Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016

«Γέροντα Πορφύριε, χτές πῆγα στόν νευρολόγο καί πῆρα χάπια, διότι ἔχουν σπάσει τά νεῦρα μου»

Μου είπε ο Γέροντας ότι κάποτε πήγε μια γυναίκα και τον ρώτησε : Τι να κάνω Γέροντα με την κόρη μου; Είναι πολύ νευρική και μαλώνουμε. Έχουν σπάσει και μένα τα νεύρα μου και πήγα στο γιατρό και μου έδωσε ηρεμιστικά, αλλά δεν κάνουν τίποτε.
Εγώ της είπα: 
Η κόρη σου έχει δαιμόνιο και για αυτό θυμώνει. Μα τι λέτε Γέροντα, μου λέει αυτή, κι εγώ που θυμώνω δαιμόνιο έχω; Βεβαίως της λέω, έχεις, όπως και εγώ όταν θυμώνω έχω δαιμόνιο μέσα μου. Διότι έχει η κόρη σου τον Γερμανό, έχεις και συ τον άλλον Γερμανό (ΕΣ-ΕΣ) και ο καθένας παρακινεί τον άλλον με το πιστόλι στο κεφάλι και έτσι γίνεται ο καυγάς. 
Κάποια μέρα του λέω: 
Γέροντα, χτες πήγα στον νευρολόγο και πήρα χάπια, διότι έχουν σπάσει τα νεύρα μου. 
Μου λέει: 
Όχι. Όποιος νευριάζει έχει μέσα του τον Γερμανό. Και το λέω έτσι, για να δώσω να καταλάβει ο καθένας την σκληρότητα του Σατανά, όπως μας την έδειξαν τα ΕΣ-ΕΣ των Γερμανών στη περίοδο της κατοχής. 
Πηγή: (Από το βιβλίο του Ιωάννη Μαρουσιώτη «Όσα είδα και άκουσα από τον Γέροντα Πορφύριο»), Άγιος Πορφύριος
 
https://paraklisi.blogspot.gr/2016/11/blog-post_65.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ



ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ