Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020

Λόγοι τοῦ Μακαριστοῦ Γέροντα Γρηγορίου Ζούμη.

Λόγοι του Μακαριστού Γέροντα Γρηγορίου Ζούμη.

Πρέπει να αποφεύγεις την παρατηρητικότητα. Να μην παρατηρείς τους άλλους.
Αλλά έστω το να μην έρθει η κρίση-Κατάκριση στο μυαλό είναι των τελείων ανθρώπων. Αλλά αν έρθει η κατάκριση στο μυαλό τουλάχιστον μην το πεις μην το κάνεις καταλαλιά μην το πεις στον άλλον , κράτησε το για τον εαυτό σου. Διότι ο άλλος μπορεί να έχει ένα καλό λογισμό για τον αδερφό.
Εδώ στο Άγιον Όρος έλεγαν: «μην πεις τίποτα και χαλάσεις το λογισμό του αδερφού μου».
Είναι μεγάλη αμαρτία το να χαλάμε το λογισμό του αδελφού. Αφού εγώ έχω καλό λογισμό για τον αδερφό, ότι είναι αγωνιστής , κάνει τις ασκήσεις του, τις προσευχές του , τις νηστείες του , τις μετάνοιες του , γιατί εσυ έρχεσαι να μου πεις το τόσο δα ..., να μου χαλάσεις τον λογισμό μου ; Ο λογισμός χαλάει πάρα πολύ εύκολα και γι αυτό πρέπει να τον φυλάμε παρα πολύ , παρα πολύ πρέπει να τον φυλάμε .
Κάθε πρωί που ξυπνάμε πρέπει να σταυρώνουμε εδώ το κεφάλι μας και να λέμε Κύριε δώσε μου καλούς λογισμούς, δώσε μου αγαθούς λογισμούς και φύλαξε το νου μου καθαρό για να μπορώ να έχω νουν ΧΡΙΣΤΟΥ.
Για την ελευθερία των λογισμών μου . Γιατί εδώ δε βλέπω έτσι να βάζω λογισμούς αισχρούς, υπερηφάνους ,κατακρίσεως και έχω έτσι μια ελευθερία λογισμών .
Ρώτησαν κάποτε έναν γέροντα εδώ , στο Άγιον Όρος: «Γιατί κάθεσαι εδώ γέροντα ;»
⁃ «Για να έχω ελευθερία λογισμών . Στην πόλη κάτι θα δεις , κάτι θ ακούσεις , κάτι θα οσφραινθείς .... δε μπορεί να έχεις καλόν λογισμό!

(†) Μακαριστός Γεροντας Γρηγόριος Αρχιπελαγίτης.
Καθηγούμενος Ι. Μ. ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ.

http://apantaortodoxias.blogspot.com/2020/09/blog-post_684.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible