Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

ΤΟ ΠΡΟΟΡΑΤΙΚΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΤΣΑΕΦ (27/11/1897- 01/01/1971)"«Μόλις τόν εἶδα μπροστά μου, ξαφνικά αἰσθάνθηκα στήν καρδιά μου τέτοιο μίσος, πού ἤμουν ἕτοιμη νά τόν κομματιάσω".

Το καλοκαίρι τού 1965, όσοι έρχονταν στο στάρετς Ιωσήφ πρόσεξαν πώς τον βοηθούσε μια ταπεινή και φιλόπονη κοπέλα. Την ώρα τού αγιασμού η Νάντιεζντα - αυτό ήταν το όνομά της - επέμενε να βοηθάει το στάρετς, να φέρνει το νερό ν’ ανάβει τά κεριά και το λιβάνι. 
Μια φορά, έπειτα από κάποια ακολουθία, διηγήθηκε την ιστορία της. Η Νάντιεζντα είχε έρθει στην Ιαλόβιτσα από το Μαγκαντάν, όπου εργαζόταν ως νοσοκόμα. Στα είκοσι της χρόνια κάποιος νεαρός τη ζήτησε σε γάμο κι εκείνη αρνήθηκε. Φαίνεται πώς η μητέρα του νεαρού από αντίδραση της έκανε μάγια για να μην ξαναπαντρευτεί. Στην εργασία της ήταν υποχρεωμένοι να υπομένουν την «ασθένειά» της, πού εμφανιζόταν περιοδικά.  Κάποιος μίλησε στον αδελφό της, πού ήταν απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής, για το στάρετς Ιωσήφ και του έδωσε τη διεύθυνσή του. Ο αδελφός της την έφερε στο στάρετς. «Μόλις τον είδα μπροστά μου, ξαφνικά αισθάνθηκα στην καρδιά μου τέτοιο μίσος, πού ήμουν έτοιμη να τον κομματιάσω". 
Εκείνος όμως σήκωσε το χέρι του για να με ευλογήσει και μια ανεξήγητη εσωτερική δύναμη με έκανε να σκύψω το κεφάλι μου μέχρι το έδαφος. ’Έπεσα κάτω και από εκεί και πέρα δε θυμάμαι τίποτα. Ξέρω μόνο πώς όταν ξύπνησα, αισθάνθηκα θεραπευμένη: η ψυχή μου ήταν ανάλαφρη και αισθανόμουν μεγάλη χαρά. Ο αδελφός μου έφυγε επειδή έπρεπε να εμφανιστεί στο νοσοκομείο, όπου μόλις τον είχαν προσλάβει. Εγώ έμεινα κοντά στο στάρετς για δύο εβδομάδες. Σε λίγες μέρες θα επιστρέψω στο σπίτι μου».

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΟΣΙΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΤΣΑΕΦ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΟΝΙΣΠΟΛΙΑΤΗ. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΕΤΡΟΣ ΜΠΟΤΣΗΣ. ΑΘΗΝΑ 2015
http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2016/01/27111897-01011971_69.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible