Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021

Μπαμπά μέ ἔσωσες μέ τό ψαλτήρι...


ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΊΑ ΤΟΥ ΨΑΛΤΗΡΊΟΥ.

Ψαλτήρι .

Για όσους δεν γνωρίζουν.
Σκοτώνεται σε τροχαίο ο γιος ενός φίλου μου θεολόγου, ετών 26. Μετά από καιρό τον βρίσκω σ΄ένα Μοναστήρι και μου λέει :Σταύρο είναι απίστευτο αλλά συνέβη. Την πρώτη ημέρα της κηδείας έδωσα εντολή σε όλους τους φίλους μου να διαβάσουν μέχρι τη ταφή το ψαλτήρι του Βασιλέως και Προφήτου Δαυϊδ. Την άλλη μέρα εμφανίζεται ο γιος μου, στον ύπνο μου, και μου λέει : Μπαμπά με έσωσες με το ψαλτήρι. Οι δαίμονες στέκονταν 200 μ. μακριά μου και δεν τολμούσαν να πλησιάσουν και να με απειλήσουν, όσο εσείς διαβάζατε το ψαλτήρι. Ο φίλος μου θεολόγος ήταν ένα αστέρι και διαμάντι στην πνευματική ζωή που, όταν κάποτε τον επισκέφθηκα στην πατρίδα του, έμαθα ότι ήταν στο Νοσοκομείο για ένα συγγενικό του πρόσωπο. Πήγα στο Νοσοκομείο και τον βρήκα και όταν με είδε εφάρμοσε αυτό που λέγει στην Αγία Γραφή " Επιπεσών επί τον τράχηλον κατεφίλει αυτόν." Με αγκάλιαζε και με φιλούσε. Τόσο αγνός ήταν. Έκλαιγε από τη χαρά του για την επίσκεψη αυτή. Ο Θεός να αναπαύσει τη ψυχή του .Την ευχή του να έχουμε..
Δι΄Ευχών.


http://apantaortodoxias.blogspot.com/2020/12/blog-post_271.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible