Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Ὑπόδειγμα γιά τήν συμπλήρωση τῆς δήλωσης ἄρνησης πρός τόν Ε.Ο.Μ. (Ἑθνικός Ὀργανισμός Μεταμοσχεύσεων), γιά νά μήν γίνουμε δωρητές ὀργάνων


ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Ε.Ο.Μ. ( Ἐθνικός Ὀργανισμός Μεταμοσχεύσεων ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΥΜΕ ΔΩΡΗΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ.

( Ἔτσι ξεκινᾶ τό τυποποιημένο κείμενο τῆς δήλωσης πού κυκλοφορεῖ για συμπλήρωση ):
Μέ τομική μου εθύνη καί γνωρίζοντας τίς κυρώσεις πού προβλέπονται πό τίς διατάξεις τς παρ. 6 τορθρου 22 το Ν. 1599/1986, δηλώνω τι: σέ περίπτωση θανάτου δέν πιθυμ νά ληφθον τά ργανά μου πρός μεταμόσχευση.
(
Τήν τυποποιημένη δήλωση, θα βρεῖτε ἐδῶ: https://www.box.com/shared/04xh1frol5uk59d75b6d )
( Ἀλλά καλό εἶναι νά γίνουν δικές μας διασαφηνίσεις,
γιά πληρέστερη κάλυψη τῆς κφρασης:

"σέ περίπτωση θανάτου",
ὁπότε συνεχίζουμε μέ τό παρακάτω δικό μας κείμενο ):
πίσης, δηλώνω τι: ετε εμαι νεκρός/ή, ετε σέ κμα, ετε μέ χαρακτηρισμένο "γκεφαλικό θάνατο" τόν ποον δέν δέχομαι πως καί πάρα πολλοί ξαίρετοι πιστήμονες, ετε εμαι μέ ποιονδήποτε τρόπο ναίσθητος/η, ετε γιής, ετε χω τίς ασθήσεις μου μερικς πλήρως καί γιά νά μήν ναφέρω ξεχωριστά λες τίς πιθανές περιπτώσεις, δέν πιθυμ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ  ΜΟΥ Ή ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ, ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΤΕ΄.
πικυρωμένα φωτοαντίγραφα τς παρούσης δήλωσής μου θά διατεθον σέ δικηγόρους μου, συγγενες καί φίλους μου, προκειμένου νά εναι γνστες τς πιθυμίας μου καί γιά νά προστατευθον σέ περίπτωση θανάτου μου καί γιά πν νδεχόμενον τά δικαιώματά μου.

Καί τά λοιπά στοιχεα τς δήλωσης....


ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Καλό θά ἦταν νά ἀποσταλεῖ μέ συστημένη πιστολή καί νά φυλάξει κάθε ποστολέας τό ποδεικτικό πληρωμς-ποστολς ἀπό τό κατάστημα τῶν ΕΛΤΑ στό ὁποῖο ἐξυπηρετήθηκε, ὥστε νά εἶναι κατοχυρωμένος πώς ἔστειλε στό Κράτος τήν δήλωσή του!


Ὁ Θεός μαζί μας.

Ἐστάλη μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible