Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

«Θεραπευτική» διακοπή κυήσεως… Μπορεῖ ἄραγε ποτέ νά «θεραπεύσει» μία ἔκτρωση;

Τις τελευταίες ημέρες γίναμε μάρτυρες του φυλλαδίου της Ιεράς Συνόδου που σχετίζεται με την παρότρυνση των πιστών για εμβολιασμό. Ανεξαρτήτως ιδεολογίας υπέρ ή κατά του εμβολιασμού, μας προκάλεσε βαθύτατη θλίψη και ιερή αγανάκτηση η αναφορά και μάλιστα η απενοχοποίηση της διακοπής κύησης, δηλαδή της έκτρωσης, με το προσωνύμιο «θεραπευτική», κατά τα λεγόμενα του φυλλαδίου.

Πολλοί που προβληματίζονται πάνω στα θέματα της έκτρωσης και μάλιστα στη χρήση των εκτρωθέντων παιδιών για λήψη κυττάρων για την φαρμακευτική έρευνα [1], θα μπορούσαν να αναρωτηθούν: Μήπως αλήθεια υπάρχει κάποιου τύπου «θεραπευτική» διακοπή κυήσεως; Εάν ναι, αυτό σημαίνει πως η έκτρωση μπορεί να αποβεί «ευεργετική», αλλά συγκεκριμένα τί θεραπεύει; Και ακόμη: είναι εμβρυικός ιστός τα καλούμενα «εμβρυικά κύτταρα» που χρησιμοποιούνται στις κυτταρικές σειρές της βιολογίας; Οι χρησιμοποιούμενες εμβρυικές κυτταρικές σειρές προέρχονται μόνο από τις μεμονωμένες παλαιότερες αμβλώσεις ή και από αμβλώσεις που πραγματοποιούνται και σήμερα;

Είναι γνωστό πως η λεγόμενη «διακοπή μιας κύησης» είναι ευφημισμός για την έκτρωση, δηλαδή την αφαίρεση της ζωής ενός αγέννητου παιδιού, που είναι ζωντανό ως τη στιγμή της θανάτωσής του. Δεν διακόπτεται δηλαδή απλά μια «κύηση», διακόπτεται η ζωή ενός ανθρώπου. Η αφαίρεση αυτής της ζωής δεν μπορεί να είναι ποτέ θεραπευτική ούτε για το ίδιο το παιδί, εφόσον το σκοτώνει, αλλά ούτε και για την μητέρα του, διότι η ύπαρξη κύησης, δηλαδή παιδιού δεν είναι νόσος για να θεραπευθεί με τη διακοπή της. Εξάλλου η ύπαρξη παιδιού, δεν αποκλείει την θεραπευτική παρέμβαση στην ενδεχομένως πάσχουσα μητέρα [2, 3], ούτε και η θανάτωση του αγέννητου παιδιού αναγράφεται ποτέ στα ιατρικά εγχειρίδια ως αγωγή κάποιας νόσου. Μάλλον η διακοπή της ζωής του εμβρύου, προδίδει άγνοια εκ μέρους των υπευθύνων να διαχειριστούν την νόσο, την έγκυο και το παιδί της.

Υποστηρίζεται κάποτε πως τα εμβρυικά κύτταρα δεν είναι εμβρυικοί ιστοί, δηλαδή όργανα εμβρύου. Αυτό θα μπορούσε να είναι αληθές εάν τα κύτταρα λαμβάνονταν από ιστούς που δεν ανήκουν στο έμβρυο, αλλά στους υμένες του. Αλλά όταν τα κύτταρα λαμβάνονται μετά από έκτρωση, ανήκουν πάντα στους εμβρυικούς ιστούς του εκτρωθέντος παιδιού, εφόσον μάλιστα και κατονομάζονται (νεφρού, πνεύμονος, κτλπ).

Θα μπορούσε ακόμη να ισχυρισθεί κάποιος πως αυτή η απάνθρωπη διαδικασία συνέβη κάποτε μόνο κατά το παρελθόν. Δυστυχώς υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία [4, 5], πως η χρήση ιστών εκτρωθέντων εμβρύων σε «επιστημονικές» εφαρμογές και οι σχετιζόμενες εκτρώσεις είναι συνεχείς [6], παρά την ύπαρξη εναλλακτικών λύσεων που σέβονται τη ζωή του αγέννητου παιδιού [7].

Συνοψίζοντας, η έκτρωση ουδέποτε είναι θεραπευτική, οδηγεί πάντα στο σωματικό θάνατο ένα αγέννητο παιδί, μία ζώσα εικόνα Θεού, ενώ μακροπρόθεσμα καταστρέφει σωματικά και πνευματικά και όλους όσους συνδράμουν σε αυτή. Η χρήση των μελών του θανατωθέντος βρέφους «προς όφελος της επιστήμης» μάλλον προκαλεί απεχθή αισθήματα, παρά δικαιώνει την βάναυση πράξη.

Ευχόμαστε ολόψυχα η διακονία της επιστήμης προς την ανθρώπινη ζωή να μην αφορά επιλεκτικά όσους έχουν γεννηθεί, αλλά κάθε μοναδική ανθρώπινη ύπαρξη, κάθε εικόνα Θεού από τη στιγμή της σύλληψής της. Γιατί η ανθρώπινη ζωή έχει αιώνια αξία και αξίζει να προστατεύεται από τότε που ο άνθρωπος είναι ένα μονοκύτταρο αγέννητο μωρό, έως και την στιγμή που θα επιστρέψει στην αγκαλιά του Δημιουργού−Πατέρα του.

Θεωρώντας ότι οι θέσεις του εν λόγω φυλλαδίου, στο σημαντικό αυτό θέμα, είναι τουλάχιστον ατυχείς, με υιικό σεβασμό προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο, το Ιερό αυτό όργανο της Εκκλησίας μας, αλλά και στην επιστημονική ομάδα συγγραφής του φυλλαδίου αυτού, προτείνουμε την ανασκευή των παραπάνω θέσεων προς πνευματική ωφέλεια και αποφυγή σκανδαλισμού του χριστεπώνυμου πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.

Το κίνημα προστασίας του αγέννητου παιδιού

«Αφήστε με να ζήσω!»


Παραπομπές:

1. Σχετικά με τη χρήση, και σε ποιο στάδιο, κυτταρικών σειρών εκτρωμένων εμβρύων στα νέα εμβόλια για τον COVID-19, το κίνημά μας έχει τοποθετηθεί υπεύθυνα, βλ.:










Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible