Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Προσευχή τοῦ κατατρεγμένου ἀπό τούς ἀνθρώπους.Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσανίνωφ

 Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσανίνωφ
Ἀπό τό βιβλίο "ΑΣΚΗΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ"

Τόμος Α΄
Σέ εὐχαριστῶ, Κύριε καί Θεέ μου, γιά ὅλα ὅσα ἔπαθα. Σέ εὐχαριστῶ γιά ὅλες τίς θλίψεις
καί τίς δοκιμασίες πού μέ βρῆκαν, μέ δική Σου παραχώριση, γιά τήν κάθαρσή μου ἀπό
τούς μολυσμούς τῶν ἁμαρτημάτων, γιά τή θεραπεία τῆς ψυχῆς καί τού σώματός μου
ἀπό τίς πληγές τῆς ἁμαρτίας.

Ἐλέησε καί σῶσε, Κύριε, τά ὄργανα ἐκεῖνα πού χρησιμοποίησες γιά τή θεραπεία μου,
τούς ἀνθρώπους ἐκείνους πού μέ ἔβλαψαν. Εὐλόγησέ τους καί σ᾿ ἐτούτη καί στήν
ἄλλη ζωή. Ἑτοίμασέ τους, ἀπό τούς αἰώνιους θησαυρούς Σου, πλούσιες ἀμοιβές.

Τί Σοῦ πρόσφερα; Ποιές θυσίες εὐάρεστες σ᾿ Ἐσένα;
Ἁμαρτίες μόνο Σοῦ πρόσφερα, παραβάσεις μόνο τῶν θείων ἐντολῶν Σου.
Συγχώρεσέ με, Κύριε, συγχώρεσέ με, τόν ἔνοχο ἀπέναντί Σου καί ἀπέναντι στούς
ἀνθρώπους. Συγχώρεσέ με, τόν ἀσυγχώρητο. Κάνε με νά βεβαιωθῶ καί εἰλικρινά νά
συναισθανθῶ πώς είμαι ἁμαρτωλός. Κάνε με νά ἀπορρίψω τίς πονηρές δικαιολογίες.
Χάρισε μου μετάνοια. Χάρισέ μου καρδιακή συντριβή. Χάρισέ μου πραότητα καί ταπείνωση.
Χάρισέ μου ἀγάπη ὅμοια πρός ὅλους, τόσο ἐκείνους πού μέ παρηγοροῦν ὅσο κι ἐκείνους
πού μέ προσβάλλουν. Χάρισέ μου ὑπομονή σ᾿ ὅλες τίς θλίψεις μου. Νέκρωσέ με γιά τόν κόσμο.
Πάρε μου τήν ἁμαρτωλή βούληση καί φύτεψε στήν καρδιά μου τή δική Σου ἁγία βούληση,
γιά νά ὁδηγοῦμε ἀπ᾿ αὐτήν καί στά ἔργα καί στά λόγια καί στίς σκέψεις καί στά αἰσθήματά μου.

Σ᾿ Ἐσένα ἀνήκει ἡ δόξα γιά ὅλα, μόνο σ᾿ Ἐσένα ἀνήκει ἡ δόξα. Τά μοναδικά ἀγαθά πού ἔχω,
είναι ἡ ντροπή τοῦ προσώπου μου καί ἡ σιωπή τῶν χειλιῶν μου. Καθώς στέκομαι μπροστά στό
φοβερό Κριτήριο Σου μέ τή φτωχική προσευχή μου, δέν βρίσκω στόν ἑατό μου οὔτε μιά
καλή πράξη, οὔτε μιάν ἀρετή. Ἀπό παντοῦ μέ ζώνει τό ἀναρίθμητο πλῆθος τῶν ἁμαρτιῶν μου
σάν σύννεφο πυκνό, σάν καταχνιά. Μιά μόνο παρηγοριά ἔχει ἡ ψυχή μου:
τήν ἐλπίδα στήν ἄπειρη εὐσπλαχνία καί ἀγαθότητά Σου.
Ἀμήν.
 
Τέλος καί τῷ Θεῷ δόξα!

Ἱερά Μονή Παρακλήτου Ὠρωπός Ἀττική.




Εὐχαριστοῦμε θερμά τόν Ἡγούμενο τῆς Ἱ.Μ. Παρακλήτου γιά τήν ἄδεια δημοσίευσης 
ἀποσπασμάτων ἀπό τά βιβλία πού ἐκδίδει ἡ Ἱερά Μονή.

Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης
http://hristospanagia3.blogspot.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible