Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

ΨΑΛΜΟΣ 9ος: Γιά μεγάλη συκοφαντία, 3 φορές τήν ἡμέρα ἐπί 3 ἡμέρες

ΕσάκουσονΚριετς δικαιοσνης μουπρσχες τῇ δεσει μου, ἐντισαι τν προσευχν μου οκ ν χελεσι δολοις.
2 ἐκ προσπου σου τὸ κρμά μου ξλθοι,οἱ ὀφθαλμοί μου δτωσαν εθτητας
3 ἐδοκμασας τν καρδαν μου, ἐπεσκψω νυκτς· πρωσς μεκαὶ οχ ερθη ν μοὶ ἀδικα 
4 ὅπως ν μὴ λαλσῃ τ στμα μου τὰ ἔργα τν νθρπωνδιὰ τος λγους τν χειλων σου γὼ ἐφλαξα δος σκληρς 
5 κατρτισαι τὰ διαβματά μου ν τας τρβοις σου, ἵνα μὴ σαλευθσι τὰ διαβματά μου 
6 ἐγὼ ἐκκραξα, ὅτι πκουσς μου, ὁ Θες· κλνον τὸ ος σου μοὶ καὶ εσκουσον τν ημτων μου 
7 θαυμστωσον τὰ ἐλη σου, ὁ σζων τος λπζοντας πὶ σὲ ἐκ τν νθεστηκτων τῇ δεξιᾷ σου
8 φλαξν με ς κρην φθαλμο· ν σκπῃ τν πτεργων σου σκεπσεις με  
9 ἀπὸ προσπου σεβν τν ταλαιπωρησντων μεοἱ ἐχθροί μου τν ψυχν μου περισχον·  
10 τὸ σταρ ατν συνκλεισαντὸ στμα ατν λλησεν περηφαναν 
11κβαλντες με νυνὶ περιεκκλωσν μετος φθαλμος ατν θεντο κκλναι ν τῇ γῇ.  
12 ὑπλαβν με σεὶ λων τοιμος ες θραν καὶ ὡσεὶ σκμνος οκν ν ποκρφοις 
13 ἀνστηθιΚριεπρφθασον ατος καὶ ὑποσκλισον ατοςρσαι τν ψυχν μου πὸ ἀσεβοςρομφααν σου πὸ ἐχθρν τς χειρς σου 
14Κριε, ἀπὸ ὀλγων πὸ γς διαμρισον ατος ν τῇ ζωῇ ατνκαὶ τν κεκρυμμνων σου πλσθη ἡ γαστρ ατν, ἐχορτσθησαν υἱῶν*, καὶ ἀφκαν τκατλοιπα τος νηποις ατν 
15 ἐγὼ δὲ ἐν δικαιοσνῃ ὀφθσομαι τῷ προσπῳ σουχορτασθσομαι ν τῷ ὀφθναί μοι τν δξαν σου.
Η χρήση του Ψαλτηρίου σύμφωνα με τον Όσιο Αρσένιο τον Καππαδόκη, εξηγεί σε ποιες περιπτώσεις ενδείκνυται ο κάθε ψαλμός
https://paraklisi.blogspot.gr/2017/12/9-3-3.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible