Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 30 Απριλίου 2022

Ὁ Ἅγιος Γεώργιος εἶχε προειδοποιήσει γιά τόν πόλεμο στήν Οὐκρανία.


ΠΗΓΗ:ΕΔΩ

Ο Άγιος Γεώργιος είχε προειδοποιήσει για τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Μετά από δεκαεπτά χρόνια την Ήμερα-Eορτή μνήμης του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου ξανά υπενθυμίζω την ιστορία της εικόνας του Αγίου που μάτωσε στο γραφείο του Γενικού Προξένου της Ουκρανίας στη Θεσσαλονίκη , προειδοποιώντας για τα σημερινό πόλεμο στη χώρα του.

Μια πραγματική ιστορία για το πως ο Θεός μέσω του Άγιου Γεωργίου προειδοποίησε για την σημερινή τραγωδία στην Ουκρανία, με αυτόπτες μάρτυρες τον Βλαντιμήρ Ανατόλιεβιτς Σκούροβ, Ουκρανό διπλωμάτη, εμένα και κάποιους άλλους λίγους φίλους.

Ήταν Μεγάλη Παρασκευή, το 2005. Ο καιρός ηλιόλουστος, η άνοιξη στη κορύφωση της.
Κτύπησε το κινητό μου, ήταν ο τότε Γενικός Πρόξενος της Ουκρανίας Βλαντιμίρ Ανατόλιεβιτς Σκούροβ.
- Μπορείτε να έρθετε στο γραφείο μου τώρα, αμέσως;
- Έγινε τίποτα;
- Θα σας πω από κοντά, αλλά πάρτε μαζί σας την φωτογραφική μηχανή, μου είπε εμφανέστατά αναστατωμένος.
Πολύ γρήγορα έφτασα στο προξενείο, στα Λαδάδικα. Ανέβηκα στο δεύτερο όροφο. Με αποδέχθηκε ο ιδιος στο διάδρομο και αμέσως με οδήγησε στο γραφείο του.

Κάθισα χωρίς να κοιτάω γύρο, απλά ήμουν όλο προσοχή.

- Έγινε κάτι που ακόμα δεν το είπα σε κανέναν, εκτός από τον φίλο μου – τον Πρέσβη στη Γαλλία.
Την Μεγάλη Τετάρτη ήρθε στην Ελλάδα ο Βίκτωρ Γιανουκόβιτς, (σς. τότε αρχηγός της αντιπολίτευσης στην Ουκρανία) για επίσκεψη και προσκύνημα στο Άγιο Όρος. Πριν πάω στο αεροδρόμιο να τον αποδεχτώ, πέρασα από το γραφείο για λίγο και είδα την εικόνα μου, του Αγίου Γεωργίου στον τοίχο με γραμμές σαν του αίματος, που κατέβαιναν από το εκείνο το μέρος της εικόνας, όπου ήταν ζωγραφισμένη λίμνη αίματος του σκοτωμένου δράκου, και μου δείχνει στον τοίχο αριστερά από την καρέκλα του, την εικόνα του Αγίου Γεωργίου που δεν την πρόσεξα, όταν μπήκα στο γραφείο, γιατί είναι συνηθισμένο να βλέπεις στους τοίχους στην Ελλάδα μια εικόνα Αγίων..

Ο Άγιος Γεώργιος σκοτώνει το δράκο με το δόρυ και από την εικόνα, ακριβώς από το μέρος της «λίμνης του αίματος» του σκοτωμένου δράκου, κατεβαίνουν περίπου τέσσερις γραμμές μέχρι κάτω στον πάτο. Χρώμα κόκκινο – καφέ, χρώμα του αίμα.
«Έμεινα προχθές άναυδος κ´εγω, λέει ο Βλαντίμιρ Ανατόλιεβιτς, αλλά δεν είχα ούτε λεπτό να ασχοληθώ με την εικόνα, βιαζόμουν για το αεροδρόμιο. Αποδέχτηκα τον Γιανουκόβιτς και τον πήγα στον Άγιο Όρος. Κοιμηθήκαμε εκεί, στο μοναστήρι του Αγίου Παντελεήμονά . Ενώ όλο σκεφτόμουν την εικόνα, αλλά δεν ανέφερα πουθενά το γεγονός.

Την Πέμπτη, όταν ήμασταν μαζί με τους μοναχούς στη τραπεζαρία, με πλησιάζει ένας γέροντας και μου λέει: «Ξέρω, ξέρω! Μάτωσε η εικόνα σας στο γραφείο σας…Ο Θεός μέσω του Άγιου Γεωργίου σας μίλησε, έρχονται δύσκολη καιροί … ». Και δεν θυμάμαι τι άλλο μου είπε, γιατί με συγκλόνισε το γεγονός που ΞΕΡΕΙ, ενώ εγώ δεν πρόλαβα ακόμα να το πω σε κανέναν!
Ο γέροντας εξαφανίστηκε και όσο και να προσπαθούσα να τον δω ξανά, δεν τον έβρισκα, έψαχνα με τα ματιά μου, αλλά σαν να μη θυμόμουν και το πρόσωπο του…
Χθες γυρίσαμε και αμέσως μίλησα με τον φίλο μου στο Παρίσι, που πιστεύει πολύ στο Θεό, μου ζήτησε να του στείλω φωτογραφίες να δει με τα ματιά του το θαύμα. Έτσι σκέφτηκα εσάς…»
Μόλις τελείωσε ο Βλαντιμιρ Ανατολιεβιτς την ιστορία του, άνοιξα τη φωτογραφική μου μηχανή και άρχισα να φωτογραφίζω, με ανεξήγητο φόβο, σήκωσα την εικόνα και δεν είχε τίποτα πίσω κάτι ύποπτο. Οι γραμμές ξεκινούσαν ακριβώς από κει που ήταν μαζεμένο αίμα του δράκου, έφταναν μέχρι και το πάτο όπου ξεράθηκε μια μικρή ποσότητα.
Αφού τέλειωσα τη φωτογράφιση, ρώτησα: «Γιατί επιλέξατε έμενα να έρθω, μήπως θέλετε να δημοσιεύσουμε το συμβάν;» «Όχι, με τίποτα! δεν χρειάζεται, απλά θέλω όσο γρηγορότερα να στείλω τις φωτογραφίες στο φίλο μου».
(…)
Ο Βλαντίμιρ Ανατολιεβιτς Σκούροβ υπηρέτησε αργότερα Πρέσβης της Ουκρανίας στην Αθήνα, αλλά μετά τη Θεσσαλονίκη έμεινε στο ΥΠΕΞ Ουκρανίας, στο Κίεβο, μετά υπηρέτησε στην Παλαιστίνη και από κει ξανά Ελλάδα…Σήμερα είναι πρέσβης της Ουκρανίας στα Τίρανα, Αλβανία.
Το 2015 , την ημέρα του Αγίου Γεωργίου τον είχα ρωτήσει τι απέγινε η εικόνα.
«Την έχω στο Κιέβο. Μόνο στην Παλαιστίνη που ήμουν δύο χρόνια την είχα μαζί μου. Πριν φύγω από τη Θεσσαλονίκη ήθελα να την αφήσω στον Άγιο Όρος, αλλά οι γέροντες μου είπαν, ότι ανήκει σε μένα και πρέπει να την κρατήσω, μια την είχα αγοράσει, σε ένα κατάστημα στα Μετέωρα. Είναι μια απλή εικόνα των 10 ευρώ…»

Ο ιδιόκτητης του μαγαζιού το 2005 έμαθε για την εικόνα που μάτωσε, βρήκε τον κ. Σκούροβ και του ζήτησε να την δώσε πίσω, με μεγάλη αμοιβή.
«Δεν την έδωσα. Την κράτησα. Μακάρι να μη ζήσουμε τα χειρότερα από αυτά που επιβιώνουμε αυτές τις ήμερες, είπε το 2015.

Σήμερα, την ήμερα Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου του 2022 , ίσως τον ρωτήσω και θα συμπληρώσω τη συνέχεια τις ιστορίας της εικόνας του Αγίου Γεωργίου που μάτωσε στο γραφείο του στη Θεσσαλονίκη, το Πάσχα του 2005...


https://wra9.blogspot.com/2022/04/blog-post_55.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible