιδοψυχίατρος Αρχιμανδρίτης π. Αντώνιος Στυλιανάκης, στην εισήγησή του με θέμα: «Ψυχολογική θεώρηση των εναλλακτικώνθεραπειών», απήντησε στα εξής τρία ερωτήματα:
«α) τι είναι αυτό που κάνει σήμερα τους ανθρώπους να απευθύνονται ολοένα και περισσότερο στην εναλλακτική  θεραπευτική,  β) αν είναιδυνατόν  να εξηγηθούν,  ψυχολογικά,  θεραπείες  στο χώρο αυτό και, γ) αν ένας χριστιανός μπορεί να δοκιμάζει χωρίς κίνδυνο τις θεραπείες αυτές. Συνοψίζοντας τις απαντήσεις, προκύπτουν τα εξής από την εισήγησή του:
α) Μια κατηγορία ανθρώπων που απευθύνονται στους εναλλακτικούς, είναι απογοητευμένοι από την κατάσταση της ασθένειας και πιστεύουν ότι τα περιθώρια βοήθειας στην ιατρική είναι πολύ στενά. Μελετώντας κανείς τις θεωρίες και τις επαγγελίες των θεραπειών αυτών διαπιστώνει ότι :
1ον) απευθύνονται, όπως λένε, σε ολόκληρο τον άνθρωπο (ολιστική θεώρηση) σαν σώμα, νου και ψυχή. Τι αντίκτυπο όμως μπορεί να έχει [ερωτά], στοευρύ κοινό η ιδέα ότι μπορεί μια κάψουλα να θεραπεύσει και την ψυχή, αφού η θεραπεία είναι ολιστική; Μιλάμε δηλαδή - αποφαίνεται - για μια δαιμονική εφεύρεση πρώτης γραμμής!
Προσθέτει δε: μιλάνε για δυνάμεις, που ουσιαστικά κάνουν θαύματα, είτε αυτές προέρχονται από το σύμπαν (Κοσμική δύναμη) είτε από τονάνθρωπο (ζωτική δύναμη). Και γιατί να μην είναι δυναμοποιημένο και το νερό που πέφτει φυσικά από τους καταρράκτες…; Παρακάμπτοντας δεόπως  είπε,  «τον  αποκρυφισμό,  που  φαίνεται  απροκάλυπτα  σε  πολλές  περιπτώσεις», επικεντρώθηκε στην ομοιοπαθητική περισσότερο, «επειδήφαίνεται η πιο αθώα και έχει ευρεία διάδοση, ασκείται από γιατρούς και δεν έχει ανάγκη από άλλα πιστοποιητικά για να δράσει ανενόχλητα».
Επιγραμματικά   αποφάνθηκε:   «Η  ομοιοπαθητική   είναι  κομπογιαννιτισμός   με  λίγα στοιχεία ιατρικής ή ψυχιατρικής ή υποβολής».Αρκεί πάντως, προσέθεσε, να σκεφθούμε ότι ο κ. Γ. Βυθούλκας, θεμελιωτής της ομοιοπαθητικής στην Ελλάδα, δεν γνώριζε καθόλου ιατρική αφούυπήρξε  πολιτικός  υπομηχανικός.  Ανέφερε  παραδείγματα  της  συμπεριφοράς  αρρώστων,  που ζητούν στο φάρμακο την «μαγική» λύση καιυπενθύμισε το «ιαματικό νερό του Καματερού», που θεράπευε ακόμη και καρκίνους, για να πει ότι «με παρόμοιο τρόπο δρα συνήθως και τοομοιοπαθητικό φάρμακο». Και επεσήμανε: «κατά βάθος μερικοί το ξέρουν, θέλουν όμως να πιστεύουν στη θεραπεία με το “μαγικό” φάρμακο,απωθώντας τα άλλα προβλήματα, και τα ψυχολογικά, που έχουν». Διότι «πιο εύκολο είναι να καταπιείς μια κάψουλα, παρά να μιλήσεις για τραυματικέςεμπειρίες πρόσφατες ή και παιδικές. Το πρώτο θα σε κάνει έναν ικανοποιητικό πελάτη της εναλλακτικής θεραπευτικής». «Έτσι [προσέθεσε] ο ομοιοπαθητικός γίνεται άθελά του και ψυχίατρος  και υποτίθεται,  ότι θεραπεύει  «πάσαν  νόσον»,  φοβίες, κατάθλιψη,  νευρώσεις,  κ.λπ. έστω και αν δενειδικεύθηκε σε καμμία ειδικότητα της ιατρικής! Αυτό είναι αρκετά παράδοξο [συνόψισε ] αν το καλοσκεφτεί κανείς!»
Επανερχόμενος  στην  δήθεν  «ολιστική»  αντιμετώπιση  του  ανθρώπου,  έθεσε  το  εξής ερώτημα: «Πέστε μου τώρα εσείς αν, και άθελά τουακόμη, ο άνθρωπος δεν μπαίνει σιγά-σιγά σε ένα αποκρυφιστικό κανάλι, έστω και αν ο γιατρός του είναι Χριστιανός Ορθόδοξος». Και, αφού ανέφερεσυγκεκριμένες περιπτώσεις κατέληξε: «Να και γιατί η εξάσκηση της νέας ιατρικής (αντι- ιατρικής θα την έλεγα) δεν είναι ακίνδυνη, όπως χαίρονται ναδιαδίδουν,….και δεν αρκεί να λες ότι βλέπεις  συνολικά  τον  άνθρωπο  πρέπει  να  ξέρεις  κιόλας  να  το  κάνεις,  και  η  εναλλακτική

θεραπευτική δεν μπορεί να το κάνει, απλά διότι δεν ξέρει!.... Αν διαβάσει κανείς τα ομοιοπαθητικά κείμενα, θα βρει περισσότερη θεωρία και δόγματα,παρά επιστήμη».
«Το φαινόμενο της ομοιοπαθητικής – συνέχισε ο πατήρ Αντώνιος Στυλιανάκης - έχει και πνευματικές επιπτώσεις από τη στιγμή που οχριστιανός γνωρίζει ή απλά υποψιάζεται ότι παίρνει νεράκι δυναμοποιημένο - ταρακουνημένο, αντί για φάρμακο, και περιμένει από κάποια μυστηριώδη“δυναμοποίηση” να του δώσει τη θεραπεία. Ξέρω, είπε, ότι στο σημείο αυτό ίσως αγανακτήσουν μερικοί, λέγοντας ότι εμείς πήγαμε στην ομοιοπαθητικήαλλά δεν σκεφθήκαμε έτσι… οπότε, όπως τόνισε, εδώ είναι η μεγάλη παγίδα, που νομίζω δεν την είδαν και αρκετοί πνευματικοί, που ενθαρρύνουν τατέκνα τους προς την ομοιοπαθητική, παρασυρόμενοι από το ανθρωπιστικό της προσωπείο». Επειδή δε αναφέρονται και «επώνυμοι» γέροντες, ωςυπέρ της Ομοιοπαθητικής, ο πατήρ Αντώνιος παρέθεσε στην εισήγησή του τα εξής:
«Πριν λίγους μήνες ήμουν στο Άγιον Όρος και με ικανοποίηση έμαθα από αξιόπιστο μοναχό, επιστήμονα, ότι και ο γέρων Παΐσιοςχαρακτήριζε τα ομοιοπαθητικά φάρμακα σαν δαιμονικό υποκατάστατο του αγιασμού και δεν δέχονταν αυτού του είδους θεραπείες».
Επίσης, ανέφερε, «είναι χαρακτηριστικό, ότι και ο άγιος γέρων Πορφύριος, δεχόταν μόνο την κλασική ιατρική και όχι τις λεγόμενεςεναλλακτικές θεραπείες». Προσέθεσε δε: «τα λέω αυτά   επειδή   συχνά   χρησιμοποιείται   το   επιχείρημα   ότι   και   το   Άγιον   Όρος   δέχεται   την ομοιοπαθητική».
Ο πατήρ Αρτέμιος Γρηγοριάτης, στη δευτερολογία του, είπε και τα εξής: κάποιο πνευματικοπαίδι   του,  συμβουλεύθηκε   τον  γέροντα Πορφύριο,   για  το  αν  θα  έπρεπε  να ακολουθήσει η γυναίκα του την μέθοδο της ομοιοπαθητικής και η απάντησή του ήταν:
«Όχι. Να μην πάτε σ’ αυτούς. Διότι θα της δώσουν κάποια ύποπτα χάπια. Τα μεν μικρά χάπια, είναι ακίνδυνα. Όμως το μεγάλο χάπι,που θα της δώσουν, είναι παραγγελία από εργοστάσιο της Ολλανδίας και έχει διαβαστεί από μάγους».
 
------------------------------------------

Απόσπασμα   από  το  βιβλίο:  Ο  ΠΑΤΕΡΑΣ  ΠΑΪΣΙΟΣ  ΜΟΥ  ΕΙΠΕ  (Αθανασίου
Ρακοβαλή)
Περί υγείας
  1. Ανξέραμε τι ωφέλεια έχουμε από τις αρρώστιες, δε θα θέλαμε να γίνουμε καλά, θα θέλαμε να υπομείνουμε, για ναπάρουμε μία καλύτερη θέση στον παράδεισο και δε θα παρακαλούσαμε να κάνει προσευχή ο παπα- Στέφανος να γίνουμε καλά(γέλια)…
12 Μαρτίου 1993
  1. -Γέροντα τα αντιβιοτικά κάνουν ζημιά στον άνθρωπο. Αυτή τη
φορά, αναγκαστήκαμε να δώσουμε στην κόρη μου (2 χρονών) αντιβίωση. Κάποιοι στο σχολείο της γυναίκας μου πήγαν στον ομοιοπαθητικό και μ' έναχαπάκι μικρό την πέρασαν. Μας λένε μήπως θα’ πρεπε από την αρχή ν' αρχίσουμε το παιδί με ομοιοπαθητική.
Δύο καλογέρια του παπά-Σ. κάνουν ομοιοπαθητική. Ακούσαμε, δεν ξέρουμε αν είναι έτσι, ότι ο π. Πορφύριος είπε ότι τα ομοιοπαθητικά φάρμακα,την πρώτη δόση που δίνουν, δεν την παρασκευάζουν στην Ελλάδα αλλά τη φέρνουν από την Ολλανδία, όπου τη διαβάζουν σε ειδική

τελετή. Δηλαδή μαγείες.
- Κοίταξε, για το βελονισμό υπάρχουν δύο σχολές. Η μία είναι καθαρώς ΣΑΤΑΝΙΚΗ. Η άλλη τι κάνει; Με πονάει το δάχτυλο. Ξέρει αυτός πουπερνάν τα νεύρα, βάζει τη βελόνα, καταστρέφει το νεύρο, σταματάει ο πόνος. Ναι αλλά το ‘κανε καλά; διόρθωσε την αιτία; Μετά θα πούμε με πονάεικαι το άλλο το χέρι, θα το νεκρώσει και εκείνο το νεύρο, μετά το άλλο, το άλλο, τι θα γίνει στο τέλος; Η ομοιοπαθητική είναι μπλεγμένη. Έχουν μπλεχτείπολλοί σ' αυτή την ιστορία, και έχουν ανακατέψει πολλά, θα πάρεις ένα φάρμακο, σου λένε, στην αρχή θα γίνεις χειρότερα, αλλά μετά θα σου περάσει.Σε πονάει ας πούμε το μάγουλο. Σου δίνει ο άλλος ένα δυνατό χαστούκι, πονάει
περισσότερο, ώστε η προηγούμενη κατάσταση, σου φαίνεται... αστεία και την υπομένεις άνετα.
Μετά είναι κι άλλοι που είναι άρρωστοι μόνο στο λογισμό. Πάει στο γιατρό. Φύγε, δεν έχεις τίποτα. Ξαναπάει. Φύγε δεν έχεις τίποτα. Πάει στονομοιοπαθητικό, αυτός ξέρει ότι δεν έχει τίποτα, δεν του το λέει, του δίνει εκεί μια σκόνη για το λογισμό, να του περάσει. Έγινα καλά, λέει.
- Ε, κι αυτό γέροντα είναι καλό, του διόρθωσε το λογισμό.
- Βρε παιδί μου, αυτό είναι απάτη! Του φουσκώνει και τον εγωισμό, θα σκεφτεί μετά -Είδες;
καλά έλεγα εγώ. Δεν ήξεραν οι γιατροί.
Μετά είναι και άλλοι που δεν μπορούν να βολευτούν αλλού και πάνε στην ομοιοπαθητική και βρίσκουν... μια απασχόληση.
Είναι μπερδεμένο το πράγμα. Μπλέκονται διάφοροι, δεν μπορεί να έχει κανείς εμπιστοσύνη.
Μετά τα απορρίπτουν όλα τ' άλλα... αυτό δεν είναι σωστό! Αν ο άλλος έχει πυρετό 40 C τι θα κάνεις; Αφού το φάρμακο της ιατρικής κάνει τηδουλειά του, ρίχνει τον πυρετό.
Μου κάνει εντύπωση με τον Ιπποκράτη, που βρήκε τόσα πράγματα, τόσες παρατηρήσεις, τόσες θεραπείες. Αυτό δεν ήταν τυχαίο,... είναι θείοςφωτισμός. Ο άλλος από τη μούχλα έφτιαξε την πενικιλίνη.  Ένα  γεροντάκι  στο  μοναστήρι  τό  ‘χε  παρατηρήσει   αυτό  και  μούπε  να  τρώωμουχλιασμένο ψωμί, βοηθούσε, αλλά... πόσο ψωμί μπορεί να φας; Ενώ ο άλλος έκανε το φάρμακο από  τη  μούχλα  και  έσωσε  τόσους  ανθρώπους. Δεν  είναι  για  πέταμα  αυτό!  (Ο  γέροντας υποπτευόταν ότι έχει φυματίωση.)
Εγώ  θα παραδεχόμουν  κάποιον  βοτανολόγο,  επιστήμονα.  Να κάποιος  έγραψε  ένα βιβλίο 100 βότανα 1000 θεραπείες.
- Ο ΜΠΑΖΑΙΟΣ γέροντα!!
- Βλέπεις εκεί βότανα που τα τσαλαπατάμε και γιατρεύουν ένα σωρό περιπτώσεις.
Ήρθε εδώ κάποιος, δε θέλω να πω όνομα, γιατρός, έγραφε ένα βιβλίο, είναι και ευσεβής. Του λέω: Η μέντα βοηθάει πολύ στο άσθμα. Δενξέρω, μου λέει. Βρε, του λέω, εσύ γιατρός και λες δεν ξέρω;... Βλέπεις και αυτοί δεν πάνε με καλό σκοπό, πάνε να τα κάνουν στην άκρη τα βότανα, να  υπάρχουν  μόνο  τα  φάρμακα.  Εδώ  στις  τροφές  βάζουν  τόσα  και  τόσα  και  στα φάρμακα θα διστάσουν;
Αν ήταν κάποιος επιστήμονας βοτανολόγος θα τον παραδεχόμουν. Βλέπεις οι Γερμανοί έβαλαν τη μέντα σε φακελάκια τώρα και την πουλάνε.
Υπάρχουν και πολλοί απατεώνες. Άλλος, λέει, καταλαβαίνει ΟΛΕΣ τις αρρώστιες από τα μάτια, καλά μερικά περιστατικά έχουν σχέση, αλλάπως θα καταλάβει την καρδιά από το μάτι; Άλλος, λέει, από το αυτί γιατρεύει όλες τις αρρώστιες. Βάζει κάτι βελόνες εκεί... χαζομάρες. Αυτοί

είναι απατεώνες, θέλει διάκριση το πράγμα.
- Δηλαδή γέροντα να μην κάνουμε ομοιοπαθητικές στο παιδί;
- Όχι δεν είναι πράγμα να του έχεις εμπιστοσύνη.
- Ο π. Σ. που έχει μερικά καλογέρια γιατρούς τα στέλνει να μάθουν ομοιοπαθητική.
Ο γέροντας κούνησε το κεφάλι και δε μίλησε.
- Ο ίδιος ο π. Σ. έκανε θεραπεία με ομοιοπαθητική και ενώ ήταν πολύ άσχημα, έγινε στο τέλος καλά.
Ο γέροντας κούνησε πικραμένος το κεφάλι του αρνητικά και στο τέλος ρώτησε.
- Από τι έγινε καλά ο π. Σ.; από την ομοιοπαθητική; (υπονοώντας ίσως ότι οι προσευχές τον θεράπευσαν).

Σημείωση (ΛΜΔ): α. Επιστημονικά πρέπει να ακολουθούνται αυστηρά κριτήρια για τις διάφορες «εναλλακτικές» θεραπείες και τα φάρμακά τους,και όχι επειδή κυκλοφορεί χρήμα στην αγορά απ’ αυτές, να υποβιβάζεται ο ιατρικός έλεγχος χάριν του κέρδους του οικονομικού συστήματος, σύμφωναμε την κυριαρχούσα νοοτροπία της Νέας Τάξης. Πρέπει επομένως να υπάρχουν αξιόπιστα κλινικά συμπεράσματα και στατιστικές που να αποδεικνύουνότι τα προτεινόμενα φάρμακα είναι όχι μόνο ακίνδυνα, αλλά και αποτελεσματικά. Αν ένα φάρμακο εμφανίζεται να έχει αποτελεσματικότητα άλλοτε 20%και άλλοτε 80%, αυτό σημαίνει ότι η επίδραση του (σαν φάρμακο) είναι αναξιόπιστη. Τα ομοιοπαθητικά φάρμακα φαίνεται να ανήκουν στην κατηγορίααυτή, και γι’ αυτό δεν υπάρχουν στατιστικές για την ωφέλειά τους. Υπάρχουν μόνο σε σύγκριση με  «εικονικά φάρμακα»!
β. Πνευματικά ότι ρεύμα (ιδεολογικό, “επιστημονικό”, της μόδας κλπ) ακολουθεί διαφορετικές θρησκευτικές αντιλήψεις από τις Χριστιανικές, είναι λίανεπιβλαβές και αν παρασυρθούμε απ’ αυτό θα αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες, κυρίως μετά θάνατον. Διότι ή στον Χριστό και τη διδασκαλία του θακάνουμε υπακοή, ή στις παγανιστικές και άλλες διαφημιζόμενες “θεότητες”: «Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν» (Ματθ. 6,24).
Στο περιοδικό Ομοιοπαθητική Ιατρική, τεύχος 38, Δεκέμβριος 2006, αναφέρεται με υπερβολικό τρόπο ότι μεταξύ των υποστηρικτών τηςεναλλακτικής αυτής ιατρικής υπήρξαν και άγιοι της Εκκλησίας, όπως ο άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης, που εγκαινίασε μια κλινική που τηνχρησιμοποιούσαν για ασθενείς τους ομοιοπαθητικοί ιατροί, και ο άγιος Ιγνάτιος Μπριατσιανίνωφ  που  είχε  πνευματικά  παιδιά  που  εφάρμοζαν αυτή  τη  μέθοδο.  Οι  άγιοι μπορούν να δίνουν ευλογίες για γενικότερη ωφέλεια, πχ για να ιαθούν οι ασθενείς, και να έχουν επιτυχία στοντομέα αυτό οι κλινικές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δέχονται κάθε είδος θεραπείας, ή ότι στη Ρωσία χρησιμοποιούνταν τότε φάρμακα διαβασμέναμε τις παγανιστικές προσευχές  του  Χάϊνεμαν  (ιδρυτού  της  ομοιοπαθητικής).  Αν  δεν  αποσυνδεθεί  η ομοιοπαθητική από τις παγανιστικέςαντιλήψεις, για να γίνει καθαρά επιστημονική και ερευνητική, τότε και άγγελος εξ ουρανού να μας συμβουλεύει υπέρ αυτής δεν πρέπεινα
τον ακούσομε!
Ευσταθίου Μεγαλομάρτυρος, 19/9-2/10/2009
Λεόντιος Μοναχός Διονυσιάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible