Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

«Εἶμαι ζωντανός, ὄχι νεκρός, ὅπως νομίζεις. Καί πάψε νά εἶσαι ἄπιστος - ἀλλά πιστός!

"Μια μέρα η μητέρα μου με ζήτησε να πάω στον   Οστρογκ   λόγω κάποιου προβλήματος στο σπίτι και να  πάω κάποια ευλογία στον άγιο Βασίλειο στο Οστρογκ της Σερβίας. Για κάποιο λόγο ήμουν αμήχανος, ακόμα και θυμωμένος και απάντησα: «Γιατί να  πάω ;» Αφήστε τα νεκρά οστά εν ειρήνη - άφησε τα να βρίσκονται στο σπήλαιο Οστρογκ! Ζήτησε καλύτερα  από  κάποιο ζωντανό για βοήθεια! "

Μια μέρα πέρασε.
Τη νύχτα, με ένα σαφές όραμα, ο Άγιος Βασίλειος μου φάνηκε, χτύπησε το πρόσωπο μου και φώναξε θυμωμένα: «Είμαι ζωντανός, όχι νεκρός, όπως νομίζεις. Και πάψε να είσαι άπιστος -  αλλά πιστός! "Πήδησα από το κρεβάτι μου με μεγάλο φόβο, πήρα από τη μητέρα της αυτό που είχε ετοιμάσει και  το έφεραν στον Άγιο Βασίλειο του Οστρογκ  . Από τότε, πιστεύω ακράδαντα ότι οι άγιοι του Θεού είναι ζωντανοί και όχι νεκροί. "

"Τα Θαύματα του Θεού"

https://apantaortodoxias.blogspot.com/2018/07/blog-post_31.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible