~ Κάποτε ο Άγιος μου τηλεφώνησε στον Πειραιά όπου διέμενα και αμέσως μου είπε: «Μωρέ, σβήσε τον φούρνο! Βγάλτα, γιατί τα έκαψες τα κουλουράκια». Με παρακολουθούσε και ήξερε καλύτερα από μένα όχι μόνο τι έκανα, αλλά κυρίως το τι σκεφτόμουνα. Τέτοια έζησα πολλά μαζί του.
*****
~ Μια άλλη φορά, ήμουν μέσα στο κελλί του και μπήκε κάποιος και του είπε:
-Σε ευχαριστώ πολύ, Γέροντα, που μου είπες αυτά και αυτά… και έγινε αυτό το μεγάλο θαύμα…
-Μωρέ ‘συ…, εγώ το έκανα το θαύμα ή ο Χριστός; Δεν πιστεύεις στον Χριστό που είναι το παν; Εμάς ο Χριστός μας έχει αγγελιοφόρους. Όταν θα γίνεται κάτι, εσύ θα λέγεις: «Χριστέ μου, Σε ευχαριστώ που μου έστειλες καλό αγγελιοφόρο…! Χριστέ μου, φύλαξέ μας τον αγγελιοφόρο».
*****
~ Θυμάμαι κάποτε που μου είπε το εξής:
«Δεν θα λέγεις «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με..!
Θα λέγεις «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν μας…!» για να φωτισθούμε όλοι, διότι όλοι έχουμε ανάγκη. Και να το φωνάζεις μωρέ και να το λέγεις ότι ο Χριστός είναι το παν! Ο Χριστός θα τακτοποιήσει τα πάντα! Πολλές φορές έχουν ξεκινήσει, επειδή θέλουν να ρίξουν την Ορθοδοξία και την Ελλάδα, αλλά ο Χριστός μας δεν τους αφήνει και δεν θα τους αφήσει. Μόνο η ελπίδα μας να μη χαθεί και να λέγεις στους ανθρώπους ότι ο Χριστός είναι το παν! Όλα τα καλά είναι στο Χριστό. Να ελπίζουμε, να ελπίζουμε, να ελπίζουμε…! Ο Χριστός είναι για όλους. Μας αγαπά όλους. Σταυρώθηκε για όλους μας και δεν θα μας αφήσει ότι και αν γίνει.Τόοοσο μεγάλη είναι η αγάπη Του! Γι’ αυτό είναι πάντοτε δίπλα μας, είναι στον καθένα μας…, για να βρει ευκαιρία να μας αρπάξει, να μας σώσει…!».
Το γλυκό του στόμα τα έλεγε αυτά.
*Μαρτυρία Μελετίας μοναχής, Ηράκλειο Κρήτης

ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΙΤΕ: ⇒     ΕΔΩ


https://simeiakairwn.wordpress.com/2019/03/20/%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%86%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-%CF%81%CE%AF%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD/