Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Θά σᾶς πῶ καί γιά ἕνα ἀνδρόγυνο πού ἦρθε προχθές ἀπό τήν Βόρειο ’Ἥπειρο καί μόλις ἦρθε, μοῦ συστήθηκε: ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΒΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ.


Θα σάς πω καί για ένα ανδρόγυνο πού ήρθε προχθές από την Βόρειο ’Ήπειρο και μόλις ήρθε, μου συστήθηκε:
-Είμαστε από τήν Βόρειο Ηπειρο.
-Ελάτε μέσα, καθήστε. Εχετε υπόψιν σας τί περνούνε εκεί πέρα οι άνθρωποι; Πόσα χρόνια έχετε πού φύγατε; Ρώτησα.
-Εχω σαράντα χρόνια, μού απάντησε.
-Εχετε ανθρώπους εκεί;
-Εχω ξαδέλφια καί μέσες άκρες ξέρω" μόνο έλαβα ένα γράμμα πού έλεγε ότι οι γάμοι θά γίνουν όπως ξέρεις. Η μητέρα μου πέθανε εκεί πέρα. Την θάψανε χωρίς παπά καί χωρίς σταυρό.
-Ελα να σου δώσω ένα βιβλίο νά το διαβάσης, νά δής πόσο θά πονέσης καί θά κλάψης γιά τήν στέρησι των ανθρώπων εκεί- θά τα δης όλα, τί τραβάνε οι άνθρωποι και θά θυμηθής τις εκκλησίες πού πήγαινες- θα δης τί κατάντια έχουν τώρα.
-Αχ, ο καημένος λέει, δέν μού έκανε εντύπωσι τό Πήλιο πού ήρθα νά παραθερίσω, νά αλλάξω ατμόσφαιρα γιά την ύγεία μου, όσο χαρά έλαβα μέ αυτά πού μού είπατε καί μέ συγκινήσατε. Δεν ξέρετε τί μου κάνατε στήν ψυχή μου!
Δέν είμαστε τίποτε, αλλά νά συμπάσχουμε μέ τούς πονεμένους καί νά προσευχώμαστε γιά εκείνους, γιά νά μπορέσουμε νά τούς βοηθήσουμε. Νά κάνουμε τό θέλημα του Θεού. Είπα πώς είναι ιερομάρτυς εκεί ο άγιος Κοσμάς ο Αίτωλός. «Τί λές!», μου έλεγε. Ο καημένος, είχε τέτοια προαίρεσι, τόσο αγιασμένη ψυχή,αλλά δέν είχε άνθρωπο νά τον διαφώτιση. Και έμειναν κατάπληκτοι και στέκονταν σάν παιδάκια καί άκουγαν. Προθυμοποιήθηκαν νά μου δώσουν διευθύνσεις καί τηλέφωνα, γιά νά επικοινωνούμε.

 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.   ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΡΙΝΑ  ΒΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ. ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ.

http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/02/blog-post_26.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible