Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Μήν ὑπενθυμίζεις στόν ἄλλο τά σφάλματά του


ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ Γ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ

ΜΗΝ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ

Ηθελα να εχω τη γνωμη του Γεροντα για μια διαπιστωση μου και οταν μου δωθηκε η ευκαιρια του ειπα :Γεροντα απο παρατηρησεις μου σε διαφορα περιστατικα της ζωης μου εχω καταληξει σ'ενα συμπερασμα ,που προσπαθω να το εφαρμοζω οσο μπορω στην πραξη:

Οταν καποιος διαφωνει μαζι μου και ειμαι πεπεισμενος για την ορθοτητα της αποψεως μου του λεω:

Ας σταματησουμε την αντιδικια κι ας το αφησουμε στο ΘΕΟ να μας δωσει εκεινος μεσα απο τα γεγονοτα την ορθη απαντηση
.Οταν αργοτερα τα γεγονοτα με δικαιωνουν δεν υπενθυμιζω στον τεος αντιδικο μου τη συζητηση που καναμε καποτε και την εν συνεχεια δικαιωση μου. Σιωπω.

Συνηθως σιωπα και εκεινος- σπανιως βρισκουμε το θαρρος να ομολογησουμε τα λαθη μας, μου αρκει ομως οτι ο ιδιος το αντιλαμβανεται εσωτερικα και χαιρομαι διοτι με τη σιωπη μου που μοιαζει με αμνησια ,τον κανω να αισθανεται ανετα μαζι μου αφου διαπιστωνει οτι τον σεβομαι και δεν τον εξουθενωνω.

Μολις το ακουσε αυτο ο Γεροντας ενθουσιαστηκε και μου ειπε:''Μωρε εσυ εισαι ψυχολογος.Αυτο ειναι το σωστο:να μην κατηγορεις τον αλλον για τα σφαλματα του και να μην του τα υπενθυμιζεις.Τοτε τον καθιζει στο σκαμνι η ιδια του η συνειδηση και τον δικαζει.Μονον ετσι διορθωνεται το κακο.
Διαφορετικα οταν εσυ τον κατακρινεις αμυνεται δικαιολογει τον εαυτο του ριχνει τις ευθυνες του σε σενα και σε αλλους, γινεται σκληρος και το κακο αντι να διορθωθει χειροτερευει.'' [Γ 327π ]

https://mail.google.com/mail/?shva=1#inbox/127470de9c2046fa 
Πηγή φωτογραφίας:
http://www.rel.gr/photo/albums/userpics/10057/10%7E0.JPG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible