Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019

Ὅσιος Ἰερώνυμος: Πῶς ἀφόπλισε τόν ἐπίδοξο δολοφόνο του!

Όσιος Ιερώνυμος Σιμωνοπετρίτης (1871-1957
Διηγείτο ο Γέροντας [ο όσιος Ιερώνυμος Σιμωνοπετρίτης] ένα γεγονός, που του συνέβη αυτήν την περίοδο [γύρω στο 1928, όταν ήταν ηγούμενος της Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας]:

«Όταν ήμην εις την Θεσσαλονίκην, ενός πνευματικού μου τέκνου ο πατήρ, εκ διαβολικής ενέργειας παρακινούμενος, έφερε βαρέως το ότι ο υιός του ήθελε να ακολουθήση τον δρόμο του Θεού και με εθεώρει ως υπεύθυνον και απεφάσισε να με φονεύση.
Κατερχόμενος δε εις κατωφέρη δρόμον με είχον ειδοποιήσει να μην πάω από εκεί διότι θα με φονεύσουν, εγώ όμως είπον, εάν είναι θέλημα Θεού, ας γίνη ό,τι θέλη.
Και όντως βλέπω τον απειλούντα να με σκοπεύη και να μου φωνάζη.
Εγώ εσταμάτησα και του λέγω:
– Να είναι ευλογημένο.
Αμέσως του έπεσε το όπλον από τα χέρια και έσκυψε και εφίλησε το χέρι μου ζητών συγχώρησιν.
Αυτό το διήγηθηκε αργότερα ο πατήρ σε πνευματικό του τέκνο παίρνοντας αφορμή από έναν οικογενειακό πειρασμό και τονίζοντας του:
– Εάν δεν δύναμαι να βαστάξω τον πειρασμόν ενός πνευματικού μου τέκνου, τι πνευματικός είμαι, πρέπει να φύγω να πάω εις το Άγιον Όρος πάλιν.

Επιμέλεια: Στέλιος Κούκος

Απόσπασμα από το βιβλίο του Μοναχού Μωυσή Αγιορείτη «Ιερώνυμος Σιμωνοπετρίτης, Ο Γέρων της Αναλήψεως», έκδοση Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας, Αγίου Όρους.Πηγή


https://paraklisi.blogspot.com/2019/11/blog-post_256.html#

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible